Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 14:39
Verwijderd
welke antiroosshampoo werkt goed en is niet al te schadelijk voor je haar (en is betaalbaar )???

(ik heb nl. roos , maar geen antiroosshampoo )
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:41
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
anti roos shamppoos zijn duur. maar als je bv head en schulders koopt is 1 keer een duren uitgaven als je daar een paar weken mee doucht ben je er van af.

chretienne
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:27
someone
someone is offline
ik heb die nieuwe van nivea, heb geen idee hoe duur die is (denk toch wel duur) maar ik vind hem echt super goed.
hij is ook heel goed voor je haar, word er lekker zacht van en gaat lekker glanzen.

naja mmoet je zelf maar even kijke welke je neemt, head and shulders is op zich ook wel goed vind ik, maar heb voor de verandering die andere es genomen.

dus veel succes!
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
someone schreef op 01-05-2003 @ 18:27:
ik heb die nieuwe van nivea, heb geen idee hoe duur die is (denk toch wel duur) maar ik vind hem echt super goed.
hij is ook heel goed voor je haar, word er lekker zacht van en gaat lekker glanzen.

naja mmoet je zelf maar even kijke welke je neemt, head and shulders is op zich ook wel goed vind ik, maar heb voor de verandering die andere es genomen.

dus veel succes!
ik denk dat ik nivea dan maar ga proberen.
bedankt voor de tips! (en meer reacties zijn altijd welkom! )
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:05
Verwijderd
die van Redken werkt heel goed.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:30
Verwijderd
Ik heb die van nivea, maar ik heb geen roos, dus geen idee of het werkt. M'n moeder had de verkeerde shampoo meegenomen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:04
@Moon
@Moon is offline
*zucht* Die anti-roosshampoos werken voor geen meter bij mij Vroeger hielp Head&Shoulders wel, maar nu....sinds die nieuwe rare uitvoering niet meer. Ook heb ik die van Andrélon en die van Nivea geprobeerd, maar tevergeefs.....
k ga morgen sowieso naar de huisarts, mssn dat hij mij een goede kan voorschrijven.... k heb er echt ontzettend last van
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:41
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Kgebruik nu iets van de Sanex...het helpt bij mij tegen de roos, en ik krijg hiervan geen huidirritatie...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:22
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 01-05-2003 @ 22:41:
Kgebruik nu iets van de Sanex...het helpt bij mij tegen de roos, en ik krijg hiervan geen huidirritatie...
die heb ik wel eens gebruikt, maar daarna voelde m'n haar als stro.....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 14:46
Shitty_Chicken
Avatar van Shitty_Chicken
Shitty_Chicken is offline
geen head& shoulders gebruiken als je haar geverft is! tenzij je van je kleurtje afwilt
ik gebruik die van Herbal Escense *or whatever*, maar jah.. k weej niej egt of ie sow goed helpt, want ik gebruik em nog niet zo lang
__________________
I Hope We Die Holding Hands // LJ:~Girll
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 01-05-2003 @ 22:04:
*zucht* Die anti-roosshampoos werken voor geen meter bij mij Vroeger hielp Head&Shoulders wel, maar nu....sinds die nieuwe rare uitvoering niet meer. Ook heb ik die van Andrélon en die van Nivea geprobeerd, maar tevergeefs.....
k ga morgen sowieso naar de huisarts, mssn dat hij mij een goede kan voorschrijven.... k heb er echt ontzettend last van
Is het niet een soort van uitslag oid...? M'n zusje heeft Selsun (oid), die is voorgeschreven door de huisarts en volgens mij werkt ie goed, ze heeft hem iig al een hele tijd. De eerste keer moet je hem betalen, maar als je hem dan binnen drie maanden weer krijgt, dan wordt het vergoed oid.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Lilliej schreef op 02-05-2003 @ 15:46:
geen head& shoulders gebruiken als je haar geverft is! tenzij je van je kleurtje afwilt
Als je haar echt geverfd is gaat het er echt niet zomaar uit, kleurspoeling oid kan wel.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:38
Shitty_Chicken
Avatar van Shitty_Chicken
Shitty_Chicken is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2003 @ 16:19:
Als je haar echt geverfd is gaat het er echt niet zomaar uit, kleurspoeling oid kan wel.
nou, het gaat dr ook niet helemaal uit, maar het verbleekt wel...
__________________
I Hope We Die Holding Hands // LJ:~Girll
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 16:41
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik gebruik iig Head 'n Shoulders en ik vind hem fijn. Je roos verdwijnt en je haar is lekker zacht...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:31
Verwijderd
Schwarzkopf werkt bij mij erg goed...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 14:27
Verwijderd
Wat ik heb gehoord (en dus niet zeker weet): Anti-roos shampoo's, zéker die van Head&Shoulders, werken juist averechts. In dit soort shampoo's zit een irriterend stofje oid die de bovenste laag van je hoofdhuid weghaalt (klinkt heel eng, maar gewoon de schilfers ) Wat er dan gebeurt, is dat je meer roos krijgt. Dit soort shampoo kun je dus beter niet gebruiken.

Wat ik van mijn huisarts weet (en dus een proffesioneel advies is): Te vaak wassen veroorzaakt het ook. Hij vroeg: hoe vaak was je je haar? En ik dus antwoorden nou 3 of 4 keer per week, meteen: ho ho ho das veeeel te veel! 1x per week is ruim voldoende! Dus ik denk, wtf, ze zien me al aankomen op school de 6e dag.... Maar goed ik volg het op, en na een paar weken was het echt veeeeel minder Als je dan toch 2x per week wast, gebruik dan een elke dag shampoo die zijn wat minder bijtend voor je haar en hoofdhuid (en dit werkt nu prima bij mij )

Het is even doorbijten en af en toe vet haar hebben maar na een tijdje is het weer helemaal woei!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 14:29
miro
Avatar van miro
miro is offline
Bij mij werkt de antiroosshampoo van Guhl erg goed!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 14:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De antiroosshampoo van Andrelon werkt ook best goed en is volgens mij niet duurder dan andere andrelon shampoo. Die antiroosshampoo ruikt ook nog best lekker.

Roos kan trouwens ook van stress komen!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 15:49
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Head and Shoulders is echt heel slecht voor je haar! Daarmee krijg je zelfs verf uit je haar gebleekt, kun je nagaan. Kappers raden deze shampoo zelfs af. Die zou ik dus niet kopen.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:06
Verwijderd
Fructis, en andrelon zijn naar mijn ervaring twee erg goede shampoo's
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:00
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
bij de etos is nu een roos schampoo in de aan bieding volgens mij wel goed. kweet niet zo snel welke.

groetjes chretienne
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 14:04
Verwijderd
'k ben net bij de trekpleister geweest; de gemiddelde prijs van een fles antiroosshampoo (minder dan een halve liter) is tussen de 2 en 3 euro.....
maar......
de eigenmerk antiroosshampoo is maar 86 cent een halve liter!
nou maar hopen dat het werkt, hij ruikt iig wel lekker!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
byebye schreef op 06-05-2003 @ 15:04:
'k ben net bij de trekpleister geweest; de gemiddelde prijs van een fles antiroosshampoo (minder dan een halve liter) is tussen de 2 en 3 euro.....
maar......
de eigenmerk antiroosshampoo is maar 86 cent een halve liter!
nou maar hopen dat het werkt, hij ruikt iig wel lekker!
eigenmerkshampoos zijn meestal erg goed, ik heb shampoo en douchespul ineen van de Kruidvat (handig voor op vakantie) en het is gewoon super lekker spul, ruikt lekker en werkt goed als shampoo en als douchegel. Ik hoop alleen dat die antiroosshampoo ook echt tegen roos werkt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:46
T.e.s.s
Avatar van T.e.s.s
T.e.s.s is offline
ik heb nexxus, van de kapper. Is wel duur, 14,85 euro, maar hij helpt heel goed! Eerst had ik Kerastase (ook bij de kapper te verkijgen, ook rond die prijs) maar die vond ik niet fijn.
__________________
fout
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-05-2003 @ 16:25:
eigenmerkshampoos zijn meestal erg goed, ik heb shampoo en douchespul ineen van de Kruidvat (handig voor op vakantie) en het is gewoon super lekker spul, ruikt lekker en werkt goed als shampoo en als douchegel. Ik hoop alleen dat die antiroosshampoo ook echt tegen roos werkt.
hoop ik ook, en mocht het niet zo zijn, dan was het iig geen hele dure aankoop
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:56
dysera
dysera is offline
chretienne anti roos shamppoos zijn duur. maar als je bv head en schulders koopt is 1 keer een duren uitgaven als je daar een paar weken mee doucht ben je er van af.

chretienne





ik wou even zeggen dat ik het hier niet mee eens ben omdat ik al 2 jaar met head en schoulders en ik heb er nog steeds last van het gaat nooit helemaal over
\
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:01
CCCrash
CCCrash is offline
eey! ik heb ook al vet veel geprobeerd, eigen merkshampoo (werkte niet), head&shoulders (oowk niej), vage roze shit van de dokter (was k alergisch voor) en ook selsun, wat ook niet hielp....
ik heb nu iets van de dokter nja ik geloof dat je t ook in de winkel kan kopen maar dan heet t anders ofsjow :-s maarreh dat heet Denorex RX, t stinkt wel want t is teershampoo met menthol niet over je nek gaan nu t werkt wel vet goed!!! en als je erna n lekker ruikende cremespoeling of zo gebruikt valt de stank super mee :-) alleen euh... kijk uit dat t niej in je ogen komt dat doet zeeeeeer! nja suc6 dr meej!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
CCCrash schreef op 06-05-2003 @ 17:01:
..... eigen merkshampoo (werkte niet)......
'k moet idd nog maar zien of het helpt....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 17:22
Atje85
Atje85 is offline
Nivea en Andrélon, 4 a 5 x per week ofzo.

Head&Shoulders helpt alleen als je t echt elke dag gebruikt, anders werkt t niet echt goed.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 17:15
Verwijderd
klinkt stom, maar gebruik eens switsal baby shampoo, heeft een vreemde geur maar werkt uitstekend ook tegen roos. Volgens mij komt dit ook doordat het zachter voor de hoofdhuis is, doordat het rekening moet houden met de hoofdhuid van baby's...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 17:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je al geprobeerd?? Zo ja, werk het???
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 20:09
Phylicia 14
Avatar van Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
welke antiroosshampoo werkt goed en is niet al te schadelijk voor je haar (en is betaalbaar )???

(ik heb nl. roos , maar geen antiroosshampoo )


________________

Palmolive is niet duur
Kan je natuurlijk gewoon kopen in de supermarkt..
Is z'on blauwe fles
Kheb het zelf nooit gebruikt maar heb van anderen gehoord dat het zo is

iig veel suc6 ermee!
__________________
kuzzie..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 18:03
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
ik gebruik die van Sanex! Goed aan te raden!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Inktvlek uit spijkerbroek halen?
Bertje B.
29 13-01-2008 09:57
Lichaam & Gezondheid wenkbrauwen
Vini-Vidi-Vici
20 05-06-2004 17:28
Verhalen & Gedichten Monster
R@ZOR
4 01-04-2003 20:33
Lichaam & Gezondheid roos
katje_vd
11 12-10-2002 19:29
Lichaam & Gezondheid Wel of niet goed voor je haar?
FlyingPinguin
15 02-09-2002 20:21
Lichaam & Gezondheid Roos
TefnachT
10 29-06-2002 20:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.