Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2006, 11:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gilbert schreef op 13-02-2006 @ 11:54 :
Die werd gewoon uitgezonden hoor, het doelpunt van Worm.
En kijk nu eens écht.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 13-02-2006, 11:36
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gilbert schreef op 13-02-2006 @ 11:54 :
Die werd gewoon uitgezonden hoor, het doelpunt van Worm.
Klopt

Maar er staat als uitslag 1-2
__________________
Volg de evenaar.
Oud 13-02-2006, 17:51
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-02-2006 @ 14:45 :
Als die Rotterdammers ook nog ruzie komen zoeken bij Goffertzicht, kun je verwachten dat ze op jacht gaan.

Jacht? Naar de achterzijde lopen en iedereen een hand kunnen schudden is toch geen jacht? Nee ze kruipen liever door de bosjes om uit te komen bij een bushalte waar er 10-15 staan..

En ooohw wat vinden we nu allemaal die joden laf!
Oud 13-02-2006, 18:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 13-02-2006 @ 18:51 :
Jacht? Naar de achterzijde lopen en iedereen een hand kunnen schudden is toch geen jacht? Nee ze kruipen liever door de bosjes om uit te komen bij een bushalte waar er 10-15 staan..

En ooohw wat vinden we nu allemaal die joden laf!
Het punt is gewoon dat er een groep Feyenoorders is geweest (waarschijnlijk zelfs Nijmegenaren die eigenlijk voor Feyenoord zijn) die ruzie hebben uitgelokt. En die hebben ze gekregen. Ik keur het niet goed, maar Feyenoord moet hier geen heilig boontje lopen spelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-02-2006, 18:25
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 12-02-2006 @ 22:39 :
dat is castelen.
joh



Citaat:
Dibaaaaaaaaaa jalalalalallaa
kan me herinneren dat maand of 2-3 geleden iedereen hem weg wou hebben
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 13-02-2006, 18:54
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-02-2006 @ 19:14 :
Het punt is gewoon dat er een groep Feyenoorders is geweest (waarschijnlijk zelfs Nijmegenaren die eigenlijk voor Feyenoord zijn) die ruzie hebben uitgelokt. En die hebben ze gekregen. Ik keur het niet goed, maar Feyenoord moet hier geen heilig boontje lopen spelen.
Ach, heilig boontje spelen is het punt niet. Liep genoeg volk rond wat niet onschuldig is/was. Alleen als je dan 70 man optrommelt voor een confrontatie, dan ga je toch wel op zoek naar tegenstand, zeker wanneer deze zich zo aanbiedt.

Voor de rest totaal geen problemen met NEC, kom er graag.

Maar goed dit hele wereldje hangst vast aan verwijten maken
"jullie hebben wapens"
"Ongelijke aantalen"
"Je had toch kunnen bellen?"
"Niemand durft vooruit"

Ondetussen liggen er in amsterdam een hoop ongescande combi-kaarten in een schoenendoos. Mag ik van jou uit de catergorie "Wel gekocht, niet gezien: Den Haag?"
Oud 14-02-2006, 15:15
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Zyh schreef op 11-02-2006 @ 19:26 :
..val zo'n honk gewoon niet binnen, je hebt er toch niks te zoeken. er zijn 8 ado fans gemolesteerd waaronder 2 minderjarige door een groep van 70 van die laffe kankerhooligans. ik geef geen fuck om voetbal maar dit gaat toch nergens meer over. speel dat klote spelletje gewoon
huphuphup die arena in de fik

grtz uit den haag
Nee, Hagenezen zijn helden!

Ik houd het op een hele domme inschattingsfout van Ajacieden, die ze nu heel duur komt te staan. Nu zegt iedereen (terecht) dat dit een laffe daad is, maar ik kan me niet voorstellen dat ze écht bewust met zeventig man (waarvan er overigens naar verluid maar vijftien het honk in zijn geweest) een paar man wilden molesteren.

Bovendien denk ik dat deze gebeurtenissen een oorzaak zijn van de maatregelen die uitvoerende machten uitvoeren. Je weet dat er een probleem is en je weet dat het probleem er altijd zal blijven. Ik vind het een hele naïeve gedachte om te denken dat je de problemen kunt isoleren. Als er niet zoveel gevangenismaatregelen rondom voetbalwedstrijden zelf zijn, zal niemand uitwijken naar een zaterdagavond of in dit geval een vrijdagavond.
Dan blijft iedereen trouw naar voetbal gaan, proberen er wat mensen gek te doen in en rondom het stadion (waar ze heel gemakkelijk controleerbaar zijn) en voorkom je problemen als deze.
Problemen die op zich helemaal niet zo groot zijn, want in feite is er nog niet zo heel veel gebeurd. Wekelijks worden er vechtpartijen tussen verschillende woonwijken uitgevochten waar ook ruiten van buurtcentra sneuvelen, maar dat vindt de media niet spectaculair genoeg.
Dan is het balorigheid, nu een criminele activiteit.
Sowieso vreemd dat deze tendens nu (toevallig weer bij Ajax en Den Haag) wél in de media komt, terwijl deze gang van zaken al enkele malen eerder is voorgekomen. Is Feyenoord niet een keer gesignaleerd voor de kroeg van NAC? Heeft Groningen niet ooit een gigantische rit gemaakt naar dezelfde stad?

Zo af en toe heeft Nederland een situatie nodig waarover men geschokt kan reageren en in dit geval waren het zeventig Ajacieden, die een hele domme zet gedaan hebben.
Oud 14-02-2006, 15:18
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 13-02-2006 @ 19:54 :
Maar goed dit hele wereldje hangst vast aan verwijten maken
"jullie hebben wapens"
"Ongelijke aantalen"
"Je had toch kunnen bellen?"
"Niemand durft vooruit"
Aan de andere kant krijg je ook wel weer heel snel respect. Er 'zijn' is vaak al genoeg.
Het gaat er tegenwoordig om, om richting een andere stad te rijden (het liefst met een minderheid), daarna de tering in te laten slaan (logisch, want je bent in de minderheid) en vervolgens word je vocaal bevredigd op allerlei gastenboeken en fora op internet. Vervelend woord, dat respect. Hadden ze nooit in moeten voeren!
Oud 17-02-2006, 21:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tussenstanden op dit moment:
Spoiler


En wij winnen met 1-3 van de boeren in Venlook. Geweldig, alleen jammer dat ik er niet bij kon zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-02-2006, 15:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Gefeliciteerd met de overwinning, Stom Konijn. Op mijn verjaardag nog wel

Van NEC-kant was het simpelweg de slechtste wedstrijd van het seizoen. Mede door het veld, mede door het ontbreken door een keeper die het verschil kan maken, maar vooral omdat er simpelweg niet goed omgegaan werd met de omstandigheden. Veel te veel lange, lage ballen over het natte veld die onderschept konden worden, te weinig besluitvaardigheid van Barreto en Jones, Doelen kon de bal vaak niet kwijt en Boutahar speelde prachtig zaalvoetbal, maar helaas in de modder.

Hopen dat ze zich tegen RBC kunnen herpakken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-02-2006, 17:04
squat
squat is offline
Ik vind niet dat het komt omdat NEC niet goed omging met de omstandigheden. Het was meer omdat NEC simpelweg geen inzet toonde. Twente werd toegestaan om simpel te combineren op een kut veld op de helft van NEC. NEC had veel veller moeten spelen en veel eerder druk op de man moeten zetten. Schandalig slecht speelden ze, constant met 11 man op eigen helft en het toch niet vast kunnen zetten...
Oud 19-02-2006, 11:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
squat schreef op 18-02-2006 @ 18:04 :
Ik vind niet dat het komt omdat NEC niet goed omging met de omstandigheden. Het was meer omdat NEC simpelweg geen inzet toonde. Twente werd toegestaan om simpel te combineren op een kut veld op de helft van NEC. NEC had veel veller moeten spelen en veel eerder druk op de man moeten zetten. Schandalig slecht speelden ze, constant met 11 man op eigen helft en het toch niet vast kunnen zetten...
Ik heb goede combinaties in potentie gezien, maar veel en veel teveel balverlies. Qua felheid en inzet vond ik het alleen in de verdediging tegenvallen, dat was op het middenveld en in de aanval echt niet aan de orde. Maar er was te weinig oog voor elkaar en de bal ging te lang over de grond, terwijl je dat op dit veld gewoon niet kunt doen. Het middenveld viel gewoon over het algemeen tegen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-02-2006, 11:31
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
Als Ajax vandaag gaat verliezen zijn het losers
Oud 19-02-2006, 13:39
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
UITSLAGEN

Spoiler
Oud 19-02-2006, 15:26
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Huntelaar op dreef vandaag
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 19-02-2006, 20:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ai, das een flinke tik voor AZ!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-02-2006, 21:23
Verwijderd
2 oud AZ-spelers scoren
Oud 19-02-2006, 22:09
Supreme Dutch
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 19-02-2006 @ 16:26 :
Huntelaar op dreef vandaag
Mjah, tegen RBC.. Ik zie hem liever 2 doelpunten maken tegen een middenmoter dan 4 tegen RBC..
Oud 19-02-2006, 22:10
Quay
Quay is offline
Farfán, een en al lof. Check dit interview: http://a1.11mbit.in/d6ydmwblH16GHw66...8IJ34/I3D5bc01

is toch schitterend...
Oud 20-02-2006, 14:11
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-02-2006 @ 12:31 :
Ik heb goede combinaties in potentie gezien, maar veel en veel teveel balverlies. Qua felheid en inzet vond ik het alleen in de verdediging tegenvallen, dat was op het middenveld en in de aanval echt niet aan de orde. Maar er was te weinig oog voor elkaar en de bal ging te lang over de grond, terwijl je dat op dit veld gewoon niet kunt doen. Het middenveld viel gewoon over het algemeen tegen.
En hoe was van Emmerik? Was hij weer een avondje wezen stappen? Of was hij gewoon een potje wezen tafelvoetballen in de coffeeshop?
Oud 20-02-2006, 15:11
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Poeh week van de waarheid wordt het voor ons...
Ten eerste tegen Betis. Winnen we niet met 3 goals verschil, is het Europees avontuur alweer afgelopen.
Ten tweede tegen PSV dit weekend. Als we die niet winnen zijn de titelkansen echt uit het zicht...

En gezien het spel van de afgelopen weken zou het een wonder zijn als we 1 van deze 2 dingen zouden halen.
__________________
Zuur...
Oud 20-02-2006, 19:41
baas
Avatar van baas
baas is offline
Tilburg - Breda 2-0

Eindelijk dit seizoen eens een goede wedstrijd van Willem II.
Nu nog proberen de nacompetitie te ontlopen, maar dat zal nog een hele klus worden.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 20-02-2006, 20:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 20-02-2006 @ 15:11 :
En hoe was van Emmerik? Was hij weer een avondje wezen stappen? Of was hij gewoon een potje wezen tafelvoetballen in de coffeeshop?
Van Emmerik is geen bijzonder goede keeper, maar hij heeft geen echte fouten gemaakt en is dus een prima tweede keeper.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-02-2006, 21:53
Verwijderd
Citaat:
baas schreef op 20-02-2006 @ 20:41 :
Tilburg - Breda 2-0

Eindelijk dit seizoen eens een goede wedstrijd van Willem II.
Nu nog proberen de nacompetitie te ontlopen, maar dat zal nog een hele klus worden.
Wat een boefjes weer allemaal op de King-Side zeg!!!
Oud 20-02-2006, 22:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-02-2006 @ 16:11 :
Poeh week van de waarheid wordt het voor ons...
Ten eerste tegen Betis. Winnen we niet met 3 goals verschil, is het Europees avontuur alweer afgelopen.
Ten tweede tegen PSV dit weekend. Als we die niet winnen zijn de titelkansen echt uit het zicht...

En gezien het spel van de afgelopen weken zou het een wonder zijn als we 1 van deze 2 dingen zouden halen.
Inderdaad, AZ zou in 2 weken (afgelopen week en deze week) zomaar alles weg kunnen gooien waar het nog voor in de race was... naja op de beker na dan.

Gezien de samenvatting gisteren van Willem II-NAC vond ik Willem II trouwens veel beter. Kan best een vertekend beeld geven, maar op basis van de samenvatting vond ik de overwinning verdiend.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-02-2006, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-02-2006 @ 23:38 :

Gezien de samenvatting gisteren van Willem II-NAC vond ik Willem II trouwens veel beter. Kan best een vertekend beeld geven, maar op basis van de samenvatting vond ik de overwinning verdiend.
Willem 2 toonde inzet, NAC jammer genoeg niet.

Gelukkig heeft de trainer voor deze week 2 straftrainingen ingepland, want het ging werkelijk nergens over!
Oud 22-02-2006, 18:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voor mensen die nog niet precies weten hoe het play-off systeem in de ere- en eerste divisie gaat werken heb ik iets leuks gevonden:





Alstublieft.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-02-2006, 19:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als de bekerfinale gaat tussen clubs bij de eerste 5, zijn al die clubs dus verzekerd van UEFA Cup. Het is allemaal eigenlijk niet zo belachelijk als het leek.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-02-2006, 11:56
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-02-2006 @ 20:23 :
Als de bekerfinale gaat tussen clubs bij de eerste 5, zijn al die clubs dus verzekerd van UEFA Cup. Het is allemaal eigenlijk niet zo belachelijk als het leek.
Je heb hele jaar zitten vechten voor de 2de plek
en dan komt bv Ajax die vooronde CL nog even inpikken terwijl het het hele jaar slecht gaat.

Ik hoop dat het gebeurd, omdat het nu in mijn voordeel is (mocht het niet duidelijk zijn: ik ben voor ajax). Maar eigenlijk is het oneerlijk vind ik. Voor de nummer 2 kan 1 slechte wedstrijd betekenen dat waar ze het helejaar voor gevochten hebben dat ze dat niet krijgen.

Stel je voor dat Groningen 5 word en een aantal keer met geluk wint. Groningen wil je toch niet in de CL hebben? Utrecht is echt zo een cup fighter, die halen nog een keer CL binnen zo. Maar in Europa zijn ze kansloos, zeker in de CL.


en dan ook nog dit invoeren in het jaar van het WK. Ik vind het echt belachelijk
__________________
That'll be our little secret
Oud 24-02-2006, 15:49
one.
one. is offline
Ben het met knijtert eens.
__________________
.
Oud 24-02-2006, 17:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Oh ja, ik ben er ook absoluut tegen, maar in mijn voorstelling waren de verdelingen nóg onzekerder.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-02-2006, 18:06
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 24-02-2006 @ 12:56 :
Groningen wil je toch niet in de CL hebben?
Jawel hoor.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 24-02-2006, 19:12
Martin II
Avatar van Martin II
Martin II is offline
helaas gaat het de knvb alleen maar om het geld, en luisteren ze niet naar voetballers en/of liefhebbers hiervan...
__________________
Klopt.
Oud 24-02-2006, 21:07
PakaPeaceTjing
PakaPeaceTjing is offline
RBC heeft weer eens gewonnen
van NEC, best knap toch
__________________
RBC, Vitesse en FC Groningen gebroederlijk naast elkaar :)
Oud 24-02-2006, 23:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
RBC wint ja.
GimmeMoreBeer staat voor lul.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-02-2006, 11:20
tss
Avatar van tss
tss is offline
de eerste wedstrijd dat ik niet ga dit seizoen, omdat ik op het ABN Amro toernooi, was winnen ze
__________________
;)
Oud 25-02-2006, 11:56
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
wel props voor RBC, als ze nu in een goede spiraal terecht komen kunnen ze misschien nog wel de nacompetitie halen. Ze hebben de meeste lastige ploegen al gehad....
Oud 25-02-2006, 16:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
tss schreef op 25-02-2006 @ 12:20 :
de eerste wedstrijd dat ik niet ga dit seizoen, omdat ik op het ABN Amro toernooi, was winnen ze
Dan moet je de rest van het seizoen ook maar niet meer gaan kijken, dan winnen ze tenminste steeds en ontlopen ze misschien nog wel directe degradatie en misschien dan wel de play-offs.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-02-2006, 18:33
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-02-2006 @ 12:00 :
En kijk nu eens écht.
Citaat:
Guissie schreef op 13-02-2006 @ 12:36 :
Klopt

Maar er staat als uitslag 1-2



Nu staat er in ieder geval gewoon 1-1 hoor...
Oud 26-02-2006, 14:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
AZ lijkt alles weggegooid te hebben in 2 weken. Geen Europees voetbal meer, en nu PSV met 1-2 van ze gewonnen heeft lijken ze ook af te haken in de strijd om het kampioenschap.

Verder nog wat tussenstanden:
Spoiler
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-02-2006, 13:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat me opviel in dit voetbalweekend: veel vroege doelpunten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-02-2006, 16:28
Quay
Quay is offline
mijn club is weer kampioen

en volgend jaar zal het niet anders zijn!

nu voor de 6e keer in 10 jaar kampioen, zoals de Telegraaf kopt; Er is maar één echte topclub in Nederland.

Oud 27-02-2006, 19:12
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Quay schreef op 27-02-2006 @ 17:28 :
mijn club is weer kampioen


en hoe aantrekkelijk voetbal...schitterende wedstrijden, etc
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 27-02-2006, 19:16
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 24-02-2006 @ 12:56 :


en dan ook nog dit invoeren in het jaar van het WK. Ik vind het echt belachelijk
da vink toch wel zo'n gelul. zit een maand tussen geloof ik. en dan nog, ook al voetballen ze 6 dagen per week, krijgen ze niks van hoor.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 27-02-2006, 19:44
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wat een K*T week voor ons...
Tja, het was natuurlijk erop of eronder, maar toch is het heel jammer. Twee prijzen die we in 1 week tijd weg kunnen strepen.
Rest ons alleen de beker nog.
__________________
Zuur...
Oud 28-02-2006, 16:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 27-02-2006 @ 20:44 :
Rest ons alleen de beker nog.
Waarin jullie ook nog uit tegen PSV moeten, ook natuurlijk niet makkelijk.
Maja, via de play-offs zou CL ook nog wel te halen zijn... bijvoorbeeld 2 keer winnen van Ajax moet gewoon kunnen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-02-2006, 16:18
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
kalinho schreef op 27-02-2006 @ 20:16 :
da vink toch wel zo'n gelul. zit een maand tussen geloof ik. en dan nog, ook al voetballen ze 6 dagen per week, krijgen ze niks van hoor.
Alle deskundigen hebben al gezegd dat het drukke programma een slechte invloed heeft op je presteren (lees: het WK).

Heb je het WK van 2002 niet gezien?

Ik heb het idee dat ik tegen een kale muur aan sta te praten, bovendien zou die opmerken sarcastisch kunnen zijn - dan ontbreekt er een smile - , daarom ga ik hier geen hele betoog houden.
Oud 28-02-2006, 17:28
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gilbert schreef op 28-02-2006 @ 17:18 :


Heb je het WK van 2002 niet gezien?

geen enkel land met spelers in goede competities kwamen de 1ste ronde door?
kbedoelde dat et gewoon gelul blijft natuurlijk. je voetbalt 2-3 uur per dag, nou daar ga je niet dood aan hoor. zijn mensen die werken 40 jaar zware arbeid, en die leven ook nog
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 01-03-2006, 18:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-02-2006 @ 00:17 :
RBC wint ja.
GimmeMoreBeer staat voor lul.
Godverdegodverdegodver. Wat een lamme idioten. Je speelt maanden zo goed en dan laat je tegen Twente en RBC zulk zaadvoetbal zien. Ik baal er goed van
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-03-2006, 18:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dinsdagmiddag werd Mario Been, de nieuwe trainer van NEC, gepresenteerd in het Goffertstadion. Samen met Leen Looyen en Jacco Swart gaf hij een persconferentie voor de verschillende media. ''Ik kijk uit naar een goede samenwerking.''

Allereerst is het woord aan technisch directeur Leen Looyen die weet te vertellen dat NEC meteen na het vertrek van Cees Lok contact heeft gehad met Mario Been. ''En ook met andere kandidaten, dat moet ik eerlijk zeggen. We hebben een profielschets gemaakt met daarin zestien punten. Dat hebben we met de spelersraad besproken en vervolgens zijn we op drie à vier namen gekomen. Die hebben we weer aan de spelersraad voorgelegd en die was het daar mee eens. Met die mensen hebben we gesproken en het lukte niet iemand per direct aan te stellen. Maar Ron de Groot en Wilfried Brookhuis deden het goed, dus hadden we minder haast. Maar Mario is dus vanaf het begin kandidaat geweest.''

Looyen vervolgt: ''Voorbeelden van die punten zijn een stabiele trainer, iemand die past bij de cultuur en het imago van NEC, iemand die ervaring heeft als profvoetballer op het hoogste niveau, ervaring als trainer en affiniteit met de jeugd. Zo waren er nog meer punten waarvan sommige belangrijker zijn dan andere.''

Looyen kende de nieuwe trainer al van een trainingscursus waar de technisch directeur les gaf. ''Ik had toen al een positief beeld van Been, als trainer en als mens. Zijn manier van voetballen spreekt ons aan. Bovendien heeft hij humor en de juiste beleving, in mijn ogen een voorwaarde om goed te presteren. Daarnaast zijn de prestaties goed, we hebben Excelsior veel zien spelen en hebben er alle vertrouwen in.''

Hetzelfde geldt voor Been zelf. ''Ik ben erg blij dat ik hier aan de slag kan en hoop op een goede toekomst bij NEC.” NEC zegt hij zoals het hoort, als een afkorting. ''Ik heb van Mark Otten meteen geleerd dat je geen 'nek' mag zeggen.''

Been was gevraagd om al in de winterstop hoofdtrainer te worden maar dat wilde hij niet. ''Ik vond niet dat ik dat kon maken tegenover Excelsior en tegenover m’n spelers. We moeten samen het jaar afmaken. Maar ik ben zeer trots dat ik nu al in aanmerking kom voor een mooie club als NEC, terwijl ik pas 1 jaar trainer ben in de eerste divisie. En ik wil me graag bewijzen op eredivisieniveau.''

Maar, zoals hij in eerdere interviews al aangaf: ''De kwaliteit van de spelersgroep bepaald hoe goed je als trainer bent. Daarom kan ik ook nog niets zeggen over de doelstellingen, dat horen jullie wel als de selectie bekend is.''

Werd Been niet afgeschrikt door het plotselinge vertrek van Cees Lok en de verschillende verhalen daar omheen, wordt er gevraagd. ''Daar heb ik me niet mee bezig gehouden. Hij zal er zijn redenen voor hebben gehad en ik ga er niet vanuit dat andere zich met de opstelling bemoeien. Ik hoop wel dat ik het langer vol weet te houden dan Lok.'' Looyen grijpt de aangelegenheid aan om aan te geven dat NEC veel respect heeft voor haar investeerders. ''Er is nooit sprake geweest van enige druk van hun uit. Dat staat ook in het contract, zowel in dat van Lok als dat van Been. De trainer is de enige die bepaald wat de opstelling is. Daar zet ik ook geen bepaalde druk op. Ik snap wel dat door de onduidelijkheid verschillende geruchten gevoed zijn.''

De assistenten van Lok, De Groot en Brookhuis, presteerde prima en NEC was en is zeer tevreden over hen. Waarom gaan zij niet verder na dit seizoen? Looyen daarover: ''Dat hebben we serieus overwogen maar we moesten Ron al over de streep trekken om dit seizoen af te maken. Hij wil niet langer hoofdtrainer zijn, die rol bij NEC wil hij niet. Bovendien is het ook wel eens goed om een buitenstaander bij de club te betrekken, hoewel diegene natuurlijk wel in de clubcultuur moet passen. Maar dat zit sowieso wel goed met De Groot en Brookhuis als assistenten.'' De twee ras NEC’ers blijven in ieder geval ook volgend seizoen onderdeel van de technische staf.

Been gaat na dit seizoen eerst nog aan de slag op het WK als assistent van Leo Beenhakker bij Trinidad en Tobago. ''Daar heb ik veel zin in. Het is een mooie kans om me als trainer verder te verbeteren. Als we de finale halen dan begin ik wel iets later bij NEC, maar dat staat allemaal in het contract.'' Het is niet de eerste grap van de trainer, die er ontspannen en zelfverzekerd bij zit.

Wat er precies met de huidige selectie gaat gebeuren is nog niet bekend. ''Wie weet heb ik een andere kijk op spelers. Ieder krijgt een eerlijke kans in de voorbereiding en de beste elf spelen. Achter de schermen gaan we nu aan de slag met het nieuwe elftal. Ik had wel een spelerseis, namelijk Ronaldinho, maar dat was onbespreekbaar,’’ aldus Been. ''Niet goed genoeg,'' voegt Jacco Swart toe.

Over zijn plannen met NEC kan hij verder nog niet veel zeggen. ''Ik hou van aanvallen en wil attractief voetballen, maar dat wilt iedere trainer. De manier van aanpakken zoals die door NEC is beschreven bevalt me in ieder geval. Ik kijk uit naar een goede samenwerking.''
Ik denk dat het een goede keuze is
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie-topic 2005-2006 deel III
Mr.Oizo
141 03-05-2006 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.