Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2013, 20:52
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Calliej had een mooie vraag bij het Stel een vraag aan de forummer onder je topic, zoals in de titel staat.
Dus bij dezen aan jullie: Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.

Laatst gewijzigd op 17-05-2013 om 07:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2013, 20:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
*dat
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 20:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wouw, dat is een moeilijke vraag. Ik ga daar nog even een nachtje over slapen Ben benieuwd naar de andere reacties!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 21:07
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
*dat
haha sorry, niet over nagedacht, gewoon gekopieerd haha.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 22:34
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Moet ik mijn antwoord op de vraag in t andere topic hier naartoe copy-pasten? of is dat cross-posten?
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 23:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bij dezen*

Ik denk toen ik hoorde dat ik geslaagd was. Heel lame, maar ik was heel blij dat ik van school af was.

Er zijn vast wel mooiere momenten, maar daar kan ik nu gewoon even niet opkomen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 07:13
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Moet ik mijn antwoord op de vraag in t andere topic hier naartoe copy-pasten? of is dat cross-posten?
Volgens mij mag dat gewoon hoor!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 07:57
Calliej
Calliej is offline
Citaat:
Calliej had een mooie vraag bij het Stel een vraag aan de forummer onder je topic, zoals in de titel staat.
Dus bij dezen aan jullie: Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt?
Leuk dat je hier een topic over maakt!

Is wel een leuke vraag maar er komen wel altijd mooie verhalen uit.

Voor mij is het denk ik mijn vakantie in zomer van 2005/2006 dat ik met allebei mijn ouders (toen ze nog samen waren) en zonder mijn broers naar Kroatië ben geweest. Laatste mooie herinnering die ik heb aan me ouders toen ze samen waren.

Op plaats 2 toch wel Feyenoord - Ajax van vorig jaar, 4-2. Krijg er nog steeds kippenvel van als ik er beelden van zie.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 13:50
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Moeilijke vraag! Er zijn een paar dingen die in me opkomen, maar misschien waren er ook nog wel mooiere momenten.

Toen ik 15 was heb ik op vakantie een hoge berg beklommen. Van tevoren was ik bang dat ik het niet zou kunnen, maar uiteindelijk ging het goed en het was echt een mooie tocht. Prachtig uitzicht, klimmen en gletsjerwandelen en ook de overwinning was fantastisch.

Toen ik mijn Havo-diploma 'cum laude' had gehaald.

En niet echt een moment, maar toen ik eindelijk de juiste diagnose had gekregen met de bijbehorende medicijnen en ik na een paar weken weer helder werd in mijn hoofd. Toen was het leven plots zo ontzettend mooi! De toekomst lag weer voor me open. Ik werd toen een beetje hypomaan en dat is echt een tof gevoel.

Oh en in Taizé. Daar heb ik zoveel mooie mensen ontmoet en het was heel speciaal om daar 's avonds laat nog in de kerk te zitten en te genieten van de rust en het meezingen met de meditatieve muziek. Soms moest ik een beetje huilen van geluk
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 15:40
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Wsz #1000 mogen meemaken.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 16:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Maar toen zocht ik het topic nog eens op, en schaamde ik me een beetje.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 03:53
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Je post over die paintplaatjes was leuker.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 21:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar toen zocht ik het topic nog eens op, en schaamde ik me een beetje.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 23:51
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Hier heb ik al vaak over nagedacht. Na ik over de patronusbezwering in Harry Potter had gelezen ging ik me afvragen wat voor moment ik zou nemen.

Nu dacht ik de afgelopen week aan een vakantie in 2006, toen ik samen met mijn familie een weekje op Texel was. Het was geweldig weer en ik zwom samen met mijn destijds nog kerngezonde opa in de zee. We doken samen in de golven en ik duwde opa kopje onder. Het is een geweldige herinnering.
Zeker de laatste tijd, nu mijn opa pas overleden is, moet ik er vaak aan denken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 07:15
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Mooi is dat dan hea, die herinneringen. Ik heb dat ook, al heb ik mijn oma nooit 'gezond' gekent, wel in periodes van goed en al die herinneringen die ik daar nu aan over gehouden heb, ben ik heel blij mee, omdat ze nu een maandje overleden is. Dat zou ook een van mijn mooiste momenten kunnen zijn
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 16:38
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
sorry dat dit zo laat is, maar mijn mobiel in vorige week tragisch overleden, en daarna gingen we naar de camping in de middle of nowhere, dus hier is wat ik in het andere topic had gepost...

"Ik denk de uitvoeringen van de musical. We waren als orkest/band echt ontzettend hecht geworden na al die uren en uren oefenen. We hebben elkaar vooruit zien gaan en beter en beter zien worden met hun instrument. Ik was gevraagd voor het keyboard, nadat mijn docent muziek mij in een jaar van nog nooit een keyboard aangeraakt heeft zien groeien naar iemand die elke week de les binnenkwam met een nieuw lied kwam om op de piano te spelen. Ik was eigenlijk nog ontzettend onervaren, en heb thuis eigenlijk ál mijn vrije tijd in het oefenen voor de musical gestoken, en na een half jaar bloed, zweet en tranen, had ik de meeste liedjes wel helemaal onder de knie, op een paar liedjes na waar ik me ontzettend zorgen om maakte. Maar toen was de avond daar, omdat het het jubileum van de school was, had de school voor 2 avonden de schouwburg afgehuurd, waar zo'n 800 mensen in passen. De ene avond kwamen er 700 mensen, de andere avond 800. De eerste avond had ik nog een paar kleine foutjes, omdat ik zo zenuwachtig was. Maar de tweede avond deed ik alles goed, en zelfs mijn solo'tjes gingen helemaal perfect.

Na de musical kwam mijn muziek docent, met wie ik echt altijd ontzettend veel lol had, naar me toe, geeft me een schouderklopje en zegt: "Ik ben ontzettend trots op je."

Dat vergeet ik nóóit, het heeft me laten zien dat je alles kan bereiken zolang je maar genoeg je best doet. Bovendien was het het begin van een hele goede vriendschap met een paar mensen uit het orkest, waar ik nu mee in een band zit."
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je #2
Verwijderd
463 20-06-2013 08:19
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.