Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2002, 10:29
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
heeft iemand van jullie dat wel is gebruikt??
En helpt dat nou wel, of loopt het er meteen naast??

moet ik ff weten..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 10:44
Verwijderd
bij mij blijft het zitten,maar ik heb het maar 1 keer gebruikt ne ik gebruik verders nooit maandverband.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 11:08
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Het blijft wel zitten, maar je bent de hele tijd bang dat het ernaast loopt, omdat een string niet zo breed is en het maandverbandje dus ook niet..Maar ja, als je ff geen tampons is huis hebt, vindt je alles wel best..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 13:02
DarkCat
DarkCat is offline
Ik moet er niet aan denken... kheb een rothekel aan maandverband, dus ook aan string maandverband (zou dat nog beroerder zitten?)... doe mij maar gewoon tampons
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 14:08
laydee
laydee is offline
Werkt, en is heel handig in combi met tampons.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:06
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik moet er niet aan denken... kheb een rothekel aan maandverband, dus ook aan string maandverband (zou dat nog beroerder zitten?)... doe mij maar gewoon tampons


haha jah..

alleen ik durf dus geen tampons te gebruiken.. *scheiterd ben ik*
mn moeder heeft daardoor ooit is een ontsteking gehad en nui durf ik nie meer, en ik weet iemand waarvan dat touwtje af is gebroken en ik ben bang dat ik die ene enge tampon ziekte krijg

*Voelt zich echt een superscheiterd, maar durft echt niet *
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:44
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
~Ierepier~ schreef:
alleen ik durf dus geen tampons te gebruiken.. *scheiterd ben ik*
mn moeder heeft daardoor ooit is een ontsteking gehad en nui durf ik nie meer, en ik weet iemand waarvan dat touwtje af is gebroken en ik ben bang dat ik die ene enge tampon ziekte krijg
Als je tampons vaak genoeg verwisseld, kan er weinig gebeuren. En snachts kun je, als je dat liever hebt, gewoon maandverband gebruiken, toch?
En 'die enge tamponziekte' is errug zeldzaam. Net zoiets als de straat oversteken en overreden worden door een auto
Touwtjes breken ook zelden af, maar zelf trek ik altijd ff aan het touwtje voor ik de tampon in doe, om te checken of ie goed vast zit. Dat is een gewoonte en een goeie ook En als het touwtje ooit mocht afbreken, kun je de tampon als ie vol is er gewoon uitpersen en m dan met twee vingers vastpakken... naar het schijnt

Over string maandverband: ik heb echt het idee dat het snel langs de randjes lekt, is dat ook zo? Wie heeft het al uitgeprobeerd?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 20:39
laydee
laydee is offline
heb dan alleen inlegkruisje geprobeert, vaak in combi met tampons, dan werkt het wel, voor de kleine beetjes zullen we maar zeggen.
maar of het bij maandverband(ik dacht dat het alleen nog maar inlegkruisjes waren) ook zo is.... dan denk ik dat het er idd wel snel bij langs lekt want het is echt maar nou 1,5 cm doorsnee ofzow.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 10:08
stefanietje
stefanietje is offline
die enge tamponziekte kan je ook krijgen als je geen tampons gebruikt..staat in de bijsluiter van de tampons
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 11:34
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Ierepier, laat je niet gek maken... als je maandverband wil blijven gebruiken, dan doe je dat toch gewoon? Tampons houden ALTIJD een risico in, heb al problemen genoeg meegemaakt in mijn naaste omgeving.

Als je meer info wil, er zijn veel websites over de gevaren van tampons. Onder andere http://critpath.org/~tracy/spot.html
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:35
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Ierepier, laat je niet gek maken... als je maandverband wil blijven gebruiken, dan doe je dat toch gewoon? Tampons houden ALTIJD een risico in, heb al problemen genoeg meegemaakt in mijn naaste omgeving.
Ja, maar volgens mij wíl ze wel tampons gebruiken, maar zit ze er een beetje over in hoe dat nu eigenlijk zit.
Ik kan me voorstellen dat je er critisch tegenover staat als iemand in je naaste omgeving problemen ermee gehad heeft.
Maar goed, iedereen moet natuurlijk zelf kiezen wat ze het liefst heeft... alles heeft zo zn voor en nadelen. Nja, zolang je maar íets gebruikt.. anders wordt t zo'n kliederboel

__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 17:39
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
nouh je moet het ni gebruiken als je echt heel erg ongesteld bent je kan wel gebruiken als je ee tampon in hebt!!maar ni zo het loopt er echt zker weten langs!!
__________________
I Luv Someone So Much!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:06
lake bodom
lake bodom is offline
nou bij mij loopt het er wel een beetje naast, als je gewoon een beetje ongesteld ben kan het wel..
of als je een tampon erbij doet
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik heb de inlegkruisjes wel eens gebruikt, die vind ik wel goed werken. ik gebruik ze niet alleen in strings ofzo, maar ook gewoon ondergoed. Kvind van die grotere (nah ja noem ze maar ff 'de normale') gewoon niet zo lekker zitten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.