Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2006, 17:46
phantom43
Avatar van phantom43
phantom43 is offline
Ik heb ooit op Discovery een documentaire gezien over zogenaamde 'feeders' , het tegenovergestelde van anorecten. Ze eten dus zo veel mogelijk om aan te komen. Ziek toch? Ze zijn uberdik!

Vandaag verveelde ik me en ging ik googlen. Ik typte dus feeders in en kwam op op feedersforum terecht. Serieus, je zou er bijna misselijk van worden! Allemaal topics over hoe sexy een dikke buik is, en over hoeveel ze hebben gegeten (gevreten), over hoe graag ze iemand geforceerd zouden willen voeren. Bleh

Ik kan de link geven, maar ik weet niet of het is toegestaan volgens de regels, anyway,

Wat vinden jullie ervan en hebben jullie er ooit over gehoord?

Dat je dun wilt worden kan ik begrijpen, dat is mooi, maar een pens van hier tot Tokyo maakt niemand aantrekkelijk.
Advertentie
Oud 26-04-2006, 17:49
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
foto's!

edit: ik schep nog een keer op
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 26-04-2006, 17:50
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
http://dimensionsmagazine.com/images/video/char/
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 26-04-2006, 17:51
phantom43
Avatar van phantom43
phantom43 is offline
fotos? ok, kzal de forum linken:

http://fantasyfeeder.com

warning: zeer misselijkmakend
Oud 26-04-2006, 17:51
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
@ ufke; pussy
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 26-04-2006, 17:52
phantom43
Avatar van phantom43
phantom43 is offline
ohhh de foto's
Oud 26-04-2006, 17:53
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
phantom43 schreef op 26-04-2006 @ 18:51 :
fotos? ok, kzal de forum linken:

http://fantasyfeeder.com

warning: zeer misselijkmakend
Mwah, heb erger gezien...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 26-04-2006, 18:01
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
lekkere dijtjes zeg
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 26-04-2006, 18:04
phantom43
Avatar van phantom43
phantom43 is offline
Wat zou ongezonder zijn niet eten of te veel eten (en dan te veel als veeeels te veel)?
Ik denk dat de meeste mensen een BMI van 15 toch aantrekkelijker vinden dan + 200 kg wegende mensjes.

ik in ieder geval wel
Oud 26-04-2006, 18:05
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Ach, maak je niet dik. Dat doen zij wel.


HA-HA!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 26-04-2006, 18:06
Verwijderd
boeiend?
Oud 26-04-2006, 18:15
thethrills.com
Avatar van thethrills.com
thethrills.com is offline
Echt heel schokkend.
Oud 26-04-2006, 18:17
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Niet raarder dan die Topmodel wijven.
__________________
the plastics
Oud 26-04-2006, 18:22
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
ziek
Oud 26-04-2006, 18:23
thethrills.com
Avatar van thethrills.com
thethrills.com is offline
slotje
Oud 26-04-2006, 18:54
Verwijderd
He bah dikke mensen
Oud 26-04-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
phantom43 schreef op 26-04-2006 @ 19:04 :
Wat zou ongezonder zijn niet eten of te veel eten (en dan te veel als veeeels te veel)?
Ik denk dat de meeste mensen een BMI van 15 toch aantrekkelijker vinden dan + 200 kg wegende mensjes.

ik in ieder geval wel
Een BMI van 15 is 45 kilo bij 1 m 75, dat is ook niet bepaald gezond
Oud 26-04-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
phantom43 schreef op 26-04-2006 @ 18:46 :
Ik heb ooit op Discovery een documentaire gezien over zogenaamde 'feeders' , het tegenovergestelde van anorecten. Ze eten dus zo veel mogelijk om aan te komen. Ziek toch? Ze zijn uberdik!
Volgende keer dat je een documentaire kijkt, moet je even beter opletten. Want als je er een kijkt over feeders en dan nog niet weet wat het zijn dan ben je wel bijzonder retarded.

Feeders eten niet zo veel mogelijk, ze proberen iemand ánders zo veel mogelijk te laten eten. Meestal door psychologische druk uit te oefenen, soms gedwongen, door een buisje rechtstreeks in de maag aan te brengen of een trechter in de keel te doen en dan vol te gieten met reuzel.

Achja. Er zijn schokkendere dingen on teh internets.
Ads door Google
Oud 26-04-2006, 19:03
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
die wobble watch hoe ziek
Oud 26-04-2006, 19:08
muisje1986
Avatar van muisje1986
muisje1986 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 26-04-2006 @ 19:55 :
Volgende keer dat je een documentaire kijkt, moet je even beter opletten. Want als je er een kijkt over feeders en dan nog niet weet wat het zijn dan ben je wel bijzonder retarded.

Feeders eten niet zo veel mogelijk, ze proberen iemand ánders zo veel mogelijk te laten eten. Meestal door psychologische druk uit te oefenen, soms gedwongen, door een buisje rechtstreeks in de maag aan te brengen of een trechter in de keel te doen en dan vol te gieten met reuzel.

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen, maar idd.. beetje opletten als je een docu kijkt.
Oud 26-04-2006, 19:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zag er ooit een in de macdonalds; incl superschrale vriend; vrij geniaal.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-04-2006, 19:15
Verwijderd
"Your new girlfriend Gale is a feedee who loves to eat and fatten herself up. She's been looking for someone special, a person who will love and care for her, and help her reach her desired weight of 500lbs. She thinks that you are the one, but can you live up to her expectations?

She wants you to feed her, clothe her, and take her out - all on your small monthly salary! If you don't look after her properly she may become unhealthy or unhappy and ditch you, but if you treat her right you could end up having a long term relationship with a very fat and happy woman."

http://fantasyfeeder.com/ffw/game_fyf/php/welcome.php

Een fucking spelletje. Hahahaha.
Oud 26-04-2006, 19:16
phantom43
Avatar van phantom43
phantom43 is offline
ik heb een stukje van de documentaire gezien, niet helemaal

ik heb deze topic geopend omdat ik op een site terechtkwam waar mensen WEL veel aten om dik te worden.
Oud 26-04-2006, 19:19
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
oud.
Oud 26-04-2006, 19:29
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Ever seen a 500lb fatty operate a pneumatic drill or sit astride a washing machine? Me neither, but if we had I'm sure we'd see all their beautiful fat wobble, ripple and jiggle just like in the images below.
Fuck yeah!
__________________
Fingerspitzengefühl.
Advertentie
Oud 26-04-2006, 20:09
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 26-04-2006 @ 19:54 :
He bah dikke mensen
Oud 26-04-2006, 20:17
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
phantom43 schreef op 26-04-2006 @ 19:04 :
Wat zou ongezonder zijn niet eten of te veel eten (en dan te veel als veeeels te veel)?
Ik denk dat de meeste mensen een BMI van 15 toch aantrekkelijker vinden dan + 200 kg wegende mensjes.

ik in ieder geval wel
Ik denk dat je eerder doodgaat aan niks eten dan aan teveel eten, aan eten zit ook een maximum. Kots je zo weer uit. Gevolgen op lange termijn zijn wel ernstig enzo, maar van niet eten merk je de gevolgen sneller denk ik.
Ik vind een BMI van 15 lelijk, maar minder lelijk dan iemand van 250 kg. Allebei niet wat.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 26-04-2006, 20:21
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Dit is zowiezo iets voor lichaam & gezondheid, maar er wordt nu niet echt serieus genoeg in gereageerd om het te verplaatsen.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.