Oud 12-08-2005, 13:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jaaaaaah nummer 36 al weer
(had ik em maar niet volgespamt) (A)

vind hier nummer 35
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 12-08-2005, 13:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
tja wat moet ik zeggen... moet nog zoveel regelen, dacht dat ik er was met aanmelden vd studie, maar nee hoor, komen weer achterlijk veel dingen bij . Moet aan zoveel denken... Ben blij als het jaar begonnen is en alles geregeld is .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-08-2005, 13:43
fractuur
fractuur is offline
En we gaan vrolijk verder. (met het topic dan )
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 12-08-2005, 14:45
farai
Avatar van farai
farai is offline
blegh waar komt mn hoofdpijn nu plots vandaan?

Naja verder ben ik uuuuuuuuubervrolijk en volgens mij kan het nimeer zo snel veranderen nu.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 12-08-2005, 15:03
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 12-08-2005 @ 14:51 :
En fractuur heeft een nieuwe avatar
Jaja, ik ben nog even aan het afkicken van de vorige. Maar het mocht wel eens na twee jaar.

Ot: ik geloof dat het eindelijk droog is.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 12-08-2005, 15:09
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Morgen vakantie met de heksjes hebt er zin in, maar ben ook beetje nervous. Heb ze toch nog maar 1 keer gezien eigenlijk. Nahja we gaan ervoor. Als het weer nou ook nog beetje meewerkt. We vermaken ons wel.

Oew en laatste HGLJH topic heb ik niet eens gepost
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 12-08-2005, 15:14
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Weekend Nog maar één weekje te gaan Ik ga de mensen wel missen, maar ben toch blij als volgende week voorbij is.
Oud 12-08-2005, 15:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Stemmingswisselingen de gekste..

Ik ben al dat gezeik van iedereen zo ontzettend zat, mensen lopen me in de weg, irriteren me mateloos. Net ook stelletje hufters van mijn leeftijd met hun non-fijne breezersletvriendinnetjes, versperren de weg zeggen dat ze me kennen, vervolgens krijg je een stoot en een paar tyfusopmerkingen. Nu was ik al niet optimaal gehumeurd, maar toen begon m'n bloed echt te koken. Wijselijk heb ik me maar omgedraait na de woorden: "Als jullie zo agressief zijn, zijn jullie zeker op je schattigst? " Al moet ik zeggen dat die opmerking toch wel voor enige verbaasde blikken zorgde. Heerlijk!

Ik mis m'n oude vrienden; gisteren sprak ik een vriend van me, hij zei dat ze het laatst nog over me hadden gehad, vooral mijn oude beste vriend schijnt me erg te missen. Maar ik begrijp het niet, waarom is het dan niet meer hetzelfde als vroeger? Godverdomme, leg het me uit dan! Ik ben allang blij als een andere vriend van me, van de manege, straks eindelijk weer thuis is.. Vind het maar verdomd stil zonder hem..

Ik wil uitgaan, ik wil op vakantie, ik wil m'n vriend zien, ik wil weer's bij m'n vrienden zijn, ik wil dat de vakantie EINDELIJK voorbij is, ik wil duidelijkheid.. Wat wil ik nu niet?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 12-08-2005, 16:03
Verwijderd
Ok. ik had net weer een deja-vu waar je U tegen zegt. ik word er letterlijk niet goed van. blegh. nou ja. ik heb mijn tas gepakt, en morgen ga ik dan eindelijk op vakantie. en op het moment heb ik er beslist geen zin in. ik heb koppijn. en ik heb bijna nooit koppijn. en t is niet eens een kater. bah. verder heb ik het koud, en wil ik even alleen zijn ofzo. hee, prettig. mijn ouders gaan zometeen weg.

aargh, ik wil de zon!
Oud 12-08-2005, 16:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dagje weggeweest met m'n moeder, was echt leuk
We gingen eigenlijk voor een fautteuil (hoe schrijf je dat ) maar hebben daarnaast ook allerlei prularia voor in de woonkamer gekocht. Het staat super leuk en fleurt de kamer echt op
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-08-2005, 16:19
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-08-2005 @ 17:04 :
Dagje weggeweest met m'n moeder, was echt leuk
We gingen eigenlijk voor een fautteuil (hoe schrijf je dat )
Fauteuil.. Slechts één letter teveel
Was het een overdekt winkelgebeuren? In het kader van de grote hoeveelheid regen die vandaag is gevallen..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 12-08-2005, 16:24
Verwijderd
Ik heb braaf al dr vragen beantwoord, maar ik haat het. Doe het nooit meer. Lekker tegendraads. Nu weet ze alles geloof ik. Bah. Mijn geheimen mam, van mij!

Dinsdag weer naar huis!
Oud 12-08-2005, 16:37
moon
Avatar van moon
moon is offline
@redhair, nog bedankt voorje reactie en jij ook sterkte.


ot: Ik heb alcohol en medicijnen samen ingenomen, maar het had geen enkel effect. Wilde wel eens weten wat er zou gebeuren, hoopte ermee te kunnen ontsnappen uit de realiteit.
Ik heb nu weer een nieuw medicijn gekregen: zoloft. Ze durfde het met eigenlijk niet eens mee te geven want ze was bang dat ik er vervelende dingen mee zou gaan doen.

Hij is opgenomen en ik sta op het punt om het uittemaken. Ik kan het niet hebben dat hij maar 1 piepje hoeft te geven en wordt opgenomen en dat ik echt al 2 weken als een zombie rond loop en niet opgenomen wordt. Het is me niet eens op die opname te doen, maar op de 1 of andere manier voel ik me niet sirieus genomen. En ik vind het een flutstreek van hem dat hij zichzelf lekker in elkaar laat storten in het ggz terwijl ik sterk op mijn benen moet blijven staan. Wat een watje! Eigenlijk meen ik allemaal niet wat ik nu over hem zeg want het is natuurlijk belachelijk wat ik zeg. Maar ik ben toch woedend en heb echt de neiging om het uittemaken. Hij zoekt het maar uit. Ik verbreek vanavond in ieder geval het telefonisch contact dat we nu nog hadden. Ik ben bang dat ik anders al deze dingen op hem ga afvuren en daar dan later spijt van krijg. Maar als ik mocht kiezen dan wilde ik hem nu nooit meer zien, ik ben zo boos.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 12-08-2005, 16:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
*stuitert *
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-08-2005, 16:45
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
moon schreef op 12-08-2005 @ 17:37 :
@redhair, nog bedankt voorje reactie en jij ook sterkte.


ot: Ik heb alcohol en medicijnen samen ingenomen, maar het had geen enkel effect. Wilde wel eens weten wat er zou gebeuren, hoopte ermee te kunnen ontsnappen uit de realiteit.
Ik heb nu weer een nieuw medicijn gekregen: zoloft. Ze durfde het met eigenlijk niet eens mee te geven want ze was bang dat ik er vervelende dingen mee zou gaan doen.

Hij is opgenomen en ik sta op het punt om het uittemaken. Ik kan het niet hebben dat hij maar 1 piepje hoeft te geven en wordt opgenomen en dat ik echt al 2 weken als een zombie rond loop en niet opgenomen wordt. Het is me niet eens op die opname te doen, maar op de 1 of andere manier voel ik me niet sirieus genomen. En ik vind het een flutstreek van hem dat hij zichzelf lekker in elkaar laat storten in het ggz terwijl ik sterk op mijn benen moet blijven staan. Wat een watje! Eigenlijk meen ik allemaal niet wat ik nu over hem zeg want het is natuurlijk belachelijk wat ik zeg. Maar ik ben toch woedend en heb echt de neiging om het uittemaken. Hij zoekt het maar uit. Ik verbreek vanavond in ieder geval het telefonisch contact dat we nu nog hadden. Ik ben bang dat ik anders al deze dingen op hem ga afvuren en daar dan later spijt van krijg. Maar als ik mocht kiezen dan wilde ik hem nu nooit meer zien, ik ben zo boos.
Even voor mijn eigen beeldvorming; je hebt/ had toch een vriend die last van psychose(s) had?

Au fond is het ontzettend klote dat hij aan alle kanten hulp toegereikt krijgt en jij niet.. Kun je niet (nogmaals?) je huisarts raadplegen? Ondervind je dan helemaal geen steun aan je vriend? Het moet wel van twee kanten komen..

Ik wil je iig sterkte wensen... Take care!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 12-08-2005, 17:23
Verwijderd
fout doen op t onzinforum

(l)



ow en eigenlijk heb ik een nieuwe ava nodig
Oud 12-08-2005, 17:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* Ben lui aan het doen en van alle goede voornemens komt natuurlijk weer niets terecht, maar ja wat wil je ook met deze regen..

En ik wil voor eens en voor altijd afscheid nemen van m'n leven zoals het was en opnieuw kunnen beginnen. En ik ben ont-zet-tend zenuwachtig voor het gezinsgesprek dinsdag, mijn god waarom moet ik daar alles helemaal alleen vertellen? Damn, en waarom is het daarna alweer bijna afgelopen, stel nou dat ik nog niet op eigen benen kan staan, stel nou dat ik dan instort? Ah well, eigen schuld dan had ik deze week maar contact met d'r moeten opnemen, waarom heb ik dat ook alweer niet gedaan? *zucht* Domme, domme ik ook...
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-08-2005, 17:56
Mara
Mara is offline
Ok, lang verhaal.

Ik ben op vakantie geweest. Leuke jongen ontmoet, maar puur lust. Een avond ben ik met hem de tent in geweest, en nouja, je raad 't al.

Ik heb er totaal geen spijt van. Ik stond achter m'n keuze. M'n vrienden keken wat raar op, ze hadden 't niet van mij verwacht, maar ze accepteren. Het was eigenlijk logisch dat 't binnen ons groepje zou blijven, lijkt me ook gewoon logisch dat je zoiets niet tegen iedereen gaat zeggen.

Een van de vrienden die mee was is al 2 jaar verliefd op me. Ik heb hem duidelijk gezegd dat we alleen vrienden kunnen blijven omdat ik niet verliefd op hem ben. Ook wilde ik geen goede vriendschap riskeren, want we konden erg goed met elkaar opschieten en konden elkaar alles vertellen.

Woensdag was ik in de pub, komt er een collega op me af. "Ja wat ik nou gehoord heb!" waarna ik krijg te horen wat ik gedaan heb. Wat blijkt, die goede vriend heeft het tegen een andere jongen gezegd. Wéér een andere jongen (ook een collega) pikte dit op, en heeft 't dus aan die collega in de pub verteld.

Die ene collega wist 't dus. En leve zijn persoonlijkheid: hij houdt van roddelen. Hij heeft ooit de hele c1000 waar ik werk wijsgemaakt dat ik wat had met een (andere) vriend van me die er werkt, dat heeft al maanden geduurd en was strontvervelend. Nu heeft hij dít aan de hele c1000 verteld.

Overal dus opmerkingen. Zelfs van de kw-chef. Leuk detail: mijn moeder werkt daar ook. Alhoewel ik me niet schaam voor m'n keuze vind ik niet dat 't iedereen iets aangaat in mijn directe omgeving, m'n moeder hoeft 't ook niet te weten. Dit ook omdat de relatie met m'n ma nou niet echt geweldig is.

Ik heb echt géén zin om dit maanden aan te moeten horen en dat iedereen 't weet. Binnen de korste keren weet ook de hele school 't. Details worden verdraaid, mensen gaan je raar aankijken.

Bah.
Ads door Google
Oud 12-08-2005, 18:29
fractuur
fractuur is offline
@Meelfriek: Terwijl het zo vaak voorkomt.. Nou ja, ik denk niet dat ze er op school zwaar aan zullen tillen; er zullen wel meer van dat soort verhalen de ronde doen. Blijft dat het op je werk ronduit kut is.

OT: Leuk gewerkt die twee uur.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 12-08-2005, 18:47
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-08-2005 @ 17:45 :
Even voor mijn eigen beeldvorming; je hebt/ had toch een vriend die last van psychose(s) had?

Au fond is het ontzettend klote dat hij aan alle kanten hulp toegereikt krijgt en jij niet.. Kun je niet (nogmaals?) je huisarts raadplegen? Ondervind je dan helemaal geen steun aan je vriend? Het moet wel van twee kanten komen..

Ik wil je iig sterkte wensen... Take care!
dank voor je reactie. Mijn vriend heeft psychoses ja. Hij wordt meteen opgenomen als hij ook maar iets in z'n hoofd voelt.
We kunnen op dit moment geen enkele steun aan elkaar vinden omdat het met ons allebei zo slecht gaat.
Mij laten ze gewoon zelfmoordplegen, dat kan ze niks schelen. (het GGZ dus)Ik krijg alleen steun in de vorm van medicatie en nu een afspraak 1 keer in de week. Mijn eerste afspraak is pas donderdag weer terwijl ik al niet eens weet hoe ik op een normale manier het weekend door moet komen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 12-08-2005, 19:17
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
*boink*
de zon schijnt eindelijk weer
past wel veel meer bij mijn humeur
ging dit gevoel maar nooit voorbij..
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 12-08-2005, 19:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Miracle: nee niet in Amsterdam maar in Rotterdam

Ik weet er verder nog niet veel van want ik heb alleen nog maar een bevestiging van mijn inschrijving gehad

Waar ga jij heen?

quoten lukte niet want het topic was al vol
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-08-2005, 21:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-08-2005 @ 17:19 :
Fauteuil.. Slechts één letter teveel
Was het een overdekt winkelgebeuren? In het kader van de grote hoeveelheid regen die vandaag is gevallen..
De winkels hadden allemaal behoorlijke luifels, waardoor je droog van winkel naar winkel kon lopen
En het waren allemaal megastores, dus als je eenmaal binnen was liep je daar wel een tijdje
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-08-2005, 22:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Voel me best goed vanavond. Vrolijk zelfs.
Oud 12-08-2005, 23:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dit gaat alweer een stukje beter...

Zin in volgende week zaterdag, misschien een vriend opzoeken die ik al ruim 1,5 jaar niet meer gezien heb. Het werd tijd...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Oud 12-08-2005, 23:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Damn, waarom begrijpt niemand hoe ik me voel.. Niemand begrijpt er een fuck van en doet daarom maar alsof ik gestoord ben.. DAMN, ik ben niet gestoord, er is gewoon niemand die mij begrijpt! Stelletje zielige losers, die mensen om mij heen.. Zeggen dat ik m'n leven vergooi terwijl ze zelf niet eens weten wat leven eigenlijk betekend..

"As I walk trough the valley of the shadow of death"
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-08-2005, 23:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
*Zucht*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 13-08-2005, 00:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben echt helemaal kapot
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-08-2005, 00:43
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ga maar slapen dan... Ben nog helemaal niet moe
Oud 13-08-2005, 10:41
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
*boink*
ik stuiter, ik spring, en het gaat gewoon niet weg.
wat heb ik toch de laatste tijd
wat het ook is, het mag voor altijd blijven.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 13-08-2005, 11:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
misschien eens tijd dat ik naar mn lichaam (leer) te luisteren...
ik ben onwijs moe, echt van zitten is haast al in slaap vallen (raar he )
mn horoscoop zei ook dat ik eens goed moest uitrusten en genieten (yeah right hoe dan?)

net een stukje in vpn gelezen pijn in knie...
pijn in knie schijnt vaak in combinatie voor te komen met andere lichamelijk en psychische klachten. relatief vaker is er sprake van een geestelijk probleem zoals een depressie
altijd leuk zo een vakblad en ja heb zeer regelmatig last van mn knie zonder echt te weten wat t nou is, ook de dok is dr niet helemaal uit..tis al eens behandeld maar tis niet over/ tis terug gekomen

verder ga ik me vandaag richten op mn toekomst (uhm ) en moet nog een vrijgezelle feest organiseren...druk druk druk dus maar eerst nog ff slapen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-08-2005, 11:25
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
moon schreef op 12-08-2005 @ 19:47 :
dank voor je reactie. Mijn vriend heeft psychoses ja. Hij wordt meteen opgenomen als hij ook maar iets in z'n hoofd voelt.
We kunnen op dit moment geen enkele steun aan elkaar vinden omdat het met ons allebei zo slecht gaat.
Mij laten ze gewoon zelfmoordplegen, dat kan ze niks schelen. (het GGZ dus)Ik krijg alleen steun in de vorm van medicatie en nu een afspraak 1 keer in de week. Mijn eerste afspraak is pas donderdag weer terwijl ik al niet eens weet hoe ik op een normale manier het weekend door moet komen.
Persoonlijk heb ik alleen ervaring met het RIAGG, maar daar kun je altijd bij de crisisdienst terecht. Indien je suicidaal bent, zoals je beschrijft is dat juist een rede tot acute opname.. Echt bizar dat ze je een week laten wachten!!! (Ik wil je absoluut niet opstoken oid, maar ik vind het ontzettend vreemd van de GGZ). Heb je vriendinnen (in de buurt wonen) waar je je afleiding kunt vinden? Je hoofd staat daar waarschijnlijk niet naar, maar dan ben je er even uit

P.S. Als je het gevoel hebt dat je jezelf niet in de hand hebt, bel dan ècht de dienstdoende huisartsenpost!!
Meid, ik wilde dat ik iets voor je kon doen.. Take care.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 13-08-2005, 15:05
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat er iets aan de hand is met mijn oma, maar ik durf het mijn moeder niet te vragen.
Oud 13-08-2005, 16:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vanavond geeft 'ze' haar verjaardagsfeest. Ik ben natuurlijk ook uitgenodigd (alhoewel, zo vanzelfsprekend is dat na de maand juli blijkbaar niet meer...), maar heb besloten ervan af te zien te komen vanwege de meerderheid der gasten die me de afgelopen maanden hebben laten vallen. Ik weet dan al hoe zo'n feest voor mij gaat verlopen: erg onprettig. Bovendien wil ik geen gespannen sfeer creeëren op haar 18e verjaardag. Ik ben dus donderdag al langs geweest en we hebben toen een leuke middag gehad en ze vond m'n cadeau leuk, dus ik heb er helemaal vrede mee.

Laatst gewijzigd op 13-08-2005 om 17:43.
Oud 13-08-2005, 17:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik vind t een goede beslissing mark
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-08-2005, 19:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
yes...eerste reactie op een kamer is verstuurd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Ads door Google
Oud 13-08-2005, 20:42
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Soms is het leven zo oneerlijk. Dit gun je niemand.

Hopelijk is ze (zijn ze) er morgen niet, ik had er even naar moeten vragen. Brrr.
__________________
Oud 13-08-2005, 22:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
ik ga een fles rode wijn consumeren
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 13-08-2005, 22:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 13-08-2005 @ 23:03 :
ik ga een fles rode wijn consumeren
ik zit aan de coebergh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-08-2005, 22:06
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff.. Misschien had ik die film beter niet kunnen kijken, er was ineens zoveel herkenning..

Eigenlijk is het gewoon niet eerlijk, ik kan niet eens doen zoals ik wil doen, omdat ik dan anderen pijn doe, maar als ik me gedraag zoals men dat van me verlangt, doe ik mezelf pijn.. Ik moet meer meedragen dan ik kan, hoe kan ik nu anderen helpen en steunen als ik alle kracht nodig heb om mezelf staande te houden. Ik wil nog niet verliezen, ik wil heus wel doorzetten, maar het wordt steeds lastiger. Ik wil me niet gewonnen geven maar als ik op deze manier door ga, doe ik dat eigenlijk al.. Pff, kan er iemand me vertellen hoe ik verder moet, welke weg ik moet inslaan? Kan iemand even bijspringen, zodat ik kan praten, m'n hart kan luchten? Iemand waarbij ik niet bij na hoef te denken of ik iemand kwets, iemand waarbij ik gewoon alles kan vertellen.

Ik wil geen pijn meer maar kan vroeger niet loslaten, ik probeer elke keer opnieuw mijn leven op de rails te krijgen, ik probeer steeds dapper door te gaan.. Maar echt léven kan ik nog niet. Ik doe wel alsof ik steeds door blijf vechten maar diep van binnen wil ik nog steeds opgeven. Diep van binnen wil ik weer terug naar die tijd dat ik alles oploste met één simpele handeling. Ik wil terug naar de tijd dat alles zo zwart was maar ik tenminste mijn eigen geheime redmiddel had.. Wanneer verdwijnt die dwang nou, wanneer kan ik weer beginnen met leven? Wanneer mag ik weer gaan genieten, wanneer hoef ik me geen zorgen meer te maken over de volgende dag en of ik mensen kwets, of mezelf? Wanneer komt die dag nou eindelijk, ik wacht al zo lang.. En elke keer dat ik meer verlang naar die dag, die dag dat ik verder kan gaan waar ik ooit gestopt ben, elke keer lijkt die dag verder weg te gaan.. *huilt*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-08-2005, 22:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 13-08-2005 @ 23:06 :
*knip*
*haalt te veel herkenning uit dit stukkie..*

*geeft Nijn big hug..*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-08-2005, 22:11
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 13-08-2005 @ 12:25 :
Persoonlijk heb ik alleen ervaring met het RIAGG, maar daar kun je altijd bij de crisisdienst terecht. Indien je suicidaal bent, zoals je beschrijft is dat juist een rede tot acute opname.. Echt bizar dat ze je een week laten wachten!!! (Ik wil je absoluut niet opstoken oid, maar ik vind het ontzettend vreemd van de GGZ). Heb je vriendinnen (in de buurt wonen) waar je je afleiding kunt vinden? Je hoofd staat daar waarschijnlijk niet naar, maar dan ben je er even uit

P.S. Als je het gevoel hebt dat je jezelf niet in de hand hebt, bel dan ècht de dienstdoende huisartsenpost!!
Meid, ik wilde dat ik iets voor je kon doen.. Take care.
Lieve reactie weer, heel erg bedankt! Mijn beste vriendin is momenteel op vakantie. Mijn tante komt morgen wel een week (zij komt maar 2 keer per jaar ofzo want ze woont aan de andere kant van nederland) en met haar kan ik veel gaan wandellen want dat vind ze heel leuk. Dat is afleiding en het is gezond, dus ik hoop dat ik het daar dan even mee red. Ik bel de crisisdienst als het niet gaat.


ot: Het ziet eruit alsof ik mezelf flink geopereerd heb ofzo. Ik moet alles maar verborgen houden de hele tijd.
Met mijn vriend heb ik het contact nu definitief voor een tijdje verbroken. Mijn vader heeft hem opgezocht, heeft hem moed in gesproken maar heeft ook gezegd dat het het beste is als hij mij even met rust laat. hij had het er moeilijk mee. In mijn hoofd werd het eindelijk weer wat rustiger vandaag. Het voelt alsof ik overspannen ben. Elke kleine emotie bezorgt mij nu toch een gigantisch groot gevoel. Ik wil hem dan ook pas weer spreken als hij vrijwel helemaal beter is en ik ook. Anders kunnen we het wel vergeten met onze relatie.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 13-08-2005, 22:43
fractuur
fractuur is offline
springspringspring

__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 13-08-2005, 22:46
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
IK : je doet me pijn.
HIJ: Jij mij ook.
IK: waarmee?
HIJ: Jouzelf.
IK: door er gewoon te zijn bedoel je?
HIJ: Aye.
IK: dan zal ik maar gaan.

Hoe duidelijk kan je het erbovenop leggen dat ik niet meer nodig ben.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 14-08-2005, 00:14
Verwijderd
Ik wou dat ik hem kon helpen
Oud 14-08-2005, 00:25
Vinc
Avatar van Vinc
Vinc is offline
ik wil, moet, en zal haar helpen
__________________
Veni, Vidi, Vici, Vinc
Oud 14-08-2005, 01:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
de hele dag ben ik doodmoe...en nu kan ik niet slapen...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-08-2005, 09:42
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Ik kan misschien een eigen woning krijgen. Ik ben zenuwachtig (en daardoor misselijk ) want ik wil weten of ik de woning kan komen bezichtigen... Het zou zó geweldig zijn als ie voldoet aan alle verwachtingen!
Oud 14-08-2005, 09:43
Verwijderd
Ik heb me geloof ik van me leven niet zo kut gevoeld als vannacht.
Oud 14-08-2005, 10:14
fractuur
fractuur is offline
@Bob: ({)
__________________
.. zegt de liberaal.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #37
WolterB
490 09-09-2005 13:46
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.