Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Bekijk resultaten poll: zouden banken geld mogen vragen aan hun klanten als ze geld uit de muur willen halen?
Natuurlijk 6 9.09%
Absoluut niet 58 87.88%
Is te zien wie er met al dat geld gaat gaan lopen 2 3.03%
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 21:33
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Vanaf volgend jaar zal iedere persoon die lid is van de fortis bank een klein aandeel moeten betalen om aan zijn eigen geld te geraken, kan dit volgens jullie? ik vind dit grote zever.
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2003, 22:01
Verwijderd
ik vind t ook onzin want je wordt min of meer verplicht om geld uit de muur te gaan halen, want de banken waar t wel kan worden steeds minder.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 22:10
kast
Avatar van kast
kast is offline
Wat bedoel je met die derde optie?
Ik stem in ieder geval op helemaal niet, want het het is je eigen geld, en dat moet je zonder kosten terug kunnen krijgen als je dat wil.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 22:11
Verwijderd
Absoluut niet. Als er nou meerdere opties waren waarvan éen gratis is (bijvoorbeeld de balie) en je betaalt geld om makkelijker en sneller te kunnen opnemen, oke. Dan zou ik het er eventueel nog wel voor over hebben, om niet in de rij te hoeven staan. Maar de banken doen hun stinkende best om mensen letterlijk de bank uit te pesten (wegsaneren personeel, schrappen balies enz.) zodat klanten wel veroordeeld zijn tot de geldautomaat. Daar ook nog geld over heffen vind ik totaal onacceptabel.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 22:12
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Je moet betalen om je eigen geld terug te krijgen?

Slecht plan.
Argumenten krijg je niet
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 22:27
Verwijderd
Absoluut niet! Ik ben benieuwd wie hier serieus "natuurlijk" gaat antwoorden...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 22:45
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Niemand
(tot nog toe).

Nee, slaat absoluut nergens op, dat zou een reden zijn dat ik niet naar die bank zou gaan (geen klant daar zou worden). Maarja, als alle banken het gaan doen...

Je kunt beter geld in je ouwe sok thuis onder je kussen gaan bewaren, dat is nog het minst duur.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 23:41
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ze leveren je wel de service dat je over contanten kan beschikken,terwijl je ook met je pinpas kan betalen en dus geen geld nodig hebt.maar het ligt eraan hoeveel ze willen, kijk 5E per transactie is teveel ,maar 50cent oid is op te brengen...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 00:21
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-11-2003 @ 23:11:
Absoluut niet. Als er nou meerdere opties waren waarvan éen gratis is (bijvoorbeeld de balie) en je betaalt geld om makkelijker en sneller te kunnen opnemen, oke. Dan zou ik het er eventueel nog wel voor over hebben, om niet in de rij te hoeven staan. Maar de banken doen hun stinkende best om mensen letterlijk de bank uit te pesten (wegsaneren personeel, schrappen balies enz.) zodat klanten wel veroordeeld zijn tot de geldautomaat. Daar ook nog geld over heffen vind ik totaal onacceptabel.
Uit de automaat halen kost de bank ook veel minder dan wanneer de meerdere balies open moeten houden, het bespaart ze al genoeg.

Het is toch belachelijk dat je moet betalen om aan je eigen geld te kunnen komen

Ik kan het dan beter in een sok onder mn bed leggen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 00:24
Verwijderd
Helaas ben je wel afhankelijk van de service van je bank en is het absoluut niet verboden voor een bank om geld te vragen voor opnames. Het is natuurlijk altijd nog een commerciële instelling. Het is alleen te gek voor woorden dat ze eerst mensen de bank uit jagen naar de automaten, en dan ook daar nog geld voor vragen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 10:29
Thomas
Thomas is offline
Goed plan, want banken stelling dat geld wel ter beschikking aan jou, ookal is het je eigen geld. Op het moment dat jij een lopend krediet aanvraagt weet je dat de bank dat geld zal gaan gebruiken en in beheer zal houden. Als jij dat geld weer terug wil hebben (in dit geval door middel van pinnen) dan is het behoorlijk logisch dat je daarvoor zult moeten betalen. De bank levert jou de service van die pinautomaat en daar zul je voor moeten betalen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 10:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
dan zouden ze eerst eens moeten beginnen met meer filialen neerzetten.
de dichtsbijzijnde banken hier in de omgeving zijn een kwartier fietsen. Terwijl d'r hier een automaat om de hoek staat...
En sowieso is het absurt: betalen om geld te krijgen..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:13
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
absoluut niet, dan zou ik al m'n geld gewoon in een oude sok bewaren (rente krijg ik nu toch niet) zodat zij mijn geld niet meer kunnen uitlenen en minder inkomsten hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:15
SYIACODS
SYIACODS is offline
"Is te zien wie er met al dat geld gaat gaan lopen"

Wat betekent dat??
__________________
Yours sincerely.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:17
Verwijderd
Ik vind het heel dapper van fortis.*

*'fortis' betekent 'dapper'
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:45
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Met het oog op de vrije markteconomie lijkt het mij prima dat banken dat mogen vragen.

Als er ook banken zijn die het gratis aanbieden, kunnen mensen mooi overstappen naar een (voor hun) beter alternatief.

Maar even pragmatisch bekeken: hoeveel geldautomaatopnames doe je nu daadwerkelijk per maand? Twee? Drie? Stel dat je daar 5 Eurocent voor zou moeten betalen, dan kost dat je het exorbitante bedrag van € 1,80 per jaar als je drie opnames per maand doet. Wat is het probleem?
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen

Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:20
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nou k vind dat niet normaal hoor...
en wat willen ze dan doen? klanten van fortis altijd laten betalen ook als ze bv bij de abn pinnen?of alleen bij fortisbank automaten?? en is het dan ook voor mensen die geen klant zijn van de fortis en daar pinnen ook moeten betalen??
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:51
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Zal me baas meteen vragen mecontant te betalen dan want dit slaat alles geld betalen om aan je eigen geld te komen. Echt laat ze de boom in gaan!
Vind dit dus echt belachelijk. Eerst alle service wegnemen dooro alle kantoren te sluiten en dan geld voor het pinnen vragen schandalig!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-11-2003, 15:54
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 16-11-2003 @ 15:45:
Met het oog op de vrije markteconomie lijkt het mij prima dat banken dat mogen vragen.

Als er ook banken zijn die het gratis aanbieden, kunnen mensen mooi overstappen naar een (voor hun) beter alternatief.

Maar even pragmatisch bekeken: hoeveel geldautomaatopnames doe je nu daadwerkelijk per maand? Twee? Drie? Stel dat je daar 5 Eurocent voor zou moeten betalen, dan kost dat je het exorbitante bedrag van € 1,80 per jaar als je drie opnames per maand doet. Wat is het probleem?
het is de som niet, wat ik eigenlijk al veel vind om zo maar af te snoepen, het is de manier waarop het gebeurt, ik vind dat je zoiets gewoon niet doet, als bank
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 15:56
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Citaat:
SYIACODS schreef op 16-11-2003 @ 14:15:
"Is te zien wie er met al dat geld gaat gaan lopen"

Wat betekent dat??
het veelgestelde slogannetje : gebruiken ze het niet om de staatskas te spijzen?
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 17:42
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Ozark Henry schreef op 16-11-2003 @ 16:54:
het is de som niet, wat ik eigenlijk al veel vind om zo maar af te snoepen, het is de manier waarop het gebeurt, ik vind dat je zoiets gewoon niet doet, als bank
Denk je dat geldautomaten gratis zijn? En het aanvullen, onderhouden, et cetera is ook gratis?
Deze kosten worden nu ook al doorberekend aan de klant (dat ben jij dus). Hoe dan ook: je betaalt toch transactiekosten. Direct danwel indirect.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 17:49
qghp
qghp is offline
bij de macdonalds staat ook een moneybox, moet je 2.50 dokken om te pinnen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:14
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
ik vind het belachelijk, dan pin ik in het vervolg bij de albert heyn wel extra ofzo
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:25
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 16-11-2003 @ 18:42:
Denk je dat geldautomaten gratis zijn? En het aanvullen, onderhouden, et cetera is ook gratis?
Deze kosten worden nu ook al doorberekend aan de klant (dat ben jij dus). Hoe dan ook: je betaalt toch transactiekosten. Direct danwel indirect.
tuurlijk kost dat geld maar kom op zeg.. jij geeft je geld aan de bankom te bewaren voor je, de enige redelijke normale simpele manier van het geld terug krijgen, is pinnen.
ik vind t niet logisch genoeg om ervoor te betalen..

omdat jij gebruik maakt van een fietsenrek betekend dat toch ook niet dat je daar voor hoeft te betalen omdat het toch wel wat kost om het neer te zetten enz.. zo kunnen we voor alles wel wat extra gaan betalen...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:28
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 16-11-2003 @ 18:49:
bij de macdonalds staat ook een moneybox, moet je 2.50 dokken om te pinnen
wow das wel heel veel!!!!
(wist trouwens niet dat je er uberhaupt KON pinnen )

ontopic: reken eens uit wat ze daar ff mee verdienen als het maar 5 eurocent per transactie kost??? hoeveel miljoenen transacties worden er gepleegd per maand????
maar het grappige is dat het waarschijnlijk wel minimaal een halve euro gaat kosten dus tel uit wat ze verdienen!!!
enne idd service kennen ze al niet meer... (vanwege die kantoren) en dan wel verwachten dat mensen wel bereid zijn meer servicekosten te betalen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2003, 20:11
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 16-11-2003 @ 19:25:
tuurlijk kost dat geld maar kom op zeg.. jij geeft je geld aan de bankom te bewaren voor je, de enige redelijke normale simpele manier van het geld terug krijgen, is pinnen.
ik vind t niet logisch genoeg om ervoor te betalen..

Je geeft je geld niet aan de bank om het te bewaren voor je. Je geeft jouw geld aan de bank omdat je een aantal diensten van hen afneemt. Één van die diensten is het opslaan van het geld. Een andere is het eenvoudig toegankelijk maken van het geld vanaf verschillende plaatsen (geldautomaten, pinapparaten, et cetera). Dit is iets dat je bij de bank koopt, waarbij het logischer zou zijn als je er wel iets voor zou betalen.
Citaat:
omdat jij gebruik maakt van een fietsenrek betekend dat toch ook niet dat je daar voor hoeft te betalen omdat het toch wel wat kost om het neer te zetten enz.. zo kunnen we voor alles wel wat extra gaan betalen...
Dit is een verschrikkelijke drogreden. Zelfs zo erg dat ik twijfel of ik er op in moet gaan, maar vooruit dan maar. Ook een fietsenrek wordt indirect betaald via de belastingcentjes die ik betaal. Bovendien bestaat er meestentijds een discrepantie tussen het exploiteren van een dienst door de overheid en door een instantie in de vrije marktsector. Wat belangrijk is, is dat de manier van het vergaren van geld voor een dergelijke dienst fundamenteel anders is. Op de vrije markt neemt men een dienst af omdat het tegenproduct de afnemer meer waard is dan de prijs die men ervoor dient te betalen; dit in tegenstelling tot de overheid waarbij de opbrengsten, eventueel met geweld, afhandig worden gemaakt. Wat dit betekent laat ik je zelf invullen.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:48
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 16-11-2003 @ 21:11:

Je geeft je geld niet aan de bank om het te bewaren voor je. Je geeft jouw geld aan de bank omdat je een aantal diensten van hen afneemt. Één van die diensten is het opslaan van het geld. Een andere is het eenvoudig toegankelijk maken van het geld vanaf verschillende plaatsen (geldautomaten, pinapparaten, et cetera). Dit is iets dat je bij de bank koopt, waarbij het logischer zou zijn als je er wel iets voor zou betalen.


hmz.. ja zo kan je t idd ook zien, maar toch vind ik dat de bank daar geen geld voor heoft te vragen

Dit is een verschrikkelijke drogreden. Zelfs zo erg dat ik twijfel of ik er op in moet gaan, maar vooruit dan maar. Ook een fietsenrek wordt indirect betaald via de belastingcentjes die ik betaal. Bovendien bestaat er meestentijds een discrepantie tussen het exploiteren van een dienst door de overheid en door een instantie in de vrije marktsector. Wat belangrijk is, is dat de manier van het vergaren van geld voor een dergelijke dienst fundamenteel anders is. Op de vrije markt neemt men een dienst af omdat het tegenproduct de afnemer meer waard is dan de prijs die men ervoor dient te betalen; dit in tegenstelling tot de overheid waarbij de opbrengsten, eventueel met geweld, afhandig worden gemaakt. Wat dit betekent laat ik je zelf invullen.
Zondagmiddag antwoord... had ook niet serieus genomen hoeven worden...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:43
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 16-11-2003 @ 21:48:
hmz.. ja zo kan je t idd ook zien, maar toch vind ik dat de bank daar geen geld voor heoft te vragen
Daarover heb jij gelukkig helemaal niets te zeggen, tenzij je lid bent van de coöperatie Rabobank.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 06:02
Snakeboy
Avatar van Snakeboy
Snakeboy is offline
Ben het er niet echt mee eens, maar ik zit toch bij de Rabo,
En om het positief te bekijken is het wel zo dat mensen meer gaan pinnen of chippen in winkels.
Maar toch ben ik het er niet mee eens,
Je kunt niet zomaar geld vragen hoor!
Het is tenslotte ons geld, die vertrouwen we toe aan de bank,
Daarnaast om het er weer af te halen moeten we nog betalen ook!
Ik hou hier mijn kluisje wel gereed, als dat bij de Rabo ook gebeurd weet ik waar ik mijn geld kan laten.

Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 06:05.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 10:09
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Snakeboy schreef op 17-11-2003 @ 07:02:
Ben het er niet echt mee eens, maar ik zit toch bij de Rabo,
En om het positief te bekijken is het wel zo dat mensen meer gaan pinnen of chippen in winkels.
Maar toch ben ik het er niet mee eens,
Je kunt niet zomaar geld vragen hoor!
Het is tenslotte ons geld, die vertrouwen we toe aan de bank,
Daarnaast om het er weer af te halen moeten we nog betalen ook!
Ik hou hier mijn kluisje wel gereed, als dat bij de Rabo ook gebeurd weet ik waar ik mijn geld kan laten.
Bij de coöperatie Rabobank kun je ook lid worden van de bank. Dit betekent dat je welkom bent op speciale vergaderingen, waarin je kunt stemmen over dit soort zaken. Ook kun je zelf allerlei voorstellen doen waarover dan gestemd wordt.
De Rabobank is dé polderbank.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:08
Verwijderd
Belachelijk, ik begrijp dat het veel geld kost om pinautomaten te laten onderhouden/vullen maar daar betaal je ook voor. De bank kan dat soort kosten betalen uit de rente-opbrengsten van jouw geld.

Bovendien lijkt het me helemaal niks, dan krijg je mensen die 1x per maand gaan pinnen en dus veel contant geld in huis hebben/ op zak hebben...

Ik weet niet wie de opmerking maakte van 50 cent is niet veel? Op een geldopname van 10 euro is het toch 5%
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:59
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
...dus dat wil zeggen dat ik moet gaan betalen om over mijn eigen geld te beschikken... nou dacht ut niet Dan stop ik het wel in een oude sok onder mn matras (of gewoon in de kluis)
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 00:57
Charisma
Avatar van Charisma
Charisma is offline
FUCK NO
__________________
...what a lovely way to burn
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 01:03
Verwijderd
Wat veel mensen hier vergeten is dat veel mensen alleen maar via de bank betaald worden. Ik ken maar heel weinig mensen die nog contant uitbetaald krijgen (niemand?) en het is ook steeds lastiger. Via de post is eigenlijk geen optie (diefstal) of ze moeten cheques gaan versturen (duur om te innen)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 10:40
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Zolang er andere banken zijn die dergelijke kosten niet berekenen, is dit een volledig non-issue.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 11:14
miro
Avatar van miro
miro is offline
Betalen voor je eigen geld zeker......

Als ik bij de fortis had gezeten zou ik van bank switchen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2003, 11:29
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
kevertje84 schreef op 17-11-2003 @ 18:59:
...dus dat wil zeggen dat ik moet gaan betalen om over mijn eigen geld te beschikken... nou dacht ut niet Dan stop ik het wel in een oude sok onder mn matras (of gewoon in de kluis)
neej dwz dat je de bank betaald voor de dienst die je krijgt...zo'n pasje is namelek heel makkelek en veilig en reken maar dat over n paar jaar elke bank zn klanten een paar euri per jaar laat dokken om te pinnen tenzij je een cheape rekening neemt (zoals nu bij de postbank al zo is)
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Snakeboy schreef op 17-11-2003 @ 07:02:

Ik hou hier mijn kluisje wel gereed, als dat bij de Rabo ook gebeurd weet ik waar ik mijn geld kan laten.
Ik zie het al voor me: jij sleept de hele dag zo'n kluis mee en ik ga gewoon ff bij een willekeurige geldmuur wat geld halen als ik dat wil.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 17:33
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik vind dat de banken al genoeg aan mij verdienen. De stinkerds.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 21:43
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Ik vind het een erg slecht plan want:

Geld dat wij storten op de rekening bij onze bank, gebruikt de bank weer om uit te lenen. De bank verdient genoeg aan uitgegeven leningen en ik ben van mening dat ze dus geen geld moeten gaan vragen als ik mijn eigen geld terug wil, waar zij reeds aan verdiend hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 09:19
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Martin schreef op 18-11-2003 @ 22:43:
Ik vind het een erg slecht plan want:

Geld dat wij storten op de rekening bij onze bank, gebruikt de bank weer om uit te lenen. De bank verdient genoeg aan uitgegeven leningen en ik ben van mening dat ze dus geen geld moeten gaan vragen als ik mijn eigen geld terug wil, waar zij reeds aan verdiend hebben.
Dat wilde ik maar net zeggen, alleen ik wist niet hoe ik het uit moest leggen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Creditcard lenen
Lorelei
4 23-07-2010 19:28
Verhalen & Gedichten [Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder
leiv
10 18-05-2007 19:45
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder
Verwijderd
0 12-04-2007 17:37
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Software & Hardware [Alg] Windows vertraagd af laten sluiten
ysselsteyn
22 26-04-2005 17:50
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.