Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2006, 15:36
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Eigenlijk ben ik helemaal niet verrast met 8 december en €249.
Vind het qua datum nog best meevallen eerlijk gezegd. Slechts een week na de Japanse release.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Advertentie
Oud 15-09-2006, 16:46
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 15-09-2006 @ 16:36 :
Eigenlijk ben ik helemaal niet verrast met 8 december en €249.
Vind het qua datum nog best meevallen eerlijk gezegd. Slechts een week na de Japanse release.
Nintendo zei dat ie niet boven de 250 zou komen en een launch wereldwijd was aangekondigd.
Dan is wat we nu te horen krijgen toch niet zo best(wel te verachten, maar toch)
Oud 15-09-2006, 17:05
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 15-09-2006 @ 17:46 :
Nintendo zei dat ie niet boven de 250 zou komen en een launch wereldwijd was aangekondigd.
Dan is wat we nu te horen krijgen toch niet zo best(wel te verachten, maar toch)
De prijs was vrijwel zeker imo.
Qua launch was ik naar aanleiding van gisteren (dat VS en Japan niet tegelijk waren) wel aangenaam verrast.

Ik heb eigenlijk nooit gelezen dat de Wii wereldwijd tegelijk zou komen, maar ik lees dan ook vrijwel nooit nieuws over games/consoles tenzij het definitief is.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 17-09-2006, 10:03
Solid-Snake
Solid-Snake is offline
Ik ben hier nieuw en ik heb even een (domme?) vraag. Waarom heet het nog het Nintendo Revolution topic en niet Nintendo Wii topic?
Oud 17-09-2006, 10:20
Verwijderd
Omdat Wii een kutnaam is?
Oud 17-09-2006, 10:36
Solid-Snake
Solid-Snake is offline
Citaat:
Zao schreef op 17-09-2006 @ 11:20 :
Omdat Wii een kutnaam is?
Oud 17-09-2006, 12:39
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Solid-Snake schreef op 17-09-2006 @ 11:03 :
Ik ben hier nieuw en ik heb even een (domme?) vraag. Waarom heet het nog het Nintendo Revolution topic en niet Nintendo Wii topic?
Ik dacht dat er een limiet zat op de tijd waarin je namen kan aanpassen.
Aangezien dit topic al een jaar oud is, denk ik dat die tijd al is verstreken.

En anders sluit ik me enigszins aan bij Zao
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 18-09-2006, 21:14
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
De spellen voor de Wii

Metroid prime 5
Zelda 59
Mario 6023
Mario soccer 34

__________________
oh oh den haag....
Oud 19-09-2006, 00:34
Metallinos
Metallinos is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 18-09-2006 @ 22:14 :
De spellen voor de Wii

Metroid prime 5
Zelda 59
Mario 6023
Mario soccer 34

*Kijkt naar avatar*

http://www.gamefaqs.com/search/index...=All+Platforms

Ahum...
Oud 19-09-2006, 01:29
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline

kijk per platform hoeveel er zijn
er zijn maar 3 metal gears uitgekomen hoor en die waren mooi verspreid over 5 jaar zodat het origineel blijft

__________________
oh oh den haag....
Oud 19-09-2006, 03:03
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 19-09-2006 @ 02:29 :

kijk per platform hoeveel er zijn
er zijn maar 3 metal gears uitgekomen hoor en die waren mooi verspreid over 5 jaar zodat het origineel blijft

Dude, er zijn 6 metal gears, dus get your facts straight voordat je intelligent over probeert te komen.
Oh en deel 7 staat er idd ook al aan te komen ja .
Oh en nog een remake voor de cube idd.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 19-09-2006, 07:42
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 19-09-2006 @ 02:29 :

kijk per platform hoeveel er zijn
er zijn maar 3 metal gears uitgekomen hoor en die waren mooi verspreid over 5 jaar zodat het origineel blijft

fucking PWND

ik heb met liefde mario 1067

als elke deel maar vernieuwend is
Oud 19-09-2006, 10:55
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 18-09-2006 @ 22:14 :
De spellen voor de Wii

Metroid prime 5
Zelda 59
Mario 6023
Mario soccer 34

n64: 1 mario 2 zelda 0 metroid
cube: 1 mario 1 zelda 2 metroid

Als je een punt wilt maken, begin dan over mario party en al die poorts op de gba.
Oud 19-09-2006, 12:52
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 19-09-2006 @ 04:03 :
Dude, er zijn 6 metal gears, dus get your facts straight voordat je intelligent over probeert te komen.
Oh en deel 7 staat er idd ook al aan te komen ja .
Oh en nog een remake voor de cube idd.
je gaat toch niet aankomen met de nes titels die al bijna 20 jaar oud zijn? Dat slaat nergens op. En die remakes zijn dezelfde games alleen voor andere platforms


Nintendo gaat dit keer door de mand vallen. Over 2 jaar komen er helemaal geen thrid party games meer uit. De wii gaat nog sneller dood dan de cube. De hype is dan allang voorbij. Ach nintendo heeft zijn winst dan al gemaakt, maar de wii bezitters zitten met de gebakken peren.
__________________
oh oh den haag....
Oud 19-09-2006, 13:06
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 19-09-2006 @ 13:52 :

Nintendo gaat dit keer door de mand vallen. Over 2 jaar komen er helemaal geen thrid party games meer uit. De wii gaat nog sneller dood dan de cube. De hype is dan allang voorbij. Ach nintendo heeft zijn winst dan al gemaakt, maar de wii bezitters zitten met de gebakken peren.
Oud 19-09-2006, 13:34
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 19-09-2006 @ 13:52 :
je gaat toch niet aankomen met de nes titels die al bijna 20 jaar oud zijn? Dat slaat nergens op. En die remakes zijn dezelfde games alleen voor andere platforms


Nintendo gaat dit keer door de mand vallen. Over 2 jaar komen er helemaal geen thrid party games meer uit. De wii gaat nog sneller dood dan de cube. De hype is dan allang voorbij. Ach nintendo heeft zijn winst dan al gemaakt, maar de wii bezitters zitten met de gebakken peren.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 19-09-2006, 13:39
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 19-09-2006 @ 13:52 :
je gaat toch niet aankomen met de nes titels die al bijna 20 jaar oud zijn? Dat slaat nergens op. En die remakes zijn dezelfde games alleen voor andere platforms


Nintendo gaat dit keer door de mand vallen. Over 2 jaar komen er helemaal geen thrid party games meer uit. De wii gaat nog sneller dood dan de cube. De hype is dan allang voorbij. Ach nintendo heeft zijn winst dan al gemaakt, maar de wii bezitters zitten met de gebakken peren.
Hey, vriend, als jij die Wii niet wil, dan koop je hem toch lekker niet? Zit je ook niet met al die spellen opgezadeld die je bij voorbaat al niet wil. Er zijn zat mensen die de Wii wél willen en ook zeer tevreden zijn met de spellen - ook al is het deel 10. Jij bent er daar geen van, ga dan lekker wat anders doen om je te vermaken.
Oud 19-09-2006, 14:07
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-09-2006 @ 14:39 :
Hey, vriend, als jij die Wii niet wil, dan koop je hem toch lekker niet? Zit je ook niet met al die spellen opgezadeld die je bij voorbaat al niet wil. Er zijn zat mensen die de Wii wél willen en ook zeer tevreden zijn met de spellen - ook al is het deel 10. Jij bent er daar geen van, ga dan lekker wat anders doen om je te vermaken.
kan je dit ettertje bannen


wii is niets anders dan goed
Oud 19-09-2006, 18:16
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 19-09-2006 @ 13:52 :
je gaat toch niet aankomen met de nes titels die al bijna 20 jaar oud zijn? Dat slaat nergens op. En die remakes zijn dezelfde games alleen voor andere platforms


Nintendo gaat dit keer door de mand vallen. Over 2 jaar komen er helemaal geen thrid party games meer uit. De wii gaat nog sneller dood dan de cube. De hype is dan allang voorbij. Ach nintendo heeft zijn winst dan al gemaakt, maar de wii bezitters zitten met de gebakken peren.
En dat zegt hij die een PS3 gaat kopen. Jij betaalt zeker graag voor een middelmatig apparaat met klotespellen en een geforceerd nieuwe format?

Hieruit blijkt maar weer eens dat Sony-fanboys nog veel zwakzinniger (kunnen) zijn dan Nintendo-fanboys.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 19-09-2006, 19:20
fcuk
Avatar van fcuk
fcuk is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 19-09-2006 @ 19:16 :
En dat zegt hij die een PS3 gaat kopen. Jij betaalt zeker graag voor een middelmatig apparaat met klotespellen en een geforceerd nieuwe format?

Hieruit blijkt maar weer eens dat Sony-fanboys nog veel zwakzinniger (kunnen) zijn dan Nintendo-fanboys.
Ik vraag me af hoe je weet dat het klote spellen heeft
__________________
Your little spirit is lost without a home ♥
Oud 19-09-2006, 19:23
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
fcuk schreef op 19-09-2006 @ 20:20 :
Ik vraag me af hoe je weet dat het klote spellen heeft
Dat is altijd zo met Sony, op een handjevol pareltjes na. Dat geldt ook voor de andere consoles, maar in mindere mate.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 19-09-2006, 19:27
fcuk
Avatar van fcuk
fcuk is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 19-09-2006 @ 20:23 :
Dat is altijd zo met Sony, op een handjevol pareltjes na. Dat geldt ook voor de andere consoles, maar in mindere mate.
Nee op hun console komt zo veel uit dat de rotzooi echt opvalt.Ik kan me niet voor stellen dat het minder MUSTBUY spellen heeft dan bijv de cube
__________________
Your little spirit is lost without a home ♥
Oud 19-09-2006, 19:34
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
fcuk schreef op 19-09-2006 @ 20:27 :
Nee op hun console komt zo veel uit dat de rotzooi echt opvalt.Ik kan me niet voor stellen dat het minder MUSTBUY spellen heeft dan bijv de cube
als percentage van het aantal games heeft de cube meer goede titels, en zeker meer titels die je echt wilt hebben.

of dat in absolute getallen ook zo is - wellicht wel, zoveel goede titels heeft de ps2 niet. Tekken, GTA, GT3, en euhm... tsja.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 19-09-2006, 19:44
fcuk
Avatar van fcuk
fcuk is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 19-09-2006 @ 20:34 :
als percentage van het aantal games heeft de cube meer goede titels, en zeker meer titels die je echt wilt hebben.

of dat in absolute getallen ook zo is - wellicht wel, zoveel goede titels heeft de ps2 niet. Tekken, GTA, GT3, en euhm... tsja.
dat is eerder jouw mening

ik denk dat er een stuk meer populaire spellen zijn
__________________
Your little spirit is lost without a home ♥
Oud 19-09-2006, 21:32
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
yeah bij bart smit.. voor 249,- incl. Wii Sports
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 19-09-2006, 23:09
Verwijderd
Huh?
op de site van de bart smit staat ie voor 299.. 50euri duurder..

edit: oh wacht, dat is de webshopprijs.. waarom is dat nou weer duurder.. vanwege reserveren ofzo?
zou het nodig zijn denk je?
mn cube hoefde ik ook niet te reserveren
Oud 20-09-2006, 07:14
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 19-09-2006 @ 13:52 :
je gaat toch niet aankomen met de nes titels die al bijna 20 jaar oud zijn? Dat slaat nergens op. En die remakes zijn dezelfde games alleen voor andere platforms


Nintendo gaat dit keer door de mand vallen. Over 2 jaar komen er helemaal geen thrid party games meer uit. De wii gaat nog sneller dood dan de cube. De hype is dan allang voorbij. Ach nintendo heeft zijn winst dan al gemaakt, maar de wii bezitters zitten met de gebakken peren.
Dude, who cares? Als de nieuwe SSB goed is en als je die online kan spelen dan boeit de rest niet eens meer. Fuck de controller, fuck de wii en fuck jou.

Voor die SSB heb ik die lompe controller niet nodig, alleen de online gameplay. Voor zelda is het natuurlijk een ander verhaal. Ik denk dat de wii aan gaat slaan bij de wat jongere kinderen. Van die kinderen die graag in een speelhal een shooter spelen zoals timecrisis.
Oud 20-09-2006, 09:39
fcuk
Avatar van fcuk
fcuk is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 20-09-2006 @ 08:14 :
Dude, who cares? Als de nieuwe SSB goed is en als je die online kan spelen dan boeit de rest niet eens meer. Fuck de controller, fuck de wii en fuck jou.

Voor die SSB heb ik die lompe controller niet nodig, alleen de online gameplay. Voor zelda is het natuurlijk een ander verhaal. Ik denk dat de wii aan gaat slaan bij de wat jongere kinderen. Van die kinderen die graag in een speelhal een shooter spelen zoals timecrisis.
Ik vond SSB echt de meest KUTSTE fighter ook echt hilarisch slecht

Een spuug in de ogen van makers van 2d fighters
__________________
Your little spirit is lost without a home ♥
Oud 20-09-2006, 11:34
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
fcuk schreef op 20-09-2006 @ 10:39 :
Ik vond SSB echt de meest KUTSTE fighter ook echt hilarisch slecht

Een spuug in de ogen van makers van 2d fighters
Dat bewijst dus dat je geen smaak hebt
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 20-09-2006, 12:36
Verwijderd
Lol,
supersmashbros was(en is hopelijk) juist geweldig
heb me met geen enkele fighter zo vermaakt als deze, zowel op de n64 als de gamecube.
Ik vraag me eigenlijk af of je het wel als een fighter kan bestempelen, juist omdat er zoveel omheen ook nog gebeurt.. en het niet echt aankomt op mekaar afmaken, maar meer het weggooien.
Vooral dat laatste was leuk, en dan allebei 300% hebben, en kijken wie het langste nog kon overleven of de ander net ff eerder een tik kon geven..
Ik heb zat andere fighters gespeeld, van de snes tot aan de xbox.. maar SSB was toch echt wel het leukst hoor. Zat hilarische momenten gehad met zn 4'en.. terwijl je bij andere fighters alleen maar stug mekaar tot pulp loopt te slaan.
Oud 20-09-2006, 13:53
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 20-09-2006 @ 00:09 :
Huh?
op de site van de bart smit staat ie voor 299.. 50euri duurder..

edit: oh wacht, dat is de webshopprijs.. waarom is dat nou weer duurder.. vanwege reserveren ofzo?
zou het nodig zijn denk je?
mn cube hoefde ik ook niet te reserveren
of ze hebben t nog niet geupdated
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 20-09-2006, 14:06
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 20-09-2006 @ 13:36 :
Lol,
supersmashbros was(en is hopelijk) juist geweldig
heb me met geen enkele fighter zo vermaakt als deze, zowel op de n64 als de gamecube.
Ik vraag me eigenlijk af of je het wel als een fighter kan bestempelen, juist omdat er zoveel omheen ook nog gebeurt.. en het niet echt aankomt op mekaar afmaken, maar meer het weggooien.
Vooral dat laatste was leuk, en dan allebei 300% hebben, en kijken wie het langste nog kon overleven of de ander net ff eerder een tik kon geven..
Ik heb zat andere fighters gespeeld, van de snes tot aan de xbox.. maar SSB was toch echt wel het leukst hoor. Zat hilarische momenten gehad met zn 4'en.. terwijl je bij andere fighters alleen maar stug mekaar tot pulp loopt te slaan.
Omdat nintendo niet echt bekend staat om zijn gigantische lijst aan fighters cube ....eeeh soul calibur 2 ?


Ik vraag me eigenlijk af of je het wel als een fighter kan bestempelen, juist omdat er zoveel omheen ook nog gebeurt.. en het niet echt aankomt op mekaar afmaken, maar meer het weggooien.


Idd het is eigelijk meer een party game dan een fighter Ik denk daarom dat het zo tegen valt als je een fighter zoekt
Oud 20-09-2006, 16:19
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Toch knap dat jullie het weer in een ssb topic kunnen veranderen
Ik ga me wel weer een keertje in de wii VS ps3 discussie mengen als ie op een wat hoger niveau zit
Oud 20-09-2006, 16:46
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ik vrraag me ook echt af hoe het zal spelen op een 55cm tvtje die de meeste hollanders op hun slaapkamer hebben staan. En dan met zijn 4en zwaaien in een kamer van 3bij3
Op die filmpjes spelen ze altijd op een grote 80cm+ lcd scherm.

En 250euo is natuurlijk ook een lachertje. In japan kost hij 157 euro, wat een acceptabele prijs is voor dit dingetje.
En die controller + nunchuk kost ook 60eu bijelkaar.
Dus wil je met 4 vrienden spelen moet je 180euro extra uitgeven aan controllers lol.
__________________
oh oh den haag....
Oud 20-09-2006, 17:55
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 20-09-2006 @ 17:46 :
ik vrraag me ook echt af hoe het zal spelen op een 55cm tvtje die de meeste hollanders op hun slaapkamer hebben staan. En dan met zijn 4en zwaaien in een kamer van 3bij3
Op die filmpjes spelen ze altijd op een grote 80cm+ lcd scherm.

En 250euo is natuurlijk ook een lachertje. In japan kost hij 157 euro, wat een acceptabele prijs is voor dit dingetje.
En die controller + nunchuk kost ook 60eu bijelkaar.
Dus wil je met 4 vrienden spelen moet je 180euro extra uitgeven aan controllers lol.
hd televisie heeft iedereen
Oud 20-09-2006, 20:03
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 20-09-2006 @ 17:46 :
ik vrraag me ook echt af hoe het zal spelen op een 55cm tvtje die de meeste hollanders op hun slaapkamer hebben staan. En dan met zijn 4en zwaaien in een kamer van 3bij3
Op die filmpjes spelen ze altijd op een grote 80cm+ lcd scherm.

En 250euo is natuurlijk ook een lachertje. In japan kost hij 157 euro, wat een acceptabele prijs is voor dit dingetje.
En die controller + nunchuk kost ook 60eu bijelkaar.
Dus wil je met 4 vrienden spelen moet je 180euro extra uitgeven aan controllers lol.
Je richt je weer eens te veel op die lompe controller man. Het lijkt wel een verplichting te gaan worden dat je die controller moet gebruiken.

Uiteindelijk gaat het er ook om wat je ervoor over hebt. Niet iedereen vind het leuk om in zijn kamer te dansen met een afstandsbediening.

En de PS3 graphics zijn wel cool. Daarom zou het nog fantastischer zijn als we de PS3 laten fuseren met de Wii om vervolgens een super console te krijgen met de prijs van een X360.
Oud 22-10-2006, 23:56
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
slecht nieuws voor nintendo?


Citaat:
Onderwerp: In2Games werkt aan Wii controller voor Next-Gen consoles
Datum: zondag 22 oktober 2006 - Auteur: Z@3 Redrum - Tip een vriend - Views: 287

Een Engels concern dat schuil gaat onder de naam In2Games heeft heel wat inspiratie van Nintendo weten te halen. Zij werken namelijk aan een nieuwe controller die vooralsnog schuil gaat onder de naam 'Fusion'. De apparatuur kan via de USB-poort aangesloten worden op een dergelijke andere console (PS3 en Xbox 360 hoogstwaarschijnlijk). Hiermee zou het mogelijk zijn om dergelijke games als de Wii krijgt te ontwikkelen voor andere platforms.

Elliott Myers, directeur van In2Games gaf aan meer creativiteit te willen brengen naar andere consoles. Dansmatten, lightguns en andere dingen zijn al een groot succes maar met deze controller kan alles gedaan worden. De Fusion zou rond het 3e kwartaal van het volgende jaar verkrijgbaar moeten zijn.
http://www.evilgamerz.com/index.php?...ents=1&id=7545
__________________
oh oh den haag....
Oud 23-10-2006, 00:25
GameSuki
Avatar van GameSuki
GameSuki is offline
schaamteloos kopieren, noem ik dat
__________________
Bezoek www.otakushop.nl voor jouw anime posters, sleutelhangers,..
Oud 23-10-2006, 07:22
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 23-10-2006 @ 00:56 :
slecht nieuws voor nintendo?
Zelf denk ik niet dat er veel games gemaakt gaan worden voor een console als je die game moet spelen met een andere dan de normale controller
Oud 23-10-2006, 13:16
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ik ook niet, maar third party wii games kunnen makkelijk gepoord worden.
__________________
oh oh den haag....
Oud 23-10-2006, 13:43
Verwijderd
lijkt me nog al sterk dat t echt effect zal hebben, ik bedoel mensen die wii games willen spelen kopen een wii, andere mensen met xbox360 en psIII en shit hebben echt geen zin om nog een controller te kopen voor die enkele games die er gebruik van maken
Oud 23-10-2006, 16:52
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 23-10-2006 @ 14:16 :
ik ook niet, maar third party wii games kunnen makkelijk gepoord worden.
Hoe nep is het om een wii game te gaan spelen op je ps3 (kun je dingen als de nieuwe metal gear spelen, met 18 miljard poligonen in zijn wenkbrouw, ga je red steel spelen )

Op zich een leuk idee maar door de prijs van de wii denk ik dat mensen die graag op een wii spelen er wel eentje bij kopen(eerste jaar niet, maar die wii is binnen no time minder dan 200 in de winkel)
Oud 23-10-2006, 17:13
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
EEEEH is nintendo niet verzekert tegen bepaald copyright schendingen ???
Oud 23-10-2006, 17:15
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 23-10-2006 @ 18:13 :
EEEEH is nintendo niet verzekert tegen bepaald copyright schendingen ???
(verzekerd)

En als dat echt zo goed zou werken, zou Sega geen vierpuntdruktoets mogen voeren op de megadrive. En we weten allemaal hoe dat is gegaan, de vierpuntdruktoets is nu standaard voor alle consoles.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 23-10-2006, 17:47
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 23-10-2006 @ 18:15 :
(verzekerd)

En als dat echt zo goed zou werken, zou Sega geen vierpuntdruktoets mogen voeren op de megadrive. En we weten allemaal hoe dat is gegaan, de vierpuntdruktoets is nu standaard voor alle consoles.
Ik moet hier toch iets over zeggen.
De vierpuntdruktoets zoals op de NES was is wel gepatenteerd. Daarom zijn die dingen van Sony en Microsoft cirkels met daarop een tweetal aangegeven assen.

Ik weet dat het meer qua uiterlijk is dan functie, maar er is wel een verschilletje

Over dit met die In2Games maak ik me geen zorgen.
3rd party controllers kopen om een spel te kunnen spelen op je PS3/XBOX360? Ik zie het niet gebeuren.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 24-10-2006, 08:10
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 23-10-2006 @ 18:47 :
Ik moet hier toch iets over zeggen.
De vierpuntdruktoets zoals op de NES was is wel gepatenteerd. Daarom zijn die dingen van Sony en Microsoft cirkels met daarop een tweetal aangegeven assen.

Ik weet dat het meer qua uiterlijk is dan functie, maar er is wel een verschilletje

Over dit met die In2Games maak ik me geen zorgen.
3rd party controllers kopen om een spel te kunnen spelen op je PS3/XBOX360? Ik zie het niet gebeuren.
functionaliteit is hetzelfde, en je kan dat wii-ding ook namaken. (zal eerst echt niet lekker werken, maar na 5 jaar is het 'standard issue' voor elke gamer)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 24-10-2006, 13:01
Verwijderd
En ook al kan je straks op een PS3/XBOX360 een spel spelen zoals op de Wii; de mensen die die spellen gaan spelen, zouden nooit een Wii gekocht hebben, lijkt me, dus wat dat betreft loopt Nintendo niets mis. Veel mensen gaat het echt heel erg om de Wii, die kopen dan dus ook de Wii, die gaan nu niet ineens denken dat je met een PS3 straks precies hetzelfde kan en dat ze dus liever die PS3 hebben.
Oud 25-10-2006, 11:08
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 23-10-2006 @ 18:13 :
EEEEH is nintendo niet verzekert tegen bepaald copyright schendingen ???
als ik dit nieuwsbericht lees. Bestond de technologie al en heeft In2Games die uitgevonden. Alleen gaan ze nu ipv een handschoen iets als een wiimote maken.

Citaat:
Twee jaar geleden presenteerde In2Games de Gametrak. Dit invoersysteem bestond uit twee handschoenen en een ontvanger die de bewegingen van de handen detecteerde en doorgaf aan de spelcomputer. Mede door de beperkte ondersteuning werd de Gametrak echter nooit een succes, maar met de introductie van Nintendo's Wii hoopt In2Games het principe nieuw leven in te blazen. Een van de meest geroemde features van de Wii is immers de bewegingsdetector die een nieuwe spelervaring moet bieden en In2Games is er als de kippen bij om deze ervaring ook op andere platforms beschikbaar te maken.

Met de GameTrak Fusion krijgen pc-, Xbox 360- en Playstation 3-gamers beschikking over een bewegingssensor voor hun spelcomputer. De Gametrak Fusion wordt in de zomer of herfst van volgend jaar verwacht en moet 45 euro gaan kosten. Bovendien zullen extensies beschikbaar zijn, zodat de standaardcontroller vervangen kan worden door een tennisracket, een golfclub of een bowlingbal. In tegenstelling tot de Wiimote, gebruikt de Gametrak Fusion accelerometers en radiogolven om zijn positie te bepalen. Dit betekent dat bewegingen exact omgezet worden naar bewegingen in het spel, in tegenstelling tot de Wiimote die basisbewegingen omzet naar een bepaalde invoer. Dit heeft tot gevolg dat de bewegingen met de GameTrak Fusion veel intensiever moeten zijn om effect te hebben.


http://tweakers.net/nieuws/44915/Gam...e-Wiimote.html
__________________
oh oh den haag....
Oud 25-10-2006, 11:29
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 25-10-2006 @ 12:08 :
als ik dit nieuwsbericht lees. Bestond de technologie al en heeft In2Games die uitgevonden. Alleen gaan ze nu ipv een handschoen iets als een wiimote maken.





http://tweakers.net/nieuws/44915/Gam...e-Wiimote.html
misschien kost die manier van data versturen ook wel heel erg veel energie ?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo Wii IV
Maxic
500 18-04-2008 10:16
Games Nintendo Revolution/Wii III
Verwijderd
500 15-11-2007 16:50
Games Nintendo Revolution II
Verwijderd
500 02-03-2007 12:24
Games De E3
Maxic
54 29-05-2005 11:00
Games Nintendo Revolution
Verwijderd
50 21-05-2005 17:49
Games De nintendo DS [algemeen]
M-Bas
273 04-04-2005 09:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.