Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2010, 14:10
Verwijderd
Beetje rare vraag, maar ik heb wel is een keer met een meisje gezoend maar dat is zonder tong. Gewoon lippen op elkaar en zoenen. Hoort dit wel zo ? En tongen dan? Is dat gewoon monden beetje open en dan met tongen bewegen, want je kan dan natuurlijk niet ook nog is je lippen bewegen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 14:56
Verwijderd
Het doet er niet zo veel toe wat hoort, als jij het lekker vindt zonder tong dan doe je het zonder
Ehm ja om met tong te zoenen moet je wel je mond iets open doen, maar je kunt natuurlijk wel je lippen en je tong tegelijk bewegen, anders zou je niet kunnen praten.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 14:59
Verwijderd
Maar als je uitgaat, en je gaat een meisje zoenen wat is het meest gebruikelijke... moet je lippen en tong dan tegelijk
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 17:29
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Maar als je uitgaat, en je gaat een meisje zoenen wat is het meest gebruikelijke... moet je lippen en tong dan tegelijk
Het is zo ongveer zo dat als je boven de 14 komt dat zoenen mét tong is. en kusjes zijn zónder.

Tijdens het uitgaan zoen je. dus met tong
en weer gerust, als je de intentie maakt heb je vaak al binnen no time de tong van het meisje in je mond maar dan moet jij ook je mond wel opentrekken.
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 19:08
Verwijderd
Dankje, maar als ik het goed begrijp, (Ik ben nogal onzeker hierover ) moet je dus je lippen bewegen en met je tong "spelen". En niet rondjes blijven draaien met je tong, want dat wordt gehaat hoor ik.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 19:44
JustADreamer
JustADreamer is offline
Wat ik altijd fijn vind is wanneer een zoen gewoon rustig begint. Eerst wat kusjes op elkaars lippen, dan langzaam wat meer, zéker niet gelijk de tong naar binnen... En verder, tjaa, ik heb heerlijke zoenen gehad met veel tong, maar net zo goed ook met weinig tong... Het is gewoon een spelletje, samen ontdek je wat je lekker vind. Bij het ene meisje zul je anders zoenen dan bij de ander, het is een wisselwerking. Maar inderdaad, hysterisch rondjes draaien met je tong, of met heel veel speeksel zoenen wordt niet zo snel gewaardeerd. Als jij de eerste move maakt kun je het daarna best een beetje van het meisje af laten hangen, zoent zij heel rustig dan weet je dat ze dat waarschijnlijk prettig vind. (Maar misschien is ze wel net zo onervaren als jij, en dan maakt het helemaal niet uit want dan ontdek je lekker samen)
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 04:09
Verwijderd
Citaat:
Wat ik altijd fijn vind is wanneer een zoen gewoon rustig begint. Eerst wat kusjes op elkaars lippen, dan langzaam wat meer, zéker niet gelijk de tong naar binnen... En verder, tjaa, ik heb heerlijke zoenen gehad met veel tong, maar net zo goed ook met weinig tong... Het is gewoon een spelletje, samen ontdek je wat je lekker vind. Bij het ene meisje zul je anders zoenen dan bij de ander, het is een wisselwerking. Maar inderdaad, hysterisch rondjes draaien met je tong, of met heel veel speeksel zoenen wordt niet zo snel gewaardeerd. Als jij de eerste move maakt kun je het daarna best een beetje van het meisje af laten hangen, zoent zij heel rustig dan weet je dat ze dat waarschijnlijk prettig vind. (Maar misschien is ze wel net zo onervaren als jij, en dan maakt het helemaal niet uit want dan ontdek je lekker samen)
Raar... Ik duw mn tong altijd direct zo ver mogelijk naar binnen. En alle meiden waarmee ik heb gezoend vonden het geweldig en wilden altijd meer.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 11:25
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Citaat:
Raar... Ik duw mn tong altijd direct zo ver mogelijk naar binnen. En alle meiden waarmee ik heb gezoend vonden het geweldig en wilden altijd meer.
Inderdaad, over die manier van handelen heb ik ook enkel lovende reactie gehad. Gewoon je tong de huig in proberen te krijgen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Raar... Ik duw mn tong altijd direct zo ver mogelijk naar binnen. En alle meiden waarmee ik heb gezoend vonden het geweldig en wilden altijd meer.
Bewegen jullie dan ook nog je lippen of niet? Of houden jullie je mond gewoon beetje open en met je tong spelen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2010, 18:50
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Bewegen jullie dan ook nog je lippen of niet? Of houden jullie je mond gewoon beetje open en met je tong spelen

Zoenende beweging + tong.
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, over die manier van handelen heb ik ook enkel lovende reactie gehad. Gewoon je tong de huig in proberen te krijgen
Als je dat kan is het echt een genot voor beiden. Gelukkig heb ik een lange tong en kan ik er heel goed bij.

Citaat:
Bewegen jullie dan ook nog je lippen of niet? Of houden jullie je mond gewoon beetje open en met je tong spelen
Nou, die duw ik zo hard mogelijk erop om mn tong zo diep mogelijk te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 10:48
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Niet denken maar doen, zo wist een vriendin mij ooit te vertellen dat in het algemeen domme mannen beter zoenen, omdat ze niet zo geneigd zijn om na te denken.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:52
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Onzinreacties als "je tong zo hard en diep mogelijk naar binnen duwen" graag achterwege laten. Niet iedereen begrijpt sarcasme.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 21:40
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
Bewegen jullie dan ook nog je lippen of niet? Of houden jullie je mond gewoon beetje open en met je tong spelen
Ik help je mischien wat minder graag vanwege je clubkeuze
Maar over het algemeen is dat gewoon echt proberen..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie (Tong)zoenen
TresCoolxx
7 21-11-2016 16:49
Liefde & Relatie zoenen
kanon002
4 09-05-2014 23:33
Seksualiteit Over uitgebreid zoenen/tongen
el!ze
24 26-07-2011 23:34
Liefde & Relatie zoenen?
anoekiejgirl
41 10-09-2006 20:18
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Natte zoenen.
Ieke
0 16-02-2004 20:46
Liefde & Relatie zoenen.....
snowboardgirl
2 15-02-2002 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.