Oud 21-11-2004, 12:29
ladyS
ladyS is offline
Hallo studenten ,

Ik heb een betoog nodig in het engels weet iemand een site of heeft iemand een betoog geschreven over (de stelling) :

Mother should stay home and take care of their children.

Dus dat moeders niet moeten gaan werken maar thuis moeten blijven en op hun kinderen moeten passen.

ikhoopdat ullie me kunne helpen
ik heb het heel erg dringend nodig
alvast bedankt
__________________
ssss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2004, 12:36
Yummie
Avatar van Yummie
Yummie is offline
Hey het is wel handig als je eerst vertelt hoe je zelf over deze stelling denkt.. en hoe lang moet het dan zijn?
Ik kan je misschien wel helpe?
__________________
All I read is 'bla bla bla' LOL
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 12:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
tenzij het een verplichte stelling is zou ik hem prompt opgeven, want deze stelling is behalve in SGP kringen onmogelijk verdedigbaar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 13:16
Yummie
Avatar van Yummie
Yummie is offline
Citaat:
T_ID schreef op 21-11-2004 @ 13:54 :
tenzij het een verplichte stelling is zou ik hem prompt opgeven, want deze stelling is behalve in SGP kringen onmogelijk verdedigbaar.
misschien zit ze op 't pieterzand
__________________
All I read is 'bla bla bla' LOL
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 14:12
Liesjeuh
Avatar van Liesjeuh
Liesjeuh is offline
Citaat:
ladyS schreef op 21-11-2004 @ 13:29 :
Mother should stay home and take care of their children.
die zin klopt niet echt volgens mij: their slaat terug op mother, het moet dus 'her' zijn

ofwel: Mothers should stay home and take care of their children --> zo heb je dat begrip 'moeder' ineens wat algemener
__________________
*Nee heb je, ja kun je krijgen*
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 15:10
Verwijderd
het is toch niet moeilijker dan dat je gewoon in het Nederlands een betoog moet houden?
waarom vind jij dat moeder thuis zouden moeten blijven voor hun kinderen?

- kinderen worden steeds agressiever, ouders hebben geen tijd om hun kinderen fatsoenlijk een verhaaltje voor te lezen. etc etc
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 15:42
ladyS
ladyS is offline
ik MOET hierover een betoog schrijven
en ja je hebt gelijk leisjuh het moet mothers zijn ik typte het snel vandaar dat ik die s was vergeten


heb je dan een betoog hierover YUMMIE?
het moet minimaal 500 woorden hebben
maar het maakt niet uit of ik tegen of voor ben als ik maar een betoog daarover kan krijgen
__________________
ssss
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
ik zou aanraden de pagina's te vullen met de tegenargumenten, en in de conclusie te schrijven dat jouw stelling nog staat, aangezien de voordelen tegen de nadelen opwegen.

handige truc als je een betoog moet schrijven, het enige verwijt dat je kunt krijgen is dat je te weinig voor-argumenten hebt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:02
Verwijderd
Sorry hoor, maar begin dan in het nederlands met je betoog... ? (En vraag dan hulp met het vertalen) Het gaat toch om jou mening daarover, jij moet een betoog schrijven, waarom wil je dan andermans werk gebruiken??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.