Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 11:23
Lobke1988
Lobke1988 is offline
Heeij!!
Hoeveel kleedgeld krijgen jullie?
En vanaf welke leeftijd kregen jullie dat?
En werken jullie er nog extra bij, of maak je dat geld op aan andere dingen?
En wat vind je van kleedgeld??
Ik vind zelf kleedgeld wel handig..je kan altijd zelf weten wanneer je wat wilt kopen en hoe duur!! Maar ik merk wel dat ik daardoor veel meer geld uitgeef!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2003, 12:11
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik krijg 40 euro kleedgeld per maand. En dat krijg ik al vanaf mn,... uhm denk 15de of 14de ofzo, alleen kreeg ik toen wel minder.
En ik werk er niet bij, en ik mag er geen andere dingen van kopen, mn ouders controleerden ook altijd de bonnetjes enzo, maar dat doen ze nu niet meer, maar geef het echt alleen een kleding uit omdat ik het anders niet haal met mn geld.

En kleedgeld vind ik handig ja, kan ik het zelf bepalen wat ik koop en wanneer.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 12:46
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
dit is echt al zooo vaak geweest..

maargoed
53 in de maand, wordt niet verhoogd, zakgeld wordt wel verhoogd (krijg nu bij elkaar 90), krijg het anderhalf jaar ofzo..
ik werk ook nog erbij..

ik vind het prima, je leert met geld omgaan. al is dat bij mij niet het geval aangezien ik nauwelijks kleren koop en ik dus teveel geld per maand krijg (dus bijbaantje +90)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 25-09-2003 @ 13:46:
dit is echt al zooo vaak geweest..
45 p/maand kleedgeld, 15 zakgeld, 15 om eten van te kopen op school.
moet er veel zelf voor kopen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:07
sonly
Avatar van sonly
sonly is offline
50 euro per maand, daar lukt het meestal ook wel redelijk mee.
K krijg er 20 euro zakgeld bij, dus da's 70€ in de maand.
Verder werk ik zelf dan nog voor ongeveer 70€ per maand

Kleedgeld krijg ik sinds m'n 12e, en nu wil ik er niet meer vanaf (in het begin wel).
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:09
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
ik vind het zo vaag he als mensen naast hun kleedgeld ook nog eens zakgeld krijgen, hartstukke relaxed natuurlijk, maar dat die ouders daarin trappen zeg
ikzelf krijg 50 euro per maand en niks meer. daar moet ik dan ook echt alles van halen dus eigenlijk kom ik nooit uit, terwijl ik zelden dure kleding haal en heel weinig, erg raar, maar oke. ik heb nu wel een bijbaantje genomen dus nu kom ik tenminste niet meer echt tekort, maar het is ook weer niet zo dat ik nu elke maand geld over houd.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:43
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
Citaat:
wouszer schreef op 25-09-2003 @ 14:01:
45 p/maand kleedgeld, 15 zakgeld, 15 om eten van te kopen op school.
moet er veel zelf voor kopen.
verkeerde gequote?

ontopic/

ik wil geen kleedgeld, meestal pin ik kleren zelf en dan krijg ik het thuis weer terug.
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Metal Gurl schreef op 25-09-2003 @ 14:09:
ik vind het zo vaag he als mensen naast hun kleedgeld ook nog eens zakgeld krijgen, hartstukke relaxed natuurlijk, maar dat die ouders daarin trappen zeg
ikzelf krijg 50 euro per maand en niks meer. daar moet ik dan ook echt alles van halen dus eigenlijk kom ik nooit uit, terwijl ik zelden dure kleding haal en heel weinig, erg raar, maar oke. ik heb nu wel een bijbaantje genomen dus nu kom ik tenminste niet meer echt tekort, maar het is ook weer niet zo dat ik nu elke maand geld over houd.
Wat zal ik zeggen, kleding is een basis behoefde waarin ouders zouden moeten voorzien in mijn ogen. Verder is het niet meer dan een gewoonte dat een kind ook nog iets voor het plezier krijgt
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:39
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik krijg 100 euro kleedgeld per maand. Maar daarmee moet ik ook cadeautjes voor vrienden, bioscoop, uitgaan etc betalen. Dus ik krijg gewoon zakgeld. Vanaf m'n veertiende kreeg ik per maand zakgeld, maar dat was geen kleedgeld. Ik vind dat ik nu voldoende zakgeld krijg. Ik werk ook (sinds kort) want mijn ouders betalen nu echt alles voor mij en ik wil werkervaring opdoen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
sexylexy schreef op 25-09-2003 @ 14:43:
verkeerde gequote?
nee, ik vind ook dat het wel heel makkelijk zoeken is naar zo'n topic.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:05
wdekreij
wdekreij is offline
Ik krijg 70 kleedgeld in de maand.

Daarnaast nog 10 euro in de week..

Dus in totaal:

70*12=840
10*52=520
----------------
1360

1360/365=3,73 euro per dag voor kleren en eten en uitgaan ed

Maar als mn ma in een goede bui is betaald ze wel ens mn schoenen of mn jas oid
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
een paar maanden terug was het bij mij alsvolgt:
kleedgeld: 55 euro per maand
zakgeld: 20 euro per maand
salaris: 55 euro per maand
oppasgeld: 30 euro per maand

totaal: 160 euro per maand.
daar van gaat 50 euro naar een spaarrekening en voor de rest hou ik veel over om leuke dingen van te kopen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:57
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Kleedgeld kreeg ik...50 euro per maand maar daar kwam ik echt niet mee rond, al hoefde ik daar geen "grote" dingen als schoenen etc. van te kopen. Nu krijg ik gewoon wat geld in m'n hand gedrukt als ik wil shoppen...niet te vaak dus, maar meestal rond de 120 euro en dit bevalt me VEEL beter.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:45
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik krjig geen kleedgeld, me ouders betalen gewoon alles mits het een beetje normaal blijft. Wil ik bijv. iets heel duurs dan moet ik er zelf wat bij leggen, mar dat vindt ik ook niet erg.

Ben tegen kleedgeld omdat je volgens mij dan minder krijgt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 22:59
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
krijg 75E kleedgeld per maand, en werk daarnaast ook nog, ongeveer 400E per maand, + 13e maand en vakantie geld, komt totaal op ongeveer 6000E per jaar
= +- 16,50E per dag voor alles(kleding ,schoolvoedsel,uitgaan)
best veel lijkt het zo,maar t is ook zo weer op...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 08:53
Thomas
Thomas is offline
Helemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 12:52
js0-
js0- is offline
geen, heb ik ook liever niet. ik koop kleding en dan storten mn ouders het geld terug
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:11
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Geen kleedgeld.. Mijn zus had het op d'r 14e al (want die wilde altijd merkkleding, australian was toen in )

Ik mag alles kopen wat ik wil qua kleding, ik krijg het gewoon terug van mijn ouders. Als ik iets te duur vind koop ik het gewoon niet, tenzij ik het echt leuk vind.. Ik kan bijvoorbeeld heel moeilijk slagen voor schoenen / laarzen, en die waren dan ook best wel duur.. Maaar m'n ma was juist blij dat ik eindelijk schoenen had gekocht, dat de laarzen €120 kostten maakte niet uit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2003, 20:44
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Geen.
Wat ik koop wordt betaald.

Maar dan overdrijf ik niet bij het kopen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 11:17
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
heb noit kleedgeld gehad, mocht altijd met de pas van mijn moeder op stap
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 00:20
Tóney
Tóney is offline
Ik weet het niet precies meer, maar kgloof dat ik vanaf mn 15e kleedgeld kreeg ofzo.
Ik weet alleen nog dat dat 50 euro euro was op mn 17e, exclusief schoenen en jassen.
Kvond het prima.
__________________
Carpe Noctem
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 02:11
D
Avatar van D
D is offline
Helemaal niks, ook nooit gehad trouwens.
__________________
I AM ERROR
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 09:56
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Ik krijg kleedgeld vanaf mijn dertiende.

Eerst kreeg ik 80 euro per maand, nu 100.
Dat is ook zakgeld, en ik moet er dus alles van kopen, behalve dingen voor school, contributies en dergelijke
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:12
Sjron
Sjron is offline
Citaat:
MoonWolf schreef op 25-09-2003 @ 13:11:
Ik krijg 40 euro kleedgeld per maand. En dat krijg ik al vanaf mn,... uhm denk 15de of 14de ofzo, alleen kreeg ik toen wel minder.
En ik werk er niet bij, en ik mag er geen andere dingen van kopen, mn ouders controleerden ook altijd de bonnetjes enzo, maar dat doen ze nu niet meer, maar geef het echt alleen een kleding uit omdat ik het anders niet haal met mn geld.

En kleedgeld vind ik handig ja, kan ik het zelf bepalen wat ik koop en wanneer.
Jeetje... best wel heel weinig tog??
ik krijg 65 en ik werk erbij (ook elke maand ongeveer 60 euro..soms iets meer > soms iets minder) en ik krijg nog 3 euro zakgeld.en ik kom wel uit.. maar ik heb helemaal niet egt veel kleren ofzo!!
want als je een broek koop dan is mijn geld alweer een heel eind op.. en jij moet dan zeg maar 2 maand sparen voor 1 broek!!!
ik vind het wel knap dat je daarmee uitkomt! koop je nooit merkkleding dan??
ik heb het in januari een jaar. en ik vind het wel handig!! maar wel duur.. al je geld gaat gewoon op aan kleding!
terwijl ik op zig wel veel geld heb.. maar het gaat gewoon allemaal op!!
xxx
__________________
this love is real...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:12
Sjron
Sjron is offline
Citaat:
Sjron schreef op 29-09-2003 @ 12:12:
Jeetje... best wel heel weinig tog??
ik krijg 65 en ik werk erbij (ook elke maand ongeveer 60 euro..soms iets meer > soms iets minder) en ik krijg nog 3 euro zakgeld.en ik kom wel uit.. maar ik heb helemaal niet egt veel kleren ofzo!!
want als je een broek koop dan is mijn geld alweer een heel eind op.. en jij moet dan zeg maar 2 maand sparen voor 1 broek!!!
ik vind het wel knap dat je daarmee uitkomt! koop je nooit merkkleding dan??
ik heb het in januari een jaar. en ik vind het wel handig!! maar wel duur.. al je geld gaat gewoon op aan kleding!
terwijl ik op zig wel veel geld heb.. maar het gaat gewoon allemaal op!!
xxx
3 euro per week dan he..
__________________
this love is real...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2003, 11:13
Sjron
Sjron is offline
Citaat:
Smartie schreef op 27-09-2003 @ 12:17:
heb noit kleedgeld gehad, mocht altijd met de pas van mijn moeder op stap
das lijp!!! wil ik ook wel
!!
__________________
this love is real...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:15
Sjron
Sjron is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 25-09-2003 @ 23:59:
krijg 75E kleedgeld per maand, en werk daarnaast ook nog, ongeveer 400E per maand, + 13e maand en vakantie geld, komt totaal op ongeveer 6000E per jaar
= +- 16,50E per dag voor alles(kleding ,schoolvoedsel,uitgaan)
best veel lijkt het zo,maar t is ook zo weer op...
zoooooooooooo
das veel..
maar het maakt tog niet ujit..als je veeel hebtmaak je ook veel op.. das altijd..
__________________
this love is real...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:16
Sjron
Sjron is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 25-09-2003 @ 19:45:
Ik krjig geen kleedgeld, me ouders betalen gewoon alles mits het een beetje normaal blijft. Wil ik bijv. iets heel duurs dan moet ik er zelf wat bij leggen, mar dat vindt ik ook niet erg.

Ben tegen kleedgeld omdat je volgens mij dan minder krijgt.
jjah dat laatste klopt!!maar je kan wel alles zelf weten wat je wil kopen.. dat scheelt wel..
als je een kee riets heel duurs wilt.. dan kan je dat gewoon doen!!
__________________
this love is real...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 13:19
Verwijderd
Ik krijg 83 euro per maand, dat is inclusief zakgeld. Ik had een bijbaantje waar ik nog eens ongeveer 50 euro in de maand mee verdiende, maar daar ben ik mee gestopt.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 16:53
Susanne
Susanne is offline
Ik krijg €150,- per maand van m'n ouders. Dat heb ik nu een aantal maandjes. Ik werk wel extra bij, elke zaterdag in een discotheek achter de bar en dan verdien ik zo'n ongeveer €45,- per avond. Dat is dan wel een avond van 22:30 tot 4:00, dan nog eventjes opruimen en nadrinken; rond een uurtje of 6:00 thuis. Soms doe ik ook nog administratief werk, maar dat doe ik maar heel zelden als ik er tijd voor heb en ach het stelt eigenlijk niks voor. Kleedgeld was voor mij in het begin wel eventjes wennen omdat ik anders gewoon altijd met m'n mam een keer ging shoppen en hoefde ik me geen zorgen te maken om 't geld wat ik voor bepaalde dingen uitgaf. Ik kocht toen ook vaker duurdere luxedingetjes. Dat moet ik nu allemaal 'inplannen'. De eerste weekjes viel het wel een beetje tegen, maar nu gaat 't steeds beter.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 17:22
stouver
stouver is offline
Ik krijg €65 per maand aan kleedgeld. en 6 euro aan zakgeld

ik hoef zelf geen winterjas te betalen van mijn kleedgeld en ik krijg 2 paar schoenen per ajar..verder moet ik wel alles ervan kopen (met uitzondering van schoolspullen natuurlijk)
__________________
'Try to find a new way of life'
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 29-09-2003 @ 17:53:
Ik krijg €150,- per maand van m'n ouders.
Zijn je ouders gek geworden of zo? Dat is echt veel te veel! Zo leer alsnog niet met geld omgaan?

Gaan ze je ook sponsoren als je gaat studeren ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 13:55
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-09-2003 @ 14:51:
Zijn je ouders gek geworden of zo? Dat is echt veel te veel! Zo leer alsnog niet met geld omgaan?

Gaan ze je ook sponsoren als je gaat studeren ofzo?
Nee, ze vonden dat gewoon een goed bedrag. Eerst kreeg ik €110, maar daar lukte het mij gewoon niet mee. Dus kreeg ik wat extra. En ik leer nu echt wel met geld omgaan hoor, ik weet nu heus wel dat ik niet zomaar alles kan kopen. Moet nu ook veel vaker dingetjes laten liggen dan 'vroeger'.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:28
Verwijderd
Ik heb geen kleedgeld.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 02-10-2003 @ 14:55:
Nee, ze vonden dat gewoon een goed bedrag. Eerst kreeg ik €110, maar daar lukte het mij gewoon niet mee. Dus kreeg ik wat extra. En ik leer nu echt wel met geld omgaan hoor, ik weet nu heus wel dat ik niet zomaar alles kan kopen. Moet nu ook veel vaker dingetjes laten liggen dan 'vroeger'.
Hmm. Ik kom ook niet rond van mn kleedgeld, maar dat stimuleert mijn ouders niet echt om me meer kleedgeld te geven ofzo...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 15:52
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-10-2003 @ 16:28:
Hmm. Ik kom ook niet rond van mn kleedgeld, maar dat stimuleert mijn ouders niet echt om me meer kleedgeld te geven ofzo...
Mijn ouders dus wel.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2003, 15:31
Eyv
Avatar van Eyv
Eyv is offline
Hoeveel kleedgeld krijgen jullie? €80,-
En vanaf welke leeftijd kregen jullie dat? 15 (moest)
En werken jullie er nog extra bij, of maak je dat geld op aan andere dingen? Ja
En wat vind je van kleedgeld?? Wel chill, maar je kan minder dure kleding kopen
__________________
Mjah of niet..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:01
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-09-2003 @ 14:51:


Gaan ze je ook sponsoren als je gaat studeren ofzo?
Daar is toch niks raars aan
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:10
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-09-2003 @ 14:51:
Gaan ze je ook sponsoren als je gaat studeren ofzo?
Dat vind ik niet meer terecht als dat gebeurd hoor..! Ik werk iedere zaterdag, waar ik niet echt veel mee verdien, krijg uitwonende studiefinanciering, heb een kamerhuur van €200 exclusief, collegegeld van €1450 per jaar, boeken die behoorlijk prijzig zijn, treinkosten omdat ik 10-10 pas 18 wordt, etc etc.

En om dat nu allemaal zelf te moeten betalen..? Ik zou niet weten waar ik het geld vandaan moet halen..!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 04-10-2003 @ 14:01:
Daar is toch niks raars aan
Nou, je zult toch een keer op je eigen benen moeten leren staan. Dat je ouders je studie betalen is redelijk logisch (als ze het kunnen betalen dan) maar de rest... ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:37
the tourist
the tourist is offline
Voor de laatste keer:

Hoeveel kleedgeld krijgen jullie?
€70,- per maand, inclusief zakgeld.
En vanaf welke leeftijd kregen jullie dat?
Vanaf de 2e klas, 13 dus.
En werken jullie er nog extra bij, of maak je dat geld op aan andere dingen?
Nu even niet.
En wat vind je van kleedgeld??
Wel handig, je leert met geld omgaan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:48
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Susanne schreef op 02-10-2003 @ 14:55:
bla
.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 21:18
flipvla
Avatar van flipvla
flipvla is offline
ik krijg maar €35 kleedgeld per maand, plus €22 zakgeld, is dus €57 om per maand van rond te komen..

Maar goed, op die manier krijg je wel al snel een goed besef van hoeveel geld waard is. K ben ook al op mn 15e gaan werken (krantenwijk), daarna nog een jaar bij een supermarkt gewerkt.. en met €110 per maand extra erbij van je bijbaantje lukt t best, tog?

Ik hield vaak ook nog geld over, t laatste jaar dan. van de €170 per maand hield ik elke keer iets van €80 over
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:12
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
75 euro kleedgeld per maand + 5 euro zakgeld per week. Daar hoef ik geen schoenen en jassen van te betalen. Ik heb dit vanaf mijn 15e, nog niet zo lang dus, tot nu toe vind ik t wel ok.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Metal Gurl schreef op 25-09-2003 @ 13:09:
ik vind het zo vaag he als mensen naast hun kleedgeld ook nog eens zakgeld krijgen, hartstukke relaxed natuurlijk, maar dat die ouders daarin trappen zeg
proef ik hier een tikkeltje jaloezie? waar trappen ouders dan in als ik vragen mag? hoeveel leraren bij mij op school zeuren omdat de jeugd nooit na kan blijven omdat ze moeten werken. of dat ze in de toetsweken werken (en ik ken mensen die dan gewoon ingepland worden, zonder te vragen). jongeren willen luxe, maar je zegt zelf dat je niet rond kan komen van dat geld. dus is het ook van belang van hun kind en voor hun toekomst dat ze een béétje geld krijgen.

ik krijg 70 euro kleedgeld en 32,50 euro zakgeld. ik moet hier wel bij vermelden dat ik op doktersadvies voorlopig niet meer mag werken (totdat ik met mn havo klaar ben) en mn ouders me dus een beetje tegemoet zijn gekomen.

ik krijg al vanaf mn 13e kleedgeld. zakgeld al vanaf mn 10e geloof (1 euro per week ). ik vind t wel fijn zo. mn moeder is, buiten dit vaste maandelijkse bedrag om, een beetje gierig en moeilijk te benaderen als t om geld gaat k durf dr tegenwoordig al niks meer te vragen.

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 14:56
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
50 euro kleedgeld per maand. dat is dan ook alleen als kleedgeld bedoeld. ik hoef er geen schoenen van te kopen en jassen maar deels te betalen.
verder krijg ik 25 euro zakgeld per maand en werk ik waarmee ik ongeveer 50 euro per maand verdien.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 18:19
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
ik zie dat iedereen hier ongeveer 50€ krijgt per maand aan kleedgeld..daarm kom ik belange ni mee toe .

Ik mag blij zijn als ik toekom met 1500€
broerk: gemiddeld 110€ (3nieuwe broeken per seizoen)
Pull: gemiddeld 120€ (3 nieuwe per seizoen)
T-shirts: 55€ ong (7 nieuwe per seizoen)
Schoenen: ong 160€( 4 nieuwe per jaar)
hemden: ongeveer 100€ (2 nieuwe per seizoen)

__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:05
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
60 euro per maand kleedelden 25 euro voor overie dingen. Over een paar maaden, alsik studieinanciering krijg, word die financiering aangevuld tot 100 euro wa ik mag mesteden aan wat ik maar wil. ik werk niet, heb net niet nodig.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:07
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 10-10-2003 @ 19:19:
ik zie dat iedereen hier ongeveer 50€ krijgt per maand aan kleedgeld..daarm kom ik belange ni mee toe .

Ik mag blij zijn als ik toekom met 1500€
broerk: gemiddeld 110€ (3nieuwe broeken per seizoen)
Pull: gemiddeld 120€ (3 nieuwe per seizoen)
T-shirts: 55€ ong (7 nieuwe per seizoen)
Schoenen: ong 160€( 4 nieuwe per jaar)
hemden: ongeveer 100€ (2 nieuwe per seizoen)

Wist je dat je de meeste kledingstukken ook kan wassen ? En dat je ze daarna opnieuw kan dragen? en opnieuw? en opnieuw? En dat als je ze tenminste niet in de fik steekt, of eruit groeit, je de meeste kledingstukken héééél lang kan dragen? Mijn favoriete broek heb ik nu bijvoorbeeld ruim een jaar, en hij ziet er nog uit als nieuw
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:21
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 13-10-2003 @ 14:07:
Wist je dat je de meeste kledingstukken ook kan wassen ? En dat je ze daarna opnieuw kan dragen? en opnieuw? en opnieuw? En dat als je ze tenminste niet in de fik steekt, of eruit groeit, je de meeste kledingstukken héééél lang kan dragen? Mijn favoriete broek heb ik nu bijvoorbeeld ruim een jaar, en hij ziet er nog uit als nieuw
dat weet ik maar al te goed, maar ik haat het als er op kleren zo precies pluisjes komen en dan koop ik er gewoon nieuwe
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Kleedgeld & Zakgeld
ttijn
12 09-01-2017 07:24
Werk, Geld & Recht kleedgeld
michel lovertje
39 01-10-2003 18:51
Lifestyle Hoeveel kleedgeld krijg jij?
D-sire
70 05-10-2002 18:32
Lifestyle Kleedgeld
Verwijderd
98 02-09-2002 17:24
Lifestyle kleedgeld
caroos
70 30-04-2002 19:02
Lifestyle kleedgeld
*mystery*
10 27-04-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.