Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2006, 20:57
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
We gaan weer van start. Eerst even het zakelijke gedeelte:
Er zijn drie nieuwe functies bij: verrader, heks en leerling.
Deze werken zo:

verrader
Staat aan de kant van de weerwolven. Hij weet wie de weerwolven zijn, de weerwolven weten echter niet wie de verrader is. Er mag dus niet ge-PMt worden tussen wolven en verrader. verrader weet ook niet wie de heks is.
functie tijdens hangrondes:stemt als gewone dorpeling, maar zal dus altijd op een andere dorpeling stemmen. Hij probeerd andere dorpelingen verdacht te maken en gelijkspel uit te lokken.
functie tijdens eetrondes:geen.

heks
Staat aan de kant van de weerwolven. Weet echter niet wie de wolven zijn, wolven weten ook niet wie de heks is. Er mag dus niet ge-PMt worden tussen wolven en heks. Heks weet ook niet wie de verrader is.
functie tijdens hangrondes:stemt als gewone dorpeling, maar probeert andere dorpelingen weg te stemmen. Dit kan mislukken omdat de heks de indentiteit van de wolven niet kent.
functie tijdens eetrondes:De heks stuurt één naam naar de spelleider. Deze persoon wordt tijdens die eetronde behekst. Kiest de heks de leerling, de verrader of een dorpeling dan is er geen effect (want die doen toch niks tijdens eetrondes).
Kiest de heks een weerwolf dan is er geen effect want die zijn immuun.
Kiest de heks de tovenaar, ziener of wolfsbane dan wordt deze persoon's speciale functie tijdens deze eetronde geblokkeerd. (bescherming van tovenaar vervalt, wolfsbane kan die ronde gewoon worden opgegeten, ziener krijgt bericht dat de opgevraagde functie niet kan worden gegeven vanwege beheksing)
De heks krijgt niet te horen wat voor effect haar beheksing heeft gehad.

leerling
Deze begint het spel als een gewone dorpeling, maar zodra de tovenaar, ziener of heks worden gedood zal de speciale functie van de leerling in werking treden. De leerling wordt gepromoveerd naar tovenaarsleerling, leerling-ziener of leerling-heks (net wie er als eerste dood gaat). De leerling krijgt dezelfde gave en functie. Er is maar één leerling dus alleen de persoon die als eerste dood gaat kan worden vervangen. Als de leerling eerder dood gaat dan bovenstaande drie dan is er uiteraard geen vervanging. Een leerling-ziener begint 'blanco', hij krijgt niks van de info van de oude ziener te horen.
Het leuke van de leerling is dat ie in het begin niet weet waar zijn loyaliteit ligt: als ie leerling-heks wordt gaat ie voor de wolven werken....

De vampier is er op het laatste moment uitgehaald, om twee redenen:
1) Eigenlijk kon de vampier nooit winnen zoals ie nu was. Hij was alleen mega-hinderlijk.
2) Meer voor mezelf deze, als er twee man dood gaan per eetronde kan ik dat weer aan elkaar gaan lullen...
Toch heb ik het idee van een derde partij nog niet helemaal opgegeven. Misschien keert de vampier nog terug in een volgend spel, als ie beter uitgebalanceerd is en ik langer heb kunnen nadenken over die functie...

Winnen van het spel:
Dorpelingen winnen als: alle weerwolven gedood zijn. Heks, leerling-heks en verrader zijn niet relevant voor overwinning dorpelingen. (die kunnen niemand doden, zijn alleen hinderlijk)
Weerwolven winnen als: er meer weerwolven als dorpelingen over zijn. De heks, leerling-heks en de verrader tellen niet mee bij de dorpelingen, ziener, tovenaar, leerling en wolfsbane wél.

Belangrijk!
In het vorige spel waren er nog wat onduidelijkheden en klachten over PMs van een bepaalde speler (ik noem geen namen). Om onduidelijkheid te voorkomen zijn PMs in dit spel verboden. Geen PMs over het weerwolfspel naar andere spelers. Ik kan als spelleider niet zien wat er in die PMs staat dus daarom zijn ze nu helemaal verboden. Overtreding is diskwalificatie! Voor de smartasses: ook geen MSN, mail, ICQ en wat je nog meer voor zooi hebt...
Er zijn echter twee uitzonderingen:
1) De weerwolven onderling mogen uiteraard overleggen onder elkaar as usual. NIET met de heks of verrader echter!
2) PMs naar de spelleider zijn ook toegestaan. Niet alleen met vragen, als je theorieën wilt posten of je gedachtekronkels aan iemand kwijt wil dan kan dat ook. My lips are sealed!
Als dit hard klinkt, sorry. Maar duidelijkheid voor alles vind ik...

Ok, nu we dat achter de rug hebben, on with the game:



'HE, WORD WAKKER!!' TheRedArrow keek op. Hij zag niemand. Daarom draaide hij zich nog een keer om een sliep verder. De stem klonk opnieuw: 'He, luie donder! Kom je bed eens uit!! Het is al twee uur 's middags!' Wederom keek TRA omhoog. Eerst zag hij weer niks maar toen zag hij een klein lampje boven zijn bed hangen. 'Huh?' zei hij verbaast. 'Wie is daar??' Het lampje zweefde naar hem toe. Toen het dichterbij kwam zag hij dat het geen lampje was, het was een piepklein feetje. 'Wauw!' zei TRA verrast. 'Wie ben jij? Je bent mooi.' De fee antwoordde: 'Ik ben Faerie de fee. Ik ben gestuurd door de dorpsoudste: hij heeft een missie voor je! En ik ga je helpen: vanaf nu ben ik je partner! Aangenaam kennis te maken!' TRA keek verbaast. 'Huh? Partner? Missie? Ik weet niet wie je voor je hebt, maar ik ben niet de juiste man voor heldendaden en zo. Ik ben slechts een simpele varkenshoeder...' Maar het feetje liet zich niet afwimpelen. 'De oudste vroeg specifiek van TheRedArrow. Als jij dat bent dan moet je meekomen. Nou, schiet op en kleed je aan, luilak!' TRA dacht even na en zei toen. 'Ok dan, ik ga mee naar de oudste om te horen wat ie te zeggen heeft. Maar ik beloof niks!' Hij wilde uit bed stappen maar bedacht zich. 'Ehm, faerie? Zou je je even willen omdraaien aub?' Het feetje giechelde. 'Ik wacht buiten wel, knappe jongen. Maar schiet wel op.'
Vijf minuten later kwam TRA zijn huis uit. Hij had zijn reiskleding aangetrokken. Deze outfit was gloednieuw, TRA ging namelijk nooit op reis. De varkenshoeder had zelfs nog nooit zijn geboortedorp, Koholint, verlaten. Hij kon zich dan ook niet voorstellen waarom de dorpsoudste nou net naar hem had gevraagd... Terwijl hij en Fearie onderweg waren naar het huis van de oudste, kwamen verschillende dorpelingen naar buiten om te kijken wat er nou toch rond hem heen zweefde. Toen kwam hij aan bij het huis van de oudste, een groot huis in het midden van het dorp. Net toen hij naar binnen wilde gaan klonk er een stem: 'He, varkensjongen! Wat moet jij hier nou??' TRA herkende de stem en zuchtte. Het was Mr Soija. Soija was de bullebak van het dorp, en al sinds zijn kleutertijd pestte hij TRA omdat deze altijd naar varkens stonk. Toen ze beide tieners waren waren ze verliefd geworden op hetzelfde meisje en dit had de relatie tussen TRA en Soija niet veel verbeterd. Zeker niet toen ze uiteindelijk koos voor TRA. De jaloerse Soija probeerde hem sindsdien op elke mogelijke manier dwars te zitten...
'Nou geef eens antwoord, stinkerd.' zei Soija. 'Wat moet jij bij de oudste?' Ongetwijfeld had Soija al gehoord dat de oudste een missie voor TRA had, en uiteraard zag de bullebak groen van jaloezie. TRA zei daarom: 'De oudste heeft een belangrijke taak voor me, dus ik zou me er maar door laten als ik jou was!' Soija begon te lachen. 'EEN TAAK!! hahahaaa! Waarom zou hij een taak hebben voor zo'n varkenshoeder als jij? Je bent nog nooit het dorp uitgeweest. Je hebt niet eens een zwaard jij slapjanus!!'
Soija was in de deuropening gaan staan met zijn armen over elkaar. 'Ik weet het goed gemaakt stinkerd. Als je hier terugkomt met een zwaard in je hand dan zal ik je doorlaten. Zonder kun je toch niks betekenen voor de oudste...'
TRA bleef nog een tijdje staan maar toen bleek dat Soija niet van plan was om hem binnen te laten droop hij verslagen af. Faerie vloog verontwaardigd achter hem aan. 'Wat doe je nou? Je laat je toch niet wegsturen door zo'n dommekracht!!!' TRA draaide zich om naar het feetje. 'Heb je hem niet gezien? Hij is een kop groter dan ik en minstens twee keer zo sterk! Wat moet ik dan?'
Faerie rolde met haar ogen. 'Een zwaard zoeken natuurlijk, dommerd! Kom mee, ik zal je helpen....'

Deelnemers:
1) twinkebel
2) Tink*
3) ook hallo
4) Cytherea
5) Cobalt
6) Flowtje
7) Maxwell
8) Elpida
9) Faerie
10) Mr Soija
11) Hanneke
12) TRA
13) Neiu
14) Spoonie
15) Yerli
16) Saarah
17) duivelaartje
18) Misti
19) Lisaaah
20) Zoef de haas

blauw = gedood
rood = opgegeten

Ok, tijd om te gaan stemmen. Eerst mogen de dorpelingen, en daarvoor hebben ze tot morgenochtend 20:30.
Mensen vergeet niet: ook de tovenaar, ziener, wolfsbane, leerling, heks en verrader hebben een stem in deze ronde...
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 09-07-2006 om 21:03.
Advertentie
Oud 09-07-2006, 21:05
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Cool
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 09-07-2006, 21:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
*ziet TRA tegenover Soija staan*
Hehe, dit wordt nog leuk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 09-07-2006, 21:08
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
zeer leuk

ik gok dat dit het sprookjes genre is

Ik wacht nog even met stemmen om aan te kijken wat anderen stemmen..


Is er in dit spel ook een functie dat niemand stemt?
__________________
Abc.
Oud 09-07-2006, 21:09
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Het was Mr Soija. Soija was de bullebak van het dorp


Ik heb er nu al zin in
Oud 09-07-2006, 21:10
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
morgenochtend 20:30

weer een top verhaaltje
Oud 09-07-2006, 21:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik stem alvast ivm werk morgenavond. En ik ga op Lisaaah stemmen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 09-07-2006, 21:15
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
aangezien niemand zegt op wie te stemmen

Ik stem op: Lisaaah
iemand zal de eerste moeten zijn, dit keer is zij het.
__________________
Abc.
Oud 09-07-2006, 21:15
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Tink* schreef op 09-07-2006 @ 22:07 :
*ziet TRA tegenover Soija staan*
Hehe, dit wordt nog leuk.
Ohja?

Vermakelijk stukje fictie. TRA die nooit reist...tsja...
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 09-07-2006, 21:17
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik stem op Soija, want hij staat mij in de weg.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 09-07-2006, 21:17
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 09-07-2006 @ 22:15 :
Ohja?

Vermakelijk stukje fictie. TRA die nooit reist...tsja...
Citaat:
'Heb je hem niet gezien? Hij is een kop groter dan ik en minstens twee keer zo sterk!
En dan even jullie lengtes irl vergelijken in gedachten. :')
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 09-07-2006, 21:26
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
maxwell schreef op 09-07-2006 @ 22:15 :
aangezien niemand zegt op wie te stemmen

Ik stem op: Lisaaah
iemand zal de eerste moeten zijn, dit keer is zij het.
'

en ze was nog wel zo enthousiast dat ze meedeed

maar ik denk dat ik ook wel op haar ga stemmen, als meerdere mensen dat doen.. op dit moment is ook gewoon nog niemand verdacht. dus moeilijk..

ik vind het wel beter dat de vampier er niet in zit, anders zouden er teveel mensen te snel dood gaan.
Oud 09-07-2006, 21:33
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ik stem ook nu al, anders vergeet ik het morgen, en ook op Lisaaah
__________________
Soija.nl
Oud 09-07-2006, 21:43
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Mja, ik ga denk mee met lisaaaaah, maar wacht nog wel even af.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 09-07-2006, 21:46
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik heb dan ook maar op lisaaah gestemd
Oud 09-07-2006, 21:47
Verwijderd
Ik denk dat het verstandig is om als dorp een geheel te vormen.. dus ik stem op Lisaaah, terwijl mijn eerste instincten 'duivelaartje' influisteren..

maar goed, 1 stem gaat zo verloren he?

Ik wacht nog even met stemmen..
Oud 09-07-2006, 22:05
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
ik ga met maxwell mee, you better not be the wold
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 09-07-2006, 22:14
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Godverdomme.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Ads door Google
Oud 09-07-2006, 22:18
Verwijderd
Goh, daar gaat mijn plaats in het dorp

Ik vraag me af of iedereen er wel bij nagedacht heeft, hoe groot is de kans dat de spelleider mij meteen weerwolf heeft gemaakt? Andere functies passen veel beter bij me...
Oud 09-07-2006, 22:22
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 09-07-2006 @ 23:14 :
Godverdomme.
Edit: Ik was even vergeten dat ik had gezegd dat ik dit spel niet mee zou doen, omdat ik vrijdag op vakantie ga. Entschuldigung voor mijn geraaskal.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 09-07-2006, 22:25
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Dat is wel een beetje zielig voor Lisaaah, hoor. Ik denk ook niet dat zij weerwolf is. Ikzelf had niet op haar gestemd, in ieder geval.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 09-07-2006, 22:25
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 09-07-2006 @ 23:18 :
Goh, daar gaat mijn plaats in het dorp

Ik vraag me af of iedereen er wel bij nagedacht heeft, hoe groot is de kans dat de spelleider mij meteen weerwolf heeft gemaakt? Andere functies passen veel beter bij me...
Ik denk dat de spelleider de functies gewoon willekeurig verdeelt. Dus dat de kans dat jij wolf bent precies even groot is als de kans dat ik wolf ben, of dat iemand anders dat is.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 09-07-2006, 22:26
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 09-07-2006 @ 23:25 :
Dat is wel een beetje zielig voor Lisaaah, hoor. Ik denk ook niet dat zij weerwolf is. Ikzelf had niet op haar gestemd, in ieder geval.
Mja, maar je moet toch iets. Het is een eerste ronde. Dat is altijd zomaar wat gokken. Beter dan dat er gelijkspel komt omdat iedereen iemand anders stemt.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 09-07-2006, 22:37
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 09-07-2006 @ 23:18 :
Goh, daar gaat mijn plaats in het dorp

Ik vraag me af of iedereen er wel bij nagedacht heeft, hoe groot is de kans dat de spelleider mij meteen weerwolf heeft gemaakt? Andere functies passen veel beter bij me...
Hoe moeten wij dat weten
En andere functies ja misschien ben je wel heks of verraderen die staan ook aan de kant van de weerwolven dus in dat geval zou het statistisch gezien geen bal uitmaken

en waarschijnlijk is de kans dat jij weerwolf bent net zo groot als dat iemand anders dat is
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!

Laatst gewijzigd op 09-07-2006 om 22:43.
Oud 09-07-2006, 22:40
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 09-07-2006 @ 23:18 :
Goh, daar gaat mijn plaats in het dorp

Ik vraag me af of iedereen er wel bij nagedacht heeft, hoe groot is de kans dat de spelleider mij meteen weerwolf heeft gemaakt? Andere functies passen veel beter bij me...
Waarom moeten we de eerste keer nadenken bij wat we stemmen? het is zo dat er altijd iemand uit moet bij de eerste stem.
__________________
Abc.

Laatst gewijzigd op 09-07-2006 om 22:43.
Advertentie
Oud 10-07-2006, 07:31
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
ik ga dan ook maar de eerste keer mee met de meeste stemmen om eventueel gelijkspel te voorkomen.
lisaaaah, het spijt me ik stem op jouw.
Oud 10-07-2006, 10:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ook Lisaaaah dan maar. Als we allemaal op een ander stemmen schiet het ook niet op.. Nu weten in ieder geval dan zeker of ze wel of geen wolf is.
Oud 10-07-2006, 10:18
Verwijderd
Makkie, voor lisaah stemmen is zielig, en gehangen wordt ze toch al, dus mijn stem maakt niet uit. Maar buiten dat, willen de bnatuurwetten natuurlijk dat ik TRA stem

Zo nu eerst, mn functie checken en dan verhaal lezen. Of is het leuker eerst het verhaal te lezen, en dan te klijken wta mn functie is?

eerst verhaal dan maar, lekker spannend
Oud 10-07-2006, 10:26
Verwijderd
Goed verhaal

nu mn functie checken
Oud 10-07-2006, 11:04
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Leuk verhaal! (Sprookjes )

En ik ga dan ook maar voor Lisaaaah.
__________________
Wark!
Oud 10-07-2006, 11:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmm op iemand anders stemmen heeft ook geen nut daarom heb ik ook op lisaaah gestemd
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-07-2006, 11:21
Verwijderd
ik volg maar de twee dames boven mij, ik stem toch maar lisaah, ik spaar je ditmaal tra
Oud 10-07-2006, 15:14
Saarah
Saarah is offline
Ik doe hetzelfde als de mensen boven mij, sorry lisaaah.
Oud 10-07-2006, 15:22
Verwijderd
Ik doe niet mee met de schapen, die graag opgegeten willen worden door wolven onder leiding van de verrader. Ik stem op duivelaartje.
Oud 10-07-2006, 15:36
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 10-07-2006 @ 16:22 :
Ik doe niet mee met de schapen, die graag opgegeten willen worden door wolven onder leiding van de verrader. Ik stem op duivelaartje.
Ik doe met je mee, misschien helpt het...
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 10-07-2006, 15:36
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Mja, ik wil best meegaan met duivelaartje. Maar ik wil geen gelijkspel.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Ads door Google
Oud 10-07-2006, 15:48
Verwijderd
was graag iemand andere gaan stemmen dan lisaaah, maar heb al gestemd
Oud 10-07-2006, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-07-2006 @ 16:48 :
was graag iemand andere gaan stemmen dan lisaaah, maar heb al gestemd
Doe eens gek! Wijzig je stem!
Oud 10-07-2006, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 10-07-2006 @ 18:07 :
Doe eens gek! Wijzig je stem!
kan niet

goed, sl bij deze als het mogelijk is, wijzig ik mijn stem
Oud 10-07-2006, 18:02
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik moet nog stemmen! En ik weet niet wie, lisaaaaaah of duivelaartej
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 10-07-2006, 18:16
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
hmmm ik vind je stem wijzigen helemaal een vorm van zwakte
en misschien moet je gewoon kop of munt doen hanneke
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-07-2006, 18:30
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 10-07-2006 @ 19:16 :
hmmm ik vind je stem wijzigen helemaal een vorm van zwakte
En daar vinden we een mede-weerwolf van duivelaartje....
Oud 10-07-2006, 18:45
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 10-07-2006 @ 19:16 :
hmmm ik vind je stem wijzigen helemaal een vorm van zwakte
en misschien moet je gewoon kop of munt doen hanneke
Stem wijzigen?
Misschien nuh, ik denk dat ik Lisaaaah doe, beter dat dan gelijkspel. Maar ik denk nog even een half uurtje an
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 10-07-2006, 18:47
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Mag je überhaupt je stem wijzigen, zo kun je wel bezig blijven. Gewoon goed nadenken en één keer stemmen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-07-2006, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 10-07-2006 @ 19:47 :
Mag je überhaupt je stem wijzigen, zo kun je wel bezig blijven. Gewoon goed nadenken en één keer stemmen.
het was een grap
Oud 10-07-2006, 18:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-07-2006 @ 19:55 :
het was een grap
De rest vatte het anders aardig serieus op. En jouw grapjes kennen we zo onderhand wel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-07-2006, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 10-07-2006 @ 19:57 :
De rest vatte het anders aardig serieus op. En jouw grapjes kennen we zo onderhand wel.
die meetgrap was een goeie *niet spamt*
Oud 10-07-2006, 19:11
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ga denk toch maar voor Lisaaaaaah. Sorry, maar beter dat, dan gelijkspel.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 10-07-2006, 19:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 10-07-2006 @ 19:30 :
En daar vinden we een mede-weerwolf van duivelaartje....
ik vind anders dat jij verdacht hard onder je verhanging probeert uit te komen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-07-2006, 19:26
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Kan iemand een introductie uitleg geven voor ik al die zooi moet lezen waarvan ik nog geen flauw idee heb waarover het gaat?
__________________
That'll be our little secret
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Vowel
220 30-11-2011 21:15
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.