Oud 14-11-2006, 19:11
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Hejej,
Ik ben benieuwd wat de gemiddelde gymnasiast gaat studeren, en ik wil graag wat tips van jullie opdoen > ik zit in GYm6 en weet nog steeds niet wat ik wil..

Ik zit te denken aan de opleiding Internationale Organisaties en Internationale Betrekkingen in Groningen, maar daar zit helaas een numerus fixus op, dus ik mnoet in ieder geval nog een andere studie achter de hand hebben, ik sta namelijk vast geen 8 gemiddeld

greetz
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2006, 19:49
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik heb Gymnasium gedaan en ben nu 2e jaars Rechtenstudent aan de UU.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 19:56
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik zit nou op 5V en ik weet ook nog niet helemaal wat ik wil gaan doen. Waarschijnlijk Milieuwetenschappen, Taalwetenschappen, Culturele Antropologie of iets in die richting. Zeker niks met Latijn of Grieks in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 22:55
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
@ Femic: Heb je dr wat aan dat je latijnn/grieks hebt gedaan met je studie??

@Trass: culturele antropologie lijkt me ook wel interessant..,, enn milieuwetenschappen, wat is dat voor soort studie? Meer wetenschappelijk of meer de culturele kant op?

greetz
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 09:41
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik ben geschiedenis gaan studeren na het gymnasium. Dan heb je er wel iets aan; je weet al meer over de oudheid. Dat komt bij het vak over de oudheid goed van pas.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 16:44
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Ik voel me eigenlijk niet echt een gymnasiast tussen jullie, want mijn interesse ligt totaal niet bij al die alpha studies. Bovendien ben ik ook nog eens ontzettend slecht in Latijn.

6gym nu, het wordt in ieder geval een technische studie.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 17:02
Verwijderd
Ik heb gymnasium gedaan. Nu zit ik in het eerste jaar van Griekse en Latijnse Taal en Cultuur aan de UvA. Volgend jaar ga ik er geneeskunde bij doen (aan de VU).
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 19:03
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
@ RensD > ik doe ook N&G op zich, en ben ook slecht in latijn..
Maar denk wel dat ik iets alpha-achtigs ga doen, want uh biologie vind ik een vreselijk vak, en erg technisch ben ik niet!

Kheb volgens mij ook t verkeerde profiel gekozen, maar ik heb t gekozen omdat je er én het meest aan hebt > je kunt alle kanten nog op, en verder omdat t niet zo moeilijk is, noujah, niet zo veel werk als de maatschappij profielen. als je t ff doorhebt dan hoef je dr verder nie extreem veel meer voor te doenn

Verder lijkt t me nie leuk om alleen in een lab te werken, onderzoek doen,, mmet mensen werken lijkt me veel leuker.. Kben meer verbaasd over het gedrag van mensen dan hoe de wereld natuurkundigg in elkaar zit > dat is allemaal nog wel te begrijpen,, het gedrag van mensen is wat ongrijpbaarder, dat is denk wat me er interessant aan lijkt,,
Maar ik weet verder nog nixx te doen na Gym6 duss

greetz
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 19:08
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb ook gymnasium gedaan en ben daarna klassieke talen gaan studeren in Groningen. Nu doe ik de master oudheidkunde aan de VU.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 14:03
Verwijderd
Ik ben geneeskunde gaan studeren, en ik vind niet dat ik bijzonder veel aan mijn klassieke talen heb, ook al komen veel woorden wel uit het latijn of grieks (of eigenlijk doen ze veel vaker alsof en is het potjeslatijn). Je leert het ook snel genoeg zonder dat je die klassieke talen hebt gedaan.

Ik heb er ooit wel eens over nagedacht om Klassieke Talen te gaan studeren, gewoon omdat ik de vakken wel leuk vond, maar de studie trok me niet echt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 18:07
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
@ thoughtful > klinkt logisch! Wel jmmr dat t dan wegzakt en alles denk ikk,, mja..

@missy > klassieke talen heb je vast wel iets aan als je oudheidkkunde studeerT! Heeft vast wel overeenkomsten!

greetz
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 18:20
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
tinustijger schreef op 14-11-2006 @ 22:55 :
@Trass: culturele antropologie lijkt me ook wel interessant..,, enn milieuwetenschappen, wat is dat voor soort studie? Meer wetenschappelijk of meer de culturele kant op?

greetz
Je kunt kiezen uit twee richtingen: milieu-natuurwetenschappen en milieu-maatschappijwetenschappen. Voor het eerste heb je een natuurprofiel nodig, het tweede kun je met alle profielen volgen. Volgens mij houd je je met natuurwetenschappen meer bezig met oorzaken/gevolgen (berekeningen enz) en met de maatschappijwetenschappen gaat het er meer over hoe je het in de praktijk brengt. Op www.geo.uu.nl kun je er meer over vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 15:24
Morri
Morri is offline
Ik zit nu in 5gymnasium en wil waarschijnlijk Klassieke Talen gaan studeren. Ik weet alleen nog niet waar. Waarschijnlijk wordt het Leiden, anders Nijmegen. Groningen is te ver weg (jammer, want het lijkt me daar wel leuk, maar 3 uur treinen is te veel), Amsterdam trekt me helemaal niet. Ik heb nog wel over Belgie gedacht, maar dat heb ik zonder reden toch maar weer een beetje 'afgewezen', weet niet precies waarom.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 15:37
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
tinustijger schreef op 14-11-2006 @ 22:55 :
@ Femic: Heb je dr wat aan dat je latijnn/grieks hebt gedaan met je studie??
Neen. Natuurlijk stukje algemene ontwikkeling enzo, maar niks met m'n studie.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 19:14
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
Morri schreef op 17-11-2006 @ 15:24 :
Ik zit nu in 5gymnasium en wil waarschijnlijk Klassieke Talen gaan studeren. Ik weet alleen nog niet waar. Waarschijnlijk wordt het Leiden, anders Nijmegen. Groningen is te ver weg (jammer, want het lijkt me daar wel leuk, maar 3 uur treinen is te veel), Amsterdam trekt me helemaal niet. Ik heb nog wel over Belgie gedacht, maar dat heb ik zonder reden toch maar weer een beetje 'afgewezen', weet niet precies waarom.
Wil je niet op kamers dan?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 21:52
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Groningen is een geweldige studentenstad, weet ik uit eigen ervaring. Ik studeer overigens GLTC, maar als dat nu nog niet duidelijk was...
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 11:50
Morri
Morri is offline
@Sanctus: jawel, maar dan blijf ik drie uur treinen te ver vinden. Ik vind het ook gewoon geen prettig idee, zo ver weg. Plus dat ik dan meteen op kamers zou moeten, terwijl ik nu anders eerst nog even kan reizen als ik nog geen kamer heb.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 00:14
docent
docent is offline
Ik ben eerst in Delft gaan studeren (wisk.), maar dat was niet zo'n succes.
Daarna klassieke talen: goede keuze (voor mij dan)!
@tinustijger: Ik geloof niet dat "de gemiddelde gymnasiast" iets gaat studeren, of het moet geneeskunde of rechten zijn. Maar volgens mij verschilt dit weer heel sterk per school en per jaarlaag.
Je hebt N&G gekozen; waarom niet C&M? Volgens mij weten de meeste mensen die geen dokter willen worden al of ze wel of niet iets met technische vakken willen gaan doen...
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-11-2006, 11:19
Frusciante
Avatar van Frusciante
Frusciante is offline
ik doe antropologie & politicologie en ik kan wel zeggen dat ik echt niks heb aan mn latijn. tsja sommige politieke termen ken je al omdat ze uit het latijn komen, maarja dat heeft verder weinig toegevoegde waarde
hoewel ik het gymnasium opzich wel erg toegevoegde waarde vind
__________________
And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 14:28
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Citaat:
docent schreef op 22-11-2006 @ 00:14 :
Ik ben eerst in Delft gaan studeren (wisk.), maar dat was niet zo'n succes.
Daarna klassieke talen: goede keuze (voor mij dan)!
@tinustijger: Ik geloof niet dat "de gemiddelde gymnasiast" iets gaat studeren, of het moet geneeskunde of rechten zijn. Maar volgens mij verschilt dit weer heel sterk per school en per jaarlaag.
Je hebt N&G gekozen; waarom niet C&M? Volgens mij weten de meeste mensen die geen dokter willen worden al of ze wel of niet iets met technische vakken willen gaan doen...
Ik heb geen C&M gedaan omdat je daar praktisch niets mee kan, in vergelijkinging met de natuurprofielen dan. Ook vind ik talen niet zo heel interessant, ik had dan denk ik beter E&M kunnen doen. Verder ben ik wel blij dat ik N&G heb gedaan, het is ook wel een makkelijk profiel geweest voor mij, als je eenmaal iets door hebt dan kan je het op allerlei manieren toepassen (wiskunde, natuurkunde, scheikunde) en hoef je dus weinig gewoon te stampen, iets wat ik erg vervelend vind. Verder kan ik nu nog praktisch elke studie doen, behalve sterrenkunde aan sommige universiteiten en bepaalde talen die ik niet op hoog niveau gehad heb > Frans en Duits, en dat vind ik eigenlijk geen groot gemis. Ik heb namelijk ook economie 1 erbij gekozen, daarmee staan ook alle economische studies weer open..

Aan de ene kant is het heel fijn dat ik nog zoveel kan, aan de andere kant maakt het het nog wel veel moeilijker om te kiezen.. Klassieke talen wordt het niet denk ik > wel leuke studie denk ik maar ik wil niet in het onderwijs, en verder kan je er niet zo heel veel mee heb ik de indruk..

greetz

greetz
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 01:29
Verwijderd
@ tinustijger: ik zou allereerst gewoon gaan studeren wat je leuk vindt en niet waar je in wilt werken. Natuurlijk is dat belangrijk, maar ik geloof dat je gewoon je hart en gevoel moet volgen en niet te veel met je verstand moet kiezen. Verstandige keuzes zijn vaak niet de leuksten. En je rolt nu zo makkelijk ergens in wat je leuk vindt. Je kan met een bepaalde studie meerdere masters doen, waardoor je helemaal de kant daarvan op kan die je wilt.
Is anders iets als BetaGamma niet iets voor jou? Dan ga je op allemaal vakken dieper in en je kan kiezen uit ik weet niet hoeveel masters. Wel cool, een vriendin van me doet het, dus als je er meer over wil weten moet je het maar even zeggen.
Misschien is het ook een idee om gewoon met allemaal studies een dagje mee te lopen, want in het echt is het toch allemaal anders dan dat je verwacht en wat je uit de boekjes kan opmaken. Succes!

@ Docent: Cool, eerst wiskunde! Dat is trouwens ook best wel een veel voorkomende combi (natuurkunde overigens ook)! Waar heb je daarna klassieke talen gestudeerd?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 20:08
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Momenteel studeer ik geschiedenis en Russisch. Bij geschiedenis was wat extra voorkennis bij het vak Oudheid wel fijn en bij Russisch merk ik dat ik meer een basis heb bij vakken als Grammatica en Taalkunde dan mijn studiegenoten die geen Latijn en/of Grieks hebben gedaan op de middelbare school.
Op de middelbare school had ik het profiel N&G om een zo breed mogelijke vooropleiding te hebben en alle opties open te houden en daar ben ik ook heel blij om. Ook al doe ik nu niets met dat natuurprofiel; het geeft ook wat extra algemene ontwikkeling.
Oh ja, en Groningen is een hele leuke studiestad . Wat betreft IO/IB viel het afgelopen jaar ontzettend mee met loten. Door het feit dat het een studie is met -terecht trouwens- een numerus fixus worden al veel mensen afgeschrikt en als je het echt wilt zou ik zeker meedoen.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 10:55
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Jaahh das idd waar > ik ben gisteren naar 'een dag student' geweest van IO/IB in Groningen, en ze vertelden dat ze iets van drie jaar geleden de numerus fixus hebben ingesteld omdat er dat jaar 400 aanmeldingen waren voor de studie en ze eigenlijk maar plaats hadden voor 220 mensen. Maar in de jaren daarna hebben ze nog niet één keer dat aantal mensen gehaald! Ze hebben tot nu toe dus iedereen nog toegelaten!

Het was wel een leuke dag maar het was wel echt georganiseerd voor 6 VWO'ers, je liet niet echt mmet gewone studenten mee. OOk wel logisch omdat de gemiddelde IO/IB student misschien een college van 1,5 uur heeft en daarna thuis gewoon zelfstandig verder moet gaan!

Dat BetaGamma klinkt op zich wel gaaf, maar ik denk dat het niet echt iets voor mij is, ik heb de laatste jarenn toen in N&G deed toch wel gemerkt dat ik niet zo geïnteresseerd ben in Bèta-vakken..

Russisch! Dat klinkt errggg gaaf! Mag ik vragen of je als je twee studies doet ook twee keer collegegeld moet betalen??

greetz
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 12:09
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Citaat:
tinustijger schreef op 26-11-2006 @ 10:55 :
Mag ik vragen of je als je twee studies doet ook twee keer collegegeld moet betalen??
Nee, je betaalt een keer collegegeld. Houd er wel rekening mee dat je wel voor twee studies boeken aan moet schaffen; dat kost je een paar honderd euro per jaar.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 22:44
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Ik zit momenteel in 6 gymnasium en ik ga volgend jaar als alles meezit beginnen aan de opleiding Choreografie/ Theatherdans uitvoerend aan de dansacademie.
En ja, hier kijken mensen nogal een raar van op...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2006, 09:15
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Cool! Ze kijken er denk ik alleen vreemd van op omdat t nie veel voorkomt in t algemeen > dat mensen daar heen gaan, heb je al auditie enzo gedaan??

greetzz
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Belgarath schreef op 26-11-2006 @ 12:09 :
Nee, je betaalt een keer collegegeld. Houd er wel rekening mee dat je wel voor twee studies boeken aan moet schaffen; dat kost je een paar honderd euro per jaar.
Of een paar duizend als je geneeskunde gaat doen zoals ik
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 15:18
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Ooow! kosten de boeken van geneeskunde zoveel dan??

greetz
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 13:46
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
tinustijger schreef op 08-12-2006 @ 15:18 :
Ooow! kosten de boeken van geneeskunde zoveel dan??

greetz
Helaas wel..

offtopic: je speelt toch niet toevallig bij Dames1 van Hardenberg he..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 00:13
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Uiteindelijk ben ik bij geschiedenis beland.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 20:02
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
okeej, leuk?
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 14:25
Il organista
Avatar van Il organista
Il organista is offline
Theologie. Doe je tenminste ook nog wat met je Klassieke Talen. En Hebreeuws, trouwens.
__________________
Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 19:32
Charl0tteee
Avatar van Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Ik ga technische/medische kant op

Hoewel ik volgend jaar wel grieks en latijn erin houd als ik mn profiel ga kiezen (NTofNG), altijd handig
__________________
Zoveel dromen en te weinig nachtrust.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 22:02
Crimson
Crimson is offline
Ik zit in 6gymnasium en volgend jaar ga ik American Studies in Groningen studeren.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 10:57
Verwijderd
Ik zit in 6 gymnasium en ik ga of diergeneeskunde studeren, of klassieke talen of oudheidkunde. Het liefste alledrie
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 12:15
Verwijderd
Hmm das wel een beetje jammer voor jou dat ze alleen diergeneeskunde in Utrecht hebben en juist daar geen klassieke talen hebben.. . Of het wordt wel heel erg pendelen!
Maar je bent de eerste hier die ook iets geneeskundigs met klassieken wil combineren Al ken ik wel wat mensen die klassieken zijn gaan doen nadat ze uitgeloot zijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2006, 15:59
tinustijger
Avatar van tinustijger
tinustijger is offline
Heejj Crimson>

Dat lijkt me op zich ook wel leuk > ik wil denk k graag Internationale Organisaties en Internationale Betrekkingen doen maar die heeft loting > dus als ik daar nie door kom misschien wel american studies,,,!
Maar t land heeft geen extreme fantastische indruk op mij gemaakt dus ik zou het eerder doen voor het engels en voor het internationale tintje, Amerika is me eigenlijk veel tye rechts om leuk te vinden
__________________
dabit deus his quoque finem!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 17:29
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 15-12-2006 @ 12:15 :
Hmm das wel een beetje jammer voor jou dat ze alleen diergeneeskunde in Utrecht hebben en juist daar geen klassieke talen hebben.. . Of het wordt wel heel erg pendelen!
Maar je bent de eerste hier die ook iets geneeskundigs met klassieken wil combineren Al ken ik wel wat mensen die klassieken zijn gaan doen nadat ze uitgeloot zijn
Ja, ik zit nog erg te twijfelen, maar ik denk dat het toch diergeneeskunde wordt, aangezien de exacte vakken mij erg liggen, en de andere niet zo (behalve dan latijn), en dat ik dan de klassieke oudheid als hobby houd.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 18:53
patrik594
patrik594 is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 24-11-2006 @ 01:29 :


@ Docent: Cool, eerst wiskunde! Dat is trouwens ook best wel een veel voorkomende combi (natuurkunde overigens ook)! Waar heb je daarna klassieke talen gestudeerd?
Is dat zo?! Is het mogelijk de studies GLTC en bijv. Natuurkunde te combineren? Ik heb enkele weken terug besloten GLTC te studeren. Nu doe ik echter NT en Natuurkunde vind ik ook erg leuk. Tóch wil ik GLTC studeren want Grieks vind ik gewoon geweldig! Zou je iets meer kunnen vertellen over zo'n combinaties. Hebben zo'n combinaties nu te maken met dat nieuwe "honourprogramma"?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 15:47
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik zit te denken aan bedrijfskunde
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 19:28
Verwijderd
Eén jongen in mijn jaar studeert natuurkunde en GLTC (allebei eerste jaar en voltijd) en er zit ook een jongen in mijn jaar (eigenlijk half) die wiskunde studeert en in het jaar boven mij ook . Het kan dus
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 14:15
welle
Avatar van welle
welle is offline
Ik ga klassieke talen studeren
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 21:35
Verwijderd
En weet je al waar?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 23:18
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 28-12-2006 @ 21:35 :
En weet je al waar?
Groningen natuurlijk, waar anders?
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 15:24
didaskalos
didaskalos is offline
Natuurlijk in Groningen. Dat is een geweldige stad!
Ik heb er trouwens ook gestudeerd.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 17:22
welle
Avatar van welle
welle is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 28-12-2006 @ 21:35 :
En weet je al waar?

Natuuuuurlijk in Amsterdam (Uva). Lekker in de grote stad
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 17:37
essie89
essie89 is offline
hee steefos ikke niet hoor

Ik ga Grieks en Latijn in Leiden studeren, heb ik nog bondgenoten?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 01:38
Verwijderd
Citaat:
welle schreef op 30-12-2006 @ 17:22 :
Natuuuuurlijk in Amsterdam (Uva). Lekker in de grote stad
Jeeeeeej !!!
Wil je trouwens een keertje meelopen ofzo om er alvast van de proeven ?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 16:04
welle
Avatar van welle
welle is offline
Heb ik al gedaan, daarom weet ik ook dat ik naar de UvA wil Ik weet niet of jij er toen was, ik was er met nog twee klasgenoten toen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 19:57
Houseparty21
Houseparty21 is offline
ik ben 24 en ga nu MBO doen


heb wel gym gedaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Gymnasium vs. Atheneum
FastJapie
238 24-04-2012 20:07
Studeren University College #8
MizZoo
500 21-03-2011 23:50
Liefde & Relatie opleiding- en intelligentieniveau belangrijk?
Sanoeske
197 02-05-2005 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.