![]() |
|
![]() |
1) Krijg je snel een orgasme? Zo ja, hoe snel dan?
ja heel snel 2) Wat doe je dan? (Schokken, schreeuwen, zuchten, om je heen slaan, etc.) trillen en soms bijna schreeuwen 3) Hoe vaak heb je ongeveer een orgasme met mastruberen? altijd 4) En hoe vaak met seks? nooit 5) Heb je eigenlijk wel ooit een orgasme gehad? ja |
![]() |
|
![]() |
1) Krijg je snel een orgasme? Zo ja, hoe snel dan?
Als ik geil ben heel snel maar meestal na 15 minuten ofzo 2) Wat doe je dan? (Schokken, schreeuwen, zuchten, om je heen slaan, etc.) Schokken en zuchten 3) Hoe vaak heb je ongeveer een orgasme met mastruberen? Altijd. Ik trek ongeveer 4 keer per week 4) En hoe vaak met seks? Nog geen seks gehad 5) Heb je eigenlijk wel ooit een orgasme gehad? Zo vaak dit valt niet meer te tellen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
M - Lid
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
M - Lid
![]() |
1) Krijg je snel een orgasme? Zo ja, hoe snel dan? als ik weinig tijd heb die dag en of geen zin heb om te rukken die dag maar toch geil ben dan kan het al op 2min, maar dat doe ik niet graag, ik ruk graag lang en stel dus uit, meestal toch 2 uur aan een stuk, gemiddeld toch wel 4 a 5 uur, en mijn record is 22 uur aan een stuk rukken
2) Wat doe je dan? (Schokken, schreeuwen, zuchten, om je heen slaan, etc.) genieten 3) Hoe vaak heb je ongeveer een orgasme met mastruberen? 10 dagen aan een stuk wel, dan 4 dagen niet, dan terug 10 dagen elke dag, dan 4 dagen niet,... 4) En hoe vaak met seks? nooit ben nog maagd 5) Heb je eigenlijk wel ooit een orgasme gehad? ja duh, bij een man kan je dat niet ontkennen he, elke dag op mijn vinger en of buik het bewijs |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
mastruberen en vrouwen. b@rt-online | 26 | 08-01-2005 18:08 |