Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 21:52
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 05-10-2003 @ 20:29:
schoolplein schoonmaken tijdens de pauze.
maar meestal moest ik gewoon nablijven
mn rector kon geen creatieve straffen bedenken, beetje saai dus
Moet je bij ons op school komen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 21:58
lana
Avatar van lana
lana is offline
het Wilhelmus voor de hele klas zingen, omdat ik zat te kletsen tijdens muziekles op de basisschool.

en ik ben 1 keer op de gang gezet, en toen zijn ze me verder de hele dag vergeten, ik heb dan ook de héle dag in de hoek op de gang gestaan.
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 22:19
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Moest een werkstuk maken over een onderwerp wat de lerares bedacht en daar mocht ik een week over doen.. telde mee voor een cijfer.. Is mijn vader uiteindelijk tegen in gegaan.. Was toen 14 ofzo..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 22:20
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
op de middelbare school had ik een godsdienstleraar die je als straf een opstel/verhaaltje liet schrijven over kwak het eendje, zodat hij die aan zijn buurjongetje kon voorlezen waar hij altijd op moest passen.
(hij gaf ons ook wel regelmatig straf voor niks, als hij een verhaaltje nodig had...)
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 06:51
Verwijderd
Ik heb wel eens op de basisschool 40 rondjes rond de tribune moeten lopen .

maar verder krijg ik haast nooit straf.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 07:44
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik zat kaugom te eten tijdens de les. Maar dat mocht niet, dus moest ik een 5 minuten durende presentatie over het onderwerp houden (moest iedereen). Echt vreselijk gewoon.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 08:29
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
1 keer wat duits overschrijven (was niet veel) omdat niemand die oefening gemaakt had (niemand wist dat ook, maar goed)
En ben een keer uit het studiehuis gestuurt tijdens een tussenuur omdat ik de slappe lach had. Hadden we alle 4, maar ik werd eruitgestuurt Maar goed, mijn begeleider vond dat onzin, dus ik kreeg geen straf
Ik ben altijd heel braaf
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:41
Verwijderd
Mijn docente Nederlands zei dat ik me moest melden bij m'n afdelingscoordinator omdat ik altijd zo bijdehand doe . Nu gaat mijn mentor het er met haar over hebben.
Waarom wordt mijn gedrag toch altijd als 'bijdehand' beschouwd? Ik ben gewoon kritisch, een echte vwo-er!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:03
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Nou perseus, jij treft het ook niet he?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 20:03
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
De conciërge kon mijn gevoel voor kunst niet waarderen toen ik naast hem een krijttekening ging staan maken op de schoolmuur... toen moest ik hem eraf schrobben met natte keukendoekjes.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:34
Verwijderd
^

Ik tref het ook helemaal niet nee . Morgen doe ik de volgende brief in het postvakje van m'n docente Nederlands, misschien dat dat wat helpt:
Citaat:

Oldenzaal, 8 oktober 2003



Geachte mevrouw [naam],

Daar u mij niet de mogelijkheid hebt verschaft me te verdedigen, heb ik verkozen dit te trachten m.b.v. een brief.
Vorige week maandag verzocht u mij mijn werk te laten zien. Ik heb toen, naar waarheid, verklaard dat ik het wél gemaakt had, maar vergeten was het uit te printen. Ik had het samen met een klasgenoot gemaakt, we hadden vrijwel dezelfde antwoorden. Doch u wilde mij niet de kans geven mij te verantwoorden en zei: ”Ik ga hier niet over in discussie,” een sterke oneliner overigens, maar dat terzijde. Vervolgens droeg u mij op me dinsdag 1 oktober om 08.30 bij u te melden met mijn huiswerk. Ik heb hiermee ingestemd. Ik was echter uit het oog verloren dat ik, in tegenstelling tot de rest van 4V3, dinsdag het eerste uur gewoon les had, doordat ik een betrekkelijk exorbitant vakkenpakket heb. Vandaar dat ik mijn plicht verzuimd heb. U hebt volkomen gelijk indien u mij straft omdat ik niet gekomen ben. In plaats van mij een kans te geven me te verdedigen echter, itereerde u de eerder genoemde oneliner, mijn rede ten spijt.
Het zou mij zinnen wanneer u respons zou geven op deze brief. U hoeft zich niet aangevallen te voelen; deze brief is allerminst offensief bedoeld. Ik wens louter in de gelegenheid te zijn een leerzame discussie te voeren.

Met vriendelijke groet,



[Naam],
[Klas].
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:39
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Perseus, ik vrees dat die brief je niet in dank zal worden afgenomen.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:48
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Ik moest een keer de kantine aanvegen omdat ik iemand over zijn tafeltje had gesleurd en hem had geprobeerd te wurgen . Hij irriteerde me al 2 jaar en het moest er een keer allemaal uit

En een keer de kantine aanvegen en een geprekj emet de leeraar coördinator is toch niet zo erg dus.....
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:50
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Perseus, waarom dat verschrikkelijk overdreven taalgebruik?

Echt hopeloos ouderwets!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:51
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-10-2003 @ 16:50:
Echt hopeloos ouderwets!
Ook nog eens, ja.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 08-10-2003 @ 16:50:
Perseus, waarom dat verschrikkelijk overdreven taalgebruik?

Echt hopeloos ouderwets!
Laatst flipte die docente toen ik het woord 'assimilatie' wist te definieren...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:19
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Uhm... i moest bijn natuurkunde 2 hekjes van hout gaan timmeren, omdat ik mijn spullen niet bij me had (wat ik overigens niet gedaan heb) en ik ben meerdere keren er gewoon uit gestuurd -> 3 kwartier vegen. ook meost ik een keer een latijnse vertaling op een wcrol gaan schrijven dat was het wel geloof ik...ik ben best braaf
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.