Oud 15-03-2002, 08:31
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
Zijn er nog die-hard muziek fans? Mensen die muziek maken het belangrijkste in hun leven vinden? Het worden er met de dag minder, je merkt het aan het niveau van de muziek. beetje jammer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2002, 08:42
Floef
Floef is offline
Er zijn juist steeds meer mogelijkheden tot muziek maken: meer vrije tijd, meer geld, meer soorten klankkleuren...

Het wordt egwel kicken muziek gemaakt, maar voor complexere muziek moet je niet in de top-40 ofsow bladeren.
__________________
*hUh----?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 08:59
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
die-hard muziekfans is ook lekker breed.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 15:31
Mik-mother
Mik-mother is offline
Ik kan wel zeggen dat een heel groot deel van mijn leven uit muziek bestaat. Ik ben dol op zingen, muziek luisteren en zelf spelen (dwarsfluit). Zonder muziek zou mijn leven echt niks zijn!
__________________
It's the mind that makes the body rich.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 19:32
Funky-Punky
Funky-Punky is offline
Een leven zonder muziek kan ik me niet voorstellen. Ik ben er mee opgegroeid en kan er in wezen ook niet zonder. het is super relaxed om na een schooldag ff piano of gitaarspelen.. Bovendien leer ik door de muziek ook weer veel nieuwe mensen kennen.

Van verloedering in de muziek is volgens mij geen sprake. Er zijn geweldige bands en artiesten, je moet ze alleen net vinden.

Wel vind ik het soms onbegrijpelijk hoe sommige liedjes in de top 40 kunnen komen, terwijl een andere band heel goed is en het maar niet lukt om door te breken.. Maar das gewoon een kwestie van smaak denk ik.

Greetzz,

Funky Punky
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 09:44
Silindistani
Silindistani is offline
Heb jij ooit wel eens verder gekeken dan de Top40 jongen?

Maar heuh --> Muziek?

Heeft bij mijn weten weinig te maken met F&L
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 10:09
RandyRhoads
RandyRhoads is offline

muziek is mijn levensbeschouwing, en ik heb circa 500 cd's die bij het grote publiek onbekend zijn, nu jij
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 10:13
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:

muziek is mijn levensbeschouwing, en ik heb circa 500 cd's die bij het grote publiek onbekend zijn, nu jij
Woei ik heb er maar 250 ofzo

En een stuk of wat tapes

Maareh, wat ik dus bedoel is dat je hier niet over kunt discussieren met oog op F&L, het is meer wat voor muziek.

Als jij zoveel muziek hebt, waarom vraag je je dan af of muziek aan het verloederen is? Ik neem aan dat je dat dan wel weet?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 10:35
RandyRhoads
RandyRhoads is offline

Die cd's zijn allemaal uit de jaren 70tig 80tig en veel minder uit 90tig en 20tig, er komen minder goede cd's uit per jaar.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 11:09
Silindistani
Silindistani is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:

Die cd's zijn allemaal uit de jaren 70tig 80tig en veel minder uit 90tig en 20tig, er komen minder goede cd's uit per jaar.
Wordt vanzelf wel verplaatst naar muziek

Welk muziekgenre hou je dan van?

Als het muziekgenre uitsterft... Tja, maar ik ken erg veel mensen die leven voor hun muziek, waarschijnlijk alleen niet uit jou genre.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 16:24
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik!

Muziek is echt mn leven. Als ik down ben, ga ik muziek luistere, als ik blij ben ook.
(zoals ik al in ander topic vermeldde, mn klasgenoten zeggen dat ik met mn discman getrouwd ben )
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 16:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:

Die cd's zijn allemaal uit de jaren 70tig 80tig en veel minder uit 90tig en 20tig, er komen minder goede cd's uit per jaar.
Gewoon goed zoeken. In mijn genre worden er behoorluk wat goeje ceejdeejs geproduceerd, hoor Mjah, das aan kwestie van smaak

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 09:07
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
ik wel.

ik leef voor en door muziek het luisteren drijft me om het te maken na het maken hiervan merk ik dat ik me een stuk "gelukkiger" voel.
ik Speel zelf al bijna een jaar in een metal band en dat is zo'n beetje het belanrijkste voor mij.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 09:36
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
------> Muziek

leven voor muziek is prima en heel goed ofzow, maar niet op F en L
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Hoe belangrijk is muziek voor jou?
Sudoku.
31 02-11-2010 21:30
Verhalen & Gedichten Waar leef je van? [verhaaltje]
Verwijderd
6 28-06-2006 10:37
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd
Verwijderd
0 08-03-2006 21:44
De Kantine Mijn mening over muziek :-P
Verwijderd
30 14-05-2004 23:14
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Verhalen & Gedichten Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom
louis84
1 07-11-2001 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.