Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 18:37
Verwijderd
Omdat dit de gemoederen waarschijnlijk wel langer dan vijfhonderd replies bezig zal houden

Citaat:
PGWR schreef:
De discussie rondom islamitische scholen gaat er ook niet zozeer over de leerprestaties, als wel over de vraag of dit de integratie van moslims bevordert. Hierbij moet gedacht worden aan kennis en respect hebben voor andere gedachtengoeden en de Nederlandse waarden.
Dat is terecht opgemerkt, maar ik ben van mening dat het probleem dat in de media vaak wordt omschreven als 'niet geïntegreerd zijn' of 'niet meedoen in de samenleving' niet wordt veroorzaakt door het onderricht krijgen op islamitische scholen, maar door afzwaaien van allochtone jongens op grote leerfabrieken.

Van een islamitische leerling die een islamitische basisschool volgt, vervolgens keurig op de middelbare school zijn HAVO of VWO haalt en vervolgens gaat studeren horen we ook niets. Van de etterige kutmarokkaan die in 3 VMBO afhaakt en daarna 'straatterreur' (Wilders' uitdrukking) gaat bedrijven merken we veel meer. Dat is niet een probleem van de islam, maar een sociaal probleem.
Advertentie
Oud 14-03-2005, 18:38
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
De discussie rondom islamitische scholen gaat er ook niet zozeer over de leerprestaties, als wel over de vraag of dit de integratie van moslims bevordert. Hierbij moet gedacht worden aan kennis en respect hebben voor andere gedachtengoeden en de Nederlandse waarden.
Nederlandse niet islamitische leerkrachten geven er vaak les. Dus 'wereldvreemd' zijn de kinderen niet
Oud 14-03-2005, 18:40
Verwijderd
Ik die nog even aan asedes vermelden dat integratie geen assimilatie inhoud.
Oud 14-03-2005, 18:47
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Citaat:
Nederlandse niet islamitische leerkrachten geven er vaak les. Dus 'wereldvreemd' zijn de kinderen niet
Als ik (andersdenkend) zo redeneer krijg ik:
A) 5-10 reacties om bronnen
B) 10-15 reacties om bronnen
C) 15+ reacties om bronnen

ik denk dattie duidelijk is.......
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Oud 14-03-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Arcades schreef op 14-03-2005 @ 19:47 :
Als ik (andersdenkend) zo redeneer krijg ik:
A) 5-10 reacties om bronnen
B) 10-15 reacties om bronnen
C) 15+ reacties om bronnen

ik denk dattie duidelijk is.......
Het is een algemeen bekend feit hoor
Oud 14-03-2005, 18:51
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik ben in principe een warm voorstander van openbare scholen. De primaire taak van een school is onderwijs, leren lezen en schrijven. Opvoeden doe je maar thuis. Wie meer wil dan dat mag dat zelf betalen, met prive onderwijs.

Maar dat kan niet, omdat bijzonder onderwijs gelijkgesteld is aan openbaar onderwijs en dus ook uuit de publieke middelen gefinancierd word. Zelf heb ik daar ook van geprofiteerd hoor, ik zat op een bijzondere neutrale school. Ze wilden daar zelf kunnen bepalen wie er toegelaten werden namelijk, wilden geen openbaar uitschot. Openbare scholen mogen namelijk niemand weigeren.

En dat verklaart waarschijnlijk waarom bijzondere scholen beter onderwijs kunnen geven: ze zijn minder overbelast en hebben geen uitval-leerlingen die het topt hun 16e moeten uitzingen omdat ze nu eenmaal leerplichtig zijn.

En ik ben een nog principieler voorstander van goed onderwijs. Daar staat of valt een samenleving mee.

Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 18:56.
Oud 14-03-2005, 18:52
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Arcades schreef op 14-03-2005 @ 19:47 :
Als ik (andersdenkend) zo redeneer krijg ik:
A) 5-10 reacties om bronnen
B) 10-15 reacties om bronnen
C) 15+ reacties om bronnen

ik denk dattie duidelijk is.......
Mijn vader is een directeur van een islamitische bassischool. Mijn moeder was er leerkracht (weer een andere). Ik heb erop gezeten. Ik ken kinderen van andere islamitische bassischolen. Ik ken leraren van verschillende islamitische bassischolen. Ik ken rapporten van verschillende islamitische bassischolen. Kortom, ik ben de scholieren.com expert op het gebied van islamitische bassischool ( )

kom maar met tegenbewijs, als het je niet zint
Oud 14-03-2005, 18:53
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Citaat:
Het is een algemeen bekend feit hoor
Gelukkig is ´algemeen bekend´ een vrij ruim begrip hea. Ik weet iig van niets. En nu graag geen goedkope opmerkingen met ´dan moet je beter opletten´. Laten we t een discussie met niveau houden, k?
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Oud 14-03-2005, 18:54
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2005 @ 19:37 :
Omdat dit de gemoederen waarschijnlijk wel langer dan vijfhonderd replies bezig zal houden



Dat is terecht opgemerkt, maar ik ben van mening dat het probleem dat in de media vaak wordt omschreven als 'niet geïntegreerd zijn' of 'niet meedoen in de samenleving' niet wordt veroorzaakt door het onderricht krijgen op islamitische scholen, maar door afzwaaien van allochtone jongens op grote leerfabrieken.

Van een islamitische leerling die een islamitische basisschool volgt, vervolgens keurig op de middelbare school zijn HAVO of VWO haalt en vervolgens gaat studeren horen we ook niets. Van de etterige kutmarokkaan die in 3 VMBO afhaakt en daarna 'straatterreur' (Wilders' uitdrukking) gaat bedrijven merken we veel meer. Dat is niet een probleem van de islam, maar een sociaal probleem.
Klopt. Maar bij de hoogopgeleide islamitische student die alleen maar op islamitische scholen les heeft gehad, is de kans groter dat deze zich keert tegen de westerse samenleving en het liberaal-democratische bestel.

Wat mij betreft mogen moslims zich afzonderen van de westerse samenleving. Nederland heeft een rijke historie als het gaat om segregatie en verzuiling. Maar buiten de verzuiling om gold toch het Nederlandse staatsburgerschap. Vanuit de verschillende zuilen bestond toch enige mate van gemeenschapszin. Het is nu deze dagen de taak van de overheid, om deze sociale cohesie ook tussen verschillende etnische groepen te behouden.
Oud 14-03-2005, 18:54
Verwijderd
Ik ben ook voor een verbod op islamitische scholen, maar dan ook al het bijzonder onderwijs. Het verspreiden van religie acht ik als zeer moreel verwerpelijk en dient niet door de overheid ondersteund te worden.
Oud 14-03-2005, 18:55
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Citaat:
Mijn vader is een directeur van een islamitische bassischool. Mijn moeder was er leerkracht (weer een andere). Ik heb erop gezeten. Ik ken kinderen van andere islamitische bassischolen. Ik ken leraren van verschillende islamitische bassischolen. Ik ken rapporten van verschillende islamitische bassischolen. Kortom, ik ben de scholieren.com expert op het gebied van islamitische bassischool ( )
Heel fijn, maar wat probeer je nu te zeggen?
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Oud 14-03-2005, 18:56
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
juno schreef op 14-03-2005 @ 19:51 :
Ik ben in principe een warm voorstander van openbare scholen. De primaire taak van een school is onderwijs, leren lezen en schrijven. Opvoeden doe je maar thuis. Wie meer wil dan dat mag dat zelf betalen, met prive onderwijs.

Maar dat kan niet, omdat bijzonder
Achmed gaat naar de (atheistische) juf:

juf bestaat Allah?
Nee achmed

Achmed gaat naar de (christelijke) juf:

Juf bestaat Allah?
Nee maar God wel! Jullie moslims geloven in een maangod

Achmed gaat naar de (hindoeistische) juf:

Juf bestaat Allah?
Nee maar Vishnu wel


Komt achmed confused thuis. vraagt hij aan zijn vader

papa bestaat Allah?
Natuurlijk mijn zoon.

Achmed gaat een polytheistische godsdienst aanhangen



Sorry, kben een beetje gaar Maar wat ik wil zeggen, dat leerkrachten niet hun mening altijd voor hun kunnen/moeten houden, en dat maakt een kind confused.
Oud 14-03-2005, 18:56
Verwijderd
ik wil bij deze even kwijt dat ik wilders een randdebiel vind
Oud 14-03-2005, 18:56
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Arcades schreef op 14-03-2005 @ 19:55 :
Heel fijn, maar wat probeer je nu te zeggen?
dat je maar alles van mij moet aannemen over de feiten die ik geef over islamitische scholen
Oud 14-03-2005, 18:57
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 14-03-2005 @ 19:56 :
ik wil bij deze even kwijt dat ik wilders een randdebiel vind
Ik denk niet dat er één weldenkend mens op deze aarde is die daar nog aan twijfelt.
Oud 14-03-2005, 18:57
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 19:54 :
Ik ben ook voor een verbod op islamitische scholen, maar dan ook al het bijzonder onderwijs. Het verspreiden van religie acht ik als zeer moreel verwerpelijk en dient niet door de overheid ondersteund te worden.
Dat de overheid niet dient mee te betalen aan de cultivering van religie en etniciteit, ben ik met je eens. Maar wanneer alleen het bijzonder onderwijs niet wordt gesubsidieërd, is er sprake van rechtsongelijkheid.

Ouders en opvoeders die kinderen alsnog naar religieuze scholen sturen, moet twee keer voor één product betalen. Ten eerste dienen zij te betalen aan de religieuze school. Ten tweede betalen zij via de belastingen mee aan het openbaar onderwijs.
Oud 14-03-2005, 18:58
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ik was gisteravond een lollige bui :

Een rechtse politicus met een achterlijk kapsel die niet veel zegt : Geert Stilders

Partij van een rechse politicus met een achterlijk kapsel die graag schildert : Geerts Schilders

Partij van een rechtse politicus met een achterlijk kapsel die graag barbequen : Geerts Grillers

Oud 14-03-2005, 18:58
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Citaat:
dat je maar alles van mij moet aannemen over de feiten die ik geef over islamitische scholen

Nederlands, 5 VWO. Drogredenen ==> Valse autoriteit.
Anyway, cease fire?
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Ads door Google
Oud 14-03-2005, 18:59
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 19:57 :
Ik denk niet dat er één weldenkend mens op deze aarde is die daar nog aan twijfelt.
Elke partij zal weldenkende mensen aantrekken. Zo ook Wilders.
Oud 14-03-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 19:57 :
Ik denk niet dat er één weldenkend mens op deze aarde is die daar nog aan twijfelt.
idd

maar waarom in godsnaam wel islamitisch onderwijs afschaffe en christelijk niet?!
Oud 14-03-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 14-03-2005 @ 19:57 :
Dat de overheid niet dient mee te betalen aan de cultivering van religie en etniciteit, ben ik met je eens. Maar wanneer alleen het bijzonder onderwijs niet wordt gesubsidieërd, is er sprake van rechtsongelijkheid.
Mwah. Ik vind dat het bijzonder onderwijs verboden moet worden.
Citaat:
Ouders en opvoeders die kinderen alsnog naar religieuze scholen sturen, moet twee keer voor één product betalen. Ten eerste dienen zij te betalen aan de religieuze school. Ten tweede betalen zij via de belastingen mee aan het openbaar onderwijs.
Dat is dus niet van toepassing.
Oud 14-03-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 14-03-2005 @ 19:59 :
idd

maar waarom in godsnaam wel islamitisch onderwijs afschaffe en christelijk niet?!
Ik ben voor afschaffing van al het bijzonder onderwijs. Lees mijn posts.
Oud 14-03-2005, 19:00
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 19:59 :
[B]Mwah. Ik vind dat het bijzonder onderwijs verboden moet worden.Dat is dus niet van toepassing.
mogen religieuze leraren dan wel aan de kinderen vertellen dat ze in God gelooft, en de kinderen (ook de niet religieuze), laat kennis maken met haar godsdienst?
Oud 14-03-2005, 19:01
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Arcades schreef op 14-03-2005 @ 19:58 :

Nederlands, 5 VWO. Drogredenen ==> Valse autoriteit.
Anyway, cease fire?
bronnen komen ook van deskundigen hoor

je hoeft mijn mening niet te hebben, maar als ik feiten opsom, wil ik geen gezeik hebben of ik wel de bronnen heb.
Oud 14-03-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 14-03-2005 @ 20:00 :
mogen religieuze leraren dan wel aan de kinderen vertellen dat ze in God gelooft, en de kinderen (ook de niet religieuze), laat kennis maken met haar godsdienst?
Nee, net zo min als rechters dat mogen bij het opleggen van straffen et cetera. In de praktijk is dat natuurlijk wel erg lastig te controleren.
Advertentie
Oud 14-03-2005, 19:02
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ach, een kind moet ook in aanraking komen met andersdenkenden, anders gaat het nog denken dat dit de enige echte juiste waarheid is. Op een openbare school is dat in ieder geval geen probleem. Ik had geen turkse of antilliaanse vriendinnetjes gehad op een protestante of katholieke school.

Wat iemand schreef over de verzuiling van vroeger en het verschil met de moslimzuil van nu...daar ben ik het mee eens. De oude zuilen verschilden onderling op ondergeschikte punten, maar hadden een grootste gemene deler, waardoor de samenleving wel een coherent geheel vormde.

Ik ben bang voor een aparte moslimzuil, die niet integreert en doordat onbekend onbemind maakt, meer gediscrimineerd dreigt te worden dan mogelijk zou zijn. Een beetje xenofobie is namelijk menselijk. Vroeger trouwden katholieken en protestanten zelfs echt niet met elkaar, want twee geloven op een kussen, daar lag de duivel tussen.

Maarja, integratie is het meest gebaat bij een behoorlijke opleiding.

Het probleem is dus het slechte onderwijs op openbare scholen.

Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 19:08.
Oud 14-03-2005, 19:02
O'malley
Avatar van O'malley
O'malley is offline
Nare man, ik wilde nog even reageren op wat jij in het vorige Wilders topic vertelde ik weet alleen niet hoe ik het moet quoten.

Het ging erom dat ik voor openbare scholen was etc.
Daarbij heb ik nooit gezegd dat ze daar niet hun eigen religie mogen behouden. Dat was namelijk wat jij zei, ik denk alleen dat kinderen op openbare scholen zich breder ontwikkelen omdat ze direct in contact komen met kinderen van andere religies. Dit zorgt ervoor dat ze niet bevooroordeelt denken.
__________________
No escape from the mass mind rape
Oud 14-03-2005, 19:03
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 20:01 :
Nee, net zo min als rechters dat mogen bij het opleggen van straffen et cetera. In de praktijk is dat natuurlijk wel erg lastig te controleren.
je kan niet van een leerkracht verwachten dat ze enkel objectief les blijft geven
Oud 14-03-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 19:59 :
Ik ben voor afschaffing van al het bijzonder onderwijs. Lees mijn posts.
ja ik ook
loos gedoe
Oud 14-03-2005, 19:05
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 14-03-2005 @ 20:03 :
je kan niet van een leerkracht verwachten dat ze enkel objectief les blijft geven
waarom niet?
9nouja, ok, elk mens is subjectief, maar men kan toch zn mening bij zich houden als het gaat om religie? Ik heb er nooit wat over gehoord op de basisschool iig.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 14-03-2005, 19:06
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Joostje schreef op 14-03-2005 @ 20:05 :
waarom niet?
ik ben nog nooit een 'objectieve' lera(a)r(es) tegengekomen.
Mijn biologie leraar had het laatst over dat hij met een geweer extremisten wilde afknallen
Oud 14-03-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 14-03-2005 @ 20:03 :
je kan niet van een leerkracht verwachten dat ze enkel objectief les blijft geven
Je kan niet van een rechter verwachten dat hij enkel zo objectief mogelijk zijn uitspraken beargumenteert.

Oud 14-03-2005, 19:07
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 20:06 :
Je kan niet van een rechter verwachten dat hij enkel zo objectief mogelijk zijn uitspraken beargumenteert.

een rechter wordt erop gecontroleerd.

moeten bassischolen strenggecontroleerde overheidsinstellingen worden?
Oud 14-03-2005, 19:07
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 14-03-2005 @ 20:05 :
waarom niet?
Jij wou graag een lerarentekort creeren? Daarbij is echt objectief lesgeven sowieso niet mogelijk.
Oud 14-03-2005, 19:07
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 19:59 :
Mwah. Ik vind dat het bijzonder onderwijs verboden moet worden.
Zoiets als Frankrijk?
Oud 14-03-2005, 19:08
O'malley
Avatar van O'malley
O'malley is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 14-03-2005 @ 19:58 :
Ik was gisteravond een lollige bui :

Een rechtse politicus met een achterlijk kapsel die niet veel zegt : Geert Stilders

Partij van een rechse politicus met een achterlijk kapsel die graag schildert : Geerts Schilders

Partij van een rechtse politicus met een achterlijk kapsel die graag barbequen : Geerts Grillers

Ik vindt ze niet erg grappig, sorry.
__________________
No escape from the mass mind rape
Ads door Google
Oud 14-03-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Arcades schreef op 14-03-2005 @ 19:53 :
Gelukkig is ´algemeen bekend´ een vrij ruim begrip hea. Ik weet iig van niets. En nu graag geen goedkope opmerkingen met ´dan moet je beter opletten´. Laten we t een discussie met niveau houden, k?
Dan kijk je maar statistieken door en lees je kranten. Ga je er soms vanuit dat er alleen Islamitische leerkrachten les mogen geven die liggen niet bepaald voor het oprapen hoor en daarbij wordt er op kwaliteit geslecteerd niet op geloof.
Oud 14-03-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 14-03-2005 @ 19:58 :
Ik was gisteravond een lollige bui :

Een rechtse politicus met een achterlijk kapsel die niet veel zegt : Geert Stilders

Partij van een rechse politicus met een achterlijk kapsel die graag schildert : Geerts Schilders

Partij van een rechtse politicus met een achterlijk kapsel die graag barbequen : Geerts Grillers

'

Is dit humoristisch bedoeld?
Oud 14-03-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 14-03-2005 @ 20:07 :
een rechter wordt erop gecontroleerd.

moeten bassischolen strenggecontroleerde overheidsinstellingen worden?
Zo streng als nodig. Onderwijsinspectie is er al, you know.
Oud 14-03-2005, 19:09
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 14-03-2005 @ 19:58 :
Ik was gisteravond een lollige bui :

Een rechtse politicus met een achterlijk kapsel die niet veel zegt : Geert Stilders

Partij van een rechse politicus met een achterlijk kapsel die graag schildert : Geerts Schilders

Partij van een rechtse politicus met een achterlijk kapsel die graag barbequen : Geerts Grillers

whahahahahahahha geniaal
Oud 14-03-2005, 19:10
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 20:09 :
Zo streng als nodig. Onderwijsinspectie is er al, you know.
die kan dat niet controleren. wat denk je dat een leraar zichzelf 'aangeeft' als er inspectie langskomt?
Oud 14-03-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 14-03-2005 @ 20:06 :
ik ben nog nooit een 'objectieve' lera(a)r(es) tegengekomen.
Mijn biologie leraar had het laatst over dat hij met een geweer extremisten wilde afknallen
Er moeten natuurlijk wel eerst klachten van ouders komen. Kijk, als zo'n leraar zegt: "Ik geloof in god, maar dat moet iedereen zelf weten, ik word er gewoon gelukkig van." is dat nogal een verschil met een leraar die de kinderen 5 keer per dag naar Mekka laat bidden. Ik noem maar wat.
Oud 14-03-2005, 19:12
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 20:10 :
Er moeten natuurlijk wel eerst klachten van ouders komen. Kijk, als zo'n leraar zegt: "Ik geloof in god, maar dat moet iedereen zelf weten, ik word er gewoon gelukkig van." is dat nogal een verschil met een leraar die de kinderen 5 keer per dag naar Mekka laat bidden. Ik noem maar wat.
je weet dat leraren op een bassischool niet al te slimme mensen zijn (sommige ). En die zien daar niets verkeerd in.

en dan bekijken of de klachten van de ouders uberhaupt gegrond kunnen zijn, tis gewoon erg moeilijk te controleren.
Oud 14-03-2005, 19:12
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 14-03-2005 @ 19:56 :
dat je maar alles van mij moet aannemen over de feiten die ik geef over islamitische scholen
Het enige wat jij ons hebt laten aannemen is dat jij 100% subjectief bent als het gaat om islamitische scholen.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 14-03-2005, 19:12
O'malley
Avatar van O'malley
O'malley is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 14-03-2005 @ 20:07 :
een rechter wordt erop gecontroleerd.

moeten bassischolen strenggecontroleerde overheidsinstellingen worden?
Ach ja er mogen best controles komen op objectiviteit, maar het belangrijkste is denk ik dat de opleiding tot onderwijzer(es) er nadrukkelijk op moet hameren.
__________________
No escape from the mass mind rape
Oud 14-03-2005, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 14-03-2005 @ 20:12 :
je weet dat leraren op een bassischool niet al te slimme mensen zijn (sommige ). En die zien daar niets verkeerd in.

en dan bekijken of de klachten van de ouders uberhaupt gegrond kunnen zijn, tis gewoon erg moeilijk te controleren.
Nou, dat moet dan per geval bekeken worden. Als één ouder klaagt en de rest vindt het prima is er geen probleem, bijvoorbeeld.
Oud 14-03-2005, 19:13
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 14-03-2005 @ 20:12 :
Het enige wat jij ons hebt laten aannemen is dat jij 100% subjectief bent als het gaat om islamitische scholen.
een feit kan niet subjectief zijn, ja hooguit kan het je mening ondersteunen.
Oud 14-03-2005, 19:14
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
O'malley schreef op 14-03-2005 @ 20:12 :
Ach ja er mogen best controles komen op objectiviteit, maar het belangrijkste is denk ik dat de opleiding tot onderwijzer(es) er nadrukkelijk op moet hameren.
dat maakt de pabo onaantrekkelijk, en we hebben al eenlerarentekort
Oud 14-03-2005, 19:15
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-03-2005 @ 20:13 :
Nou, dat moet dan per geval bekeken worden. Als één ouder klaagt en de rest vindt het prima is er geen probleem, bijvoorbeeld.
lekker voor de 'minderheden' in de klas dan
Oud 14-03-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 14-03-2005 @ 20:14 :
dat maakt de pabo onaantrekkelijk, en we hebben al eenlerarentekort
Nogal vergezocht.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.