Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2004, 14:06
¥
Avatar van ¥
¥ is offline
Ik heb wel eens ontharingscrème geprobeerd maar het werkte voor geen meter! Ik had precies gedaan wat er in de gebruiksaanwijzing stond maar er gebeurde helemaal niets, het zag er nog precies hetzelfde uit als ervoor.

Werkt het bij jullie wel? Kunnen jullie dan misschien goede merken noemen want ik had eerst een goedkope geprobeerd en misschien lig het daaraan, maarja wil wel eerst zeker weten of het werkt als ik een duurdere neem

alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:08
LaY-D-14
Avatar van LaY-D-14
LaY-D-14 is offline
als ik em 3x zo lang laat zitten als in de gebruiksaanwijzing staat, doet ie het een heeeeeeeeel klein beetje, het merk is trouwens strep.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:15
Verwijderd
ik had goedkope van het kruidvat en liet die ook superlang zitten, dan waren mn benen wel helemaal onthaard, maar dat spul brande voor mijn gevoel ook heel erg. Ik gebruik liever een scheermesje, veel sneller, minder troep en effectiever.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:24
Verwijderd
Ik had ook die van het Kruidvat. En bij mij werkte het voor geen meter! Volgens mij willen ze alleen geld verdienen aan dat spul. Maarja misschien werkt een duurdere inderdaad wel. Geen verstand van, ik scheer gewoon mijn benen. Vind ik handiger.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:55
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik gebruikte Veet, voor de gevoelige huid. Liet ik 10 minuten zitten en soms was dat nog te weinig. En na 2 dagen zag je het alweer zitten, kon je weer 10 minuten zitten. Vorig jaar heb ik de huid van mijn oksels gebrand met dat spul, dus ik heb het afgezworen. Klote spul!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 15:16
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-04-2004 @ 15:55 :
Ik gebruikte Veet, voor de gevoelige huid. Liet ik 10 minuten zitten en soms was dat nog te weinig. En na 2 dagen zag je het alweer zitten, kon je weer 10 minuten zitten. Vorig jaar heb ik de huid van mijn oksels gebrand met dat spul, dus ik heb het afgezworen. Klote spul!
inderdaad
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 17:27
Verwijderd
je hebt echt niets aan ontharingscreme, je kan beter de andere methoden gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 18:18
pure_evil
pure_evil is offline
ik gebruik die van de etos, en met een dikke laag (staat op de verpakking) lukt het bij mij binnen aangegeven tijd.

(alleen doe ik t maar niet op mn benen, dat kost zoveel creme )

dus misschien waren jullie te "zuinig" met de creme?
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 09:20
Verwijderd
Ik gebruik ook die van Veet voor de gevoelige huid. Bij mij werkt het wel hoor. Ik doe ook gewoon wat er op de verpakking staat. De laatste keer dat ik het gebruikte heb ik alleen mijn benen ''gebrand'' met dat spul. Dus de onderkant van mijn benen voelde net of ze verband waren, en zagen er ook niet echt lekker uit . Maar opzich werkt het dus wel.

Meestal epileer ik mijn benen, en dat vind ik toch wel de beste methode (dan blijft het ook het beste weg).
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 09:24
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 20-04-2004 @ 19:18 :

dus misschien waren jullie te "zuinig" met de creme?
Noop, "bedekt de haren met de creme" gedaan. Misschien zelfs wel dikker. Het is gewoon rukspul, punt
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 17:22
kleinedraak
Joh! Ik had ook strep, dat werkte amper en kwam 2x zo snel terug. Op de bikinilijn en oksels werkte helemaal niet Troep!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 18:11
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Nee, bij mij werkte het ook niet. Als ik het langer liet zitten werkte het wel een beetje. Maar het irriteerde ook (ja ook spul voor de gevoelige huid). En het stinkt.
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 09:50
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik heb jarenlang veet gebruikt en die werkte altijd wel goed, gewoon een laagje erop doen 2x de aangegeven tijd erop laten zitten en dan tegen de haarrichting eraf halen.

maar het kost zoveel tijd dus nu gebruik ik gewoon mesjes
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 10:44
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Ontharingscreme werkt bij mij ook echt niet. Het haalt, als ik het drie keer zo lang laat zitten, maar een klein beetje weg en dan zie je alsnog allemaal zwarte puntjes zitten. Dus ik ben weer fanatiek aan het epileren (au)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 11:00
Verwijderd
Je moet de ontharingscreme er ook niet afvegen, maar er echt af schrapen, met het spateltje dat er bij zit, het schuin op je huid zetten en niet te zacht drukken en het dan tegen de haargroei in over je huid schrapen. Dan gaan de haartjes er gewoon af, bij mij tenminste. Ik laat het er meestal ongeveer 10 minuten op zitten.

Als je de creme er gewoon afveegt of zachtjes met het spateltje eraf haalt dan blijven de haartjes inderdaad zitten, 't is niet alsof ze op magische wijze gaan uitvallen ofzo.

Was bij zowel veet als strep zo.

De haartjes gaan ook echt niet opeens heel lang wegblijven nee, want je haalt ze er gewoon bij de huid af, net zoals wanneer je scheert. Je kunt het dus alleen goed gebruiken als je huid niet tegen het scheermesje kan of als je bang bent om jezelf te snijden, anders kun je beter scheren. In de reclame van veet hebben ze het wel over drie weken, maar daarmee bedoelen ze de hars en niet de creme.

Laatst gewijzigd op 22-04-2004 om 11:03.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 13:52
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-04-2004 @ 12:00 :
Je moet de ontharingscreme er ook niet afvegen, maar er echt af schrapen, met het spateltje dat er bij zit, het schuin op je huid zetten en niet te zacht drukken en het dan tegen de haargroei in over je huid schrapen. Dan gaan de haartjes er gewoon af, bij mij tenminste. Ik laat het er meestal ongeveer 10 minuten op zitten.
hielp ookal niets
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:47
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik heb een tijdje ontharingscreme van Feed gebruikt. Het werkte bij mij wel, maar ik krijg er uitslag van en word misselijk van die geur

Maar de haartjes waren wel allemaal weg
Toch de voorkeur aan scheren.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 18:20
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb Veet voor de gevoelige huid een paar keer gebruikt. Bij mij werkte het op mijn benen wel, maar bij de rest niet.. Dus ik ben maar weer gaan scheren.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 18:53
Verwijderd
is er trouwens een verschil tussen ontharingscrème of ontharingsmousse?
en zoja, wat werkt beter?

en wat vinden jullie van harsen?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 22:54
ieniemienie
ieniemienie is offline
Vroeger heb ik ontharingscreme gebruikt, het werkte wel goed, maar stonk best wel en ik had die tien minuten geduld niet.
Ik ben dan maar over gestapt op scheren.
Vorige zomer heb ik mijn benen voor het eerste geharst, en dat was wel handig, hoef je als je weg bent niet te scheren. Maar oksels en bikini lijn doe ik wel gewoon scheren. En benen ook, behalve in de zomervakantie
__________________
the time to be happy is NOW!!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:35
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik had ook die van veet, wat een fuck spul, werkt voor geen meter!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 16:17
Amare
Amare is offline
Heb laatst ook ontharingscreme gebruikt. En de eerst keer werkte het ontzettend goed. Maar toen ik het een maand later weer wilde doen, werkte het niet meer!
Weet iemand hoe dat dan komt?
__________________
Conditio cine qua non
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Amare schreef op 24-04-2004 @ 17:17 :
Heb laatst ook ontharingscreme gebruikt. En de eerst keer werkte het ontzettend goed. Maar toen ik het een maand later weer wilde doen, werkte het niet meer!
Weet iemand hoe dat dan komt?
de enige dingen die ik kan bedenken:

-de creme is verlopen en werkt niet meer goed.
-je hebt het te vaak gebruikt waardoor de haren ressistent zijn geworden.
-je hebt het gewoon niet goed gebruikt, mss de volgende x meer gebruiken of langer laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:31
Verwijderd
Ik heb ook wel eens ontharingscreme gebruikt, ik weet niet meer welk merk, maar het werkte totaal niet. Dus ik doe ook weer scheermesjes
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ontharingscrme help
remcodn
2 27-04-2011 17:49
Seksualiteit scheer je je schaamhaar?
its_mej
168 20-01-2004 12:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.