Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 17:22
bloemetje18
bloemetje18 is offline
Donker haar, bruine ogen en een lange jongen.
__________________
Einde bericht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2004, 17:29
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
bloemetje18 schreef op 29-08-2004 @ 18:22 :
Donker haar, bruine ogen en een lange jongen.
Ik vind het altijd zo eigenaardig dat veel mensen 'een type' in gedachten hebben.. Bij mij verschilt het echt voortdurend.. Ik zie er geen echte lijn in.. Ze zijn allen verzorgd
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:30
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Verzorgd, leuke uitstraling, mooie lach..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:32
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Knappe jongens.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:34
bloemetje18
bloemetje18 is offline
Uiteraard is verzorgd, een leuke uitstraling en een mooie lach belangrijk om op iemand te vallen, helemaal mee eens. Maar bij mij is dat altijd nog geweest in combinatie met lange jongens met donker haar en bruine ogen. Het is niet zo dat iemand met blond haar geen kans maakt ofzo! Allereerst val je dus eigenlijk op uitstraling enzo, maar in alle gevallen zagen ze er nog zo uit als ik heb beschreven.
__________________
Einde bericht.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:44
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Een open blik, vriendelijke uitstraling. Bruin, blond, donker, blank maakt me allemaal niet zoveel uit.

Ik heb een keer een hele leuke jongen ontmoet, en 2 maanden later was hij ergens waar ik ook heen ging. Was bang dat ik em voorbij zou lopen, omdat ik me niet meer kon herinneren hoe hij er ook alweer uitzag...
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:13
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
haha daar valt bij mij dus egt geen lijn in te trekken... (of was het pijl op te trekken?) naja anyways ik val op intelligente jongens, jongens die in een bepaald iets zo heel erg goed zijn dat t bijzonder is (bijv mijn exvriend zat al vanaf zijn zevende op ( de vooropleiding van) t conservatorium, mijn huidige vriend is een enorm talenwonder) das we heel vreemd maar dat is wel elke keer zo , en jongens met n lieve lach die me zown beetje op handen dragen whahaha

oei... ik is wel heel onuitstaanbaar
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:18
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
beetje excentriekelingen.

Owh en ik vind donker haar en lichte ogen wel charmant. (net als het meisje van NOA - die parfum- maar dan in jongens variant natuurlijk)
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:19
Verwijderd
langer, blond/licht bruin haar en blauwe ogen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Lang, heel lieve oogjes, donker haar, verzorgd en voor de rest kan het verschillen.

Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:20
Verwijderd
Uitstraling.

Ik val niet specifiek op uiterlijk, maar als ik voorkeuren moet noemen;
Donker haar (alle bruintinten blond zwart ) ogen boeid me niets, normaal postuur, iets groter dan mij. Punt.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:28
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
zijn uitstraling: en die heeft ie pas wanneer hij goed verzorgd is, de manier waarop hij uit zijn ogen kijkt, zijn lach, manier van bewegen, houding etc.
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:46
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
lang... mn huidige vriend heeft kort bruin haar en blauwe oogjes. maar val ook gewoon op blond hoor. er is niet een bepaald typje waar ik automatisch voor val. lieve lach en twinkeloogjes doen t m vaak...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:46
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Zijn lengte, of ie wel verzorgd is, een mooie lach, pretoogjes (zoals hierboven al gezegd ) en natuurlijk zijn uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:48
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Dat is echt heel verschillend. Maar er zijn wel dingen die extra leuk zijn: heel kort of juist wat langer haar, bakkebaarden, slank, leuke kleren
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:32
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Daar is geen peil op te trekken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:39
Verwijderd
Het is heel verschillend. Ik kan van die latino types echt geweldig vinden, maar toch vallen op de blonde jongen die ernaast staat ofzo. Meestal zijn er wel blauwe ogen in het spel.
Ik vind het belangrijk dat een jongen uitstraling heeft, of dat nu een verlegen of arrogante uitstraling is, maakt niet uit. Dat geeft in ieder geval een beetje het karakter aan. (al is arrogant niet het beste, maar daar gaat het niet over )
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:40
Verwijderd
schone kleren
goede verhoudingen overal (afstand tussen ogen, afstand tussen onderlip en onderkant kin, afstand tussen neus en mond, afstand tussen ogen en wenkbrauwen, dat soort dingen, dat moet kloppen met elkaar)
ehm
ik vind donker haar vaker mooi dan licht haar
ik vind lichte ogen vaker mooi dan donkere ogen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-08-2004, 19:54
Verwijderd
meestal donker haar, lichte ogen, leuke kleren, piercings (met mate dan eh) en tattoo's (ook met mate) en ehh.
uitstraling, leuke lach en mooie onderarmen.

hij moet niet perfect zijn. ik hou van minifoutjes
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:17
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ik val negen van de tien keer op jongens met donker haar. Twee van de jongens waar ik op viel hadden bruin/groene ogen. Supermooi maar het is niet iets waar ik eerst naar kijk en dat dat dan de doorslag geeft ofzo.

Langer dan mij, beetje apart achtig iets moet ie ook hebben.. ik weet niet iets mysterieus.

Piercings kunnen positief zijn. Maar geen tongpiercing dat vind ik een beetje ordi.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Qua uiterlijk kijk ik altijd naar het geheel eigenlijk, niet op allemaal specifieke dingen. Of ze een goed figuurtje heeft en een leuk gezichtje. Met goed figuurtje bedoel ik gewoon normaal slank. Kleur ogen en kleur haar maakt me geen ruk uit. Wel houd ik niet van korte of opgeknipte haren bij een meisje. Gewoon het liefs los middel lang of lang haar (dat is eigenlijk het enige specifieke ding bij een meisje over het algemeen bij mij). Ook kijk ik niet in eerste instantie naar de borsten of kont van een meisje.
En ik kijk ook wat ze uitstraalt uiteraard en op nog wat kleine dingetjes. Hoe ze zich in eerste instantie gedraagt en of ze rookt. Heb liever een meisje dat niet rookt, maar dat is geen eis. Kortom: ik heb eigenlijk meer voorkeuren dan eisen aan een meisje qua uiterlijk en uitstraling.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:28
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
maakt me niet echt uit, als ie maar graatmager is want dat vind ik leuk.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:29
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Donker haar, liefst krulletjes.. Bruine ogen vind ik ook erg mooi, maar hele lichte groene of blauwe bij bruin haar is ook super. Verder moet hij lang zijn, en niet te dun. Verzorgd uiterlijk (nette handen, tanden, etc.) en qua kleding vind ik 'netjes' ook het leukst, in de zin van polo's enzo, nette schoenen. En ik vind het erg belangrijk dat hij wel intelligent is.. maar dat heeft niet echt met uiterlijk te maken he?

Laat mijn vriend nou blond haar hebben en blauwe ogen ... Maar hijs evengoed de leukste jongen van de wereld.. hahaha
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:32
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Hmm, qua uiterlijk...

Mooie ogen vind ik persoonlijk onweerstaanbaar. Wat houdt dat in? Geen idee eigelijk, dat ligt aan de persoon.

En de verhoudingen, een achternichtje van me heeft bijvoorbeeld een normaal bovenlijf dat er niet eens zo verkeerd uitziet maar een ontiegelijk dik achterwerk.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:57
Verwijderd
Mooie, blauwe ogen met donker of blond haar. Niet superblond.
Sproetjes zijn wel lief, maar maken erg kinderlijk.
Liever ietsje groter als dat ik ben (ik ben 1.74)
Beetje gespierd mag wel, er moet ook wel een beetje vlees op de botten zitten (mijn 1e vriend was echt graatmager, yegh!)
Ogen moeten spreken, geen doffe uitstraling hebben

Moet er natuurlijk verzorgd uitzien,maar lijkt me logisch. Niet netjes of 'kak' gekleed, gewoon een leuk shirt met een spijkerbroek en leuke schoenen.

heb geen vast type waar ik op val, ligt er maar net aan hoe diegene me aanspreekt, qua uiterlijk en karakter denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2004, 12:06
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Qua uiterlijk:

Lange (losse) blonde haren... Lief gezicht, mooie lippen, strak buikje, etc. Kleding telt ook erg mee bij mij, ik houd van mooie kleding.
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
dunne jongens.
blauw/groene ogen.
dat zijn de enige overeenkomsten die er zijn, geloof ik, bij de jongens waar ik op val.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:00
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Lieve en ondeugende oogjes
Stralende maar ook ietwat ondeugende glimlach
Beetje gespierd
Een leuke uitstraling (lief, spontaan,ondeugend)
Ik heb iets met ondeugend. Als n jongen een lieve, mooie glimlach heeft, geeft een beetje ondeugd daar doorheen net dat beetje extra.

En dit heeft mijn vriendje dan ook allemaal
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:12
Verwijderd
Donker haar vind ik het mooiste, donker haar in combinatie met lichte ogen is , donker haar met grote bruine bambi-ogen is ook
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:14
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
ook donker haar, hij moet langer dan mij zijn en geen mager scharminkeltje....verder maakt niet veel uit..beetje gel in de haren en goed verzorgd eruit zien
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:16
Verwijderd
Verder zijn kleine meisjes vaak schattig en het is belangrijk dat ze een zelfverzekerde houding heeft en niet bang is te laten zien dat ze er goed uitziet
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:28
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
op de uitingen van het innerlijk
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:40
Verwijderd
Ik val op vanalles en nog wat. Ogen, lach, houding en manier van doen zijn wel 'bepalend'.

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 19:09.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:44
Soundwave
Avatar van Soundwave
Soundwave is offline
Op alles wat ik leuk vind.
__________________
Heroes last forever
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:20
Verwijderd
Op lange jongens, met donker haar en een leuke uitstraling en een lieve lach.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:42
waves
Avatar van waves
waves is offline
maakt me niet zo veel uit, ik vind het belangrijker dat die persoon een bepaalde uitstraling heeft die me aanstaat (kan van alles zijn)
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2004, 16:56
Suzanne
Avatar van Suzanne
Suzanne is offline
donker haar, blauwe ogen, stevig figuurtje is nice maargoed..
maar exen die er zo perfect uitzagen waren uiteindelijk gigantische klootzakken.. dus..
__________________
www.suzannevisser.nl
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:57
Amore
Avatar van Amore
Amore is offline
Ik val op jongens die bruine haren hebben of een beetje getint zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:01
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
mm..hij moet der denk k een beetje nonchalant, verlegen en lief uitzien
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:09
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-08-2004 @ 22:24 :
Qua uiterlijk kijk ik altijd naar het geheel eigenlijk, niet op allemaal specifieke dingen. Of ze een goed figuurtje heeft en een leuk gezichtje. Met goed figuurtje bedoel ik gewoon normaal slank. Kleur ogen en kleur haar maakt me geen ruk uit. Wel houd ik niet van korte of opgeknipte haren bij een meisje. Gewoon het liefs los middel lang of lang haar (dat is eigenlijk het enige specifieke ding bij een meisje over het algemeen bij mij). Ook kijk ik niet in eerste instantie naar de borsten of kont van een meisje.
En ik kijk ook wat ze uitstraalt uiteraard en op nog wat kleine dingetjes. Hoe ze zich in eerste instantie gedraagt en of ze rookt. Heb liever een meisje dat niet rookt, maar dat is geen eis. Kortom: ik heb eigenlijk meer voorkeuren dan eisen aan een meisje qua uiterlijk en uitstraling.
Hierbij sluit ik me volledig aan. Alleen vind ik meisjes met hun haar in een staartje wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:11
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
leuke vriendelijke uitstraling, niet te groot of klein. gewoon gemiddeld. kort haar, liefst donker en leuke oogjes. ik vind mooie tattoos erg leuk, niet van die ordi dingen maar stijlvol, maar dat is ook niet noodzakelijk. en ik vind kleding het allerbelangrijkst. een beetje nonchalant stoer skate/hiphop pharrel stylo vind ik mooi
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:07
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
'Stoere', mannelijke uitstraling (en een klein hartje)
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:18
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Lang, donker haar, mooie ogen en goed verzorgd.

Maar dat zegt nix over m'n exen eigenlijk. Behalve dan dat ze wel langer waren dan ik.
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:27
Mysterons
Mysterons is offline
donker haar, donkere ogen, intelligent en een beetje betweterig (en daar ga ik me altijd aan ergeren maar toch is het leuk <3)
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:31
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Een vlotte verzorgde uitstraling.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Hoofd is belangrijkste. En tja, daar zijn geen richtlijnen voor....niet altijd blond of altijd smal gezicht of wat dan ook. Gewoon een leuke uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 30-08-2004 @ 14:28 :
op de uitingen van het innerlijk
Agatver, ben jij er zo-eentje die zwakke specimen in staat stelt nakomelingen te hebben?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
verzorgd uiterlijk, een fijne uitstraling en moet prettig zijn 'om te zien'
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:56
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
: Intelligent, knap, minimaal HBO, tussen 16 en 18, in het zuid oosten studerend, spreekt perfect ABN, niet jaloers, betrouwbaar, neemt initiatief, komt op voor d’r mening, kijkt journaal, vind het niet erg om elkaar niet elke dag te zien en is (iets) kleiner dan ik. Mocht je hier toevallig allemaal aan voldoen, stuur me even een mailtje.
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:57
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 30-08-2004 @ 23:56 :
(...)Mocht je hier toevallig allemaal aan voldoen, stuur me even een mailtje.
Het voltooid deelwoord van wellen is geweld. Niet alleen is je sig nu grammaticaal incorrect maar de grap gaat ook nog eens verloren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Waarom alleen stoer
Gitaardude
36 24-01-2013 18:02
Liefde & Relatie Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens?
Verwijderd
95 23-09-2012 19:29
Seksualiteit Afknappers & Turn on's
Aaffke
102 25-01-2008 12:27
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 08:42
Verhalen & Gedichten 'Het schoonheidsideaal' (betoog?)
kayce
3 01-05-2004 21:49
Liefde & Relatie Wat zijn je eisen van een *vrijwel perfecte* vriend(in)?
Yamyam
144 24-03-2003 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.