Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2006, 22:20
Verwijderd
Na het nieuwe filmpje van zelda gezien te hebben, en onze miyamoto hebben zien tenissen met die eeuwige grijns op zn gezicht, weet ik het zeker, begin december heb ik mn Wii in huis..

Dat Wii sports lijkt me best lol om met wat meer mensen te spelen, en als je het er toch gratis bij krijgt
Advertentie
Oud 02-11-2006, 22:53
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
ik moet nog 27 euro sparen
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 02-11-2006, 23:15
Verwijderd
haha
nou dat moet wel lukken in een maand lijkt me zo..

Ik koop er in ieder geval wel meteen een 2e controller(Wii-mote?) bij, zulke spellen zijn alleen leuk als je het met meerdere speelt. (behalve zelda dan)
Oud 02-11-2006, 23:20
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 03-11-2006 @ 00:15 :
haha
nou dat moet wel lukken in een maand lijkt me zo..

Ik koop er in ieder geval wel meteen een 2e controller(Wii-mote?) bij, zulke spellen zijn alleen leuk als je het met meerdere speelt. (behalve zelda dan)
Sta je daar met z'n tweëen te zwaaien
__________________
Veramerikanisering alom!
Oud 03-11-2006, 08:12
Verwijderd
ik ga eerst sparen voor n nieuwe tv en als ik geld over heb koop ik er wel n wii bij want ik kan m nu toch niet aansluiten op dat pauperding wat ik heb
Oud 03-11-2006, 10:11
Verwijderd
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 03-11-2006 @ 00:20 :
Sta je daar met z'n tweëen te zwaaien
en hoezo zou dat niet uitermate leuk zijn..
voor het serieuze game-werk heb ik toch wel mn PC.. Maar mn Wii koop ik gewoon voor het plezier hebben, en daar is zoiets juist heel goed voor denk ik. Zit al te wachten op mario party, dat moet wat worden. :
Oud 03-11-2006, 10:15
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 03-11-2006 @ 11:11 :
en hoezo zou dat niet uitermate leuk zijn..
voor het serieuze game-werk heb ik toch wel mn PC.. Maar mn Wii koop ik gewoon voor het plezier hebben, en daar is zoiets juist heel goed voor denk ik. Zit al te wachten op mario party, dat moet wat worden. :
Dat is hartstikke leuk

Alleen single-player lijkt me wat lullig; elke keer dat je gamet moet je je gordijnen dicht gooien, om rare gezichten te voorkomen

Nee hoor, ik denk dat Nintendo hiermee een goede weg heeft ingeslagen!
__________________
Veramerikanisering alom!
Oud 03-11-2006, 10:48
Verwijderd
Als ik het aantal titels zie dat bij de launch te krijgen is, vind ik dat iig al een goed teken. Dat was bij de kubus wel anders..
Oud 05-11-2006, 20:30
LB06
LB06 is offline
Zoals MightyMarcel al opmerkte een gewaagde strategie van Nintendo. Ik vraag me af in hoeverre die strategie voortkomt uit noodzaak. Ik bedoel: was het een keúze om deze weg in te slaan, of kwam het doordat ze wísten dat ze de race niet gingen winnen en dus wel moesten? Wellicht was het een combinatie: Nintendo focust van oudsher al op gameplay, fun en ergonomie. Alleen maken ze die strategie nu min of meer expliciet. Of het verstandig was valt nog te bezien.

Regardless, de prijs is dankzij deze strategie allesinds acceptabel in mijn ogen. Zeker als releaseprijs, die vast nog wel gaat dalen. En ook al doet Nintendo niet mee aan de spec-race, ergonomie en gameplay blijven toch troef voor Nintendo.

Een ander aspect van de strategie van Nintendo is dat veel games laagdrempelig moeten zijn. Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik wil ook af en toe wel een wat diepgaandere game spelen waar je helemaal in moet zitten om hem leuk te vinden. En voor de Nintendo is dat voorlopig alleen maar Zelda en Metroid en in mindere mate Splinter Cell en Red Steel. Aan de andere kant, niet dat de concurrenten wel beschikken over zulke titels. Ik zou er zo iig geen op kunnen noemen, behalve Oblivion.

Ik denk dat ik er met kerst wel eentje aan ga schaffen. €249 is niet zo heel veel, en ik wil gewoon Zelda hebben gespeeld. En er is voor de xbox of ps3 geen enkele titel die ik echt gespeeld wil hebben, muv van Oblivion, maar dat mag me geen €250 extra kosten.

Overigens komt de technische superioriteit van de xbox360 en ps3 alleen goed naar voren als een (progressive scan) HDTV hebt.

Laatst gewijzigd op 05-11-2006 om 20:55.
Oud 06-11-2006, 10:54
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
LB06 schreef op 05-11-2006 @ 21:30 :
Overigens komt de technische superioriteit van de xbox360 en ps3 alleen goed naar voren als een (progressive scan) HDTV hebt.
hoewel ik Nintendo al het succes gun, denk ik niet dat dit helemaal waar is. De hogere resolutie zul je met een HDTV wel zien en met een gewone tv niet, maar de hogere mate van detail en de betere effecten e.d., laat staan de mogelijkheden qua gameplay (physics, a.i., etc) zul je op een gewone tv ook wel zien.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 06-11-2006, 16:33
LB06
LB06 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-11-2006 @ 11:54 :
hoewel ik Nintendo al het succes gun, denk ik niet dat dit helemaal waar is. De hogere resolutie zul je met een HDTV wel zien en met een gewone tv niet, maar de hogere mate van detail en de betere effecten e.d., laat staan de mogelijkheden qua gameplay (physics, a.i., etc) zul je op een gewone tv ook wel zien.
Klopt. Ik bedoelde dat de technische superioriteit écht alleen tot zijn recht komt wanneer je een HDTV hebt. Beetje vaag, maar ik wilde in ieder geval niet zeggen dat je op een normale TV geen verschil ziet. Elke aap kan zien dat de PS3 en de 360 technologisch gezien sterker is dan de Wii. Daar heb je natuurlijk gelijk in.

Dit is voor mij ook een groot punt van twijfel geweest (en is het eigenlijk nog steeds). Ga ik voor de (vermeende) betere gameplay en ergonomie, of ga ik voor de graphics en de multimediale capaciteiten?

Laatst gewijzigd op 06-11-2006 om 16:36.
Oud 06-11-2006, 18:43
Verwijderd
Of je haalt een 360 en een Wii, ben je bijna net zoveel kwijt als aan een enkele PS3 bij introductie.
Dan heb je én de gameplay van Nintendo én de multimediale nizzle van de 360, of je moet per se een BluRay lezer willen, dan moet je alsnog voor de PS3 gaan.
Oud 06-11-2006, 18:58
LB06
LB06 is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 06-11-2006 @ 19:43 :
Of je haalt een 360 en een Wii, ben je bijna net zoveel kwijt als aan een enkele PS3 bij introductie.
Dan heb je én de gameplay van Nintendo én de multimediale nizzle van de 360, of je moet per se een BluRay lezer willen, dan moet je alsnog voor de PS3 gaan.
Blu-ray interesseert me niks. Het is niet eens zeker dat Blu-ray gaat winnen, dus om daar nu al geld in te gaan steken...

Tja, en beide consoles kopen kan inderdaad ook. Maar daar heb ik het geld er niet voor over. Ik wil ook nog games kunnen kopen.

Maar ik denk dat ik toch voor de Wii ga. Als ik een xbox koop moet er gelijk een harde schijf en eigenlijk ook een Live Gold abo bij, omdat ik verwacht dat het online gebeuren bij de xbox een grotere rol gaat spelen dan bij de Wii.

Weet iemand wat Nintendo van plan is met haar WiiConnect24? Wat zijn de mogelijkheden, en wat is de prijs?
Oud 07-11-2006, 11:59
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 02-11-2006 @ 23:20 :

Dat Wii sports lijkt me best lol om met wat meer mensen te spelen, en als je het er toch gratis bij krijgt
Ik wacht op een mario of metroid bundel, ik wil de wii wel maar ik ga echt geen geld uitgeven aan wii sports(wat je indirect toch doet) terwijl die game me gestolen kan worden, liever een mario bundel, zelda en monkey ball erbij, kun je meteen echt gamen en echt leuke multi player spelen

Citaat:
Afgelopen E3 werd dit nog te verschijnen deel, genaamd Goddess of Dawn, aangekondigd en nu er vijf maanden gepasseerd zijn duiken er na het Nintendo World evenement in Japan interessante nieuwtjes rondom deze titel op. Zo wordt er gezegd dat de game de Classic Controller zal ondersteunen en niet de Wii Remote , waardoor de besturing dus grotendeels overeen zal komen met Path of Radiance, het deel dat werd uitgebracht voor de Nintendo GameCube.
Oud 07-11-2006, 12:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
LB06 schreef op 06-11-2006 @ 19:58 :


Weet iemand wat Nintendo van plan is met haar WiiConnect24? Wat zijn de mogelijkheden, en wat is de prijs?
Hoever nu bekend gratis, online is afhankelijk van de maker van de game, niet van nintendo zelf(zoals x-box live), je kan er in de toekomst dingen downloaden maar ook zullen er dingen naar je toegestuurd worden(weer afhankelijk van welke game etc.)
Oud 07-11-2006, 22:46
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 07-11-2006 @ 12:59 :
Ik wacht op een mario of metroid bundel, ik wil de wii wel maar ik ga echt geen geld uitgeven aan wii sports(wat je indirect toch doet) terwijl die game me gestolen kan worden, liever een mario bundel, zelda en monkey ball erbij, kun je meteen echt gamen en echt leuke multi player spelen



Word.

Citaat:
Afgelopen E3 werd dit nog te verschijnen deel, genaamd Goddess of Dawn, aangekondigd en nu er vijf maanden gepasseerd zijn duiken er na het Nintendo World evenement in Japan interessante nieuwtjes rondom deze titel op. Zo wordt er gezegd dat de game de Classic Controller zal ondersteunen en niet de Wii Remote , waardoor de besturing dus grotendeels overeen zal komen met Path of Radiance, het deel dat werd uitgebracht voor de Nintendo GameCube.
Fire Emblem oh yeah!. Dat word een van de games die ik zeker wil hebben voor de Wii.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Oud 07-11-2006, 23:33
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 07-11-2006 @ 13:01 :
Hoever nu bekend gratis, online is afhankelijk van de maker van de game, niet van nintendo zelf(zoals x-box live), je kan er in de toekomst dingen downloaden maar ook zullen er dingen naar je toegestuurd worden(weer afhankelijk van welke game etc.)
tot juni 2007 is t gratis
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-11-2006, 16:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 08-11-2006 @ 00:33 :
tot juni 2007 is t gratis
Bron?
Oud 08-11-2006, 17:06
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Volgens mij vergis je je met de opera browser welke tot juni gratis te downloaden is.
Online met je Wii is en blijft gewoon gratis.
__________________
They came...from...behind!
Oud 08-11-2006, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 08-11-2006 @ 18:06 :
Volgens mij vergis je je met de opera browser welke tot juni gratis te downloaden is.
Online met je Wii is en blijft gewoon gratis.
Dat heb ik idd ook begrepen van verschillende bronnen.
Oud 08-11-2006, 19:19
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Captain N schreef op 08-11-2006 @ 18:06 :
Volgens mij vergis je je met de opera browser welke tot juni gratis te downloaden is.
Online met je Wii is en blijft gewoon gratis.
sorry je hebt gelijk.
dat downloaden van die games, gaat met behulp van met punten betalen. die punten kan je kopen met je creditcard of een prepaidcard in de winkel..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 18-11-2006, 16:36
LB06
LB06 is offline
Heb een Wii besteld . Het is zeker dat ik hem 8 december mag ontvangen. Heb er wel €25 voor moeten aanbetalen, maar dat maakt me niet uit.
Oud 18-11-2006, 18:57
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
LB06 schreef op 18-11-2006 @ 17:36 :
Heb een Wii besteld . Het is zeker dat ik hem 8 december mag ontvangen. Heb er wel €25 voor moeten aanbetalen, maar dat maakt me niet uit.
ik heb hem gereserveerd Bij de Bart Smit.. Ik heb hem ook zeker 8 dec
Nog 3 weken!!
En ik heb een financiele meevaller dus ik kan ws nog een extra controller + spel bijkopen Ik twijfel nog alleen welke.. Far Cry? Red Steel? NFSC?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 18-11-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 18-11-2006 @ 19:57 :
Nog 3 weken!!
3 weken ik zou mezelf invriezen
Oud 18-11-2006, 21:08
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
*Belt vanuit toekomst naar verleden*
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 18-11-2006, 22:07
LB06
LB06 is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 18-11-2006 @ 19:57 :
ik heb hem gereserveerd Bij de Bart Smit.. Ik heb hem ook zeker 8 dec
Nog 3 weken!!
En ik heb een financiele meevaller dus ik kan ws nog een extra controller + spel bijkopen Ik twijfel nog alleen welke.. Far Cry? Red Steel? NFSC?
Ik ben zelf wel benieuwd naar Red Steel, omdat dit bij mijn weten een Nintendo Wii only titel is, welke is ontwikkeld door Ubisoft. Dat eerste betekent dat er waarschijnlijk meer uit de innovatieve controls kan worden gehaald dan bij multi-platform games, waar een soort middle-ground moet worden gezocht.

En Ubisoft maakt natuurlijk erg goede games. De Prince of Persia is daar een uitstekend voorbeeld van. Ik vond het prachtige games, in een aantal opzichten beter dan Zelda. Gelukkig heb ik The Two Thrones nog niet gespeeld, dus die ga ik misschien ook kopen.

Games die ik zeker wil hebben: Zelda, Smash Brothers Brawls, Prince of
Persia 3 (voor Wii of PC), Metroid Prime 3 en Raving Rabbids óf Monkey Ball.
Oud 19-11-2006, 12:55
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
De eerste Wii reviews zijn trouwens binnen. Overzichtje cijfers van IGN:

Madden NFL 07 8,5
Legend of Zelda: Twilight Princess, The 9,5
Rayman Raving Rabbids 8,3
Tony Hawk's Downhill Jam 7,0
Excite Truck 8,0
Call of Duty 3 7,7
Super Monkey Ball: Banana Blitz 8,4
Trauma Center: Second Opinion 8,0
Wii Sports 7,5

Niet gek voor een stel launch titles, me dunkt.
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 19-11-2006, 13:39
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
De enige dissonant in de praise parade voor Zelda is Gamespot, met een magere 8,8. Nintendo-fanboys hebben hem al bedreigd en tevens ook de Wikipedia-pagina van de betreffende recensent getrashed
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 19-11-2006, 14:12
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Waarom moeten wij nog wachten tot 8 december.
Oud 19-11-2006, 15:18
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik heb er ook eentje gereserveerd. Ik kan niet wachten!
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 19-11-2006, 22:34
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Fishy schreef op 18-11-2006 @ 21:37 :
3 weken ik zou mezelf invriezen
South Park
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 20-11-2006, 09:12
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Lijkt jullie Wii Play trouwens wat?? Want die is maar 50 euro en je krijgt er een extra controller bij
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 20-11-2006, 17:54
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 20-11-2006 @ 10:12 :
Lijkt jullie Wii Play trouwens wat?? Want die is maar 50 euro en je krijgt er een extra controller bij
Zonder Nunchuck.
Oud 20-11-2006, 17:55
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 20-11-2006 @ 10:12 :
Lijkt jullie Wii Play trouwens wat?? Want die is maar 50 euro en je krijgt er een extra controller bij
Is dat dan ook de complete controller? Want een volledige controller kost volgens mij 60 euro ofzo?

http://video.google.com/videoplay?do...75504838642038



[edit] Nee dus, maar dan is het nog een aardige deal.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 20-11-2006, 18:20
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 19-11-2006 @ 13:55 :
De eerste Wii reviews zijn trouwens binnen. Overzichtje cijfers van IGN:

Madden NFL 07 8,5
Legend of Zelda: Twilight Princess, The 9,5
Rayman Raving Rabbids 8,3
Tony Hawk's Downhill Jam 7,0
Excite Truck 8,0
Call of Duty 3 7,7
Super Monkey Ball: Banana Blitz 8,4
Trauma Center: Second Opinion 8,0
Wii Sports 7,5

Niet gek voor een stel launch titles, me dunkt.
IGN vind ik persoon negen van die tien keer echt te mild, en ook is eht zo dat games bij de launch altijd hoger krijgen dan ze achteraf gezien zouden verdienen. Maar gelijk heb je, valt niet tegen idd.
Wel leuk dat red steel nu al 3 keer een 5 op zak heeft, heerlijk dat iedereen mee liep met de hype(knappe hype trouwens, zag er niet al te vet uit en mensen die em gespeeld hadden waren niet te positief, en toch was op internet iedereen weg van die game en verbaast dat ie slecht scoort )

Citaat:
Lijkt jullie Wii Play trouwens wat?? Want die is maar 50 euro en je krijgt er een extra controller bij
Ik ga em wel kopen voor als er non gamers bij me op bezoek zijn(en ik toch een 2e controller wil hebben voor monkey ball), maar die game zelf stelt echt niet veel voor
Oud 20-11-2006, 21:25
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
DanielC schreef op 20-11-2006 @ 18:55 :
Is dat dan ook de complete controller? Want een volledige controller kost volgens mij 60 euro ofzo?

http://video.google.com/videoplay?do...75504838642038



[edit] Nee dus, maar dan is het nog een aardige deal.

idd de controller kost 40 euro. dus dan kost dan spel 10 euro
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 20-11-2006, 21:30
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 20-11-2006 @ 19:20 :


Ik ga em wel kopen voor als er non gamers bij me op bezoek zijn(en ik toch een 2e controller wil hebben voor monkey ball), maar die game zelf stelt echt niet veel voor
mja khad gelezen dat t spel niet zoveel voorstelt, maar tis een leuk extratje voor 10 euro
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 30-11-2006, 10:09
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
ik heb m besteld!! 8 dec ligt ie op mn deurmat

Nintendo Wii + Wii Sports
Wii Play + Controller
Wii Red Steel

__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 30-11-2006, 10:26
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 30-11-2006 @ 11:09 :
ik heb m besteld!! 8 dec ligt ie op mn deurmat

Nintendo Wii + Wii Sports
Wii Play + Controller
Wii Red Steel

geen zelda

Maar als je em nu pas hebt besteld, hoe weet je zeker dat je em krijgt?
Oud 30-11-2006, 11:13
Crimson
Crimson is offline
ik heb momenteel nog geen geld, dus ik ga 'm niet pre-orderen.. dan heb 'm maar een paar weken later. heb gelukkig nog wel een hele stapel nieuwe ds games liggen tot die tijd
Oud 30-11-2006, 11:24
Verwijderd
Ik wacht inderdaad ook nog een paar weken, ivm geldgebrek en een paar tentamens die ik eigenlijk wel even zal moeten halen. En als ik Zelda binnen heb, weet ik niet of dat nog gaat lukken
Oud 30-11-2006, 12:49
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 30-11-2006 @ 11:09 :
ik heb m besteld!! 8 dec ligt ie op mn deurmat

Nintendo Wii + Wii Sports
Wii Play + Controller
Wii Red Steel

Ik zou er niet van uit gaan als ik jou was ...naar wat ik overal hoor zijn de meeste winkels al vet door hun pre orders heen.
__________________
They came...from...behind!
Oud 30-11-2006, 16:29
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Captain N schreef op 30-11-2006 @ 13:49 :
Ik zou er niet van uit gaan als ik jou was ...naar wat ik overal hoor zijn de meeste winkels al vet door hun pre orders heen.
ik had n mailtje gekregen dat ik als 1 vd eerste mocht bestellen omdat ik had gereserveerd..
en als ie al uitverkocht was, dan had dat er wel bijgestaan. EN het geld is al afgeschreven
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 30-11-2006, 16:35
Verwijderd
Ik koop over een aantal weken

Wii
Wiimote + nunchuck
Wii Zelda.
Oud 30-11-2006, 20:16
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 30-11-2006 @ 17:29 :
ik had n mailtje gekregen dat ik als 1 vd eerste mocht bestellen omdat ik had gereserveerd..
en als ie al uitverkocht was, dan had dat er wel bijgestaan. EN het geld is al afgeschreven
Ah ok niceness, ben bang dat ik nog even moet wachten, had em vorige maand gereserveert, maar denk niet dat dat genoeg is

Naja vorige week een Xbox met Gears of War gehaald dus ik vermaak me voorlopig nog wel even
__________________
They came...from...behind!
Oud 30-11-2006, 23:30
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
Ik heb hem ook al een tijdje gereserveerd, maar kreeg vanmiddag te horen dat ze hem pas de 11e of 12e binnenkrijgen. Desalniettemin ben ik er van eentje verzekerd aangezien ik één van de eersten was
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 01-12-2006, 09:46
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik wacht braaf een tijdje, tot metroid uitkomt is het voor mij toch geen must have, en ik weiger ook gewoon wii sports door mijn strot geduwt te krijgen
Oud 01-12-2006, 09:47
Verwijderd
Ik wil hem ook.. Dat wordt dus sparen...
Oud 01-12-2006, 11:09
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 01-12-2006 @ 10:46 :
Ik wacht braaf een tijdje, tot metroid uitkomt is het voor mij toch geen must have, en ik weiger ook gewoon wii sports door mijn strot geduwt te krijgen

dr komt vanzelf een zelda-pack (of met mario of metroid of zo) hoor
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 01-12-2006, 14:49
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-12-2006 @ 12:09 :
dr komt vanzelf een zelda-pack (of met mario of metroid of zo) hoor
Weet ik
Ik verwacht een mario pack, ook voor 250
Zelda pack verwacht ik niet, beetje lame om ver na de launch van een game er nog een pack van te maken
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo Wii IV
Maxic
500 18-04-2008 10:16
Games Nintendo Revolution/Wii III
Verwijderd
500 15-11-2007 16:50
Games Nintendo Revolution II
Verwijderd
500 02-03-2007 12:24
Games De E3
Maxic
54 29-05-2005 11:00
Games Nintendo Revolution
Verwijderd
50 21-05-2005 17:49
Games De nintendo DS [algemeen]
M-Bas
273 04-04-2005 09:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.