Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 14:10
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben al ongeveer 3 weken lang steeds misselijk. Heb ik één boterham op ben ik misselijk, bij m'n avondeten neem ik een of twee hapjes en ik ben weer misselijk. Ik krijg 't gewoon niet meer weg. Ik snoepte ook altijd best veel maar de laatste tijd heb ik niet eens meer zin in chips of koekjes ofzo. Ik heb geen hongergevoel maar 't lijkt me ook niet echt gezond.

M'n moeder zegt dat 't komt omdat ik te weinig drink op 'n dag, zou dat kunnen en wat kan 't anders zijn?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:40
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
ow, heb ik ook weleens, bij mij is het gewoon stress, en zenuwen. heel vreemd, maar als ik bijvoorbeeld ergens heen ga, op vakantie ofzow, dan ben ik standard een poosje misselijk.
door je buik ademen helpt wel, dan word je weer 'rustig'...
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Heb ik ook last van, is echt heel vervelend... Ik ben ook al 3 kilo afgevallen terwijl ik al heel dun ben..Ook drinken doe ik niet veel meer. Is echt nie gezond, maar als je geen honger hebt dan is het moeilijk eten. Misschien neem je teveel tussendoortjes? Je zou eigenlijk maar 3x per dag moeten eten..(Doe ik ook niet, maar het zou wel goed zijn!) Probeer dat maar eens, en eet rustig. Als niks helpt zou ik toch even bij de dokter langsgaan, misschien is er iets met jeschildklier aan de hand of heb je een bepaalde voedselallergie. Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:48
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Klinkt bij mij als stress.....*heeftet ook gehad*
Doe et ff rustig aan...(Wel naar school gaan!!) dan moet alles wel goedkomen...suc6
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 12:06
smurfje
smurfje is offline
ik had er last van toen ik aan de pil begon...veel mensen krijgen dan juist veel meer eetlust, maar het kan dus ook omgekeerd...
weet niet, maar als je misschien net aan de pil bent....
(gaat dan vanzelf weer over, hoor)
Suc6...
liefs, smurfje
__________________
it's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 13:43
Darkened Sky
Avatar van Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Ik heb dus zo'n voedsel-allergie voor aardappelen en boterhammen.
Ga 's op zoek naar knackebrod (zonder tarwe/gluten) of naar Finse Rondo's (ook zonder tarwe). Kijk dan 's of je dan dat wel nog normaal kan eten. En als dat niet het geval is kan je iig voedselallergie uitsluiten. Krijg je er geen last meer van als je die rondo's enzo eet, laat dan ff een bloedonderzoek doen op allergieen of iig laten kijken of er 1 allergische reactie in je bloed is geweest.
__________________
iemand nog interesse? :p
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:05
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
Kat schreef:
ow, heb ik ook weleens, bij mij is het gewoon stress, en zenuwen. heel vreemd, maar als ik bijvoorbeeld ergens heen ga, op vakantie ofzow, dan ben ik standard een poosje misselijk.
door je buik ademen helpt wel, dan word je weer 'rustig'...
Hmmm... stress zou idd wel een beetje kunnen, zit me de laatste tijd over alles druk te maken en aan van alles te ergeren, nog 2 weekjes school en dan vakantie. Dan zal 't wel over gaan
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:07
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Misschien neem je teveel tussendoortjes? Je zou eigenlijk maar 3x per dag moeten eten..
Nee dat kan 't denk ik niet zijn, want ik heb zelfs geen zin meer in snoep ofzo. Meestal eet ik alleen nog een appeltje tussen m'n middag- en avondeten.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ik word misselijk van eten?
luchtballon
5 10-10-2007 12:20
Lichaam & Gezondheid misselijkheid --> huismiddels ertegen??
marla
13 31-01-2007 13:00
Lichaam & Gezondheid Misselijk
Eend
5 27-09-2004 14:28
Verhalen & Gedichten An Ordinairy Girl
Schrijfstertje
6 05-05-2004 09:35
Lichaam & Gezondheid nog steeds misselijk
kimberley
3 22-12-2003 16:15
Lichaam & Gezondheid Constant dorst + steeds duizelig en misselijk
Verwijderd
64 16-07-2003 18:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.