Oud 11-04-2009, 15:54
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Municipal Waste - Hazardous Mutations LP
Kill Your idoals - Funeral for a Feeling LP
Valhalla Pacifists Lp
Dead Stop - Done with you Lp
AXSXHX - Dead Area fastcore 7''
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Advertentie
Oud 13-04-2009, 12:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
magneetletters voor op m'n fridge
Motel Mozaique T-shirt
Whitest Boy Alive - Rules
Tasje met 'The Whitest Boy Alive Rules' erop.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-04-2009, 15:43
Verwijderd
DVD's: Gaau ji (Dumplings), Tonari no Totoro (My Neighbour Totoro) en een boxje van Hitchcock. En een camerastatief, wat eigenlijk alweer een week of wat terug was maar hij is zo lief dat hij het vermelden alsnog waard is.
Oud 15-04-2009, 18:02
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Op marktplaats dit leuke oude Akai versterkertje gekocht (met STK eind modules uit jaren '80) voor de fun, geen beukbak maar kan met zijn 2x25 watt toch behoorlijk blazen op mijn BBC monitoren.

Akai AM UO1



Heb ook nog een zwaardere Akai AM 32 op het oog, schijnt heel goed te zijn, maar heb 'm zelf nog niet kunnen beluisteren.
Oud 16-04-2009, 23:50
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
een gasbrandertje met twee gasflesjes bij de lidl voor 13euro
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 17-04-2009, 01:11
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb een fiets nieuw.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 17-04-2009, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een fiets nieuw.
En waarschijnlijk over een weekje zelfs nog een,wat een luxe.
verder heb ik een leesbril nieuw want ik kreeg toch wel slechte ogen.
en wodka en gin van de aldi. sigur ros - ( ) op vinyl en gonzales - solo piano op cd,beide cadeaus.
Oud 18-04-2009, 00:09
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Laatst een nieuw moederbord omdat de oude stuk was..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 18-04-2009, 13:00
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik heb een fiets nieuw.
Ik ook. Dat ding stond zomaar ergens geparkeerd, zonder slot. Vraag me af waarom want op het vast zitten in de 3, het ontbreken van rubber handvatten en de zachte banden na was er niets mis mee.

Gister heb ik ook een verlaten step mee genomen. Dat ding lag al twee dagen bij een fietstunnel. Op de rem ook al niets mis mee. Ik denk dat ik ga proberen een motortje te scoren voor dat ding en er een ware 'deathtrap' van te maken. Zwart verven, schedels er op, dat soort onzin.
Oud 18-04-2009, 13:21
Englander
Avatar van Englander
Englander is offline
paarse spandex legging
Oud 20-04-2009, 15:21
Alyssia
Alyssia is offline
Nieuwe bril ^^ Ik krijg 'm volgende week. Zwart montuur, eigenlijk best wel een emo-bril. Maargoed.
Oud 21-04-2009, 08:00
Verwijderd
psp psp psppppp lang leve de kermis
Oud 29-04-2009, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Gister heb ik ook een verlaten step mee genomen. Dat ding lag al twee dagen bij een fietstunnel. Op de rem ook al niets mis mee. Ik denk dat ik ga proberen een motortje te scoren voor dat ding en er een ware 'deathtrap' van te maken. Zwart verven, schedels er op, dat soort onzin.
klinkt lelijk

ik heb nieuw:

wit shirtje met grijze poezenprint
grijs shirt met zebra's
bh
paars hemdje met een pauw
paars jurkje met rits, kinky geval
paarse pruik
paarse panty
Oud 29-04-2009, 13:52
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
klinkt lelijk
Pfff, wordt fucking hard.
Oud 29-04-2009, 15:25
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Tabba.
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 30-04-2009, 20:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
2 hands vestje (donkerblauw met witte en rode strepen) voor een tientje.

Erlend Oye - DJ Kicks
Feist - The Reminder
Kings Of Convenience - Riot On An Empty Street
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-05-2009, 17:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Van de centen die ik toch al niet heb:

Grote rugtas met bloemies erop. (deze)
Paars geruite sjaal
paarse portemonnnee
my little pwnie-purse-protector (voor m'n buuf)
2-in-1 groen oogpotlood
super massive weetikveel volume mascara
Allerlei trutboekjes (viva, flair, yes, grazia + mindmagazine)
roze strippenkaart
2 flessen dove deo + gratis megafles douchegel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-05-2009, 07:35
Verwijderd
burfdee

Oud 04-05-2009, 16:31
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:

Heb ook nog een zwaardere Akai AM 32 op het oog, schijnt heel goed te zijn, maar heb 'm zelf nog niet kunnen beluisteren.
Was al een tijdje op zoek naar de zwaardere AM 32 versterker, laat ik nou een verkoper vinden die twee dezelfde versterkers voor de prijs van één aanbied, en ook nog eens in een goede staat. (1 versterker was alleen wat stoffig van binnen) die andere is echt Near mint (zo goed als nieuw)
En voor een leuk prijsje heb ik ook de CD 32 erbij gekocht, maar deze heeft een grote onderhouds beurt nodig omdat hij soms overslaat.
En beuken wat deze AM 32 bakken kunnen, wilde eigenlijk iets lichtere versterker hebben dan de AM 75 (reference master serie) maar deze AM 32 kan echt zware diepen bassen weergeven en zo hard heb ik mijn Engelse BBC monitoren nog nooit gehoord vooral in het laag!



Mijn (ex) onderbuurman heeft ooit een hifi set gehad met deze AM 32 versterker en ondanks dat de woofers van zijn Philips boxen waren aangevreten door zijn huiskonijn dreunden bij mij af en toe de vloer als hij muziek opzette.
Oud 04-05-2009, 19:48
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline



Oud 04-05-2009, 19:57
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:

paars hemdje met een pauw
paars jurkje met rits, kinky geval
paarse pruik
paarse panty
Paars feestje ?
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 04-05-2009, 19:57
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Wat is dit voor apparaatje, een Mp3 speler oid?
Oud 04-05-2009, 20:10
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Headphone amplifier, met mijn oude Sony mp3 speler moest ik het volume nog al ver open zetten om fatsoenlijk geluid eruit te krijgen (zelfs met limiter uitgeschakeld). Mijn nieuwe Cowon s9 moet nog binnen komen, dus kan er zelf niks van zeggen, maar ik horo dat de output ook nog al laag kan zijn met een goede koptelefoon erop.

De Fiio E5 heeft een oplaadbare lithium batterij en kost maar $20,-, uiteraard niet van dezelfde kwaliteit als veel van de duurdere amps, maar voor een portable media player zou het zeker goed genoeg moeten zijn.
Oud 04-05-2009, 20:11
Verwijderd
n96 <3
Oud 04-05-2009, 20:20
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Headphone amplifier, met mijn oude Sony mp3 speler moest ik het volume nog al ver open zetten om fatsoenlijk geluid eruit te krijgen (zelfs met limiter uitgeschakeld). Mijn nieuwe Cowon s9 moet nog binnen komen, dus kan er zelf niks van zeggen, maar ik horo dat de output ook nog al laag kan zijn met een goede koptelefoon erop.

De Fiio E5 heeft een oplaadbare lithium batterij en kost maar $20,-, uiteraard niet van dezelfde kwaliteit als veel van de duurdere amps, maar voor een portable media player zou het zeker goed genoeg moeten zijn.
Bedankt voor de uitleg, nu snap ik het. Heb zelf ook een ipod nano gehad en heb nog nooit zo'n pokke geluid gehoord (tja wat wil je ook met een compressiewaarde van nog geen 192 kbps ) . Dan waren die oude (jaren '80) walkmans van Philips (met 4x penlight batterij) echte scheurijzers voor je oren!


Het hifi geluid anno 2009 is niks anders dan low fi geworden, met name de jongeren die op straat aandacht staan te trekken met hun blikkerig klinkende Mp3 muziek telefoons die echt zeer kinderachtig klinken. Dan klinkt een transistor radiootje van pakweg 30 jaar geleden nog vele malen beter!
Oud 04-05-2009, 20:43
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Bedankt voor de uitleg, nu snap ik het. Heb zelf ook een ipod nano gehad en heb nog nooit zo'n pokke geluid gehoord (tja wat wil je ook met een compressiewaarde van nog geen 192 kbps ) . Dan waren die oude (jaren '80) walkmans van Philips (met 4x penlight batterij) echte scheurijzers voor je oren!


Het hifi geluid anno 2009 is niks anders dan low fi geworden, met name de jongeren die op straat aandacht staan te trekken met hun blikkerig klinkende Mp3 muziek telefoons die echt zeer kinderachtig klinken. Dan klinkt een transistor radiootje van pakweg 30 jaar geleden nog vele malen beter!
Veel mensen horen het verschil niet of nemen genoegen met minder als het aankomt op geluid. Mensen kopen massaal iPods terwijl het geluid echt ver achter soms nog goedkopere concurrenten ligt.

Heb nu een Cowon S9 gekocht, Cowon heeft naam gemaakt in de portable media business, onder liefhebbers dan. De mensen noemen als nadelen dingen als "Hij heeft geen WIFI" en "Er zijn geen spelletjes voor", en daar heb ik dan weer helemaal niks mee. Ik wil gewoon mijn muziek op zak hebben, zoveel mogelijk, snel aanspreekbaar en in goede kwaliteit.

De opa van mijn vriendin heeft jaren bij Philips gewerkt, af en toe komt hij nog met leuke dingen voor me, Philips FA890 versterker in bijna nieuwstaat bijvoorbeeld. Vorige week kreeg ik een doos in mijn handen gedrukt, inhoud een Philips N6330 HiFi koptelefoon, ook in bijna nieuwstaat, en die dingen zijn al bijna 30 jaar oud.
Oud 04-05-2009, 21:15
EvilConduct
EvilConduct is offline
Nu is mijn vraag: wat boost dat ding precies? Want van kutkwaliteit geluid kun je niet goede kwaliteit maken. Van zacht geluid, wel hard geluid.

Ik heb een Mp3 speler met 2 GB geheugen en hij kan hard zat (fijne JBL oortjes). Als ik fatsoenlijke kwaliteit geluid wil, zet ik mijn versterker en CD speler wel aan. Volume is iets dat ook flink overschat wordt. Ik ben liever niet binnen 5 jaar doof.

Cornel heeft een punt met zijn opmerking over zogenaamde hifi tegenwoordig. Mensen kopen een alles-in-1 set van een bekend merk en denken daarmee een echte bioscoopervaring binnen te halen. Wat ze vergeten is dat het allemaal gekunsteld geluid is dat met behulp van computer chips geboost moet worden in plaats van door een fatsoenlijke, zware, (min of meer) analoge versterker vol rauwe kracht.

Ik hoef geen 5.1 setje; ik blijf lekker bij mijn stereoversterker!

Die Cowon speler ben ik trouwens ook al een hele tijd aan het 'eyeballen'.
Oud 04-05-2009, 21:30
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Bij Bol.com is de 16gig versie nu voor 199 euro te bestellen, waarschijnlijk omdat er nu ook een 32gig versie aan komt, of er zelfs al is.

Hij boost inderdaad het volume, er zit ook een bass boost in geloof ik, maar of ik die ga gebruiken betwijfel ik. Het standaard volume van mp3 spelers is vaak ook wel genoeg om het duidelijk te horen, maar sommige hebben behoorlijke distortion als je het volume verder open zet. En het zorgt er natuurlijk voor dat de MP3 speler een stuk langer met zijn batterij kan doen.
Oud 04-05-2009, 21:59
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Bij Bol.com is de 16gig versie nu voor 199 euro te bestellen, waarschijnlijk omdat er nu ook een 32gig versie aan komt, of er zelfs al is.

Hij boost inderdaad het volume, er zit ook een bass boost in geloof ik, maar of ik die ga gebruiken betwijfel ik. Het standaard volume van mp3 spelers is vaak ook wel genoeg om het duidelijk te horen, maar sommige hebben behoorlijke distortion als je het volume verder open zet. En het zorgt er natuurlijk voor dat de MP3 speler een stuk langer met zijn batterij kan doen.
Ach ja, op het moment heb ik toch geen geld. Een tip: koop online vanuit het buitenland. Van buiten de EU mag je tegenwoordig tot 150 euro importkostenrvij importeren.

Duidelijk. Handig dingetje dan.
Maar is het niet overbodige luxe, aangezien die Cowon prima geluid zou moeten hebben? Of gaat het dan puur om de accuduur?
Oud 04-05-2009, 22:08
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Importeren doe ik erg veel tegenwoordig, begonnen toen die $ echt helemaal niks meer waard was, nu is het voordeel er grotendeels vanaf tenzij het echt mooie aanbiedeningen zijn. Bij bol.com is was hij trouwens het allergoedkoopst (ok, in de 10 minuten dat ik rondgekeken had), met 1.95 aan verzendkosten en snellere levering is dat altijd mooi.

En ja, ik denk stiekem ook dat het overbodige luxe gaat worden voor deze Cowon, maar heb het toch maar gewoon gedaan. Verstuurd vanuit Hong Kong dus het duurt ook nog wel even voor ik hem ontvang, en de Cowon komt morgen volgens Bol, dus kan ik het eerst weken zonder proberen, en daarna het dingetje testen.
Oud 04-05-2009, 22:14
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
En ja, ik denk stiekem ook dat het overbodige luxe gaat worden voor deze Cowon, maar heb het toch maar gewoon gedaan. Verstuurd vanuit Hong Kong dus het duurt ook nog wel even voor ik hem ontvang, en de Cowon komt morgen volgens Bol, dus kan ik het eerst weken zonder proberen, en daarna het dingetje testen.
20 euro valt gelukkig wel mee.

Mijn JBL oortjes kwamen trouwens erg vlot met de postuit Azië.
Oud 05-05-2009, 17:58
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Potverdomme op deze dikke 15'' hi end woofer wordt stevig op geboden op ebay, maar ik weet hoe bruut deze klinkt in een 200 liter bassreflex kast!

Oud 05-05-2009, 19:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nu is mijn vraag: wat boost dat ding precies? Want van kutkwaliteit geluid kun je niet goede kwaliteit maken. Van zacht geluid, wel hard geluid.
+ (wikiquote) harmonic distortion, frequency response, IMD, and a myriad of other measurements are also significant.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-05-2009, 21:29
Verwijderd
een grijze broek,een nieuwe fiets en een kaartje voor awakenings.
Oud 07-05-2009, 21:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Koptelefoon splitter ding. Dvd nieuw dier
Oud 07-05-2009, 23:45
Verwijderd
Nieuwe fiets, shirtje (terwijl die eigenlijk veel te duur was op dit moment toch maar vandaag mijn werk gebeld dat ik volgende week weer ga werken.
Oud 14-05-2009, 16:32
Verwijderd
Kaartje voor My bloody valentine in de effenaar.
En ik was al blut,.
Oud 14-05-2009, 18:25
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline


Die.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 15-05-2009, 10:24
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Waar koop je zulke vrouwen
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 15-05-2009, 11:51
Verwijderd



Oud 15-05-2009, 13:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
sweet
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-05-2009, 14:01
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Griepmaskertje.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 15-05-2009, 14:14
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Dit heb jij nieuw omdat?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-05-2009, 15:16
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Dat weet ik ook nog niet precies.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 15-05-2009, 15:35
Verwijderd
Goeie avatar.
Oud 15-05-2009, 16:28
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Dat weet ik ook nog niet precies.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-05-2009, 16:42
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Boeken. Leuk hoor.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 15-05-2009, 21:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het boek De verbouwing van Saskia Noort
Een fijne bruin/grijze broek van Mexx
Een turquoise shirtje van de H&M
Een wit gehaakt bolero vestje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-05-2009, 00:06
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ideaal vanwege de grote hoeveelheid sjaals en riemen die ik heb

zodat ik eindelijk niet meer op bed hoef te strijken of met gekreukte blousjes moet rondlopen
Oud 16-05-2009, 00:11
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
een lang tshirt met leuke print en ZAKKEN
verder niet veel want koos geldloos
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Nog meer nog meer nieuwe zooi
Giles
500 02-09-2012 10:38
Verkeer & Vervoer oplossing files
vtxm
267 01-02-2007 19:03
De Kantine weerwolfspel #20
Spelleider
500 27-07-2006 21:01
Software & Hardware [Algemeen] Midend PC kopen
jinx
91 24-03-2005 19:00
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 03:11
Software & Hardware [mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!!
Verwijderd
20 18-09-2002 11:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.