Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Advertentie
Oud 06-01-2006, 15:39
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
weer gekut met die vrouw "de vorige keer heb ik je nog zo gezegd dat je die auto niet in deze straat moet parkeren omdat het mijn uitzicht vanuit de keuken belemmerd"
U hebt toen u hier kwam wonen op de bouwtekening kunnen zien dat er aan de overkant van uw straat parkeervakken zijn.
"Dat jullie nu zo nodig jullie oprit moesten halveren waardoor er nog maar 2 auto's oppassen is niet mijn probleem. Je moet de auto verplicht op je oprit zetten, daarbij zetten je buren hun 2de of 3de auto ook altijd in deze straat"
Waar ik 'm ook neerzet, hij belemmerd altijd wel iemands zicht
"maar niet mijn uitzicht"
blablablabla dit ging een kwartier zo door
Nu staat m'n auto dubbelgeparkeerd
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 06-01-2006, 15:41
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
...Voor haar huis kutbuurt
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 06-01-2006, 15:47
Verwijderd
Oud 06-01-2006, 15:56
Verwijderd
Ik zal mijn mercedes er eens recht voor komen planten. Of de jeep van ons pap. Of de bestelbus lenen. Wat een zeikwijf. Ipv in de keuken te staan dromen bij je uitzicht, ga werken, verdien geld en ga ergens wonen waar de tuinen en opritten groot genoeg zijn om geen last van je buren te hebben.
Oud 06-01-2006, 16:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ze (we) wonen al in een vrijstaande villa Zij heeft alleen amper tuin aan de voorkant ;x Waardoor ze dichter op de straat zit

Dat van die mercedes is een gaaf plan

Wanneer ben je in town
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 06-01-2006, 16:47
Verwijderd
Morgenmiddag, we gaan als het goed is naar het feest van Carlo. Zondag hebben we een workshop in de games 'n stuff.

En dan moet ze nog maar nog meer geld verdienen zodat ze in een bos kan gaan wonen ofzo. Domme trut.
Oud 06-01-2006, 17:24
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Vanavond weer Absinth!
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 06-01-2006, 17:30
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Nu malcome in the middle!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 06-01-2006, 18:07
Verwijderd
kutserie waar normaal stargate achteraan komt maar niet op vrijdag
Oud 06-01-2006, 18:25
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
mwoah vind het best grappig eigenlijk.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 06-01-2006, 18:26
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 06-01-2006 @ 18:30 :
Nu malcome in the middle!
Malcom in the middle schopt kont!
Oud 06-01-2006, 18:31
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Nu the simpsons!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 06-01-2006, 18:58
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 06-01-2006 @ 19:31 :
Nu the simpsons!
yeah. leuke aflevering
Oud 06-01-2006, 20:20
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
deadlock schreef op 05-01-2006 @ 22:10 :
Erm. Sorry, maar wil je een link over kinderachtig gedrag, dan kan je dat namelijk krijgen .
Ik geef toe dat ik me hier inderdaad ook wel eens kinderachtig gedraag en ook lang niet altijd serieus reageer. Dit gebeurt overigens 9 van de 10 keer als ik onder invloed ben van wiet, hash of drank. Niet dat ik dit nu als excuus wil gebruiken ofzo maar ik denk wel dat het zeker meespeelt.

Citaat:
deadlock schreef op 05-01-2006 @ 22:10 :
Dan vind ik dit nog helemaal niet zo erg. Wat me wel stoort is dat je aangeeft er verder over te willen discussiëren, vervolgens je standpunt neerzet en dan letterlijk zegt:
Dat vind ik dan wel weer jammer.
Helemaal omdat ik vind dat jij normaliter hele zinnige (en directe, en dat is voor mij persoonlijk belangrijk) en logische antwoorden geeft op soms best wel ingewikkelde vraagstukken.
Tot aan hier kan ik niet anders dan je gelijk geven.


Citaat:
deadlock schreef op 05-01-2006 @ 22:10 :
Ik denk namelijk dat je je veeeeeel te druk maakt over een veeeel te klein gedeelte van je leven. Het leven op s.com is lekker ongecompliceerd en houd dat zo imho. Natuurlijk mag je tegen de meningen van andere e.d. ingaan als je het er niet mee eens bent.
Je moet wel blijven relativeren.
Ik maak me er verder absoluut niet druk over. Begrijp me niet verkeerd. Dit forum maakt absoluut geen groot deel uit van mijn leven. Ik zie het puur als vermaak en zodra ik het wegklik is het ook weg tot het moment dat ik weer terugkom.

Ik onderga op het moment nogal wat drastische veranderingen in m'n leven. Ik heb al 2 keer aangegeven het totaal eens te zijn met cha0s wat betreft de discussie om het blowen in dit topic ^^. Ik ben hier nu ook werkelijk wat mee aan het doen en heb dus sinds 1 januari geen joint aangeraakt. Ik weet dat het heel fout klinkt maar dit werkt op sommige momenten zeer frustrerend (iets wat volgens mij iedereen die na ongeveer 4 jaar dagelijks of in ieder geval zeer regelmatig gebruik van wiet en hash ineens stopt wel zou moeten kunnen begrijpen). Helemaal omdat de punten die cha0s aanvoerde dermate confronterend waren dat ik me er nogal van rotgeschrokken ben.

Dit gaat op sommige momenten nogal eens gepaard met de al eerder genoemde spontane stemmingswisselingen. Ik let er zo veel mogelijk op in mijn dagelijkse manier van reageren enz maar soms erger ik me echt helemaal dood aan bepaalde dingen (waar deze er dus een van was) en dan kan het wel eens gebeuren dat ik iets te overdreven/ongenuanceerd reageer. Nogmaals excusses daarvoor. Ik bedoel het niet verkeerd.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 06-01-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 06-01-2006 @ 21:20 :
Ik maak me er verder absoluut niet druk over. Begrijp me niet verkeerd. Dit forum maakt absoluut geen groot deel uit van mijn leven. Ik zie het puur als vermaak en zodra ik het wegklik is het ook weg tot het moment dat ik weer terugkom.


Citaat:
Ik onderga op het moment nogal wat drastische veranderingen in m'n leven. Ik heb al 2 keer aangegeven het totaal eens te zijn met cha0s wat betreft de discussie om het blowen in dit topic ^^. Ik ben hier nu ook werkelijk wat mee aan het doen en heb dus sinds 1 januari geen joint aangeraakt. Ik weet dat het heel fout klinkt maar dit werkt op sommige momenten zeer frustrerend (iets wat volgens mij iedereen die na ongeveer 4 jaar dagelijks of in ieder geval zeer regelmatig gebruik van wiet en hash ineens stopt wel zou moeten kunnen begrijpen). Helemaal omdat de punten die cha0s aanvoerde dermate confronterend waren dat ik me er nogal van rotgeschrokken ben.
Dat je mindert is ook een goede zaak. Ik heb zelf perioden gehad waarin ik dagelijks gebruikte (Bas Penris (23) Blowt de laatste tijd iedere dag ). Toch denk ik dat je het verhaal van cha0s maar gedeeltelijk goed interpreteert. Dat zijn namelijk verschijnselen die niet komen ná het stoppen maar al tijdens gebruik, in meer of mindere maten. En vooral kúnnen komen opsteken, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Ik zie helemaal niet wat er mis is met recreatief druggebruik, maar je kan inderdaad doorslaan.

Citaat:
Dit gaat op sommige momenten nogal eens gepaard met de al eerder genoemde spontane stemmingswisselingen. Ik let er zo veel mogelijk op in mijn dagelijkse manier van reageren enz maar soms erger ik me echt helemaal dood aan bepaalde dingen (waar deze er dus een van was) en dan kan het wel eens gebeuren dat ik iets te overdreven/ongenuanceerd reageer. Nogmaals excusses daarvoor. Ik bedoel het niet verkeerd.
Ik heb er alle begrip voor hoor . Als jij je ei kwijt wil of even wil schelden, prima! Ook hier in dit topic. Kvind alleen wel dat je even moet kijken waar je op scheld en dat je beter kan posten dat je sjaggo bent en dan een boel leestekens en andere shit ($#%$*#$%&#$%*#^@*) ipv je tegen iets te keren

Sterkte wimpie!
Oud 06-01-2006, 21:00
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
deadlock schreef op 06-01-2006 @ 21:37 :
Dat je mindert is ook een goede zaak. Ik heb zelf perioden gehad waarin ik dagelijks gebruikte (Bas Penris (23) Blowt de laatste tijd iedere dag ). Toch denk ik dat je het verhaal van cha0s maar gedeeltelijk goed interpreteert. Dat zijn namelijk verschijnselen die niet komen ná het stoppen maar al tijdens gebruik, in meer of mindere maten. En vooral kúnnen komen opsteken, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Ik zie helemaal niet wat er mis is met recreatief druggebruik, maar je kan inderdaad doorslaan.
Ik interpreteer het verhaal van cha0s zeer goed en dat is ook precies de reden dat ik minder. Dit neemt niet weg dat het nog wel behoorlijk frustrerend kan werken als je je maten wel een joint ziet roken maar jijzelf het niet kan doen omdat je dan last krijgt van eerder genoemde effecten. Dat dit af en toe doorwerkt in het normale leven hoort er volgens mij gewoon bij.

Er veranderd ook nogal wat. Ineens wordt je helder(der) wakker en ga je dingen veel logischer en efficiënter beredeneren. Ook het nadenken word ineens een stuk makkelijker en je gaat je veel beter concentreren op dingen. Dit merk ik nu al binnen een week en dat is op sommige momenten wel even behoorlijk raar en vooral heel onwennig.

Ik ben het compleet met je eens dat er niets mis is met recreatief gebruik en ik was er inderdaad de laatste tijd een beetje in doorgeslagen.

Citaat:
deadlock schreef op 06-01-2006 @ 21:37 :
Ik heb er alle begrip voor hoor . Als jij je ei kwijt wil of even wil schelden, prima! Ook hier in dit topic. Kvind alleen wel dat je even moet kijken waar je op scheld en dat je beter kan posten dat je sjaggo bent en dan een boel leestekens en andere shit ($#%$*#$%&#$%*#^@*) ipv je tegen iets te keren
Ook hier heb je gelijk in alleen het is gewoon zo heerlijk makkelijk om gewoon maar ergens op te schelden waar je je aan ergert.

Citaat:
deadlock schreef op 06-01-2006 @ 21:37 :
Sterkte wimpie!
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 07-01-2006, 00:40
Verwijderd
Kra. Remco is liev. En Robert, maar die zie ik morgen pas.
Oud 07-01-2006, 01:47
Verwijderd
hehe. we waren net satan kwijt hiero. Hijs nu weer teruggevonden
Oud 07-01-2006, 16:10
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Zullen we een poule maken?

Degene die raadt op welke dag Sharon dood gaat wint.

(iemand iedeeën over de inleg en de prijs?)
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 07-01-2006, 16:30
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
'een maandag'

en ik win 10 porties van een op d&a besproken drug naar keuze
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 07-01-2006, 16:40
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
morgen, plus een X aantal dagen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 07-01-2006, 18:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik gok dat hij aanstaande zondag overlijdt.

Damn wat was vandaag een kutdag. Nooit geweten dat mijn chef zo'n eikel kon zijn. Dit ga ik vanavond maar eens goed verdrinken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 07-01-2006, 18:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb straks nog leuk discussievoer. Alleen als ik pech heb dan kan ik 2 artikeltjes over gaan zitten tikken omdat er geen internetbron van te vinden valt. Degene die het Haarlems Dagblad lezen moeten maar ff op de voorpagina kijken dan weet je denk ik wel wat ik bedoel.

Ik ga eerst ff eten. Daarna ga ik wel ff zoeken of een half uurtje zitten tikken...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 07-01-2006, 18:40
Verwijderd
is cool wim.
ik ga vanavond met cat en nogmeer kadavers naar de verjaardag van mutant
Oud 07-01-2006, 18:54
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Twanos schreef op 07-01-2006 @ 17:10 :
Zullen we een poule maken?

Degene die raadt op welke dag Sharon dood gaat wint.

(iemand iedeeën over de inleg en de prijs?)
vrijdag
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 07-01-2006, 19:21
Verwijderd
woensdag
Oud 07-01-2006, 19:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hmmz dat word tikken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 07-01-2006, 19:45
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dat was 1...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 07-01-2006, 22:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Goed.

Iedereen is werkelijk te kansloos voor woorden op de zaterdagavond. 2 man die ligt te krikken met z'n vriendin en 1 vrouw die me terug zou bellen omdat ze aan d'r ouders aan het vragen is of z e nog de kroeg in mag. Beetje jammer dat dat ondertussen al een kwartier geleden is.

Tering dit schiet natuurlijk niet op.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 07-01-2006, 22:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
wh00t.

Waar vrouwen al niet goed voor kunnen zijn.

Lillith je bent m'n heldin van de avond.

En dan nu de kroeg in.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 07-01-2006, 22:49
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
bl44t, tijd voor ontopicnesss
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 08-01-2006, 00:04
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
wammus schreef op 07-01-2006 @ 23:14 :
Goed.

Iedereen is werkelijk te kansloos voor woorden op de zaterdagavond.

Ok, tot zover volg ik je nog..
2 man die ligt te krikken met z'n vriendin

WTF!? Wat is daar kansloos aan?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 08-01-2006, 02:11
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 08-01-2006 @ 01:04 :
lol verkloot mijn kwoot to de max
Oud 08-01-2006, 02:50
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 08-01-2006 @ 01:04 :
Het kansloze eraan is dat ik geen vrienden meer over had om nog de kroeg mee in te gaan.

Achteraf bleek dat ik net zo goed alleen naar de kroeg had kunnen gaan omdat ik er toch genoeg mensen tegen ben gekomen die ik ken. Maarja dat is natuurlijk achterafgelul en daar had ik op dat moment even helemaal niets aan.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-01-2006, 02:51
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
O ja en ik ben best wel ontopic.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-01-2006, 08:32
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
ik ben gaar, net terug van wintersport

klotebusreizen
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 08-01-2006, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Twanos schreef op 07-01-2006 @ 17:10 :
Zullen we een poule maken?

Degene die raadt op welke dag Sharon dood gaat wint.

(iemand iedeeën over de inleg en de prijs?)
woensdag 11 januari
Oud 08-01-2006, 15:12
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
ze houden'm in coma tot aan 4 mei
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 08-01-2006, 15:44
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 07-01-2006 @ 23:16 :
wh00t.

Waar vrouwen al niet goed voor kunnen zijn.

Lillith je bent m'n heldin van de avond.

En dan nu de kroeg in.
Spel het dan goed, klootmongool.

Ik ga voor Februari.
Iets van de 15e. Dan gaat Sharon wel dood.
Oud 08-01-2006, 15:47
Christiana
Avatar van Christiana
Christiana is offline
De 15e...hmmz...waarom aanstaande vrijdag niet?

Vrijdag de 13e??
__________________
Als iedereen iemand is, ben ik niemand
Oud 08-01-2006, 16:10
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 08-01-2006 @ 16:44 :
Spel het dan goed, klootmongool.

Ik ga voor Februari.
Iets van de 15e. Dan gaat Sharon wel dood.

Sorry. Ik ben ook niet perfect en na een paar flinke slokken Coebergh word helder nadenken al wat moeilijker.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-01-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 08-01-2006 @ 17:10 :
Sorry. Ik ben ook niet perfect en na een paar flinke slokken Coebergh word helder nadenken al wat moeilijker.
Waar waren jullie nou uiteindelijk gaan zitten?
Oud 08-01-2006, 16:35
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
morgen gaat hij dood, wat ik je brom

(heerlijke uitdrukking, het moest even)
__________________
eat your animal crackers
Oud 08-01-2006, 16:38
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 08-01-2006 @ 17:33 :
Waar waren jullie nou uiteindelijk gaan zitten?
Een of ander bankje in Heemsteede. Ergens bij de Jan Van Galen straat ofzo kan dat? Er was water en een bankje in de muur ingebouwd. Verder weet ik het ook niet meer. Ik weet wel dat we te goede gesprekken hadden. Ik ben alweer vergeten waarover maar dat maakt ff niet uit.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-01-2006, 16:43
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 08-01-2006 @ 17:38 :
Een of ander bankje in Heemsteede. Ergens bij de Jan Van Galen straat ofzo kan dat? Er was water en een bankje in de muur ingebouwd. Verder weet ik het ook niet meer. Ik weet wel dat we te goede gesprekken hadden. Ik ben alweer vergeten waarover maar dat maakt ff niet uit.
Jan van Gooyen.
Ik weet dat daar forummers in de buurt wonen.
Forumbazen zelfs.
En Irene Moors.

En ja, ik weet al welk bankje dan.
Je zit dan echt op de grens Haarlem/Heemstede.
Oud 08-01-2006, 16:56
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 08-01-2006 @ 17:43 :
Jan van Gooyen.
Ik weet dat daar forummers in de buurt wonen.
Forumbazen zelfs.
En Irene Moors.

En ja, ik weet al welk bankje dan.
Je zit dan echt op de grens Haarlem/Heemstede.
Whoohoooo. Sorry maar dat daar forumers wonen intereseert me geen ene fuck om heel eerlijk te zijn.

Het zou best wel eens de grens kunnen zijn geweest ja. We fietsten een stukje rechtdoor, daarna met de bocht mee, en dan kom je vanzelf in Haarlem uit. Bij het ziekenhuis in de buurt van de Haarlemerhout.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-01-2006, 17:12
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 08-01-2006 @ 17:56 :
Whoohoooo. Sorry maar dat daar forumers wonen intereseert me geen ene fuck om heel eerlijk te zijn.

Het zou best wel eens de grens kunnen zijn geweest ja. We fietsten een stukje rechtdoor, daarna met de bocht mee, en dan kom je vanzelf in Haarlem uit. Bij het ziekenhuis in de buurt van de Haarlemerhout.
Ik dacht al dat jou dat weinig ging schelen . Maar ik wilde het toch even kwijt.

Ja, dat is echt bijna in Haarlem. Als je dat bruggetje over bent, dan ben je in Haarlem.
Oud 08-01-2006, 17:39
Verwijderd
Zin in een joint. Mja, ik zal nog 3500 woorden moeten neertypen voordat ik daar uberhaupt aan kan gaan denken.
Oud 08-01-2006, 19:47
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
500 woorden nog amar, godver. onder het genot van een jointje wel
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Izsadc Deel 72
Verwijderd
500 12-03-2007 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.