Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2010, 16:30
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Heb bij de lokale computerboer (ja hoor ze bestaan nog steeds ) deze ''Notebook cool pad'' gekocht voor 10 euro, tevens mijn inmiddels erg trage Compaq laptop laten upgraden van 40 gb harddisc 4500 rpm en 512 Mb RAM geheugen naar.... 160 gb harddisc 5400 rpm en 1024 Mb RAM geheugen. Dat verschil merk je direct, alsof je van een fiets op een bromfiets overstapt.

''Notebook cool pad DX 564'' Grappig die blauwe led lichtjes aan de onderkant, wordt gevoed via de USB poort.


Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 17:03.
Advertentie
Oud 10-01-2010, 13:52
Verwijderd
1024 MB is perfect als je bij XP blijft, maar zodra je er vista opzet, is het precies alsof je opeens op een step op een kaseiweg zit
Oud 11-01-2010, 03:02
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
1024 MB is perfect als je bij XP blijft, maar zodra je er vista opzet, is het precies alsof je opeens op een step op een kaseiweg zit
Als je nieuwere Window versie's op een ''iets oudere'' laptop (uit 2006) wilt draaien dan heb je gelijk, maar op deze laptop zat orgineel XP en dat draait met deze uitbreiding op het RAM geheugen en nieuwe HD als een sneltrein die op tijd rijdt. Daar ik deze Compaq laptop niet zo heel veel gebruikt had, gun ik hem nog een tweede ge-upgrade ronde. Uiteraard heb ik na de upgrade Windows XP weer opnieuw erop geinstaleerd met de oorspronkelijk bijgeleverde herstel CD.

Mijn nieuwe desktop computer draait op Windows 7 en met 6 GB RAM geheugen en dat gaat als een speer!
Oud 11-01-2010, 17:01
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Afgelopen week bij een kantoormeubel handel deze (zeer jonge gebruikte) luxe burostoel en ladenblok gekocht, zijn ze vandaag komen brengen. Mijn oude burostoel was oorspronkelijk een gehandicapten stoel die volgens mijn moeder zeker 25 tot 30 jaar is moet zijn, maar heel hard aan vervanging toe was. Bovendien was deze stoel voor mijn lengte niet geschikt.
Bij het brengen heeft de chauffeur de oude stoel mee teruggenomen, hoef ik 'm tenminste niet weg te werken (lees uit elkaar zagen)

Oude (versleten burostoel)



Nieuwe burostoel, zit als een luxe zetel!



Ladenblok, zware metalen uitvoering.

Oud 14-01-2010, 16:03
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Philips 8260

Oud 22-01-2010, 21:14
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Dif #4 uit 2007
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 04-02-2010, 20:46
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ongelofelijk maar waar, vrijwel alle (online) winkels afgebeld in heel Nederland, maar nergens een 40PFL9704H/12 te vinden, maar wel bij de Mediamarkt in Duitsland (Herzogenrath) vlakbij Kerkrade, meteen maar een flinke aanbetaling gedaan want het was de laatste die ik nog kon krijgen. Komende tijd zo rond 13 of 14 februari as ga ik 'm ophalen.
Oud 04-02-2010, 22:57
Verwijderd
Zoveel LCD tv's te koop tegenwoordig, koop je er toch gewoon één van een ander merk?
Oud 04-02-2010, 23:08
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Zoveel LCD tv's te koop tegenwoordig, koop je er toch gewoon één van een ander merk?
Nee ik wil persé dit Philips type hebben.

1) vanwege de zeer mooie full color ambilight
2) Full HD
3) Responstijd 1 ms
4) Zeer exclusief uiterlijk en fraai afwerkings nivo
5) LED TV (dus geen LCD achtergrond verlichting
6) Stroomverbruik 92 watt voor 102 cm beeldformaat
7) Zeer uitgebreide connectiviteit
Oud 04-02-2010, 23:11
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Je muist met links?
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 06-02-2010, 18:24
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Vandaag eindelijk de Philips 40PFL9704H/12 in huis staan In een woord..WOW zeg, da's pas een LED televisie.

Deze TV was niet goedkoop, maar ben de hoge prijs allang weer vergeten. Deze TV is zijn geld meer dan waard. Compliment aan Philips.

KLik op de link op het tabblad ''specificaties'' om alle technische gegevens te zien.

http://www.consumer.philips.com/c/te..._12/prd/nl/nl/

Heb momenteel nog analoog TV van Ziggo, maar dat gaat binnenkort veranderen in digitaal met schotelantenne. Op DVD en PC geeft dit scherm pas echt superscherp beeld weer.

Bij bewegende beelden en films en gewoon TV kijken komt de zeer kleurrijke ambilight pas echt tot zijn recht. Bij mijn eerste Philips plasma vond ik vergeleken met deze de ambilight maar suf uitzien. De ambilight wordt hier vollediig onafhamkelijk verzorgd door 3 kleuren led modules en kunnen hierdoor volledig onafhankelijk van elkaar werken in alle kleuren. Zal straks een foto plaatsen met de ambilight werkend. Het ambilght effect moet je eigenlijk in het echt zien, een foto geeft het niet zo natuurgetrouw weer.



Aangesloten op het internet.




Een fragment uit een DVD film.

Oud 08-02-2010, 16:37
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
de grote cornel fotoshow !

oke dit heb ik allemaal nieuw.
1. DE BOM pumps (lak, hoog & trashy)
2. Chanel/jasje nep natuurlijk
3. zwart jurkje no. 2394387
4. CRACK berry <3
5. BOEKEN
6. grijs uitgaansjurkje met kantjes en gedoe
__________________
april is the cruellest month
Oud 12-02-2010, 17:12
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Rond 16 uur werd er plotseling aangebeld, kwam TNT post een pakket afleveren, blijkt het het nieuwste modem te zijn geheel kado gekregen van mijn privider xs4all (normaal 199 euro). Meteen uitgepakt en voordat ik de boel kon instaleren moest ik zowel mijn internet alsook mijn telefoon loskopplen. De helepdesk van xs4all heeft mij terug gebeld op mijn mobiele telefoon zodat ik binnen 20 minuten de boel na opnieuw ingesteld te hebben weer draaiende heb.

Aansluiting is stabieler en sneller geworden, telefoon kraakt niet meer bij het bellen naar sommige nummers.

Kortom toppie van xs4all, ze krijgen van mij de heerlije warme douche voor deze puike en gratis service.



Voor alle specs klik op de link.

http://www.xs4all.nl/klant/service/adsl/fritzbox.php
Oud 20-02-2010, 17:04
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Zoals in eerdere posting hier wilde ik digitale TV hebben op mijn TV, en heb vandaag een HD decoder gekocht (Humax 5000) met de betere HDMI kabel, en toen ik de boel aangesloten had en de TV aanzette op HDMI 1 ingang ging er een echte HD wereld (Nederland 1,2, 3 National Geo Graphic en Discovery HD) voor mijn ogen open, zo'n superstrak televisiebeeld heb ik nog nooit eerder op een flatscreen gezien. Uiteraard heb ik wel de betere HDMI kabels gebruik, scart kabels komen er bij mij niet meer in!

Humax 5000 digitale HD decoder.



Vivanco HDMI kabel



Dit is echt genieten op mijn Philips 40PFL9704H televisie.

Nu nog een blue ray DVD speler en de set is compleet, bij extra geluid bij bv films wordt het geluid geleid via de losse hi fi versterker.

Laatst gewijzigd op 20-02-2010 om 19:47.
Oud 20-02-2010, 21:40
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline


Ook in zwart en blauw gekregen, omdat ik schijnbaar een designtrutje ben.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 21-02-2010, 18:48
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
twee flessen lekkere rode wijn van de appie, waaronder een cahors uit 2007 yum. En een fantastisch wit bloesje met strik. En plannen voor een nieuwe tat op den rug hmmm
__________________
april is the cruellest month
Oud 22-02-2010, 15:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb nieuw:

Een grijs Skeletor T-shirt
Lage zwarte, leren allstars
1,5 tB harde schijf
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-02-2010, 15:48
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Vandaag een nieuwe blue ray DVD speler gelocht, zeg maar het vlaggeschip van Philips. Nu is de set compleet.

Philips bleu ray BDP9500



Verbazend snelle opstart en inleestijd
Hi end afwerking, zowel de buiten alsook de binnenkant (met oa een ringkern trafo als voeding)
Aparte DACS voor beeld en geluidsverwerking.

Klik op de link, vervolgens tabblad specificaties om alle technische gegevens te zien.

http://www.consumer.philips.com/c/bl..._12/prd/nl/nl/
Oud 26-02-2010, 19:34
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Wacom bamboo pen, Intuos is me op het moment nog te duur
Twee nieuwe broeken
En een nieuwe hoed
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 27-02-2010, 18:18
Verwijderd
Larp-laarzen
Een groen t-shirt van de H&M
Een lichtblauw, een felblauw en een zwart t-shirt van de Britain
Blauwe extensions, gekregen van mijn ouders <3
Oud 03-03-2010, 01:40
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Ook in zwart en blauw gekregen, omdat ik schijnbaar een designtrutje ben.
Wot

Ontopic;

- Dit schatje, of nouja, een tas uit diezelfde reeks die er erg op lijkt. Hij heeft wel gewoon een schouderband, en er zitten wat elegantere details aan. Rib uit m'n lijf, maar het is nogal zeldzaam dat ik iets moois tegenkom in een winkel, dus het is 't waard
- Olijfgroene hippiepet, of hoe heten ze.
- Zwart truitje met eh dingen eraan.
- Blackbook.
- Een oude foto uit WO2, met een verdwaasde soldaat erop. Hij heeft een kom soep vast. Een of andere slimmerik heeft er 'Soep halen.' onder geschreven.
- Postzegels uit nazi-Duitsland met Hitlers tevreden kop erop.

Toen ik dat laatste wilde afrekenen en het aan de man van het curiosawinkeltje gaf zei hij: "Zo, onze grote vriend." En toen ik daar heel hard om moest lachen zei hij "Het is wel mijn best verkochte artikel hoor, Adolf Hitler!"

Oud 05-03-2010, 20:59
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Wot
Die dingen heten Domoren en zijn gebaseerd op babydrinkbekers. Ik weet nog steeds niet of ik het als compliment moet zien of als 'subtiele' hint dat ik een slechte drinker ben.


Nieuw:

Het zijn oorknopjes en misschien vallen ze tegen in het echt maar ik wilde ze gewoon hebben
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 06-03-2010, 11:33
Verwijderd
Oh die zijn gaaf!!!
Oud 06-03-2010, 11:44
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Larp-laarzen
Een groen t-shirt van de H&M
Een lichtblauw, een felblauw en een zwart t-shirt van de Britain
Blauwe extensions, gekregen van mijn ouders <3
LARP als in met zwaardjes WOOOAAAAH roepen enzo?

OT:
-Pyromaniac vest.
-2 broeken bij de Britain in de uitverkoop, waarvan eentje zo groot is dat ik er gewoon in kan wonen.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 06-03-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Die dingen heten Domoren en zijn gebaseerd op babydrinkbekers. Ik weet nog steeds niet of ik het als compliment moet zien of als 'subtiele' hint dat ik een slechte drinker ben.


Nieuw: [afbeelding]


Het zijn oorknopjes en misschien vallen ze tegen in het echt maar ik wilde ze gewoon hebben
Domoren, dat is wel een goedgekozen naam. Ik denk dat je met zo'n Domoor constant je glas omgooit, door die enorme handvaten. Wat een pauperuitvinding

Wel behoorlijk leuke oorknopjes, ja
Oud 06-03-2010, 14:29
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
LARP als in met zwaardjes WOOOAAAAH roepen enzo?
En mensen beheksen en goed geacteerd dood gaan enzo.
Citaat:
Domoren, dat is wel een goedgekozen naam. Ik denk dat je met zo'n Domoor constant je glas omgooit, door die enorme handvaten. Wat een pauperuitvinding

Wel behoorlijk leuke oorknopjes, ja
Mens, de Domoor is je glas

Nog ruim een week voor ik ze kan verwachten
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 06-03-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
En mensen beheksen en goed geacteerd dood gaan enzo.

Mens, de Domoor is je glas

Nog ruim een week voor ik ze kan verwachten
Ja, dat zeg ik toch ook? Je hebt dan een glas cq Domoor, en dat glas gooi je constant om want er zitten reusachtige uitsteeksels aan.

Moeten wachten op leuke nieuwe aanwinsten
Oud 06-03-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
LARP als in met zwaardjes WOOOAAAAH roepen enzo?


- 1 kinderboek (eigenlijk 2, maar dat ene had ik al een week langer)
- pot Gauloises tabak
- sms-stalker
Oud 08-03-2010, 18:39
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
fabuleus navy jurkje met roesjeskraag @ Zara

donkerblauwe panty to match

20-denier panty, kan nooit kwaad

rode nagellak

blauwe trui @ River Island met I LOVE PARIS. which i don't really, want ik vind UK eigenlijk leuker but never mind, en heb trouwens ook een Edith Piaf fetish de laatste tijd so hmmh.
__________________
april is the cruellest month
Oud 09-03-2010, 10:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
fabuleus navy jurkje met roesjeskraag @ Zara

donkerblauwe panty to match

20-denier panty, kan nooit kwaad

rode nagellak

blauwe trui @ River Island met I LOVE PARIS. which i don't really, want ik vind UK eigenlijk leuker but never mind, en heb trouwens ook een Edith Piaf fetish de laatste tijd so hmmh.
Ik vind het fijn om te lezen dat er iemand is die volgens mij net zoveel kleding koopt als ik.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 09-03-2010, 14:45
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline


Besteld. Hopelijk durf ik het wel te dragen
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 09-03-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Besteld. Hopelijk durf ik het wel te dragen
Zijn het allemaal losse ringetjes of 1 ring per vinger?Of per hand (maar dat lijkt me erg onhandig). Zou dat niet erg fragiel zijn en ombuigen?

Wel heel tof
Oud 09-03-2010, 16:26
Verwijderd
van de H&M shop;
Oud 09-03-2010, 16:26
Verwijderd


Oud 09-03-2010, 20:00
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Zijn het allemaal losse ringetjes of 1 ring per vinger?Of per hand (maar dat lijkt me erg onhandig). Zou dat niet erg fragiel zijn en ombuigen?

Wel heel tof
Ze zijn allemaal los, dus je kunt verschillende combinaties maken. Ik hoop dat het stevig is, 't is prijzig genoeg
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 10-03-2010, 12:14
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Wel grappig, maar het lijkt me vrij onhandig. Ik heb een ring met een klein uitsteekseltje en daarmee blijf ik al in mijn kleding haken en dat is zo zonde.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 10-03-2010, 13:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb net nieuwe panty's en inktpatronen en fietslampjes en een zwart satijnen haarbandje dat ik al eens eerder had gekocht maar kwijt ben geraakt, en een wijd gebreid zwart truitje met halflange mouwen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 10-03-2010, 21:06
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Wel grappig, maar het lijkt me vrij onhandig. Ik heb een ring met een klein uitsteekseltje en daarmee blijf ik al in mijn kleding haken en dat is zo zonde.
Het moet sowieso niet met breisels en dergelijke gedragen worden nee. Als het echt mis gaat, maak ik er misschien een ketting van.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 11-03-2010, 14:44
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Ik vind het fijn om te lezen dat er iemand is die volgens mij net zoveel kleding koopt als ik.
ohyeah.

daarom ook:

navy strapless stippeljurk van h&M OMGZ liefde. wat er up is met mij en navy de laatste tijd weet ik niet zo goed maar tot nu toe lijkt het een succesvolle match te zijn

PLUNDRA @ ikea whoo. winst: bollamp <3, bureaulampje, kleerhangers & rode bekers.

En pasta, spinazie, sinaasappelsap, appels en sushi. yum.
__________________
april is the cruellest month
Oud 12-03-2010, 15:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een nieuwe spijkerbroek en een zwart met wit en grijs geruit blousje met korte mouwen

En voor vanavond een maaltijdsalade met kip en rijstepudding en een fles seven up
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2010, 19:32
Verwijderd
Sokken gekocht vandaag
Witte met zwarte luipaardvlekjes
Oud 15-03-2010, 20:44
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
wit chanel-esque breisel @ Primark yeah. cadeau van de moeder.
__________________
april is the cruellest month
Oud 23-03-2010, 19:00
Verwijderd
- allerlei soorten kaas
- proteïne-shakes
- Deze tas:

Oud 24-03-2010, 21:08
something..
something.. is offline
ehm vandaag of de hele week ??

nauja een lijtje van de week

3 nieuwe games
nieuwe geheugenkaart voor mob 4gb
oortjes voor MP4
2 dvds ala 40,- euries
ong. 12 tot 13 blikjes energy
6blikjes bier
2 zakken chips
ben van de ruim 200,- euro die ik had gezakt naar de 40 euro
gelukkig krijg ik van de week men loon XD
__________________
safe your anger for the future, and change it in power.
Oud 24-03-2010, 21:10
something..
something.. is offline
Citaat:
Rond 16 uur werd er plotseling aangebeld, kwam TNT post een pakket afleveren, blijkt het het nieuwste modem te zijn geheel kado gekregen van mijn privider xs4all (normaal 199 euro). Meteen uitgepakt en voordat ik de boel kon instaleren moest ik zowel mijn internet alsook mijn telefoon loskopplen. De helepdesk van xs4all heeft mij terug gebeld op mijn mobiele telefoon zodat ik binnen 20 minuten de boel na opnieuw ingesteld te hebben weer draaiende heb.

Aansluiting is stabieler en sneller geworden, telefoon kraakt niet meer bij het bellen naar sommige nummers.

Kortom toppie van xs4all, ze krijgen van mij de heerlije warme douche voor deze puike en gratis service.

[afbeelding]


Voor alle specs klik op de link.

http://www.xs4all.nl/klant/service/adsl/fritzbox.php
zo jij hebt een leven nu XDXD
echt super man ik kwijl al bij de gedachte
waarom heb ik niet zoveel geld
__________________
safe your anger for the future, and change it in power.
Oud 24-03-2010, 21:36
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
zo jij hebt een leven nu XDXD
echt super man ik kwijl al bij de gedachte
waarom heb ik niet zoveel geld
Als je goed gelezen heb staat er dat ik dit modem gratis gekregen heb omdat ik langer als 2 jaar klant ben, schijnbaar zijn ze bang dat klanten weglopen als ze geen gratis extraatjes krijgen. Afgelopen week weer een brief gekregen dat alle xs4all klanten (langer dan 2 jaar klant) gratis dubbele snelheid krijgen zonder abonnements verhoging. Ben benieuwd.
Oud 01-04-2010, 19:22
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Afgelopen week had ik een Sony PS3 slim gekocht, maar na 2 dagen spelen en uittesten blijk ik toch geen gamer te zijn, het apparaat heb ik om deze reden teruggebracht en met het teruggekregen geld deze mini computer gekocht (voor mijn Philips flatscreen TV) en hierover ben ik wel heel tevreden.
Tijdens het aanzetten werd de beeldresolutie meteen automatisch (aanbevolen door de videokaart) ingesteld naar 1920 x 1080 op mijn TV.

HP Pavilion Slimline s5320



Technische gegevens.

Processor-kloksnelheid 2930 MHz
Processor model Intel Pentium Dual-Core E6500
ProcesBesturingssysteem/software
Inclusief besturingssysteem Windows 7 Home Premium
Front-side bus processor 1066 MHz
Geïnstalleerde processorcache 2
Geheugen
Intern geheugen 4096 MB
Intern geheugentype DDR3 SDRAM
Opslagmedia
Compatibele geheugenkaarten SD, SDHC, MMC, MMC Plus, MS, MS Pro, xD
Geïntegreerde kaartlezer
Schijf
Totale opslagcapaciteit 500
Harde schijf-interface Serial ATA
Rotatiesnelheid 7200 RPM
Video
Grafische adapter ATI Radeon HD 4350
Maximum geheugen grafische adapter 2303
Dedicated video memory 512
Integrated Video Adapter (UMA/GMA)
Audio
Audiosysteem High Definition Audio 5.1
Optische drive
Soort optische drive DVD±RW
LightScribe
Verbindingsmogelijkheden
Aantal IEEE 1394-/Firewire-poorten 0
USB 2.0 poort(en) 6
Seriële poort(en) 0
Parallelle poort(en) 0
PS/2 poort(en) 0
VGA (D-Sub)poort(en) 1
Microfoon, line-in ingang
Aantal Ethernet LAN (RJ-45)-poorten 1
DVI poort
Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang 1
Aantal HDMI-poorten 1
Uitbreidingsmodules
PCI 32-bit/66 MHz slots 1
PCI Express x16 slots 1
PCI Express x1 slots 2
Netwerk
Netwerkfuncties Ethernet, Fast Ethernet
LAN met kabels
Gewicht en omvang
Breedte 112 mm
Diepte 389 mm
Hoogte 308 mm
Gewicht 6890 g
Type behuizing Small Form Factor (SFF)

Laatst gewijzigd op 01-04-2010 om 19:40.
Oud 02-04-2010, 10:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren lage roze allstars besteld op internet en ze zijn nu al op de post! Hoera!
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 02-04-2010, 18:06
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Had gisteren een nieuwe mini PC gekocht, maar het bijgeleverde (draad) gebonden muis en toetsenbord beviel mij niks en kan ik vanaf de bank niet gebruiken omdat ik die PC op mijn TV heb aangesloten.

Vandaag dan een nieuwe draadloze muis en toetsenbord gekocht.

Microsoft draadloze lasermuis 5000, muis reageerd superstrak, accuraat en zeer nauwkeurig. Mischien wordt ik toch nog een gamer.



Logitech (compact) draadloos toetsenbord K340



Beiden hebben een bereik van ruim 8 tot zelfs 10 meter (heb ik uitgetest)
Oud 02-04-2010, 18:58
Verwijderd
Is het geen idee om een 'Wat heb ik nieuw'-topic temaken op hardware?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Nog meer nog meer nieuwe zooi
Giles
500 02-09-2012 09:38
Verkeer & Vervoer oplossing files
vtxm
267 01-02-2007 18:03
De Kantine weerwolfspel #20
Spelleider
500 27-07-2006 20:01
Software & Hardware [Algemeen] Midend PC kopen
jinx
91 24-03-2005 18:00
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Software & Hardware [mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!!
Verwijderd
20 18-09-2002 10:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.