Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 06:00
Snakeboy
Avatar van Snakeboy
Snakeboy is offline
Ik ben sinds 3, 4 weken aan het folders lopen...

Ik loop 512 adressen, maar loop daar 425 (omdat er veel stickers zijn)

Dat doe ik per week, en ik verdien 12,50 (incl. gewichtstoeslage)

Is dat een goed bedrag?

Op school zeggen ze dat ze me oplichten, en de rest van de 2 miljoen lopers ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2003, 06:06
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
ja, als ex-folderbezorger zou ik ook zeggen dat dat echt heel erg weinig is. ik had meestal zo'n euro of 10 per week, maar met maar iets van 200 adressen ofzo. 12,50 voor 425 adressen is echt weinig !
__________________
dónde está la playa?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 06:23
Thomas
Thomas is offline
Hoeveel uur werk je daaraan?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 06:33
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik ken een paar mensen die ook folders lopen. Die hebben zo'n 400 adressen en verdienen €20,- per week. Ik zou zeggen dat dit inderdaad weinig is
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 09:55
Verwijderd
Mijn broertje en zusje doen het ook, en het bedrijf waar ze het voor doen (Netwerk VSP) betaalt per folder en per afstand. D.w.z.: een straat met rijtjeshuizen betaalt mindergoed dan een straat met allemaal vrijstaande huizen.

Het hangt dus van een aantal dingen af: de afstand, het aantal folders, geseald of niet.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 10:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb krantjes gelopen en in vergelijking met dat is het wel veel wat je krijgt. Maar bij folders ligt het anders. Moet je bijvoorbeeld alles nog zelf rapen of zitten de folders al in een pakketje?
Bij ons worden de folders tegenwoordig automatisch plastic verpakt en nou verdienen de lopers dus ook een stuk minder omdat veel minder werk hebben. En zijn het flats, een buurt in het centrum of is het een buitenwijk met huizen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 11:34
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Hoe lang ben je er mee bezig. Als jij er 2 uur over doet, heb je 6,25 per uur.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:00
Go
Avatar van Go
Go is offline
Dat is moeilijk te zeggen. Moet je ze zelf ook nog in elkaar vouwen? Ik breng 431 folders rond. Als ik zeven folders heb verdien ik tien euro, maar heb ik acht dan neemt het in een keer snel toe tot twintig euro.

Bekijk anders even hoe lang je d'r mee bezig bent en deel vervolgens het bedrag dat je krijgt door het uren dat je er mee bezig bent. Meer dan het minimumloon?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:57
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
eh, je loopt 1 keer in de week?

dat wil k dan best nog wel doen om wat extra te verdienen :/

zo lang kun je toch niet bezig zijn met 400 huizen?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:58
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
ik heb ook ooit folders gelopen en ik moet zeggen dat er andere baantjes zijn die beter betalen. Ik werd helemaal genaaid bij de Media Express. Ik had alle boerderijen achteraf, fietste me de pleuris, was 3 dagen bezig, kreeg met oud&nieuw bijna geen geld (hoe groter de huizen, hoe minder geld je krijgt) en kreeg 17,50 gulden per week. Hier ben ik dus maar snel mee opgehouden. Je kunt echt veel beter auto´s gaan wassen
...
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:31
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik loop 480 huizen krantjes en verdien dan 15 euro.
Dus ongeveer €7,50 per uur, ik vind het prima.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 20:15
Verwijderd
Sjah...... ik heb zelf 224 huis-aan-huis kranten en 208 voorgefoliede folderpakketjes.Ik doe op maandag folders (meestal 1.5 uur) en op donderdag kranten (50-60 min.).Mijn min of meer vaste bedrag per 2 weken is € 17.70, dus dat is 17.70*2= € 35,40 per maand. Dat is wel exclusief extra foldertjes,die soms apart in het weekend moeten worden rond gebracht.Daar krijg ik € 2,04 per keer voor.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 20:24
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik kreeg destijds tussen de 12 en de 28 gulden per week voor 250 adressen, afhankelijk van het aantal folders.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 20:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Valt volgens mij wel mee hoor, ik heb een poosje de Woongids bezorgt (soms met folders erbij), ik had zo tussen de 350 - 400 huizen en kreeg rond de tien GULDEN per week. Ik had er trouwens 2,5 uur werk aan dus kreeg 4 gulden per uur.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 01:10
Verwijderd
Citaat:
kevertje84 schreef op 17-11-2003 @ 18:58:
ik heb ook ooit folders gelopen en ik moet zeggen dat er andere baantjes zijn die beter betalen. Ik werd helemaal genaaid bij de Media Express. Ik had alle boerderijen achteraf, fietste me de pleuris, was 3 dagen bezig, kreeg met oud&nieuw bijna geen geld (hoe groter de huizen, hoe minder geld je krijgt) en kreeg 17,50 gulden per week. Hier ben ik dus maar snel mee opgehouden. Je kunt echt veel beter auto´s gaan wassen
...
Waarom moeten mensen met kerst geld geven voor folderlopers? Voor iemand die iedere week/dag de krant brengt hebben wij wel wat over, maar niet voor iedere bezorger van een stapel folders...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 10:57
LiedekeR
LiedekeR is offline
ja, je wordt afgezet, maar je bent niet de enige. Probeer een NRC-wijk te vinden. Als die er niet is: blijven zeuren... als er iemand uitvalt kan jij het overnemen!
__________________
acht-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware private folder
ybadeendje
8 13-08-2006 10:52
Software & Hardware [Win XP] Waar is de inhoud heen?
Verwijderd
12 14-01-2005 17:27
Algemene schoolzaken Naam van folder bij decaan?
Verwijderd
0 19-03-2004 10:08
Software & Hardware [KaZaA-Lite] Shared Folder probleem
Smobbo
2 06-10-2003 11:05
Software & Hardware [XP/LAN] Shared folders onbereikbaar?
Verwijderd
1 03-09-2003 04:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Folder van de SP: 'Een bende met Balkenende'
Verwijderd
110 14-07-2003 15:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.