Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2003, 07:57
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 28-10-2003 @ 22:48:
Nou vooruit, ik reageer toch eindelijk maar...
De window-resize verhoogd de window met 50 pixels, nadat het heeft gemaximalizeerd. werkt goed op IE. Dan zie je de pagina 100% fullscreen omdat dan de browserknoppen uit beeld zijn...
Zie helemaal onder aan!
Citaat:
Hemhemhem schreef nog steeds!
Ik heb geen Flash gebruikt dus die is niet nodig, wel Vitalize, soort Flash. Er staat een knop download bij... Indien geinteresseerd...

Dan zie je de intro - krijgt code om door te gaan...

Vind het goed gelukt om de site te coderen...

Uitgeschakelde items: print-screen, selecteren, menu-toets, rechter muisknop, pagina opslaan > resulteerd in lege pagina...

Broncode beveiligd...
Dit staat bij mij in de irritatie top 10. Gebruik ze niet. Jouw broncode is toch niet zo bijzonder.
Citaat:
Hemhemhem schreef nog steeds!
Overigens maakt het me niet uit dat Mozilla firebird het slecht ondersteund, motten de makers daarvan maar eens wakker worden... Zo'n moeilijk commando is de image-resize nou ook weer niet...
En als ik met alle browsers rekening zou moeten houden kom ik op niet opgemaakte tekst uit...
Ik zie genoeg "professionele" sites die een marquee gebruiken, wordt toch ook niet ondersteund door veel browsers...
IK hellaas soms ook.
Het is niet moeilijk om een website die nagenoeg perfect is in alle browsers. Als eerste zorg je dat je broncode HTML 401 transtional compatle is (Hoop dat ik het goed schrijf)
Marquee tekst kunnen "wij" de bezoekes die geen IE gebruiken jouw site niet bezoeken zoals jij het hebt bedoeld.
Even nog over de je Broweser resizer.
Er bestaat een stichting en die kijkt naar elke functie op de hele wereld die browesers verzinnnen. En kijkt of het redelijk is of die code wel veilig is, dat het nuttig is en nog een paar voorwaarden waarschijnlijk. Deze stichten maakt aan bevelingen en heeft een programma gemaakt om dat te controleren.
Mozilla, Netscape, IE en nog de duizend andere browsers die er bestaan worden verzocht om deze codes te hanteren. Hellaas doet IE dat niet en verzint andere tags. en maakt andere interpertaties.
Ik weet je doet het niet voor de 1 bezoeker die mozilla of Netscape gebruikt. Van mij hoef jij je er echt niet aan te houden. Het is niet verplicht maar het wordt wel aan geraden.
[/B][/QUOTE]

Citaat:
Hemhemhem schreef nog steeds!
Ja sorry hoor, als ik iets zeg wat niet klopt hoor ik het graag, maar volgens mij is m'n reactie wel redelijk...

Signing off...
Nou dat zie je nu!
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Advertentie
Oud 29-10-2003, 08:19
Verwijderd
Citaat:
God's Lemonade schreef op 28-10-2003 @ 20:20:
Oke! Kom maar op!

http://loes.ch1x0r.nl

Ik weet dat hij er in 800x600 beroerd uitziet

sorry, kan het nog niet goed voor me kaar krijgen om hem in elke resolutie goed zichtbaar te krijgen.

Reacties welkom!
- Intro Screen weghalen, heeft geen meerwaarde en laad traag.
- Verwachte dat die plaatjes navigatie was, moest eerst even de echte nav zoeken :/
- Lettertjes beetje te klein
- onzichtebare schuifblak, ik wil weten waar ik zit

+ Leuke op zich best originele layout
Oud 29-10-2003, 08:21
Verwijderd
Citaat:
dragonrider schreef op 28-10-2003 @ 21:10:
www.alpentocht2003.tk

What you think

- Mooi groen is niet lelijk, jammer dat het geen mooi groen is
- Splasscreen/Introscreen bied geen meerwaarde
- POPUP :r:r
- Comic Sans, nog meer groen :r
- Als je op de nav. klikt, is de nav ineens helemaal weg :/
Oud 29-10-2003, 11:32
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
TIGEK schreef op 29-10-2003 @ 08:57:
Zie helemaal onder aan!

Dit staat bij mij in de irritatie top 10. Gebruik ze niet. Jouw broncode is toch niet zo bijzonder.

IK hellaas soms ook.
-------------
-------
-
----
--
Ik weet je doet het niet voor de 1 bezoeker die mozilla of Netscape gebruikt. Van mij hoef jij je er echt niet aan te houden. Het is niet verplicht maar het wordt wel aan geraden.
Nou dat zie je nu! [/B][/QUOTE]

K, fair enough.

Ik gebruik daarom geen marquee opdr88.
Ik wist niks van die stichting, maar ok. Wat ik wel weet is dat Microsoft er altijd z'n eigen draai aan geeft en er altijd SCHEIT AAN HEEFT wat anderen daarvan vinden.
Tot zo ver geef ik je gelijk.
M'n broncode is ook niet echt bijzonder, maar de intro wel!
Ik wil nl. m'n site voor het grootste gedeelte in .ccn file formaat gebruiken, die intro geeft de code om door te gaan.
Weinig mensen weten tot nu toe wat Vitalyze is, laat staan dat ze het geïnstalleerd hebben. Vitalyze is een soort Flash. Zonder dat zit de pagina dus vol fouten. De intro geeft een code om door te gaan...
Als iemand de code weet, lijkt me dat dus aannemelijk dat ze Vitalyze geïnstalleerd hebben...
Dus, komen ze er anders gewoon niet in, wat het aantal onterechte zeikmailtjes/zeikreacties reduceerd.
Omdat de site er dan niet uit ziet...

Ik zal je mening in gedachte houden...
__________________
buh
Oud 30-10-2003, 10:31
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 21-10-2003 @ 22:36:
Wie vind mijn site bagger?
Ik, en niet zo`n klein beetje ook! Ik ga toch zeker niet software installeren om jouw website te kunnen bezoeken??!!

Bied jouw bezoeker op zijn minst de mogelijkheid om een HTML-only pagina te bezoeken. Mensen in een internetcafe, bibliotheek of kantoor zullen anders nooit jouw site kunnen bekijken.
Oud 30-10-2003, 11:32
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Martin schreef op 30-10-2003 @ 11:31:
Ik, en niet zo`n klein beetje ook! Ik ga toch zeker niet software installeren om jouw website te kunnen bezoeken??!!

Bied jouw bezoeker op zijn minst de mogelijkheid om een HTML-only pagina te bezoeken. Mensen in een internetcafe, bibliotheek of kantoor zullen anders nooit jouw site kunnen bekijken.
Ten eerste, heb jij Flash, in dat geval ga je dus wel software installeren om een site te bezoeken!!!
Vitalyze is een soort Flash, alleen minder bekend!

Ten tweede, het interesseert me niet of mensen er de moeite voor willen/kunnen nemen om mijn site te bezoeken. Als ze niet weten wat erop te vinden is, is het sowieso niet van belang.
Vrienden, mensen die Vitalyze kennen of geïnteresseerde mensen zullen daar vast geen moeite mee hebben.

En ten derde ik maak geen html-versie, want dan is dus Vitalyze niet geïnstalleerd en werkt de helft van de (nog niet) downloadbare software niet!
__________________
buh
Oud 30-10-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
hemhemhem schreef op 30-10-2003 @ 12:32:
Ten eerste, heb jij Flash, in dat geval ga je dus wel software installeren om een site te bezoeken!!!
Vitalyze is een soort Flash, alleen minder bekend!

Ten tweede, het interesseert me niet of mensen er de moeite voor willen/kunnen nemen om mijn site te bezoeken. Als ze niet weten wat erop te vinden is, is het sowieso niet van belang.
Vrienden, mensen die Vitalyze kennen of geïnteresseerde mensen zullen daar vast geen moeite mee hebben.

En ten derde ik maak geen html-versie, want dan is dus Vitalyze niet geïnstalleerd en werkt de helft van de (nog niet) downloadbare software niet!
Ik vind jou echt een sukkel.
Oud 30-10-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Tupacrulezz schreef op 24-10-2003 @ 22:56:
hoezo te overdreven mc cleareb verklaar u nader?
iemand anders nog op of aanmerkingen?

http://tupac.community.nl/newlayout.gif
Dude.

Until is met 1 l.

Oud 30-10-2003, 11:43
Verwijderd
En dat 'jouw banner hier' dingetjes is te klein voor de meeste banners.
Oud 30-10-2003, 11:45
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-10-2003 @ 12:40:
Ik vind jou echt een sukkel.
Als je je mening even argumenteerd voor hem gelijk een sukkel te noemen. Geef kritiek waar hij iets aan heeft.
Oud 30-10-2003, 15:10
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
*durft bijna niet aan*

http://x.after-shock.net

en hij is voor 1024x768 of hoger. zo is het nou eenmaal dus daar wil ik niks over horen. ik werk op 1024x768 en heb eerlijk gezegd ook geen zin om extra moeite te doen voor mensen met een kleiner scherm. sorry.
__________________
.even the scars forget the wounds.
Oud 30-10-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
XzeoN schreef op 30-10-2003 @ 16:10:
*durft bijna niet aan*

http://x.after-shock.net

en hij is voor 1024x768 of hoger. zo is het nou eenmaal dus daar wil ik niks over horen. ik werk op 1024x768 en heb eerlijk gezegd ook geen zin om extra moeite te doen voor mensen met een kleiner scherm. sorry.
Toch maak ik er een opmerking over.
Je weet dan vast wel dat zeker de helft nog steedx 800*600 gebruikt?
En persoonlijk vind ik een website breder dan 800px niet fijn om te lezen en bekijken, ook al draai ik 1280*1024.

Ik vind dat plaatje aan de zijkant niks,
zou mooier zijn als je een plaatje boven je navigatie zet (dan is je pagina trouwens ook meteen weer voor 800*600 ).
En als je een foto van een persoon gebruikt, moet je het wel zelf zijn, anders staat eht zo stom (vind ik).

EN nog ies, wat bedoel je met "half breed" bij bio?
Oud 30-10-2003, 17:30
Shake-wijf
Shake-wijf is offline
http://www.juudjuhh1988.nl.tt
__________________
http://www.juudjuhh.nl.nu
Oud 31-10-2003, 00:00
Verwijderd
Citaat:
kydnav schreef op 30-10-2003 @ 12:45:
Als je je mening even argumenteerd voor hem gelijk een sukkel te noemen. Geef kritiek waar hij iets aan heeft.
Ok.
"Ten tweede, het interesseert me niet of mensen er de moeite voor willen/kunnen nemen om mijn site te bezoeken. "
Als het hem niet interesseert, waarom plaatst ie 'm dan hier.

"Ten eerste, heb jij Flash, in dat geval ga je dus wel software installeren om een site te bezoeken!!!
Vitalyze is een soort Flash, alleen minder bekend! "
Natuurlijk een ontzettend kromme vergelijking, Flash wordt veel en veel meer gebruikt, van Vitalyze heb ik dus echt nog nooit gehoord en ik gok velen met mij. Desalniettemin vind ik persoonlijk dat 'n website onder alleen HTML en javascript zou moeten draaien. Flash is 'n extra, een optie, voor de gefortuneerden en de verveelden.

"En ten derde ik maak geen html-versie, want dan is dus Vitalyze niet geïnstalleerd en werkt de helft van de (nog niet) downloadbare software niet! "
Ja, niet handig dus.

Verder is de layout uh.. niet aanwezig? Het font lelijk. Fullscreen forceren verschrikkelijk hinderlijk en vind ik dat bij het eerste aanzicht duidelijk moet zijn waar je site voor dient.
Oud 31-10-2003, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Juudjuhh14 schreef op 30-10-2003 @ 18:30:
http://www.juudjuhh1988.nl.tt
Leuk!

Weinig op aan te merken. Beetje weinig kleur, en ik vind zo'n marquee aan de onderkant erg irritant, maar dat zijn details.
Oud 31-10-2003, 10:24
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 31-10-2003 @ 01:00:
Ok.
"Ten tweede, het interesseert me niet of mensen er de moeite voor willen/kunnen nemen om mijn site te bezoeken. "
Als het hem niet interesseert, waarom plaatst ie 'm dan hier.

"Ten eerste, heb jij Flash, in dat geval ga je dus wel software installeren om een site te bezoeken!!!
Vitalyze is een soort Flash, alleen minder bekend! "
Natuurlijk een ontzettend kromme vergelijking, Flash wordt veel en veel meer gebruikt, van Vitalyze heb ik dus echt nog nooit gehoord en ik gok velen met mij. Desalniettemin vind ik persoonlijk dat 'n website onder alleen HTML en javascript zou moeten draaien. Flash is 'n extra, een optie, voor de gefortuneerden en de verveelden.

"En ten derde ik maak geen html-versie, want dan is dus Vitalyze niet geïnstalleerd en werkt de helft van de (nog niet) downloadbare software niet! "
Ja, niet handig dus.

Verder is de layout uh.. niet aanwezig? Het font lelijk. Fullscreen forceren verschrikkelijk hinderlijk en vind ik dat bij het eerste aanzicht duidelijk moet zijn waar je site voor dient.
Kijk, hier heeft hij wat aan!
Oud 31-10-2003, 10:56
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
eXo schreef op 31-10-2003 @ 01:00:
Ok.
Als het hem niet interesseert, waarom plaatst ie 'm dan hier.
Ok, ik zei, het interesseerd me niet of mensen de moeite willen nemen het te installeren...
Ik plaats de link hier voor diegene die wél de moeite neemt om serieus naar een site te kijken... Dus een kleine plug-in te installeren.

Citaat:
eXo schreef op 31-10-2003 @ 01:00:
Natuurlijk een ontzettend kromme vergelijking, Flash wordt veel en veel meer gebruikt, van Vitalyze heb ik dus echt nog nooit gehoord en ik gok velen met mij. Desalniettemin vind ik persoonlijk dat 'n website onder alleen HTML en javascript zou moeten draaien. Flash is 'n extra, een optie, voor de gefortuneerden en de verveelden.
Deze site heeft later als doel om online games en programma's te kunnen spelen... Dáár is Vitalyze voor nodig... Dus heb ik het zó gemaakt dat je niet in de site komt zonder Vitalyze... Prioriteiten stellen...
Dus is het géén extra optie en zinloos om een HTML versie te maken, bovendien zijn alleen benodigde onderdelen in Vitalyze de rest ís in HTML!

Citaat:
eXo schreef op 31-10-2003 @ 01:00:
Verder is de layout uh.. niet aanwezig? Het font lelijk. Fullscreen forceren verschrikkelijk hinderlijk en vind ik dat bij het eerste aanzicht duidelijk moet zijn waar je site voor dient.
Nee, je bent ook nog niet eens op de site geweest... Dan zie je de lay-out niet... De intro niet. ETC. Het scherm dat jij gezien hebt is lelijk omdat die eenmalig nodig is. Simpel, niet te druk en niet te opvallend aanwezig... Zo is het duidelijk wat er wel en niet bij de site hoort... Voor wie op de échte site geweest is dus... Velen die baat bij deze site zullen hebben, kennen Vitalyze, hebben het en kunnen zó verder gaan...

Fullscreen forceren is irritant, daar kan ik inkomen. Dat is eerlijk van je... Dat haal ik ook nog weg... Het was even een test of het werkte... En dat het op het eerste gezicht duidelijk moet zijn waar de site voor is, vind ik ook een GOEDE opmerking... Daar ga ik nog aan werken. Al heb ik al vaak bij "professionele" sites het zelfde gezien. Er is soms nergens een nut v/d site beschreven.

Kijk, daar heb ik wat an...

Signing off...
__________________
buh
Oud 31-10-2003, 12:07
Verwijderd
Citaat:
hemhemhem schreef op 31-10-2003 @ 11:56:
Ok, ik zei, het interesseerd me niet of mensen de moeite willen nemen het te installeren...
Ik plaats de link hier voor diegene die wél de moeite neemt om serieus naar een site te kijken... Dus een kleine plug-in te installeren.
Urm. Wie hier heeft die moeite gedaan?

Kijk, ik geef alleen maar tips, vanuit mijn oogpunt, waarna jij kan beslissen of je er iets mee doet. Doe je dat niet, prima, jouw zaak. Misschien wordt 't wel een vet succesvolle site met vele duizenden bezoekers per dag.

maar waarschijnlijk niet
Oud 31-10-2003, 12:24
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 30-10-2003 @ 16:10:
*durft bijna niet aan*

http://x.after-shock.net

en hij is voor 1024x768 of hoger. zo is het nou eenmaal dus daar wil ik niks over horen. ik werk op 1024x768 en heb eerlijk gezegd ook geen zin om extra moeite te doen voor mensen met een kleiner scherm. sorry.
Ik werk met een resolutie 800x600 en kan ook niet even een hogere resolutie gebruiken want dan flipt mijn monitor. Dus als de fouten die ik zie alleen bij 800x600 voorkomen, sorry.

Ten eerste, het plaatje op de beginpagina staat ondersteboven. Hoort dat zo? Het ziet er nogal raar uit eerlijk gezegd.

Ten tweede, als ik naar andere delen van je website ga, kan ik niet meer terug naar de beginpagina. Dat wil zeggen, er staat geen link naar je beginpagina (niet de Intropagina, maar waar staat wat je aan je website veranderd hebt).

Ten derde, op deze beginpagina begint de tekst telkens gelijk na de titel. Is dat de bedoeling? Doorgaans staat de kop BOVEN de tekst.

Ten vierde, de link naar "Links" valt bij mij bijna helemaal weg door het witte vlak (het frame waarin de pagina's verschijnen).
Oud 31-10-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
nienie schreef op 31-10-2003 @ 13:24:
Ten eerste, het plaatje op de beginpagina staat ondersteboven. Hoort dat zo? Het ziet er nogal raar uit eerlijk gezegd.
Hier niet, ligt wss aan je pc dus.
Citaat:

Ten tweede, als ik naar andere delen van je website ga, kan ik niet meer terug naar de beginpagina. Dat wil zeggen, er staat geen link naar je beginpagina (niet de Intropagina, maar waar staat wat je aan je website veranderd hebt).
Wel, de 'x' in het menu.
Citaat:

Ten derde, op deze beginpagina begint de tekst telkens gelijk na de titel. Is dat de bedoeling? Doorgaans staat de kop BOVEN de tekst.
Ik denk wel dat dit de bedoeling is
Citaat:

Ten vierde, de link naar "Links" valt bij mij bijna helemaal weg door het witte vlak (het frame waarin de pagina's verschijnen).
Dat is omdat je 800x600 gebruikt
Oud 31-10-2003, 15:59
Verwijderd
Bij jou niet?
Bij mij stond dat plaatje ook op z'n kop hoor
Oud 31-10-2003, 16:10
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
********** schreef op 31-10-2003 @ 16:59:
Bij jou niet?
Bij mij stond dat plaatje ook op z'n kop hoor
het plaatje hoort ook op de kop. ik zei toch dat ik rebellious wilde zijn. nou punt duidelijk gemaakt
__________________
.even the scars forget the wounds.
Oud 31-10-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 31-10-2003 @ 16:59:
Bij jou niet?
Bij mij stond dat plaatje ook op z'n kop hoor
hm, toen ze zei beginpagina dacht ik de echte beginpagina, het enter plaatje. Die staat wel normaal, ik dacht dat ze die bedoelde
Oud 31-10-2003, 22:41
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Mja, met beginpagina bedoel ik de Homepagina, met intropagina de eh... intropagina dus!
De X in het menu is bij mij dus gewoon niet te zien, volgens de broncode komt na Links het Gastenboek en daarna X, maar die kan ik dus geen van drieën (goed) zien. Eigenlijk wel vreemd dat het scherm bij mijn resolutie dan zo opgebouwd wordt, want er is ruimte genoeg aan de rechterkant (met de schuifbalk aan de onderkant erbij).
Oud 31-10-2003, 23:33
Verwijderd
Citaat:
nienie schreef op 31-10-2003 @ 23:41:
Mja, met beginpagina bedoel ik de Homepagina, met intropagina de eh... intropagina dus!
De X in het menu is bij mij dus gewoon niet te zien, volgens de broncode komt na Links het Gastenboek en daarna X, maar die kan ik dus geen van drieën (goed) zien. Eigenlijk wel vreemd dat het scherm bij mijn resolutie dan zo opgebouwd wordt, want er is ruimte genoeg aan de rechterkant (met de schuifbalk aan de onderkant erbij).
Speciaal hiervoor bevind ik mij even in 800x600. En je ziet inderdaad de 'x' niet. Maar als je onder 'Bio' kijkt zie je een zwart vlakje met iets wits erin. Hij zet de links dan dus niet naast elkaar, maar de links die niet passen eronder. Die zie je niet doordat het tekstvak eroverheen zit.
Oud 06-11-2003, 11:55
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Ik zal mijn link ook maar eeens posten.

http://www.scholieren-online.nl

Tips en suggesties zijn welkom.

Ook misschien even je mening over hoe ik
de movies en de muziek sectie etc heb ingedeeld
Oud 06-11-2003, 12:21
Verwijderd
Citaat:
suikerklontje schreef op 06-11-2003 @ 12:55:
Ik zal mijn link ook maar eeens posten.

http://www.scholieren-online.nl

Tips en suggesties zijn welkom.

Ook misschien even je mening over hoe ik
de movies en de muziek sectie etc heb ingedeeld
ah, onze grote vriend..

- Dat groen, dat ziet er gewoon niet uit
- Teveel blokjes (tabellen), daardoor te chaotisch
- Navigatie te overdreven, daardoor erg onoverichtelijk
- Engels en Nederlands door elkaar
- Statestieken? Wat boeit de bezoeker dat? Nutteloos dus weg

Eindconclusie: Ik vind het niks..
Oud 06-11-2003, 13:13
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
suikerklontje schreef op 06-11-2003 @ 12:55:
Ik zal mijn link ook maar eeens posten.

http://www.scholieren-online.nl

Tips en suggesties zijn welkom.

Ook misschien even je mening over hoe ik
de movies en de muziek sectie etc heb ingedeeld
- Het groen is misschien wat al té groen (te fel dus), zeker in combinatie met de zachte achtergrondkleuren. Verander op z'n minst het bovenste frame in een wat mildere kleur (groen).
- Het logo is nogal moeilijk te lezen en straalt ook niet echt iets uit waardoor je het logo snel zal herkennen. Die blokjes aan de rechterkant wel, maar de letters niet.
- Statistieken zijn ook op te vragen met Nedstatbasic áls je er al in geïnteresseerd bent, dus waarom nog een aparte pagina ervoor maken?
- Komt er nog meer bij de categorie School? Het staat een beetje raar, een categorie met maar één onderdeel. Je kan natuurlijk de boekverslagen al apart vermelden in het menu.
- Achter 'Beginpagina' staat een punt die een link is naar een of ander inlogsysteem (<a href="index2.php?p=inloggen">). Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling. Er komt overigens een error als je erop klikt.
- De link naar de Disclaimer is gelijk aan die van de Crew. Moet dat nog gefixed worden?
- De ringtonepagina (www.mobileringtone.nl) is géén onderdeel van jouw website. Waarom staat hij dan wel tussen het rijtje van website-onderdelen? Plaats zo'n link op een pagina met allerlei links, of wees op z'n minst zo vriendelijk om een TARGET=BLANK in de link te plaatsen, zodat de site in een ander scherm wordt geopend.
- Ik begrijp 'Linkpartners' eerlijk gezegd niet. Wat heeft een hosting bedrijf met linkpartners (wat dat ook moge zijn) te maken?

Over de categorieën van Film en Muziek.
Tragedie is absoluut een filmcategorie die genoemd moet worden. Verder schiet me zo gauw niets te binnen.
Bij Muziek staan geen Rap, Hiphop, Reggae, Techno, House, Gothic, Hard rock, Grunge, Celtic, New age, Soul, Blues, Jazz of Country. Ik vind zelf dat dit ook allemaal belangrijke muziekgroepen, al zijn ze niet allemaal populair (klassiek heb ik dan ook maar helemaal weggelaten). Kijk maar of er soorten bij zitten die je toe wil voegen.

Oh ja, op mijn TV kan ik ook nog SBS6 ontvangen. National Geographic en Discovery Channel vind je kennelijk niet zo interessant, en ook de Vlaamse en Engelse zenders vind ik niet terug. Jammer, daar zijn ook regelmatig leuke programma's. (Duits en Frans hoeft van mij ook niet, maar misschien anderen wel..)

Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 13:17.
Oud 06-11-2003, 16:24
Verwijderd
Waarom zie je Nelly bij R&B
Oud 07-11-2003, 07:42
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
eXo schreef op 30-10-2003 @ 12:42:
Dude.

Until is met 1 l.

owhjah haha oeps..
en verder dan?
Oud 07-11-2003, 07:43
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
God's Lemonade schreef op 28-10-2003 @ 20:20:
Oke! Kom maar op!

http://loes.ch1x0r.nl

Ik weet dat hij er in 800x600 beroerd uitziet

sorry, kan het nog niet goed voor me kaar krijgen om hem in elke resolutie goed zichtbaar te krijgen.

Reacties welkom!


mooie site hoor alleen zal ik boven en onder niet dezelfde pics in dezelfde volgorde zetten

// MY DUTCH COLUMN'S (I'm writing for a very small dutch paper from my region.)

waarvoor dan? ik woon in hengelo dus ken het vast wel _
kuz
Oud 07-11-2003, 09:03
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
http://www.soporificsux.com

tijdelijke site van mijn bandje...
meningen?

uiteindelijk wil ik wel een eigen guestbook bouwen
en natuurlijk iets echts creeeren...
uit tijdgebrek nog niet aan toegekomen
dit zaterdag middag ff in elkaar geflanst...
__________________
"Hou het hard!"
Oud 07-11-2003, 09:50
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 07-11-2003 @ 10:03:
http://www.soporificsux.com

tijdelijke site van mijn bandje...
meningen?

uiteindelijk wil ik wel een eigen guestbook bouwen
en natuurlijk iets echts creeeren...
uit tijdgebrek nog niet aan toegekomen
dit zaterdag middag ff in elkaar geflanst...
- Spash Screen/Intro Screen is niet nodig
- Popup, mensen hoduen daar niet van.
- Ja, er staat verder niks op..
Oud 07-11-2003, 23:43
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 07-11-2003 @ 10:03:
http://www.soporificsux.com

tijdelijke site van mijn bandje...
meningen?

uiteindelijk wil ik wel een eigen guestbook bouwen
en natuurlijk iets echts creeeren...
uit tijdgebrek nog niet aan toegekomen
dit zaterdag middag ff in elkaar geflanst...
Leuk design! professioneel
Oud 10-11-2003, 21:12
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Okay, ik post hier dus mn URL, maar ik wil erbij zeggen dat mijn WSFTP niet goed meer werkt en ik de laatste pagina's niet heel mooi heb kunnen maken en mijn foto's in een brinkster pagina heb moeten doen.
Ook is het een site voor mijn lol die dus ook SIMPEL is gehouden. Ik hou van HTML en doe graag lekker ouderwets.

http://rooshome.tk
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Oud 11-11-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 10-11-2003 @ 22:12:
Okay, ik post hier dus mn URL, maar ik wil erbij zeggen dat mijn WSFTP niet goed meer werkt en ik de laatste pagina's niet heel mooi heb kunnen maken en mijn foto's in een brinkster pagina heb moeten doen.
Ook is het een site voor mijn lol die dus ook SIMPEL is gehouden. Ik hou van HTML en doe graag lekker ouderwets.

http://rooshome.tk
- Lees eerst de reeltjes
- Zet de pop-up uit
- Standaard dit-ben-ik-site, zearte achtergrond, frame, baat, altijd hetzelfde. Niet echt bijzonder, mooi, ed.
Oud 11-11-2003, 12:18
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Zo'n popup is volgens mij verplicht als je een gratis TK-domein hebt. Anders kon het domein ook niet gratis zijn.

De website vind ik wel okee, al is het menu bij 800x600 (mijn resolutie) niet zo geweldig. Er verschijnt dan namelijk een schuifbalk, wat nooit zo handig is bij een menu. Bovendien komt bij 'mouse-over' de "English weblog" tekst ineens op twee regels te staan, omdat het niet binnen het frame past. Je zou dit kunnen oplossen door "Roos home" weg te halen of te verkleinen (het is immers wel duidelijk dat je op die website zit) en/of "Roos' things" weg te halen). Verder zou ik "Home" bovenaan de menu-lijst zetten.

Ik wil nog even toevoegen dat ik de tweetaligheid van de website niet helemaal begrijp. Waarom heb je nog Nederlandse teksten (Weblog) toegevoegd, als de rest allemaal Engels is?
Oud 11-11-2003, 12:21
Verwijderd
Citaat:
nienie schreef op 11-11-2003 @ 13:18:
Zo'n popup is volgens mij verplicht als je een gratis TK-domein hebt. Anders kon het domein ook niet gratis zijn.
Die popup kun je uitschakelen,
en is niet verplicht..
verder kan het handig ook al verdienen ze er niks mee, want die pop-up staa niet eens reclame van een ander bedrijf, alleen een t-shirt..
Oud 11-11-2003, 17:30
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
nienie schreef op 11-11-2003 @ 13:18:

Ik wil nog even toevoegen dat ik de tweetaligheid van de website niet helemaal begrijp. Waarom heb je nog Nederlandse teksten (Weblog) toegevoegd, als de rest allemaal Engels is?

Ik heb gewoon twee vormen van weblogs. Op deze site heb ik al mijn "Oudere" dingen bij elkaar gevoegd.
Vandaar.
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Oud 11-11-2003, 17:31
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
********** schreef op 11-11-2003 @ 13:21:
Die popup kun je uitschakelen,
en is niet verplicht..
verder kan het handig ook al verdienen ze er niks mee, want die pop-up staa niet eens reclame van een ander bedrijf, alleen een t-shirt..
Hoe kan je die popup uitschakelen dan?
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Oud 11-11-2003, 17:49
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Op het moment dat ik keek, was het in ieder geval reclame voor Dot TK domeinnamen, dus ik nam aan dat ze een gratis TK-domein had waarbij je een popup moet opnemen in je pagina.

Je kan de popup verwijderen in de broncode van rooshome.html. Verwijder dit stukje:
Code:
<script language = "JavaScript">
  <!-- hide start
  function popup() {
    window.open("http://banners.dot.tk/banner?fldpromonr=1&fldbannernr=0&flddomainnr=2869703","bannerpopup","height=100,width=486");
  }
  // hide end -->
</script>
Sorry voor het vern*ken van de layout...
Oud 11-11-2003, 18:01
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
http://www.lauwa.cjb.net

Oja, het is een geocities site (blame brinkster, die nu ook reclame heeft), dus er zit van die irritante reclame bij, maar dat kan je wegklikken
__________________
Praat niet zo veel over jezelf Dat doen wij wel als je weg bent
Oud 11-11-2003, 19:31
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
nienie schreef op 11-11-2003 @ 18:49:
Op het moment dat ik keek, was het in ieder geval reclame voor Dot TK domeinnamen, dus ik nam aan dat ze een gratis TK-domein had waarbij je een popup moet opnemen in je pagina.

Je kan de popup verwijderen in de broncode van rooshome.html. Verwijder dit stukje:
Code:
<script language = "JavaScript">
  <!-- hide start
  function popup() {
    window.open("http://banners.dot.tk/banner?fldpromonr=1&fldbannernr=0&flddomainnr=2869703","bannerpopup","height=100,width=486");
  }
  // hide end -->
</script>
Sorry voor het vern*ken van de layout...
Maar ik kan dat niet weghalen... dat staat niet in een van mijn pagina's...
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Oud 11-11-2003, 19:48
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Zeker weten van wel! Het staat in roosjehome.htm, de frame-index van je website. Heb je de website met Frontpage gemaakt, of met een HTML-editor (of Kladblok)? In het laatste geval is het heel erg gemakkelijk om het stukje op te sporen, maar in Frontpage kan het uiteraard ook wel.
Oud 11-11-2003, 23:30
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Tupacrulezz schreef op 24-10-2003 @ 22:56:
hoezo te overdreven mc cleareb verklaar u nader?
iemand anders nog op of aanmerkingen?

http://tupac.community.nl/newlayout.gif
Véél te chaotisch. Typfouten. Low-res afbeeldingen. En gebruik ipv 'blablabla' ten minste Lorem Ipsum als dummietekst.(lipsum.com)
__________________
yupyup.
Oud 11-11-2003, 23:33
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
nienie schreef op 11-11-2003 @ 18:49:
Op het moment dat ik keek, was het in ieder geval reclame voor Dot TK domeinnamen, dus ik nam aan dat ze een gratis TK-domein had waarbij je een popup moet opnemen in je pagina.

Je kan de popup verwijderen in de broncode van rooshome.html. Verwijder dit stukje:
Code:
*knip code*
Sorry voor het vern*ken van de layout...
Eh, je kunt in je My-Dot-TK gewoon kiezen of je de pop-up wilt of niet, daar hoef je geen dikke lappen js voor weg te halen.
__________________
yupyup.
Oud 12-11-2003, 08:17
Verwijderd
Citaat:
nienie schreef op 11-11-2003 @ 20:48:
Zeker weten van wel! Het staat in roosjehome.htm, de frame-index van je website. Heb je de website met Frontpage gemaakt, of met een HTML-editor (of Kladblok)? In het laatste geval is het heel erg gemakkelijk om het stukje op te sporen, maar in Frontpage kan het uiteraard ook wel.
Dat staat in het frame van dot.tk, daar heeft zij geen controle over

En de rest, ja zoals p-chez zegt, gewoon uitschakelen bij my.dot.tk
Oud 12-11-2003, 10:05
Verwijderd
http://v12.**********.nl

beter/duidelijker/mooier dan http://home.**********.nl

Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 10:56.
Oud 12-11-2003, 10:43
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
********** schreef op 12-11-2003 @ 11:05:
http://v12.**********.nl

beter/duidelijker/mooier dan htt://home.**********.nl
Mee eens, nu vind ik hem wel mooi.

Mooier vind ik wel als de height 100% is zeg maar, en je dus een stuk wit overhoudt.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 12-11-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 12-11-2003 @ 11:43:
Mee eens, nu vind ik hem wel mooi.

Mooier vind ik wel als de height 100% is zeg maar, en je dus een stuk wit overhoudt.
euhm, ja dat height is een probleem..
Daar doet hij niet aan :/

Ik kan het er wel inzetten maar hij doet er niks mee.. :/
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] Sitecheck topic (2)
Manuzhai
4 02-02-2006 16:29
Software & Hardware Heb jij een eigen website? Post hem hier!
Quincy
65 18-04-2004 17:12
Software & Hardware [Design] Goede design-ideeën voor websites
Martin
17 06-10-2003 13:10
Software & Hardware [PHP] Efficientste manier om website te bezorgen
Gus
1 14-01-2003 10:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.