Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2013, 17:09
Evelien1990
Evelien1990 is offline
Dag iedereen

Ik ben op zoek naar 360 respondenten die mijn online enquête willen invullen, leeftijd maakt niet uit en het duurt slechts 5 à 10 minuutjes

Eerst krijg je een reclame te zien die kan doorgespoeld zijn en erna volgen er vragen in verband met het filmpje:

http://hogent.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cvWheFpHifucQ2F

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2013, 18:10
Verwijderd
Wacht even, we moeten een filmpje bekijken en daar vragen over beantwoorden, maar je zegt zelf dat we dat filmpje kunnen doorspoelen. Nee, goed onderzoek zal dit worden. Jij neemt je opleiding serieus!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 07:04
Verwijderd
Topic verplaatst naar F,T&R.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 07:13
Verwijderd
Citaat:
Wacht even, we moeten een filmpje bekijken en daar vragen over beantwoorden, maar je zegt zelf dat we dat filmpje kunnen doorspoelen. Nee, goed onderzoek zal dit worden. Jij neemt je opleiding serieus!
Als je nou de enquête had gedaan/bekeken voor je je mond opentrok, wist je dat het ging over reclame doorspoelen bij digitale tv. Het filmpje dat je ziet kan normaal of doorgespoeld zijn.

Ik weet overigens niet of ze in Nederland onze vorm van digiboxen en digirecorders hebben, maar dit is dus een enquête gericht op de mogelijkheden die je in België hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.