Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 09:37
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Kep ook wat vreemds met MSN6.2 en MSN Plus 3.01.94:
Eerst had mijn moeder dit alleen, maar drnet zag ik et ook ineens. Als ik me aanmeld bij MSN dan zie ik eerst een melding dat ik al ergens anders ben aangemeld (terwijl dat niet kan) en als ik dan klik op dat hokje zodat ik me toch aanmeld, dan krijg ik een seconde of wat later te zien dat ik word afgemeld omdat ik al op een andere locatie ben aangemeld...maar vervolgens meldt ie me niet af...
M'n hotmail account lijkt me niet 'gehackt', omdat ik er nog gewoon op kan...en een beetje 'hacker' veranderd meteen je password...
En ik heb ook niet van mensen in mn lijst gehoord dat ik rare dingen zeg tegen ze ofsow....
Is dit een bug in MSN Plus ofsow?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Oud 03-07-2004, 10:48
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
hmm ik heb dezelfde msn en dezelfde msn plus... en ik heb er geen last van :$ maja... wat gebeurd er dan als je hem opnieuw installeerd enzo?
Ik had vorige keer ook dat hij zei "je bent ergens anders aangemeld" en dat kwam omdat mijn ma der thuis op ging en gister had ik het ook, maar dat kwam omdat msn 4.7 opeens ging draaien
Oud 04-07-2004, 08:47
BelleRosé
Avatar van BelleRosé
BelleRosé is offline
mijn msn meldt sinds een paar dagen dat hij geen connectie vindt met het internet óf dat de msn server plat ligt.
Als ik dat check blijkt dat niet het geval te zijn. Mijn internet werkt tevens nog...
Ik heb het al een paar keer er vanaf gesmeten en opnieuw geïnstalleerd, maar het helpt niet.
Wat nu?
__________________
Echt...
Oud 04-07-2004, 10:24
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Heb je toevallig pas een nieuwe firewall of heb je wat aan de instellingen van de firewall veranderd?
Oud 04-07-2004, 11:55
BelleRosé
Avatar van BelleRosé
BelleRosé is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 04-07-2004 @ 11:24 :
Heb je toevallig pas een nieuwe firewall of heb je wat aan de instellingen van de firewall veranderd?
nee, niet dat ik weet..
En msn 4.5 werkt wel.. (heb ik nu afgehaald)
__________________
Echt...
Oud 04-07-2004, 19:19
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Wat een vage problemen hebben jullie toch met msn met dat ergens anders aangemeld. Moet toch zijn dat je dan ergens anders auto perongeluk wordt aangemeld dan. Dat je ergens perongeluk auto aanmelden hebt ingestelt. bij een andere pc?
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 04-07-2004, 19:21
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Welteruste schreef op 04-07-2004 @ 12:55 :
nee, niet dat ik weet..
En msn 4.5 werkt wel.. (heb ik nu afgehaald)
Check je XP firewall, Deze Computer > Mijn netwerklocaties > Netwerk verbindingen weergeven > Zie je dan bij 1 van de icoontjes daar een klein geel\goud slotje staan? klein in het hoekje
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 06-07-2004, 23:57
Atje85
Atje85 is offline
Hoe kan ik de email adresjes wissen, onder '' klik hier om aan te melden met een andere accountant''.

Via dat gebruikersaccoutns in t configscherm werkt t niet(nooit)
Oud 07-07-2004, 09:03
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 07-07-2004 @ 00:57 :
Hoe kan ik de email adresjes wissen, onder '' klik hier om aan te melden met een andere accountant''.

Via dat gebruikersaccoutns in t configscherm werkt t niet(nooit)
Zo doe je dat: Configuratiescherm, Systeembeheer, Lokaal beveiligingsbeleid. En dan Lokaal beleid -> Beveiligingsopties. Daar zet je 'Netwerktoegang: opslag van referenties....' op 'Ingeschakeld'.

Alleen is nu ook de auto aanmeldknop weg
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 07-07-2004, 09:07
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
En natuurlijk is er naar een Google (verschrikkelijk handige site moet je ookes proberen )
een antwoord:

1) ga naar extra-mapopties-weergave in je verkenner en kies voor verborgen bestanden en mappen weergeven.
2 ga naar de Cocuments en settings- je naam - application data- microsoft-credentials- het bestand die je nu aan de rechterkant ziet staan credentials staat verwijderen.

Maak voor verwijderen eerst een herstelpunt

3) reboot de pc, als je messenger opstart, staan er geen inlognamen meer.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 08-07-2004, 09:53
Atje85
Atje85 is offline
Dat laatste werkt niet
Oud 08-07-2004, 14:54
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-07-2004 @ 10:53 :
Dat laatste werkt niet
wat neit? het bestand weggehaald, reboot en toch weer de lijst?
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 09-07-2004, 23:09
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Ik heb hem aangesloten op mijn video in van mijn videokaart.
msn 6 ziet hem wel bij de instellingen, ik zie dat ik die video out kan selecteren en dan zie ik mezelf ook in beeld.
Alleen kan ik niemand uitnodigen, dan krijg ik een foutmelding.

In msn 4.5 lukt t wel, maar is t onhandig omdat iedereen bijna 6 heeft..



Wie weet hoe dit kan?

BNestaan er eventueel andere programma's waarmee je kan cammen via de video in/out?
Oud 12-07-2004, 15:52
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Ik gebruik MSN Messenger 6.2, ik zit nu al een tijdje achter de PC en plots zijn de zelfgemaakte Emo's verdwenen! Ligt dit aan MSN Plus o.i.d.?
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Oud 12-07-2004, 15:55
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
Miles schreef op 12-07-2004 @ 16:52 :
Ik gebruik MSN Messenger 6.2, ik zit nu al een tijdje achter de PC en plots zijn de zelfgemaakte Emo's verdwenen! Ligt dit aan MSN Plus o.i.d.?
Ik kan me herinneren dat die verdwijnen als je inlogt onder een andere account, als je weer terug inlogt met je eigen account horen ze weer terug te zijn. Een andere oplossing kan ik zogauw niet bedenken.
__________________
Wat een kut-topic...
Oud 12-07-2004, 19:02
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
suikerklontje schreef op 10-07-2004 @ 00:09 :
Ik heb hem aangesloten op mijn video in van mijn videokaart.
msn 6 ziet hem wel bij de instellingen, ik zie dat ik die video out kan selecteren en dan zie ik mezelf ook in beeld.
Alleen kan ik niemand uitnodigen, dan krijg ik een foutmelding.

In msn 4.5 lukt t wel, maar is t onhandig omdat iedereen bijna 6 heeft..



Wie weet hoe dit kan?

BNestaan er eventueel andere programma's waarmee je kan cammen via de video in/out?
Waar HEB je het over!!

edit: ok ff een wat prof. reply: Ik kan eruit opmaken dat je een webcam hebt. Deze webcam heeft geen usb aansluiting maar een avg aansluiten, am i right?

Die foutmelding: wat zegt tie precies.

Heb je de drivers voor de webcam geinstalleerd. Heb je de wizard van msn gedaan? de webcam en microfoon wizard onder het menu extra's
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious

Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 19:04.
Oud 13-07-2004, 11:49
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Citaat:
Dj Mark schreef op 13-07-2004 @ 00:55 :
Ik kan me herinneren dat die verdwijnen als je inlogt onder een andere account, als je weer terug inlogt met je eigen account horen ze weer terug te zijn. Een andere oplossing kan ik zogauw niet bedenken.
Nee, jammer, 't werkt niet.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Oud 13-07-2004, 12:17
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Miles schreef op 12-07-2004 @ 16:52 :
Ik gebruik MSN Messenger 6.2, ik zit nu al een tijdje achter de PC en plots zijn de zelfgemaakte Emo's verdwenen! Ligt dit aan MSN Plus o.i.d.?
Nee, dit ligt toch aan msn.
Want wanneer msn messenger zichzelf installeert ook de zelfgemaakte emoticons verwijdert .
Dit gebeurt soms wanneer je de messenger opstart, waarom hij dat doet is voor mij ook een vraag.

Oftewel als ik jou was zou ik gaan kijken naar zo'n unerase programma.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 14-07-2004, 18:40
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Volgende probleem...
Aanmelden op MSN is voor de verandering geen probleem, maar zodra ik een gesprek met iemand wil openen, (dus ik dubbelklik op de naam van degene met wie ik wil 'praten', krijg ik de foutmelding: "Het is niet mogelijk een gesprek te starten met (naam), probeer het opnieuw. Iemand enig idee hoe dat komt, en beter nog, wat er tegen te doen is? Ik heb onlangs MSN plus geinstalleerd, heeft dat ermee te maken? Heel erg bedankt alvast!
Oud 14-07-2004, 19:08
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Gaea schreef op 14-07-2004 @ 19:40 :
Volgende probleem...
Aanmelden op MSN is voor de verandering geen probleem, maar zodra ik een gesprek met iemand wil openen, (dus ik dubbelklik op de naam van degene met wie ik wil 'praten', krijg ik de foutmelding: "Het is niet mogelijk een gesprek te starten met (naam), probeer het opnieuw. Iemand enig idee hoe dat komt, en beter nog, wat er tegen te doen is? Ik heb onlangs MSN plus geinstalleerd, heeft dat ermee te maken? Heel erg bedankt alvast!
Tja... weer van die leuke vage msn problemen...

Zelfde probleem als je op een andere PC aanmeld?
Zelfde probleem als je onder een andere email aanmeld op jou MSN?
Als het gelijk begonnen is na msnplus te zijn geinstalleerd... dan kan dat een goede reden zijn ja.

Reinstalleer sowieso msn anders ff.

En hoelang zit je al met dit probleem?
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 14-07-2004, 19:39
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Nu 6 dagen ongeveer. Heb MSN er ook al afgehaald en opnieuw opgezet, zonder resultaat. Andere computer weet ik niet, heb niet echt de mogelijkheid om dat te doen. MSN plus verwijderen lukt niet meer
Oud 14-07-2004, 20:06
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Kan zijn dat jullie beiden achter een router zitten zonder port forward. Dan kun je geen direkte verbinding maken met diegene.

Heb je het met iedereen?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 14-07-2004, 20:21
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Yep, ik heb het met iedereen. Ook andere mensen hier in huis hebben hetzelfde probleem (met hun eigen account).
Oud 14-07-2004, 21:35
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Gaea schreef op 14-07-2004 @ 21:21 :
Yep, ik heb het met iedereen. Ook andere mensen hier in huis hebben hetzelfde probleem (met hun eigen account).
Dan ligt het niet aan je emailadres dan maar is er iets met de internet\software bij jullie. Hebben jullie een router? dat wil zeggen: een andere PC of een playstation, xbox, etc
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 15-07-2004, 10:26
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Nee, we hebben maar 1 computer, en verder geen andere apparaten. Ik snap er helemaal niets meer van. Ik ga proberen om nu een oudere versie van MSN te downloaden en te kijken of ik daar hetzelfde probleem heb. Ik kan alleen nergens een oudere versie van msn vinden. Iemand?
Oud 15-07-2004, 10:34
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Gaea schreef op 15-07-2004 @ 11:26 :
Ik kan alleen nergens een oudere versie van msn vinden. Iemand?
Kan je het echt niet vinden?
Goh, wat is dat zoeken met google met internet toch moeilijk!
Spoiler
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 15-07-2004 om 10:36.
Oud 15-07-2004, 10:46
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Dankje, ik ga het gelijk proberen.
Ja sorry, mijn zoekvaardigheden laten helaas te wensen over
Oud 20-07-2004, 17:00
MrTijn
Avatar van MrTijn
MrTijn is offline
kun je in MSN messenger het "zegt" ook achter je naam wehalen? zijn daar progjes voor?
__________________
If you can find a path with no obstacles, it probably doesn't lead anywhere.
Oud 21-07-2004, 09:36
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
MrTijn schreef op 20-07-2004 @ 18:00 :
kun je in MSN messenger het "zegt" ook achter je naam wehalen? zijn daar progjes voor?
Je kan het bijvoorbeeld met msg plus doen.

Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 12:48.
Oud 22-07-2004, 10:53
Meester
Meester is offline
Ok, ik hoorde dus dat het vannacht voordelig was om via MSN Explorer een MSN.com emailadres te reggen omdat je dan 2000MB opslagruimte kreeg. Dit klopte allemaal dus dat is 't probleem niet. Wel is het zo dan je via MSN Messenger nu met deze nieuwe MSN account direct kunt aanmelden zonder eerst een wachtwoord in te hoeven vullen. Hier zit ik niet op te wachten aangezien ik niet de enige ben die deze computer gebruikt. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat je jezelf met MSN Messenger niet direct aan kan melden?

Voordat ik MSN Explorer had geïnstalleerd had ik hier nog geen problemen mee, maar nadat ik 't had verwijderd bleef 't probleem gewoon bestaan. Ik gok dus wel dat 't hier iets mee te maken heeft, maar nu wil ik alleen gewoon niet meer dan men zich direct via mijn MSN adres kan aanmelden. Als mensen een screenshotje willen omdat 't verhaal niet echt duidelijk is, dan moet je dat maar even vragen. Misschien helpt het om een en ander duidelijk te maken.
Oud 22-07-2004, 11:33
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Normaal als je toch bij MSN aanmeld staat er zo een vonkje meld me altijd aan, niet meer aanvinken
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-07-2004, 12:17
Meester
Meester is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-07-2004 @ 12:33 :
Normaal als je toch bij MSN aanmeld staat er zo een vonkje meld me altijd aan, niet meer aanvinken
Neh, dat bedoel ik niet echt.

Ik bedoel dat ik dus dit bovenste gedeelte weg wil hebben. Ik wil me alleen aan kunnen melden wanneer ik een wachtwoord voor een bepaald emailadres moet invullen. Zie plaatje.

Oud 22-07-2004, 15:13
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
Meester schreef op 22-07-2004 @ 13:17 :
Neh, dat bedoel ik niet echt.

Ik bedoel dat ik dus dit bovenste gedeelte weg wil hebben. Ik wil me alleen aan kunnen melden wanneer ik een wachtwoord voor een bepaald emailadres moet invullen. Zie plaatje.

[afbeelding]
Meld je eens aan onder een andere account, en vervolgens weer onder je eigen, voortaan zal je het wachtwoord in moeten voeren als je je aan wil melden. Moet je natuurlijk wel het vinkje uit laten.
__________________
Wat een kut-topic...
Oud 22-07-2004, 15:28
Meester
Meester is offline
Citaat:
Dj Mark schreef op 22-07-2004 @ 16:13 :
Meld je eens aan onder een andere account, en vervolgens weer onder je eigen, voortaan zal je het wachtwoord in moeten voeren als je je aan wil melden. Moet je natuurlijk wel het vinkje uit laten.
Dat vinkje stond al niet aan.

Oud 22-07-2004, 15:30
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
Ik had op een gegeven moment mensne in me msnlijst die ik van me leven nooit had gezien, en ik kreeg me eigen msnlijst maar niet trug..
Ik heb die msn toen hele lange tijd niet meer gebruikt door dat en sindskort krijg ik were mn eigenlijst zonder vreemde mensen erbij. Ok best ene leuk trucje om mensen te leren kennen, but not what I am looking for....
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Oud 22-07-2004, 16:21
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
MrTijn schreef op 20-07-2004 @ 18:00 :
kun je in MSN messenger het "zegt" ook achter je naam wehalen? zijn daar progjes voor?
ik heb wel gezien dat mensen daar braakt van konden maken ofzo... die zijn er dus wel. mss msn plus ofzo. FF zoeken op google mss.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 22-07-2004, 16:22
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Meester schreef op 22-07-2004 @ 13:17 :
Neh, dat bedoel ik niet echt.

Ik bedoel dat ik dus dit bovenste gedeelte weg wil hebben. Ik wil me alleen aan kunnen melden wanneer ik een wachtwoord voor een bepaald emailadres moet invullen. Zie plaatje.

[afbeelding]
Dit heb ik allaannngggngng uitgelegd in dit topic. veel scroll plzr
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 22-07-2004, 16:23
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
sy'rai schreef op 22-07-2004 @ 16:30 :
Ik had op een gegeven moment mensne in me msnlijst die ik van me leven nooit had gezien, en ik kreeg me eigen msnlijst maar niet trug..
Ik heb die msn toen hele lange tijd niet meer gebruikt door dat en sindskort krijg ik were mn eigenlijst zonder vreemde mensen erbij. Ok best ene leuk trucje om mensen te leren kennen, but not what I am looking for....
ehm... goh
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 22-07-2004, 17:15
Meester
Meester is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 07-07-2004 @ 10:03 :
Zo doe je dat: Configuratiescherm, Systeembeheer, Lokaal beveiligingsbeleid. En dan Lokaal beleid -> Beveiligingsopties. Daar zet je 'Netwerktoegang: opslag van referenties....' op 'Ingeschakeld'.

Alleen is nu ook de auto aanmeldknop weg
Lokaal beleid kan ik niet vinden. Wél staan er in de map Systeembeheer de snelkoppelingen naar Component Services, Computerbeheer, Gegevensbronnen, Logboeken, Microsoft .NET Framework Configuration, Microsoft .NET Framework Wizards, Prestaties én Services. Waar moet ik ergens kijken dan?
Oud 23-07-2004, 21:32
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ook een vraagje over msn, ik weet nie tof t al eerder behandeld is maar ik heb helaas geen tijd om t door te lezen

ik zat net op msn, heel even en opeens wordt ik toegevoegd aan een ghesprek met 4 mesnen die ik totaal niet ken,waar ik totaal geen relatie mee heb. we kennen elkaar echt niet en we wonen door heel nederland. als je t gesprek verlaat kom je automatisch weer terug en je krijgt constant een link, waar ik nie top klik want ik vertrouw t niet zo
overeenkomsten zijn wel dat we veel op msn/internet zitten
en geen of een erg slechte virusscanner hebben

ok wat is dit en wat moet je er tegen doen?
Oud 24-07-2004, 08:51
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Gadje schreef op 23-07-2004 @ 22:32 :
ook een vraagje over msn, ik weet nie tof t al eerder behandeld is maar ik heb helaas geen tijd om t door te lezen

ik zat net op msn, heel even en opeens wordt ik toegevoegd aan een ghesprek met 4 mesnen die ik totaal niet ken,waar ik totaal geen relatie mee heb. we kennen elkaar echt niet en we wonen door heel nederland. als je t gesprek verlaat kom je automatisch weer terug en je krijgt constant een link, waar ik nie top klik want ik vertrouw t niet zo
overeenkomsten zijn wel dat we veel op msn/internet zitten
en geen of een erg slechte virusscanner hebben

ok wat is dit en wat moet je er tegen doen?
Ik zou niet weten wat het is, maar misschien moet je je pc eens scannen op spyware/adware (als je dat niet regelmatig doet). Dit kan bijvoorbeeld met dit of met dit.
Oud 24-07-2004, 09:31
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 24-07-2004 @ 09:51 :
Ik zou niet weten wat het is, maar misschien moet je je pc eens scannen op spyware/adware (als je dat niet regelmatig doet). Dit kan bijvoorbeeld met dit of met dit.
Ik neem toch eerder dat het een leuk msn-virusje is, omdat spyware/adware dit nooit zou doen.

Maar goed, ik raad wel Gadje toch even aan om zijn/haar pc te scannen via een online virusscaner en (voor het geval dat ik toch niet gelijk heb) een spyware/adware scan met een combinatie van spybot en adaware.
Voor meer info zie [centraal] spyware & adware.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 26-07-2004, 17:55
RD
Avatar van RD
RD is offline

bij het aanmelden van de (zoals je ziet MSN) Messenger krijg ik een aantal e-mailadressen te zien waarmee ooit ingelogd is (dan wel gepoogd om in te loggen). Nu staan hier 2 adressen tussen die onzinnig zijn. Hoewel 't natuurlijk geen groots probleem is, zou ik deze overbodige adressen toch graag uit dit lijstje verwijderd zien worden ('k heb digitale smetvrees ofzo ). Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

en nou niet komen met "lekker belangrijk" svp
__________________
Did you ever realize that God spelled backwards is dog?
Oud 26-07-2004, 18:54
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
RD schreef op 26-07-2004 @ 18:55 :
en nou niet komen met "lekker belangrijk" svp
Nou, lekker belangrijk

Maar goed, er was een truukje om die "aanmeldings lijst" te legen.
Helaas weet ik zo niet hoe je dat moest doen.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 26-07-2004, 20:07
Verwijderd
Ik heb een probleem:
soms als ik msn opstart, komt er een schermpje inbeeld tijdens het aanmelden, dat er een fout in services.exe heeft plaats gevonden en dat de computer wordt uitgeschakeld en dan gaat er heel sadistisch een klokje van een minuut aftellen.
Oud 26-07-2004, 21:39
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
RD schreef op 26-07-2004 @ 18:55 :
[afbeelding]
bij het aanmelden van de (zoals je ziet MSN) Messenger krijg ik een aantal e-mailadressen te zien waarmee ooit ingelogd is (dan wel gepoogd om in te loggen). Nu staan hier 2 adressen tussen die onzinnig zijn. Hoewel 't natuurlijk geen groots probleem is, zou ik deze overbodige adressen toch graag uit dit lijstje verwijderd zien worden ('k heb digitale smetvrees ofzo ). Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

en nou niet komen met "lekker belangrijk" svp
heb ik in dit topic genoemd hoe dit moet.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 26-07-2004, 21:42
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-07-2004 @ 21:07 :
Ik heb een probleem:
soms als ik msn opstart, komt er een schermpje inbeeld tijdens het aanmelden, dat er een fout in services.exe heeft plaats gevonden en dat de computer wordt uitgeschakeld en dan gaat er heel sadistisch een klokje van een minuut aftellen.
hahahaha heeeel sarcastisch ja

Lijkt errrgggg veel op blaster virus klik hier om je PC ff te testen op virussen.
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Oud 26-07-2004, 22:42
RD
Avatar van RD
RD is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 26-07-2004 @ 22:39 :
heb ik in dit topic genoemd hoe dit moet.
ohw mijn excuses dan, 'k zal 't doornemen
__________________
Did you ever realize that God spelled backwards is dog?
Oud 27-07-2004, 09:17
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
hi!

ik had een vraagje over icq...voor degene die het nog gebruiken...
Hoe moet ik een muziekje laten klinken..ik heb ergens gelezen dat als iemand iets zegt er een klein piepje te horen is...
en
is dit deunte ook te horen als iemand iets zegt als je in zo'n Multi Usher Chat zit...

Alvast bedankt!
Oud 27-07-2004, 21:52
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Geen idee tis ook een MSN topic
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] Instant Messaging
Verwijderd
3 08-02-2006 17:20
Software & Hardware Foutmelding bij aanmelden MSN 7.5
*Primo
10 01-01-2006 14:33
Software & Hardware [MSN] Winks
Troll
4 09-01-2005 17:27
Beleidszaken [S&M] Evaluatie Centrale Topics
Enlightenment
44 17-05-2004 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.