Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou dan ben je snel klaar. Verder nog plannen in het leven? ![]()
||
Citaat:
![]() Maar als ik het goed begrijp is ware liefde iets tijdelijks, en die wederhelft van je dus in feite ook?
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic: Ik geloof niet in ware liefde. Ik geloof dat als ik in zuid-afrika of tibet was geboren en me vriendje hier in nederland ik evengoed wel een vriendje had gevonden waar ik net zo gelukkig me ben. En hij vast ook wel een ander vriendinnetje
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb al negen maanden met hem. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Het stomme is dat ik dat 'gevoel' al had, toen ik hem nog maar net kende, laat staan dat we wat hadden ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn dus meerdere wares, aangezien ze naar tijd en plaats begrensd zijn. Iemand die op een bepaald moment in je leven perfect kan zijn kan een paar jaar later gruwelijk irritant zijn zodat je echt geen behoefte meer aan hem hebt. In elk geval bestaat er niet zoiets als een universele ware voor elk persoon, op de manier dat elk mens een unieke wederhelft heeft die hij alleen maar hoeft te ontdekken. Dat is natuurlijk onzin. |
Ads door Google |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Pff.. ik ben hier eigenlijk veel te moe voor. ![]() Liefde an sich is altijd echt maar er zijn genoeg mensen die zeggen dat er sprake is van liefde wanneer dat niet het geval is.. dan is het geen ware liefde. Mensen kunnen ook het gevoel hebben dat het echt is terwijl het eigenlijk bijv. een verdringing is van iets (bijv. 't is net uit en je duikt meteen in een andere relatie omdat die jongen/meid zo leuk zou zijn en 2 weken later kom je erachter dat het eigenlijk alleen maar een soort troostbuddy was om je ex te verwerken).. dat is ook geen ware liefde. Nu zal ik vast wel weer iets gezegd hebben waar je iets over kan zeggen en de discussie verder kan voortzetten.. maar dat kan me geen donder schelen, ik merk het wel. ![]() ![]()
||
Citaat:
En ja, je kan jezelf een gevoel aanpraten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk dat er idd een gevoel van ware liefde kan ontstaan, het bij elkaar horen van twee kanten, maar dat het idd afhankelijk is van de tijd en plaats, dat het gevoel kan veranderen wanneer de mensen veranderen, dat het minder kan worden, maar nog steeds liefde kan zijn, maar ook dat het zo extreem veradnert dat de liefde kan verdwijnen
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ware Liefde ja/nee Verwijderd | 16 | 19-02-2012 21:52 | |
Liefde & Relatie |
ware liefde Izietje | 40 | 11-12-2007 14:53 | |
Liefde & Relatie |
Heimelijke liefde is ware liefde? [eens/oneens] Sasbeest | 31 | 09-06-2004 20:32 | |
Liefde & Relatie |
"ik let niet op uiterlijk", ware liefde Boer_kameeL | 43 | 12-12-2002 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Ware liefde leeft mcsun | 5 | 05-08-2002 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
ware liefde miro | 7 | 25-11-2001 01:33 |