Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 21:29
Verwijderd
Bah, ik heb geen energie meer, het gaat gewoon slecht, een dal, en ik wil niet dat het lang duurt dus vanaf morgen ga ik er weer uit klimmen.
Advertentie
Oud 27-08-2004, 21:37
Flærynn
Avatar van Flærynn
Flærynn is offline
Op jezelf wonen is leeeeeeeeuk!!!!!!!!!!!!!
Wageningen is geweldig!
__________________
-vul zelf maar in-
Oud 27-08-2004, 22:03
Verwijderd
Iedereen is weg, en nu heb ik ruzie met hem. Gaat lekker hier. Nog even en ik word serieus gek, mijn slaaptekort word met de dag groter en voel mij met de dag slechter.
Oud 27-08-2004, 22:55
kroot
kroot is offline
Idiote mensen!! Nu moet ik eerst voor een week in een andere kamer omdat er nog iemand in zit......Ze wisten toch dat ik nu in die kamer kwam, dan zet je haar toch in die andere????????
Voor de rest gaat het erg belabberd en daar zal ik maar niet verder op in gaan
Oud 27-08-2004, 22:57
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
bugge schreef op 27-08-2004 @ 22:29 :
Bah, ik heb geen energie meer, het gaat gewoon slecht, een dal, en ik wil niet dat het lang duurt dus vanaf morgen ga ik er weer uit klimmen.
Goed zo!, weet je al hoe?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 27-08-2004, 23:00
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Morgen weekend, met m'n vader en m'n zusje thuis. M'n zusjes wil is wet , en m'n volgens m'n vader doe ik nooit wat goed.
Oud 27-08-2004, 23:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog een paar uurtjes...
Oud 28-08-2004, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-08-2004 @ 00:47 :
Nog een paar uurtjes...
En dan? Begint je laxeermiddel te werken?
Oud 28-08-2004, 00:14
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2004 @ 01:03 :
En dan? Begint je laxeermiddel te werken?
Oh jee.... Je hebt de afgelopen maanden zeker niet dit topic doorgenomen?
Oud 28-08-2004, 00:21
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2004 @ 01:03 :
En dan? Begint je laxeermiddel te werken?
Dan zit ik aan de Bavaria op 't verjaardagsfeest van m'n beste vriendin!
Oud 28-08-2004, 00:25
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-08-2004 @ 01:21 :
Dan zit ik aan de Bavaria op 't verjaardagsfeest van m'n beste vriendin!
Oops ik had het verkeerd
Oud 28-08-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-08-2004 @ 01:14 :
Oh jee.... Je hebt de afgelopen maanden zeker niet dit topic doorgenomen?
Nee, ik heb nou niet bepaald de behoefte om mijn zieleroerselen te delen met een stelletje pokdalige forumnerds wier online-ziel en zaligheid een groot tranendal lijkt te zijn.
Oud 28-08-2004, 00:33
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2004 @ 01:27 :
Nee, ik heb nou niet bepaald de behoefte om mijn zieleroerselen te delen met een stelletje pokdalige forumnerds wier online-ziel en zaligheid een groot tranendal lijkt te zijn.
Ah jammer, er zijn marsmellows, bier, en worstjes
Oud 28-08-2004, 00:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-08-2004 @ 01:33 :
Ah jammer, er zijn marsmellows, bier, en worstjes
Ik heb anders nog geen marshmellow gehad.
Oud 28-08-2004, 00:41
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-08-2004 @ 01:39 :
Ik heb anders nog geen marshmellow gehad.
Jij krijgt over een paar uur genoeg te eten op dat feest van je
Oud 28-08-2004, 00:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-08-2004 @ 01:41 :
Jij krijgt over een paar uur genoeg te eten op dat feest van je
Eén flesje is twee boterhammen, he.
Oud 28-08-2004, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-08-2004 @ 01:57 :
Eén flesje is twee boterhammen, he.
So what. Goed gereedschap hangt onder een afdakje.
Oud 28-08-2004, 01:48
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
wat KUT dat ze mn ov pas 1 sep in laten gaan en ik 30 aug al naar school moet...
Oud 28-08-2004, 06:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hmm, vers brood.
Ik geloof dat dit niet de beste ochtend is ooit. Het wil gewoon allemaal niet zoals het hoort.
Nou ja, wie weet.
__________________
Oud 28-08-2004, 08:19
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dreen schreef op 28-08-2004 @ 07:32 :
Hmm, vers brood.
Ik geloof dat dit niet de beste ochtend is ooit. Het wil gewoon allemaal niet zoals het hoort.
Nou ja, wie weet.
Je hebt vers brood toch; wat wil je nog meer?

Oud 28-08-2004, 08:56
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Vanaf vandaag ga ik het anders proberen te doen. Mijn leven vanuit een andere kant bekijken. De positieve kant. Ik kan dan misschien niet alles, maar heb nog genoeg lieve vriendjes en vriendinnetjes waar ik altijd bij terecht kan en er gebeuren ook nog leuke dingen. Ben alleen benieuwd hoe lang het dit keer goed gaat.
Oud 28-08-2004, 09:52
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Dit is de eerste keer deze week dat ik zonder hoofdpijn & al te
erge vermoeidheid wakker ben geworden.

En m'n broer vindt dat ik teveel inet. (ik ben voor mijn doen
bijzonder weinig online geweest, de afgelopen week?)

__________________
Drie.
Oud 28-08-2004, 10:40
Verwijderd
Waarom ben ik toch G********* zo rationeel ingesteld?
Oud 28-08-2004, 10:49
5803
5803 is offline
wat een hel vanochtend. stond ik daar met een nepgrijns met een huilende trainster naast me, om mij. dat hóórt niet. en niemand hoeft het te weten, maar dat kan nu dus niet meer.
f*ck.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 28-08-2004, 11:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2004 @ 02:12 :
So what. Goed gereedschap hangt onder een afdakje.
Goed gereedschap behoeft geen afdakje; dat roest tóch niet.
Oud 28-08-2004, 12:20
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gisteren een heel goed gesprek met iemand gehad, een heel open gesprek ook. Dat is natuurlijk goed, maar ik heb de hele nacht lopen piekeren of sommige zinnen niet verkeerd overgekomen zijn, of ik niet te opdringerig was, of hij me wel écht aardig vind etc.

Damn.. waarom kan ik m'n eigen geluk toch niet 1 keertje accepteren zonder dat ik mezelf in de achtbaan van mijn eigen twijfels en gedachten zet?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 28-08-2004, 17:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Geweldig. De hele dag hard gewerkt, vroeg eruit, nu pas thuis. De hele dag nog niemand van het gezin gezien. Zij doen de hele dag leuke dingen en dan moet ík ook nog voor het eten zorgen?
Ja, ik weet dat ik niet zo moet zeuren en ik maak dat eten ook wel, maar erg eerlijk is het niet.

Voor de rest was het op m'n werk. N. is echt super aardig, we zitten best wel op één lijn enzo, dat is toch wel érg fijn.
Voorlopig zit er nog geen zaterdagbaantje voor me in, maar eventueel wel op vrijdag (*hoopt dat het rooster goed is*) en m'n baas heeft veel complimentjes gegeven.
__________________
Oud 28-08-2004, 17:52
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
ik heb net weer een heerlijke buitenrit gemaakt.. alles ging perfect, totdat mijn pony kreupel werd.. en niet een BTJE kreupel, neej! Me pony kon al bijna niej meer lopen.. kennissen hebben me met de trailer (vrachtwagen) opgehaald..
Zoiets heeft ze dus al eerder gehad, eerste keer was linkervoorbeen, en nu is het het rechtervoorbeen..
De eerste diagnose, van vorige keer dus, was dat mijn pony vocht in z'n pezen had, en MOEST toen een half jaar op rust (alleen btje mee wandelen ). Dit begon dus vorig jaar december, en omstreeks 2 augustus kon ik weer normaal alles doen.
Nu heeft mijn pony het dus weer, en kan ik dus weer helemaal overnieuw beginnen.. EN IK KOM NET IN HET WEDSTRIJDSEIZOEN

en dan denk je bij jezelf: Aaah meissiejj, er zijn vriendinnen en ouders die je dan kunnen trooste.. DEDEN ZE DAT MAAR, dan deden ze tenminste nog IETS

Mja ZWAAR KLOTE!!
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Oud 28-08-2004, 18:18
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Heb vlinders in mn buik. Niet eens om een bepaald persoon maar om al mn lieve vriendjes. Ik hou van ze(L). Voel me gewoon zo fijn de laatste tijd, alleen tussen mn ouders en mij gaat het niet zo goed. Daarom moet ik ook het huis uit, dat is beter voor iedereen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-08-2004, 18:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
het begin van m'n studie komt steeds dichterbij en ik wil gewoon écht niet ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-08-2004, 18:32
Verwijderd
Ik ben misselijk. En ik ben moe, ik heb het koud en ik heb hoofdpijn... En nee, ik ben niet ziek en ik ga het ook niet worden, daar heb ik geen zin in. Ik wil dat het inktpatroom van de printer niet leeg is, want dan kan ik niet printen (duh), terwijl ik dat nu dus wil...
Oud 28-08-2004, 23:14
Verwijderd
You changed me so much
I don’t know who I am
I’m so confused now
But I’m trying as hard as I can

En nu is alles weg, verdwenen. Het leek zo mooi, alles wat je vertelde, maar alles was een leugen. Ik heb er geen woorden meer voor, ik voel alleen maar verdriet, pijn en haat.
Oud 28-08-2004, 23:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
"Wat? Ga je nu al weer weg? Waarom dan? Blijf je nog niet even? Weet je het zeker?" Gut, ik snap dat kind niet. De hele avond geen greintje interesse in me en zodra ik weg ga is het opeens heel leuk dat ik er ben en moet ik eigenlijk blijven... En ik weet nog wel wat ze me allemaal geflikt heeft, maar ze doet echt alsof ik haar beste vriendin zo ongeveer ben... Als ik bijna wegga! *zucht* Sommige mensen zijn zo vreemd...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 29-08-2004, 01:57
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik snap haar (A.) niet..

"Ik ben zo blij dat ik jou kan vertrouwen. Vertel dit alsjeblieft aan niemand anders.. Ik wil niet dat het een roddel wordt, ik vertel dit alleen aan jou. Vooral niets aan R. zeggen"

Kom ik vandaag in een kroeg waar wat mensen van de fanfare waren en het eerste dat ik van 5 verschillende mensen hoor is "Heb je het al van A. en haar vriend gehoord?"

Blijkt dat ze het voor mij al aan 2 anderen verteld had die het op hun beurt weer aan de halve fanfare (wat te verwachten was) verteld hebben. En de eerste aan wie ze het verteld had was R.



Ligt het nou aan mij dat ik dit niet kan volgen?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 29-08-2004, 10:06
Verwijderd
eindelijk weer even online...
vanavond ga ik naar groep 2. ik vind het eng! terwijl ik wel weet wie iedereen is enzo, goed, ik weet niet zoveel van ze als van groep 1 maar dan nog... maar misschien gaat het me wel heel wat meer rust opleveren... ik hoop het maar.
Oud 29-08-2004, 13:46
Verwijderd
whiey dit is fun

eerts dacht ik,waarom kan ik niet inloggen maar had mn naam geedit *grinnik*

ach,veel leuker zo!
Oud 29-08-2004, 13:49
moon
Avatar van moon
moon is offline
@guusie *knuf* sterkte!


ontopic: heb wel weer zin in school, dinsdag begint school weer. Heb wel zin in dit examenjaar .
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 29-08-2004, 14:32
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Woeiii, k ben trots op mezelf! van Amersfoort naar Hilversum gefietst (en weer terug) dus heb eindelijk weer eens een beetje bewogen en blabla. Verder ben ik heel vrolijk want ik heb gisteren iets heel leuks gehoord.
Oud 29-08-2004, 19:09
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Wat een nacht doorhalen allemaal niet met je gemoedstoestand kan doen. Ik voel me vandaag echt niets, leeg, gaar, down. Zo heb ik me echt al maanden niet gevoeld. Maargoed, ik weet iig de oorzaak en dat er ook een oplossing voor is, slaaaaap!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-08-2004, 19:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 29-08-2004 @ 14:46 :
eerts dacht ik,waarom kan ik niet inloggen maar had mn naam geedit *grinnik*

ach,veel leuker zo!
Hé, dat mag je ook weleens melden!

Ik voel misselijkheid opkomen... Aan de ene kant heb ik het idee dat ik te dik ga worden zo en dat ik maar eens moet gaan afvallen. Of in ieder geval minder/gezonder eten. Maar aan de andere kant twijfel ik. A. vindt me mager, M. zegt dat er meer echt niet af hoeft (niet dat er onlangs iets af is gegaan...) Maar dat ik een kilo meer woog vanmorgen, daar schrok ik even van. Ik zat al zo lang op hetzelfde gewicht... Ik wil ook helemaal niet aankomen. Maar afvallen, dat is ook weer zoiets...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 29-08-2004, 19:24
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
ik mis mn achterbuurjongennn precies een jaar geleden is hij overleden...en ik mis hem zo
Oud 29-08-2004, 19:43
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
waarom moest ik nou dichtklappen?
ik wou wat zeggen, maar ik durfde niet
zonder reden, het had makkelijk gekund, het was zelfs leuk geweest. maar het ging niet, het voelde alsof iets mijn keel dichtkneep.
het is nu aan het afkoelen gelukkig maar toch. het is telaat. hij is weg.
Oud 29-08-2004, 19:47
Verwijderd
Waarom kan ik 'voelen' wat anderen voelen/zouden kunnen voelen...? 't is niet leuk... En het is ook raar.

Hoe kan je iemand helpen/bijstaan in een taal die je zelf niet goed spreekt/schrijft en die de ander ook niet goed spreekt/schrijf...? Ik doe m'n best, maar dingen komen anders over en van haar kant ook. Maar goed, we doen allebei ons best en het zal vast beter gaan na verloop van tijd.

En ik heb een "mini-laptopje". (Nu moet ie het nog gaan doen (installeren ed).)
Oud 29-08-2004, 19:57
Verwijderd
Ja dat was te verwachten

Waarom doe ik dat toch?

~

Het moet me even van het hart dat het AMC echt een debiel ziekenhuis is, niet normaal gewoon.
Oud 29-08-2004, 20:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
AAAAAAARGH! Ik word helemaal gek van haar. Neem gewoon die telefoon op, dan weet ik ook waar ik morgenvroeg moet zijn.
Ik moet morgenochtend om 8 uur op m'n stageschool zijn, maar ik heb geeeen idee hoe ik er meot komen, en m'n stage"partner" neemt dr telefoon al 3 dagen niet op

Verder was m'n vriend echt superlief, dit weekend. Jammer dat ik t steeds verpest door zo stom jaloers te doen Maar goed... we zien allebei dat t beter gaat, maar ik weet niet hoe lang ik t nog volhoud. Ik ben t zo vreselijk zat om jaloers te zijn. En hij verdient t niet. Hji is zo lief voor me...


En m'n beste vriendin is naar Toronto voor 4 maanden. Ga dr echt ontzettend missen...

tsja. Beetje depri post. Naja.
__________________
Tsja
Oud 29-08-2004, 20:18
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik voel het gewoon de verkeerde kant op gaan.. help, dit wil ik helemaal niet.
Oud 29-08-2004, 21:28
Verwijderd
*knuffelt moon* Dankje

*knuffelt dionnetje*

Ik heb vandaag mijn gedachten op papier gezet, het is een heel verhaal geworden. Mijn vingers bleven maar over het toetsenbord gaan.

De hele situatie is zo niets voor mij, zo naief als ik altijd gedacht heb dat het me geen 2e keer overkomt. Het is wel gebeurd, vrees ik en tijd is de enige uitweg. Misschien dat het anders loopt, ik geloof er alleen niet in, hoe graag ik het ook hoop en wil.
Nu dat hele verhaal op papier staat weet ik niet wat ik er mee moet doen, opzich wil ik het wel naar hem sturen, maar wat moet hij ermee? Er staat teveel in, teveel over mezelf. Dingen die hij niet hoeft te weten. Misschien is het beter als ik het gewoon bewaar, en het met hem deel als ik dat nodig vind.

Ik luister naar de muziek die ik ooit van Ewout heb gekregen, te mooi, maar waarom juist van hem. Zulke mooie nummers, maar ik wil niet aan hem denken. Hij doet me niets meer, maar laat de feiten en waarheid wel zien. Grutjes, ik snap mezelf echt niet meer en ik heb er zo'n puinhoop van gemaakt.
Oud 30-08-2004, 07:27
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Als ze toch onze klas uit elkaar hebben getrokken.....
Goed oke, ik moet maar afwachten, maar dat is best moeilijk.

Als ik niet bij E en P in de klas zit... Dan ga ik naar de coordinator.

Afwachten, het sleutelwoord.
__________________
Oud 30-08-2004, 09:47
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Vandaag maar eens positief beginnen...
Oud 30-08-2004, 09:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Kut school, kut klas, kut rooster, kut bbq.
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.