Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 10:40
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Misschien een heel raar "probleem" en misschien zullen mensen wel denken, "wat nou probleem, das toch relax" ja, misschien is dat waar, maar ik maak me zorgen.

Ik ben vrijdagmiddag ongesteld geworden. Ik ben het altijd heel licht hoor maar nu, zondagochtend, is het al bijna over. De kleinste tampon kan ik amper in. Ik vind het maar vreemd.

Is dit wel normaal? Wordt het nu steeds minder ofzo? Ik begrijp er echt niks van, is dit wel gezond?

oke, misschien een beetje vaag maar goed..

xxx mir
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:44
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ben je misschien net aan de pil??
Of zit je in de stress over iets??
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:46
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
WPWW schreef op 18-04-2004 @ 11:44 :
Ben je misschien net aan de pil??
Of zit je in de stress over iets??
Ik ben niet aan de pil, en ja.. stress genoeg..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:54
thunderboy
Avatar van thunderboy
thunderboy is offline
jaah k ben een jonge dus k weet et niej maar mischien hoort et sow...... en door stress kan et denk niej kome hoowr...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
thunderboy schreef op 18-04-2004 @ 11:54 :
jaah k ben een jonge dus k weet et niej maar mischien hoort et sow...... en door stress kan et denk niej kome hoowr...
reageer dan ook niet

t kan wel degelijk door stress komen. maak je niet te veel zorgen. kijk het even aan, ook volgende maand, en als je het dan niet vertrouwt, kan je de huisarts bellen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:57
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Iedereen is verschillend en dus verschilt het ook per vrouw hoeveel ze bloedt. Maak je niet te druk en wees eigenlijk toch maar een beetje blij. Ik bloedde vroeger 8 dagen lang heel hevig, nou, dáár word je blij van..
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:00
thunderboy
Avatar van thunderboy
thunderboy is offline
ff een vraagje: hoe zet je een forum op?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
thunderboy schreef op 18-04-2004 @ 12:00 :
ff een vraagje: hoe zet je een forum op?
zie PM
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:06
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
thunderboy schreef op 18-04-2004 @ 12:00 :
ff een vraagje: hoe zet je een forum op?
Offtopic: wat heeft dat nou met mijn topic te maken?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:27
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 18-04-2004 @ 12:06 :
Offtopic: wat heeft dat nou met mijn topic te maken?
Offtopic: is al opgelost denk ik
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:31
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik meen te herinneren dat je eetproblemen had/hebt? Ik meen tevens te herinneren dat, als het 'vrij erge vormen' aanneemt, dit ook invloed heeft op je menstruatie. KAn iemand dit bevesitgen of ontkennen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:32
Verwijderd
Klopt, eetproblemen en stress kunnen wel degelijk een grote invloed hebben op menstruatie (zelfs een maand geen bloedingen etc.)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:39
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Als ik de pil slik is mijn menstruatie minimaal tot soms niets..slik ik de pil niet heb ik last van ouderwetse bloedbaden.
Ben ik druk en gestressed blijft het soms ook uit.
Het is bij mij wel eens een aantal maanden achterelkaar uitgebleven, ik heb het aan de huisarts gevraagd, die vond het wel vreemd, maar zei dat als ik een half jaar niet ongesteld zou zijn geweest ik dan maar eens moest langskomen.

Ook gestoorde eetpatronen kunnen van invloed zijn, bij meisjes en vrouwen die anorexia hebben kan de menstruatie uitblijven.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 11:58
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
waarschijnlijk is het stress, of een veranderd eetpatroon... Ik zou je niet druk maken, ik stress (*kuch*bijna*kuch) nóóit en ik heb het ook heel weinig en maar een dag of twee/drie (ben wel aan de pil maar het is ook zonder de pil niets om je druk over te maken)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 12:53
kleinedraak
Heey! ja door de stress kan het zeker komen. heb je ook minder last van kwaaltjes om je menstruatie heen. Suikerzin, puistjes, misselijk, hoofdpijn??? Ja misschien kan je wel blij zijn dat het zo weinig is. Ik heb sinds 1,5jaar de pil en mijn menstruatie is nu gereduceerd ttot 5dagen hevig en 3dagen nasleep zegmaar echt niet grappig. Als je je echt zorgen blijft maken en volgende maand is het nog steeds zo zou ik even een bezoekhe aan de dokter ofzo brengen! Sterkte ermee.....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:15
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 18-04-2004 @ 13:53 :
Heey! ja door de stress kan het zeker komen. heb je ook minder last van kwaaltjes om je menstruatie heen. Suikerzin, puistjes, misselijk, hoofdpijn??? Ja misschien kan je wel blij zijn dat het zo weinig is. Ik heb sinds 1,5jaar de pil en mijn menstruatie is nu gereduceerd ttot 5dagen hevig en 3dagen nasleep zegmaar echt niet grappig. Als je je echt zorgen blijft maken en volgende maand is het nog steeds zo zou ik even een bezoekhe aan de dokter ofzo brengen! Sterkte ermee.....
Ik heb nog wel net zoveel last van mijn buik en rug als altijd..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:22
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Wat FoL zei.

Rommelen met eten leidt tot een rommelende hormoonhuishouding. (en wel meer.)
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 17:00
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
allerlei soorten inspanning hebben zulke gevolgen, duz idd stress, maar ook een grote lichamelijke inspanning als veel sport kan het remmen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:40
Verwijderd
Wanneer je een eetprobleem hebt kan je menstruatie lichter worden of zelfs helemaal wegblijven.
Geleerd bij biologie 2 jaar geleden. Ik denk dat dat het is dan. Aangezien ik ook al wist dat je een eetprobleem hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:03
Peter1234
Peter1234 is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 18-04-2004 @ 11:40 :
Misschien een heel raar "probleem" en misschien zullen mensen wel denken, "wat nou probleem, das toch relax" ja, misschien is dat waar, maar ik maak me zorgen.

Ik ben vrijdagmiddag ongesteld geworden. Ik ben het altijd heel licht hoor maar nu, zondagochtend, is het al bijna over. De kleinste tampon kan ik amper in. Ik vind het maar vreemd.

Is dit wel normaal? Wordt het nu steeds minder ofzo? Ik begrijp er echt niks van, is dit wel gezond?

oke, misschien een beetje vaag maar goed..

xxx mir

Wat ik hoor van de dames om me heen is het niet echt een pretje om ongesteld te zijn, dus ik zou er als ik jouw was niet zo overin zitten. Als je een antwoord wilt dat meer over gezondheid ed gaat, zou je een bezoekje moeten brengen aan je huisarts.
(Wat ik wel weet , en net al gezegd werd, is dat je eetpatroon er veel mee te maken heeft,...dusjah)

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 17:05
Verwijderd
ja dit had ik ook ineens. von het best eng. maar was ook wel blij. ik weet niet hoe het komt maar maak me er nu niet zo veel zorgen meer om, eig.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:31
Verwijderd
Het is zeker wel iets om even op te letten.

Maar joh, er gebeurt zoveel voor je momenteel, misschien is je lichaam ook wel in de war...

Mijn advies: wacht het even af maar hou het WEL in de gaten...

En anders ff naar huisarts, kan een hoop zorgen wegnemen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Door te weinig eten gaat de menstruatie vanzelf weg...

Ik heb een tijdje max. 2 boterhammen per dag gegeten en toen is mijn menstruatie iets meer dan 6 maanden weggebleven... Het kan dus prima dat hij nu aan het verdwijnen is hierdoor...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ongesteld of niet??
katnisseverdeen
2 21-03-2013 20:19
Lichaam & Gezondheid Het Grote Piltopic #22
Pluis
501 22-11-2012 14:49
Lichaam & Gezondheid niet ongesteld
Sandra.93
9 07-01-2010 21:59
Lichaam & Gezondheid Steeds minder ongesteld
britje333
5 09-08-2007 18:16
Lichaam & Gezondheid Hoe ben jij ongesteld?
Lieved
83 23-04-2004 23:24
Lichaam & Gezondheid Ongesteld??
~~dolce~~
9 17-08-2003 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.