Oud 19-09-2019, 19:12
kluun1985
kluun1985 is offline
Vanochtend naar tandarts geweest, foto's gemaakt die zijn goed (zei ze voorzichtig), toen ging ze tandsteen verwijderen en polijsten. Dag Kluun!

Dus ik kijk net vrolijk naar mijn tandsteen schone tanden, zie ik een klein grijs/puntje op mijn midden ondertand. Ik probeer het weg te krassen/poetsen maar het gaat niet weg!!! Het is alsof er een schiffertje van de ijzeren tandsteen-verwijder haakje van mijn tandarts zit! Kan dit weg? En zo nee, kan dit kwaad?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2019, 20:36
Verwijderd
Heb je een vulling daar?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2019, 20:41
Verwijderd
Moeten we echt een 34 jarige uit gaan leggen dat die terug moet naar de tandarts?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2019, 20:54
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Heb je een vulling daar?
Nee? Is gewoon mijn onder voortand?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2019, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Nee? Is gewoon mijn onder voortand?
als de tandarts met een instrument over een witte vulling krast, krijg je grijze grassen, vandaar dat ik het vroeg. Dat gaat vanzelf weg. Maar als je daar bv nog een beetje witte vulling hebt nadat je blokjes na ortho zijn verwijderd, krast dit alsnog.

Het tandsteenapparaat krast soms ook... Rook je?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2019, 22:48
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
als de tandarts met een instrument over een witte vulling krast, krijg je grijze grassen, vandaar dat ik het vroeg. Dat gaat vanzelf weg. Maar als je daar bv nog een beetje witte vulling hebt nadat je blokjes na ortho zijn verwijderd, krast dit alsnog.

Het tandsteenapparaat krast soms ook... Rook je?

Wow dat verklaart veel, het zit idd ook op de achterkant van mijn tanden op die lijmbolletjes van dat draadje (beugel). Maar dat betekent dat ze op mijn gave tand gekrast heeft. Ik rook niet....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2019, 09:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Moeten we echt een 34 jarige uit gaan leggen dat die terug moet naar de tandarts?
op zich best bevestigend dat ts hier niet op reageert
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Wow dat verklaart veel, het zit idd ook op de achterkant van mijn tanden op die lijmbolletjes van dat draadje (beugel). Maar dat betekent dat ze op mijn gave tand gekrast heeft. Ik rook niet....
Ja, of je hebt nog resterend vulmateriaal op de voortanden na je ortho-behandeling
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten JIJ
Verolo
15 24-12-2012 23:14
Verhalen & Gedichten Stedelijke Avonturen
Nolitalatte
1 12-05-2006 23:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.