Oud 15-11-2003, 20:16
maupydos
maupydos is offline
Help help help!!!!
__________________
Vlees etend schaap!!!

Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 20:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2003, 20:21
maupydos
maupydos is offline
Citaat:
maupydos schreef op 15-11-2003 @ 20:16:
Ik ben verneukt met mijn vakantiebaantjuh...help!!! Ik heb gewerkt op ameland afgelopen vakantie...op het strandpaviljoen in buren...de heksenhoed genaamd..., ik heb daar 4 week gewerkt en had gesoliciteerd van uitlopen...ben dus aangenomen....en werd de 1e week in de snackbar geplaatst, ze kwamen mensen te kort...ik kende de mensen al die hier werkten...mijn zus heeft het jaar daar voor gewerkt op het strand. Okey...ik zo vriendelijk...ja is goed weet je wel...op een gegeven moment waren er 3 week voorbij, en nog steeds niet uitgelopen! ik er dus wat van zeggen, en er kon wel wat geregeld worden...jaja dat ken ik nu wel, dacht ik! En toen heb ik 2 dagen daar na, ruzie gekregen met de baas...terwijl ik met de chef had afgesproken dat ik ging uitlopen! en toen heppie me dus weggekickt, hij had me zogenaamd niet meer nodig! jaja...en wel 5 mensen te kort hebben...ik ben niet de enige die ze hebben verneukt...er lopen daar gemiddeld 2 mensen per week weg...vanwege de ellende!!! je werd eigenlijk ook veel te weinig betaalt volgens mij...je moest er 5 dagen inde week werken, en dan had je iets van 130/150eu voor, en daar moest je heeeel wat uurtjes voor draaiuh! maar kan iemand mij vertellen wat ik hier tegen kan doen! en wat voor rechten ik heb? alvast bedankt.....greetzzzz maupydos
__________________
Vlees etend schaap!!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 20:38
Verwijderd
Herschrijf je verhaal, maar nu in het Nederlands. Dit is lachwekkend en nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 20:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-11-2003 @ 20:38:
Herschrijf je verhaal, maar nu in het Nederlands. Dit is lachwekkend en nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 20:57
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ik vrees dat ik niet ga begrijpen waar het over gaat.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 21:00
Verwijderd
Ik vrees dat maupydos niet door de voorronden van het Groot Dictee komt.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 21:05
hi
hi is offline


Het is net of mensen het er om doen om niet begrepen te worden

Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 21:42
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-11-2003 @ 21:00:
Ik vrees dat maupydos niet door de voorronden van het Groot Dictee komt.
Hahahahahahahahaha, dit is idd te grappig.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 21:58
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-11-2003 @ 21:00:
Ik vrees dat maupydos niet door de voorronden van het Groot Dictee komt.
ze komt al niet door het 'Klein' dictee
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 11:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik snap er werkelijk geen k*t van.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:06
Verwijderd
Ben (c) verneukt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:10
maupydos
maupydos is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 15-11-2003 @ 21:58:
ze komt al niet door het 'Klein' dictee
Ze?????????????????????? wie zegt dat ik een ze ben????????? dombo!!! beter lezen allemaal...wie komt er nou nieet door het 'groot dictee'als je dit niet eens begrijpt!! kijk uit je doppuh!!!!! 16M-lid 16 jaar/ man-lid tjesus...slim ben je niet......moeilijk he lezen..dat gaf je al aan! Maar als jullie mij niet kunnen helpen..omdat jullie te beroert zijn om dit te ontcijferen...tja..helaas
__________________
Vlees etend schaap!!!

Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 12:13.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:16
Verwijderd
De omgekeerde wereld? Jij zit met een probleem, je wilt nota bene weten wat je rechten als werknemer zijn. Dan verwachten wij dat je een normaal verhaal typt, dan krijg je ook een normaal advies. Maar wij gaan niet allerlei cryptisch geschreven stukken tekst ontcijferen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:17
Verwijderd
Het valt gewoon niet te ontcijferen, het enige relevante dat ik eruit op kan maken is dat je bij een strandpaviljoen had gesolliciteerd en aangenomen werd bij de snackbar. Vervolgens heb je het over 'uitlopen' ( ), waarna je je baan kwijt was. Tenslotte voeg je nog even toe dat bijna iedereen er weg gaat omdat er veel te weinig betaald wordt.
Ik vertaal bijna dagelijks Latijn, Engels, Frans, enz, maar dít kan ik niet lezen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:54
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Volgens mij heb je niet eens een contract getekend dus je rechten zijn 0.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:02
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:10
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
maupydos schreef op 16-11-2003 @ 12:10:
Ze?????????????????????? wie zegt dat ik een ze ben????????? dombo!!! beter lezen allemaal...wie komt er nou nieet door het 'groot dictee'als je dit niet eens begrijpt!! kijk uit je doppuh!!!!! 16M-lid 16 jaar/ man-lid tjesus...slim ben je niet......moeilijk he lezen..dat gaf je al aan! Maar als jullie mij niet kunnen helpen..omdat jullie te beroert zijn om dit te ontcijferen...tja..helaas
Ok omdat je de algemene begrippen 'allemaal' en 'jullie' gebruikt:
Wie is nu dom? Jij bent degene die zich verneukt voelt, ik niet. De kans op hulp schat ik nu in op 0.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
maupydos schreef op 16-11-2003 @ 12:10:
Ze?????????????????????? wie zegt dat ik een ze ben????????? dombo!!! beter lezen allemaal...wie komt er nou nieet door het 'groot dictee'als je dit niet eens begrijpt!! kijk uit je doppuh!!!!! 16M-lid 16 jaar/ man-lid tjesus...slim ben je niet......moeilijk he lezen..dat gaf je al aan! Maar als jullie mij niet kunnen helpen..omdat jullie te beroert zijn om dit te ontcijferen...tja..helaas
Je moet eens naar het vraagteken en de punt kijken op je toetsenbord. Volgens mij zijn ze niet helemaal in orde.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-11-2003, 13:31
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
maupydos schreef op 16-11-2003 @ 12:10:
Ze?????????????????????? wie zegt dat ik een ze ben????????? dombo!!! beter lezen allemaal...wie komt er nou nieet door het 'groot dictee'als je dit niet eens begrijpt!! kijk uit je doppuh!!!!! 16M-lid 16 jaar/ man-lid tjesus...slim ben je niet......moeilijk he lezen..dat gaf je al aan! Maar als jullie mij niet kunnen helpen..omdat jullie te beroert zijn om dit te ontcijferen...tja..helaas
Dan moet je ook maar niet zo'n "wijven"naam nemen. Dan krijg je zulk gezeik.

Ik wilde eigenlijk nog een heel stuk verhaal met mijn commentaar geven op het feit dat je "niet goed lezen" (Wat komt omdat je niet duidelijk typt en dan kijk ik over al je zooi heen) aan 'slim' verbindt. Maar ik bespaar mij die moeite.

Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 13:33.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:32
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik snap de term 'uitlopen' niet.....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:34
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Het was toch afgelopen zomervakantie...? Wat wil je NU nog doen dan?
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:46
JaZzmiN
Avatar van JaZzmiN
JaZzmiN is offline
Ik weet niet of het aan MIJ ligt hoor...maar ik begrijp hem wel!! Wat is er mis met zijn tekst..?
Maaaaaaaar...ik weet niets over zijn rechten die hij een tijdje terug had.. This al wel een tijdje terug..ben je niet een beetje laat nou..??
__________________
Like I said.. The world is mine
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:52
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
verneukt zijn
uitgelopen

deze termen komen mij niet bekend voor
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
JaZzmiN schreef op 16-11-2003 @ 13:46:
Ik weet niet of het aan MIJ ligt hoor...maar ik begrijp hem wel!! Wat is er mis met zijn tekst..?
Maaaaaaaar...ik weet niets over zijn rechten die hij een tijdje terug had.. This al wel een tijdje terug..ben je niet een beetje laat nou..??
Nou, als je het dan even vertaalt...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
JaZzmiN schreef op 16-11-2003 @ 13:46:
Ik weet niet of het aan MIJ ligt hoor...maar ik begrijp hem wel!! Wat is er mis met zijn tekst..?
Maaaaaaaar...ik weet niets over zijn rechten die hij een tijdje terug had.. This al wel een tijdje terug..ben je niet een beetje laat nou..??
Weet je wat het is? Met een beetje goede wil en nauwkeurig lezen kan ik er ook wel de relevante feiten uithalen. Maar dat wil ik gewoon niet. Als iemand een serieus advies wil over serieuze zaken zoals je rechten als werknemer, dan is het normaal dat hij dat op een normale manier doet. Niet zo'n Breezerverhaaltje neerzetten over al dan niet verneukt zijn. Op zo'n manier krijg je overal nul op het rekest.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2003, 14:13
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-11-2003 @ 14:06:
...Niet zo'n Breezerverhaaltje neerzetten over al dan niet verneukt zijn...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 17:01
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Beetje laat he?

wat ik begrijp is dat je in een snackbar terecht kwam terwijl je voor een strandpavelion gesolliciteerd had.

130 a 150 euro voor 5 dagen kan veel zijn kan weinig zijn voor 1 uur per dag is het veel voor 10 uur per dag is het weinig.

De volgende info van belang:
- Hoeveel kreeg je precies!
- Hoeveel uur werkte je per week/per dag
- Heb je een cointract getekend

Dat je ontslagen bent kan je niks aan doen want het is nog altijd een proeftijd, daarin mag je werkgever je ontslaan wanneer hij wil met grondige of zonder grondige reden jij mag ook ontslag nemen wanneer jedat wilt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 17:01
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
ohw jah wat is uilopen en verneukt worden, want je tekst was idd niet zo duidelijk maar graagantwoord op bovenstaande vragen dan kan ik je misschien helpen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 19:30
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 16-11-2003 @ 13:52:
verneukt zijn
uitgelopen

deze termen komen mij niet bekend voor
idd
afkorten ok, maar dat ie t dan ook nog gek vind dat we zn rare termen niet begrijpen

das idd erg verneukt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 23:01
maupydos
maupydos is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 16-11-2003 @ 17:01:
Beetje laat he?

wat ik begrijp is dat je in een snackbar terecht kwam terwijl je voor een strandpavelion gesolliciteerd had.

130 a 150 euro voor 5 dagen kan veel zijn kan weinig zijn voor 1 uur per dag is het veel voor 10 uur per dag is het weinig.

De volgende info van belang:
- Hoeveel kreeg je precies!
- Hoeveel uur werkte je per week/per dag
- Heb je een cointract getekend

Dat je ontslagen bent kan je niks aan doen want het is nog altijd een proeftijd, daarin mag je werkgever je ontslaan wanneer hij wil met grondige of zonder grondige reden jij mag ook ontslag nemen wanneer jedat wilt
Nou, uitlopen beteknt: drinken uitlopen op het terras, bedienen. en wat ik met verneukt worden bedoel is: dat die baas me verneukt heeft met het uitlopen, ik werd in de snackbar geplaatst...snappie? ik werkte daar 9 uur per dag, 137,96 in de week, bruto., netto 115,15. ging ook nog huur af van slaapplek. en ja, ik heb een contract getekend, kep niet zwart gewerkt...mijn over uren zijn niet uitbetaaldt(verneukt) kreeg te weinig geld(verneukt) misschien snap je het...alvast bedankt voor je hulp................................greetz maupydos
__________________
Vlees etend schaap!!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 23:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
maupydos schreef op 16-11-2003 @ 23:01:
Nou, uitlopen beteknt: drinken uitlopen op het terras, bedienen. en wat ik met verneukt worden bedoel is: dat die baas me verneukt heeft met het uitlopen, ik werd in de snackbar geplaatst...snappie? ik werkte daar 9 uur per dag, 137,96 in de week, bruto., netto 115,15. ging ook nog huur af van slaapplek. en ja, ik heb een contract getekend, kep niet zwart gewerkt...mijn over uren zijn niet uitbetaaldt(verneukt) kreeg te weinig geld(verneukt) misschien snap je het...alvast bedankt voor je hulp................................greetz maupydos
als je vond dat je te weinig verdiende, waarom heb je dat contract dan getekend?
en als er in je contract stond dat jij op het strandpaviljoen zou werken maar ze stuurden je naar de snackbar, waarom heb je er dan niet wat van gezegd?
of waarom heb je geen ontslag genomen?

sorry hoor, maar 3 maanden na de zomervakantie hier komen zeuren is echt compleet nutteloos.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 23:44
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
echt het woordje ''verneukt'' begrijp je nog niet helemaal geloof ik...maar verder, je leven is hierdoor niet al te verneukt hoop ik...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 00:31
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Je hebt meer verdient dan het minimumloon dit is namelijk
Het minimum(jeugd)loon per 1 juli 2003 voor 16-jarigen bedraagt €2,52 bruto per uur.
Je verdiende namelijk 3 euro en 6 cent bruto.
Verder snap ik neit dat je het contract hebt getekend als je te weinig verdiende maar zoals ik het lees heb je denk ik geen poot om op te sstaan. Salaris was okay, maar jah je zou bij de supermarkt al bijna meer verdienen en hier heb je dan nog vakantiegeld en adv/vakantieuren e.d. nee je moet je zwaar genaaid voelen echter je hebt niks. Natuurlijk zat bij je week salaris ook al je vakantiegeld in (8%).
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 06:41
LiedekeR
LiedekeR is offline
Op een of andere manier verbaasd het mij helemaal niet dat je baas je verneukt heeft.
__________________
acht-)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 08:52
maupydos
maupydos is offline
ja, okey...ik weet nu wel genoeg, geen rechten dus...jammer.....thnx voor jullie reacties.....greetz maupydos
__________________
Vlees etend schaap!!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 10:28
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
maupydos schreef op 17-11-2003 @ 08:52:
thnx voor jullie reacties.....
graag gedaan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-11-2003, 00:30
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
maar nu weten we nog steeds niet wat hij per uur verdiende?!?
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 13:33
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 23-11-2003 @ 00:30:
maar nu weten we nog steeds niet wat hij per uur verdiende?!?
3 euro en 7 cent. verdiende hij bruto
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 15:48
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
oh daar heb ik overheen gelezen
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.