Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2001, 14:00
rachel_temp2
rachel_temp2 is offline
ik heb een feesie op 20 december. Maar geen drank, ja, wel 2 drankjes!! En ik en een vriendin gaan dus maar ff een paar kleine flesjes meesmokkelen. We hadden al bedacht dat het in onze bh's past, maar nog andere suggesties? We doen trouwens een jurk aan...
__________________
miss corleone in ijmuiden^@@^ Johnny Knoxville & Tom deLonge zijn mijn mannetjes!! Al Pacino is mijn Godfather 4 life
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2001, 14:03
rachel_temp2
rachel_temp2 is offline
dat dacht ik al ja...
__________________
miss corleone in ijmuiden^@@^ Johnny Knoxville & Tom deLonge zijn mijn mannetjes!! Al Pacino is mijn Godfather 4 life
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 14:06
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Ghehe...een kerst gala zeker


Ach ze zullen je heus niet fouleren hoor...

Maar in je BH kan vast wel, of in je sok, als je toch een jurk hebt die over je schoenen heen valt...je krijgt 't echt wel naar binnen hoor...

Als je wilt kun je zelfs literflessen meekrijgen...
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 15:52
SnoepieMan
SnoepieMan is offline
Stop het in je (..)?
__________________
De mensheid kan niet zonder sex... zo wat denk je ervan.,.. klaar om de mensheid te redden? :p © TM
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 16:38
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
gewoon naar een leuk feest gaan
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 19:17
D-man
D-man is offline
sorry hoor, maar aan kleine flesjes flugel heb je niets, daar word je net zo aanschoten van als van een paar glaasjes cola (niet dus).

Neem dan een aantal kleine flesjes Glenfiddich oid mee (aged 18 is een aanrader) dat voel je ten minste.
__________________
Where I end and you begin
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 19:19
Verwijderd
als je laarzen aandoet in je laarzen stoppen, in je panty, als je een jurk met lange mauwen (mouwen? mauwens?) hebt in je mauwen doen, avond vantevoren in je kluisje.. genoeg ideeen?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 19:55
Ninnoc
Ninnoc is offline
waarom die moeite voor een paar kleine flesjes flugel
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 21:56
*meissie*
Avatar van *meissie*
*meissie* is offline
de laatste keer toen ik flugeltjes in een discotheek mee wou smokkelen, heb ik ze in mn laars gedaan, hehe, liep niet echt geweldig, maar het is me wel gelukt
__________________
..Let The Gones Be & Be With The Gones..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 00:20
PV
PV is offline
als het op school is kan je het toch gewoon in een tasje meenemen ofzo, niemand die het controleert (tenminste bij ons nooit).
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 09:31
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
in je schoene.. loopt wel ff kut.. maar dat je zo veel moeite doet voor flugel??? zo sterk is dat toch niet? maja..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 10:20
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef:
gewoon naar een leuk feest gaan
Of een feest zonder alcohol niet leuk is
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 10:29
toetje_6396
toetje_6396 is offline
flugel is wel lekker maar zo ster is dat niet:-)
__________________
waarom zijn mannen als dolfijnen?omdat men zegt da ze slim zijn maar dat is nog nooit bewezen geweest
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 15:59
*Shorty*
Avatar van *Shorty*
*Shorty* is offline
als je een panty aandoet gewoon in je pantybroekje
__________________
is ook
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 21:13
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
D-man schreef:
sorry hoor, maar aan kleine flesjes flugel heb je niets, daar word je net zo aanschoten van als van een paar glaasjes cola (niet dus).

Neem dan een aantal kleine flesjes Glenfiddich oid mee (aged 18 is een aanrader) dat voel je ten minste.
of je neemt wat goldstrike zit ook best wel wa in.... dus wa iedereen zegt gewoon van te voren zuipen!!! ojaa en bij ons op school werd wel nagekeken of je iets bij had en als je iets bij je had nou dan mog je echt niet binnen hoor!!
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 15:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Of een feest zonder alcohol niet leuk is

daar heb je gelijk in, zonder alcohol geen feest.

de tering
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:10
Jenally
Jenally is offline
Bij ons mag je wel zuipen op feesten, maar niet blowen en dat doen ze dus stiekem op de wc (ikkuh nie hoor )
Maarrem ik zou van te voren gewoon gaan zuipen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 13:21
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
rachel schreef:
ik heb een feesie op 20 december. Maar geen drank, ja, wel 2 drankjes!! En ik en een vriendin gaan dus maar ff een paar kleine flesjes meesmokkelen. We hadden al bedacht dat het in onze bh's past, maar nog andere suggesties? We doen trouwens een jurk aan...

waar is het goed voor? heb je geen leuke avond zonder alcohol??????
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2002, 16:16
dopehead
dopehead is offline
door alcohol word je losser en heb je dus een leuker feest denk ik .
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 16:33
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Of een feest zonder alcohol niet leuk is

Natuurlijk kan het zonder alcohol ook leuk zijn. Maar dan ik wil wel de keuze hebben, niet dat het mij wordt opgelegd. En als ik stiekem zelf wat mee zou moeten smokkelen heb ik zoiets van 'laat maar'...
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 17:06
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
beuk schreef:
Natuurlijk kan het zonder alcohol ook leuk zijn. Maar dan ik wil wel de keuze hebben, niet dat het mij wordt opgelegd. En als ik stiekem zelf wat mee zou moeten smokkelen heb ik zoiets van 'laat maar'...
je hebt toch de keuze wel of niet naar een feest te gaan waar niet gedronken mag worden?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 11:11
basje!
basje! is offline
wij hadden laatst ook een feest op school en toen wou de concierge gaan fouillere( he? hoe schreef je dat nou toch?)nou ja dat dus maar dat mocht íe niet maar iedereen had allerlei literflessen bij zich enz. was nogal duidelijk maargoed. tblijft leuk...dingen naar binnen smokkelen.
__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 20:49
Lizz14
Lizz14 is offline
stop het in je panty op een plek waar ze niet eens mogen komen met hun handen (snap je )het klinkt heel raar maar het werkt altijd.
__________________
You can fall from a bridge, you can fall from above, but the best way of falling is falling in love
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 21:02
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
waarom niet gwoon je handtasje.??/?? of in je jaszak....( kan alleen als er geen bewaakte garderobe is)
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 03:07
ReiN
ReiN is offline
Gewoon een literfles bacardi in je muts. thats all you need.
__________________
.............average neutral.............
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2002, 08:01
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
ReiN schreef:
Gewoon een literfles bacardi in je muts. thats all you need.

__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.