Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2005, 12:08
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Maandag begint de introductieweek voor nieuwe studenten in utrecht weer, en wat voel ik me kansloos , ik wil ook weer verder studeren, maar ik kan nog niet.. volgend jaar sptember op z'n vroegst, dat duurt nog een heel jaar.. Ik weet dat ik in dat jaar veel ga veranderen en veel ga leren, maar het voelt alsof ik stil sta en iedereen heel hard voorbij rent..
Advertentie
Oud 14-08-2005, 12:30
Verwijderd
Mailtjes versturen blijft moeilijk. Maar beloofd is beloofd..

Heb best wel een leuk weekend gehad, maar aan de andere kant een rotweekend. Kan er helaas niet te veel over kwijt, dat zou ik graag willen. Maar wil bepaalde mensen niet ongerust maken zonder goede reden...

Het wordt weer tijd voor de psychologe... Ik trek het alleen niet meer.

And nobody seems to notice...
Oud 14-08-2005, 12:45
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Zomenteen kijken naar Jip. Mijn vroegere hondje.
Zou ze me nog herkennen?
Ik ben bang. Bang dat het een teleurstelling wordt.
Ze is vast leuk geworden.
Ik wil haar terug, maar dat gebeurd toch nooit meer.
Oud 14-08-2005, 12:59
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 14-08-2005 @ 13:08 :
Maandag begint de introductieweek voor nieuwe studenten in utrecht weer, en wat voel ik me kansloos , ik wil ook weer verder studeren, maar ik kan nog niet.. volgend jaar sptember op z'n vroegst, dat duurt nog een heel jaar.. Ik weet dat ik in dat jaar veel ga veranderen en veel ga leren, maar het voelt alsof ik stil sta en iedereen heel hard voorbij rent..
Heb je (noodgedwongen) moeten stoppen met verpleegkunde?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-08-2005, 13:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik word zenuwachtig van al die introductie weken
aaaaaah
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-08-2005, 14:20
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-08-2005 @ 14:18 :
ik word zenuwachtig van al die introductie weken
aaaaaah
Ik ga niet eens mee op introductie-kamp Alleen de eerste twee dagen om kennis te maken met de school en de stad
Oud 14-08-2005, 14:29
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-08-2005 @ 13:59 :
Heb je (noodgedwongen) moeten stoppen met verpleegkunde?
Yup, ik heb zelf aangegeven zo niet verder te kunnen. Mijn cijfers waren voldoende en ik vond de studie leuk maar ik besefte mij ook dat ik mijn eigen problemen moest oplossen wilde ik de studie volhouden en als ik niks aan mijn problemen zou doen zou ik nooit een goede verpleegkundige worden. Dus toen heb ik zelf de beslissing genomen om in behandeling te gaan, en nu ben ik opgenomen.

Als ik er weer aan toe ben om verder te gaan met de studie dan kan ik contact opnemen met mijn school (HvU). Mijn school heeft goed meegewerkt, ze hadden er wel begrip voor, dat was wel heel erg fijn.
Mijn behandeling zal op z'n vroegst klaar zijn over 1 jaar, en dus zal ik pas in sep. 2006 weer kunnen instromen.
Oud 14-08-2005, 14:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 14-08-2005 @ 15:20 :
Ik ga niet eens mee op introductie-kamp Alleen de eerste twee dagen om kennis te maken met de school en de stad
moet eerst nog inschrijven...
ik doe alles weer op een vage manier
ja zolang ik t zelf maar snap maar zelfs dat wordt nu moeilijk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-08-2005, 16:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Jeuj, forummen bij vriendje regeert. Besef nu alleen wel dat het leuk zou zijn als ik voor een auto zou kunnen sparen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 14-08-2005, 16:29
Mara
Mara is offline
Net telefoontje vanuit R'dam, m'n opa heeft niet lang meer, we 'moeten ons gereed maken'.

Ik ken die man niet, maar toch..
Oud 14-08-2005, 16:32
Verwijderd
Ik voel me nu in ieder geval wel een stuk beter, nu hopen dat ik ook nog echt zin krijg in die intro.
Oud 14-08-2005, 17:31
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 14-08-2005 @ 17:09 :
Jeuj, forummen bij vriendje regeert. Besef nu alleen wel dat het leuk zou zijn als ik voor een auto zou kunnen sparen.
heb je al wel je rijbewijs? excusez-moi, ik ben helemaal rijles minded
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-08-2005, 17:57
moon
Avatar van moon
moon is offline
pfoeh daar schrok ik toch van moet ik eerlijk zeggen. Ik was even vergeten dat zij hier ook op het forum leest. Was zo bezig met mijn hart te luchten dat ik er geen moment bij na heb gedacht dat ik me misschien een beetje in had moeten houden. Ik wil mensen altijd beschermen tegen de stomme dingen die ik uitkraam, maar misschien is dat ook wel helemaal niet goed. Het is misschien wel beter als ze het weten want dan komen dingen niet zo onverwachts. Maar moeilijk is het werkelijk waar wel. Ik ben soms zo ongeremd in de dingen die ik doe of zeg het afgelopen jaar, en achteraf heb ik dan altijd spijt.
Maar goed, ik hoef er niet om te liegen dat het nu slecht met me gaat. Ik ben zelfs gevlucht voor mijn tante en de hond want dat was veel te veel gedoe aan mijn hoofd. Zij is altijd zo enthousiast (en haar hond ook) daar heb ik nu eigenlijk helemaal geen zin in.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-08-2005, 18:10
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 14-08-2005 @ 15:29 :
Yup, ik heb zelf aangegeven zo niet verder te kunnen. Mijn cijfers waren voldoende en ik vond de studie leuk maar ik besefte mij ook dat ik mijn eigen problemen moest oplossen wilde ik de studie volhouden en als ik niks aan mijn problemen zou doen zou ik nooit een goede verpleegkundige worden. Dus toen heb ik zelf de beslissing genomen om in behandeling te gaan, en nu ben ik opgenomen.

Als ik er weer aan toe ben om verder te gaan met de studie dan kan ik contact opnemen met mijn school (HvU). Mijn school heeft goed meegewerkt, ze hadden er wel begrip voor, dat was wel heel erg fijn.
Mijn behandeling zal op z'n vroegst klaar zijn over 1 jaar, en dus zal ik pas in sep. 2006 weer kunnen instromen.
Daar heb ik dus echt respect voor... Knap dat je zo'n keuze maakt... Ik kreeg/ krijg eveneens het advies me te laten opnemen (afgelopen donderdag nog) maar ik wil perse eerst mijn opleiding behalen.. Het lijkt me moeilijk na 2 jaar weer m'n studie te hervatten.. I wish you all the luck ({)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-08-2005, 18:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-08-2005 @ 19:10 :
Daar heb ik dus echt respect voor... Knap dat je zo'n keuze maakt... Ik kreeg/ krijg eveneens het advies me te laten opnemen (afgelopen donderdag nog) maar ik wil perse eerst mijn opleiding behalen.. Het lijkt me moeilijk na 2 jaar weer m'n studie te hervatten.. I wish you all the luck ({)
hier ben ik het mee eens...heel veel respect voor die beslissing..
heel veel succes
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-08-2005, 18:58
Redhair
Redhair is offline
Wauw, ik voel goed! Zou eerst met mijn broer en zijn vriendin naar lowlans gaan, maar dan zouden we waarschijnlijk op camping 4 gaan staan. Een oude vriendin en een oude vriend zouden met een groep op 2 gaan staan. Vandaag sprak ik B en L, die met die groep mee gaan. B ken ik al een paar jaar, L niet. Toen vroeg L notabene of ik bij hen kan staan . Dat word zo vet. B is aardig, L is aardig, die oude vriend en vriendin zijn tof. Word alleen wel moeilijk, want B is een exjunkie, dus kan niet blowen met hem in de buurt. Zijn vader is mee om op m te letten, hij zit namelijk nog in een afkickkliniek dus moet in de gaten houden worden.

Vandaag kwam mijn ex een bureau en een bed ophalen in het huis van mijn vriendin. Mijn vriendin was daar niet, ik wel. Hij, B en L kwamen met een tracktor met aanhanger. Wij hebben de spullen ingeladen en ik ben meegegaan. Mijn ex bestuurde de trekker, B L en ik achterin. We gingen door het centrum, de brink, een groot plein, over. Alle mensen op de terassen keken met open mond naar ons, wat hadden we een lol. Was een fijne dag. Kan niet wachten tot lowlands.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 14-08-2005, 19:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat doet me eraan denken.. 'k Heb nog steeds niks gehoord van de UU en de IB-Groep. Morgen eens even bellen hoe dat zit.

Vandaag een fijne dag gehad. Geen zondag-verveeldag, zoals normaal. Vriendin was jarig (jaja, één van de happy few die over zijn gebleven) en ben daar langsgeweest. Er waren nog meer bekenden en al met al hebben we een prettige middag gehad.
Oud 14-08-2005, 21:25
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Voor mij was het ook geen verveeldag. Heb op me favoeriete pony weer gereden. Gewoon in de bak wara mensen zaten te zeuren dat er 1 of asndere wild paard zat te lopen en een vrouw les gaf. En die zat mij en me vriendinnen de heletijd te beledigen. Dat wij maar kinderen zijn die in de les rijden en niks voor ons zelf kunnen doen blablabla.

Sloeg dat ene wilde paard op hol gingen we even stil staan omdat het dier kris kras door de bak racede. Begin die mevrouw te schelden tegen ons dat we niet zo dom moeten gaan stil staan want dit is geen les.

Kom het meisje ons de schuld geven dat het paard op hol slaat.

Ja de kinderen die eigen paarden hebben op mijn manege zijn bazig en ze hebben niks te vertellen want van 2 tot 3 mogen wij vrijrijden. Dus of zei moeten eruit of hun mond houden.

Ach ja er is geen goede sfeer daar.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 14-08-2005, 21:44
Verwijderd
Wow ze is vrolijk! Al wordt ze al wel wat minder vrolijk...
Ik hoop zo dat ze vrolijk blijft!!!
Oud 14-08-2005, 22:13
moisture
Avatar van moisture
moisture is offline
en ik mis je nu al..
Oud 14-08-2005, 23:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja hoor...gaan dr mensen bellen neem je op hangen zij snel op..
ik kan daar zo slecht tegen..ik weer terug bellen (stond geen naam alleen nummer dus een onbekend iemand) staat ie op voicemail
argh
(dat ff tussendoor)

Don't you see I'm weaker with you
I hope you don't really think
That I'm better off without you


And I feel fine, yeah
I feel fine, no

nee i don't feel fine
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-08-2005, 23:21
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik heb zin om 6 meiden in elkaar te slaan grrrrr
Gelukkig wonen ze niet in me straat.

*Bijt op kussen en schopt tegen het bed*
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 15-08-2005, 09:21
zus
Avatar van zus
zus is offline
En nu heb ik koppijn...

Uitleg: Gisteren was ik duizelig dus wou gaan zitten. Grond was lager dan ik dacht. Ik vlieg achterover met me hoofd tegen de verwarming. Krijg van me moeder een doekje en toen had ik koppijn. En ik weet er niets meer van. Me moeder heeft dit verteld. Ik dacht dat het wel meeviel maar eigenlijk doet het nu nog wel zeer..
__________________
Dare to fly!
Oud 15-08-2005, 09:24
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Lekker op vakantie geweest met mijn vriend. Was een hele mooie omgeving alleen ging het in het begin van de vakantie best slecht tussen ons. Was voor het eerst in weken dat we echt weer eens tijd voor elkaar hadden en er waren nog een aantal dingen die we moesten uit praten. Gelukkig hebben we dit gedaan zonder ruzie en was het een geweldige vakantie.
Oud 15-08-2005, 09:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
*hele diepe zucht*

Gelukkig voor me zijn er vaak de juiste mensen op het goede moment
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-08-2005, 10:09
light fighter
light fighter is offline
woow.. nog twee week en dan intake van de ggz fucking snel owk de allerliefste forumster heeft ze een klein beetje heel erg geholpen maar dat maakt niet.
Werd vanochtend uit mijn bed gebeld, had daardoor wel een beetje een ochtendhumeur maar het werd wel weer tijd dat ik uit m'n bed kwam.
Ben benieuwd of het wat word. Vind het doodeng, kweet niet waar, nou ja eigenlijk wel maar goed. Ga proberen me er niet te druk over te maken en alleen die dag zelf te lopen stressen
Oud 15-08-2005, 11:10
Verwijderd
Altijd leuk als mensen denken dat je een of andere achterlijke debiel bent alleen maar omdat je iets niet zo uit kunt leggen zodat ze het ook werkelijk snappen. En dan komen ze zelf nog met antwoorden aan zetten waar je geen neuk aan hebt, boom-roos-vis antwoorden alsof je debiel bent en dat zelf niet wist.
Oud 15-08-2005, 11:10
moon
Avatar van moon
moon is offline
dat kwam niet zo goed aan op de nuchtere maag......
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-08-2005, 11:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vanochtend kwamen m'n boeken ineens binnen, toch wel fijn gevoel.. Maar ik heb alleen voor WI A1 al 4 boeken en voor NL (Basis + Literatuur) heb ik 5 boeken 't Wordt allemaal wel heel erg echt ineens, op al die boeken staat 4VWO.. eb ik toch maar mooi voor elkaar gekregen!

Denk dat ik maar eens ga kaften straks want de rest van de week wordt het allemaal een beetje krapjes.. Heb d'r toch wel zin in nu, ben alleen ontzettend benieuwd naar m'n klas en mentor.. Nou ja, erger dan afgelopen jaar kan het toch niet worden

Straks nog naar de film en hapje eten in de stad.. Kan ik eindelijk K. weer zien, is ook lang geleden! Hoop van de week nog naar de Efteling te gaan en met Joor af te spreken.. En dan van het weekend shoppen in Arnhem! Zo down als ik de hele week lang was, zo vrolijk ben ik nu
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-08-2005, 11:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, de IB-Groep doet dus echt aan kadootjes *blij*

En alles wat ik moest doen is geregeld, ik ben zo hyper, alles voor mijn opleiding is in een avond ineens geregeld ongeveer terwijl ik 24 uur geleden nog niets wist echt is dat
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-08-2005, 11:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-08-2005 @ 14:18 :
ik word zenuwachtig van al die introductie weken
aaaaaah
Weet je al wat je verder gaat doen nu?

Ik ben blij dat mijn introductie alleen uit een dagje rondkijken op de Hogeschool, een excursie en pannenkoeken eten op de pannenkoekenboot bestaat, heb er zelfs wel zin in
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-08-2005, 11:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-08-2005 @ 12:42 :
Weet je al wat je verder gaat doen nu?

Ik ben blij dat mijn introductie alleen uit een dagje rondkijken op de Hogeschool, een excursie en pannenkoeken eten op de pannenkoekenboot bestaat, heb er zelfs wel zin in
yup *gaat zich nu inschrijven voor verpleegkunde HBO op de hogeschool te enschede*

*twijfelt nog eens*
*denk*
*uhm eerst maar even eten *
*en dan nog eens rustig de site's af*
*dan inschrijven*
ja ik denk dat t goed is
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-08-2005, 11:54
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik heb evene met hem gebeld. Het gaat weer helemaal goed met hem. Dat is dan wel een opluchting. We bellen morgen weer even en donderdag zie ik hem een uurtje. Voorzichtig gaan we het weer proberen op te bouwen. Maar we hebben wel afgesproken dat we het voorlopig ff niet meer over problemen hebben.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-08-2005, 12:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-08-2005 @ 12:49 :
yup *gaat zich nu inschrijven voor verpleegkunde HBO op de hogeschool te enschede*

*twijfelt nog eens*
*denk*
*uhm eerst maar even eten *
*en dan nog eens rustig de site's af*
*dan inschrijven*
ja ik denk dat t goed is
Als je meedoet met de intro, heb je kans om mij te zien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-08-2005, 12:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-08-2005 @ 13:10 :
Als je meedoet met de intro, heb je kans om mij te zien
moet ik vast snel in gaan schrijven
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-08-2005, 12:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet niet of ik me blij of schuldig moet voelen. En ik heb geen verstand van auto's.
Ik durf het toch niet. Ik zie echt zwaar tegen die stage op, terwijl het misschien best mee gaat vallen, maar tot nu toe heeft het alleen nog maar tegen me gewerkt (ik loop bijna 500 euro aan vakantiewerkgeld mis doordat m'n -onbetaalde- stage dan al begint).
Maar dalijk eerst even winkelen met een 'vriendin'. Jeuj.
Oud 15-08-2005, 12:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-08-2005 @ 13:11 :
moet ik vast snel in gaan schrijven
Intro begint op 29 augustus

Als je ingeschreven hebt en alles met IBG geregeld hebt, krijg je pakket toegestuurd (ik iig wel), met ook info over de intro erbij
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-08-2005, 12:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-08-2005 @ 13:21 :
Intro begint op 29 augustus

Als je ingeschreven hebt en alles met IBG geregeld hebt, krijg je pakket toegestuurd (ik iig wel), met ook info over de intro erbij
dat bedoel ik...-> zenuwen en te snel...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-08-2005, 15:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-08-2005 @ 13:58 :
dat bedoel ik...-> zenuwen en te snel...
Ik heb 2 jaar terug al een intro (ook in Enschede, dus eigenlijk is er bijna niets nieuw voor me, behalve dat dit HBO is en andere uni ) gelopen en het is echt hardstikke leuk en niets om zenuwachtig voor te zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-08-2005, 15:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-08-2005 @ 16:05 :
Ik heb 2 jaar terug al een intro (ook in Enschede, dus eigenlijk is er bijna niets nieuw voor me, behalve dat dit HBO is en andere uni ) gelopen en het is echt hardstikke leuk en niets om zenuwachtig voor te zijn
ja maar ik doelde eigenlijk nog beetje op t inschrijven...ik ben weer zo een vlotte
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-08-2005, 15:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-08-2005 @ 16:15 :
ja maar ik doelde eigenlijk nog beetje op t inschrijven...ik ben weer zo een vlotte
JE hebt nog heel even

Als alles voor de intro maar rond hebt, dat is wel zo handig
En t kost maar 2 keer een paar minuten, vooraanmelden via internet, dan via IBG (wat ook on-line kan (als je wachtwoord hebt, geloof ik) ) inschrijven, dan krijg je een inschrijvingspakket toegestuurd waar kopie van diploma en cijferlijst mee moeten (niet gewaarmerkt en eentje van paspoort), dat opsturen en klaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-08-2005, 15:25
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ik heb echt iets nodig, weet alleen niet wat
Oud 15-08-2005, 15:25
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
hij was zoooo lief dit weekend heb echt een supertijd gehad. en heb nu ook wel et idee dat ie me gaat missen als ie in zeeland is.. hoe die deed gewoon.. en hij heeft een berichtje ingesproken op me telefoon en dat is echt zo kewl..

mjuh.. nu nog leren sms en gister deed ie et hoop dat het zo blijft.. t lijkt wel of ik veel meer contact nodig heb dan hij... alleen als ik em zie weet ik wel dat ie me gemist heeft.. en twijfel ook niet over dat ie gek op me is.. hij heeft alleen minder dat contact nodig dan ik ofzo. heb er al een paar keer met em over gepraat, en t veranderd een beetje, maar ik heb gewoon veel contact nodig ofzo.. en als hij dat niet nodig heeft, wat dan?? hij kan het ook niet echt snappen dan wanneer en hoevaak ik dat daN nodig heb.. maar hij vergeet het gewoon. kan hij niets aan doen, kan ik niets aan doen. maar ik weet niet wat ik er mee moet. damn wat ben ik weer wazig..


maar ik ben zoooo gek op em ♥
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 15-08-2005, 15:40
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ben het zat. Me ouders zitten de heletijd commentaar op me te leveren. Ze kunnen niet op een gewoone toon tegen me praten. Nee het is bruut half schreeuwend.. Ik ben niet doof.

Vandaag hele huis schoongemaakt. Ik hoor geen commentaar. Niks van : oo wat ruikt het hier heerlijk. Nee.

Alles krijg ik de schuld. Als ik 18 ben ben ik hier echt weg. Maar ik zeg niks. Nee want als ik wat zeg wordt er meteen naar me geschreeuwd. En ik ben geen meisje die tegen me ouders schreeuwt ik praat rustig maar wat boeid het hen. Ik maak eten klaar. Dan hoor je: wat is dit voor slechte etemn?

Nou ik neem tenminste moeite oim te koken zodat me moeder niet moe van zijn werk alsnog moet koken.

De hele wereld kan de pot op behalve me vriendinnen

*Heeft zin om de klaargemaakte vis wegtegooien in de prullenbak*
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 15-08-2005, 15:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-08-2005 @ 12:49 :
yup *gaat zich nu inschrijven voor verpleegkunde HBO op de hogeschool te enschede*

*twijfelt nog eens*
*denk*
*uhm eerst maar even eten *
*en dan nog eens rustig de site's af*
*dan inschrijven*
ja ik denk dat t goed is
Wat leuk en wat goed van je

Ik ben ook zo'n twijfelkont dus ik snap heel goed wat je bedoelt. De laatste tijd gaat het erg goed bij mij, mijn vriend staat er zelfs van te kijken hoe snel ik dingen doe en er niet eerst nachtenlang over slaap dus er is voor jou vast ook nog wel hoop Als het maar goed voelt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-08-2005, 15:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Net in de stad geweest en al vanaf het moment dat ik opstond voelde ik dat ik ging crashen. Het is zo raar, dan heb ik echt geen controle meer over mezelf en alleen nog maar agressie en kan ik alleen nog maar met dingen gooien of huilen. Dat gebeurde dus ook net.

Ik had het helemaal gehad met al die mensen om me heen en dan vergeet je ook nog postzegels dus die is mijn vriend nu voor me halen, wel heel lief
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-08-2005, 15:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-08-2005 @ 16:50 :
Wat leuk en wat goed van je

Ik ben ook zo'n twijfelkont dus ik snap heel goed wat je bedoelt. De laatste tijd gaat het erg goed bij mij, mijn vriend staat er zelfs van te kijken hoe snel ik dingen doe en er niet eerst nachtenlang over slaap dus er is voor jou vast ook nog wel hoop Als het maar goed voelt.
ja vind t ook best goed van mezelf..
ik heb niemand nog over mn ideeën verteld denk dat dat ook wel een beetje helpt..
ik trek me te veel aan van de opmerkingen en reacties van vrienden
zij zien t me niet doen, of vinden het raar als ik in eens een andere studie ofzo wil
ik vertel het ze wel als alles rond is
alleen mn ouders zijn op de hoogte dat ik plannen heb om richting enschede te gaan
althans...tis kwestie van kamer en inschrijven en klaar
en ja t voelt wel goed ik ben er aan toe om hier weg te gaan. er zijn hier te veel herinneringen die pijn doen

hoop alleen dat ik qua tijd weg kom
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-08-2005, 16:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
'Ze' was net bij mij thuis, 2 uurtjes. En nu deed ze me zeker wel weer wat. Nu ebte het niet verder weg, maar kwam het als een vloedgolf weer terug.
Oud 15-08-2005, 18:46
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik ben zo blij dat ik niet meer verliefd ben en dat ik de positieve dingen kan zien van mijn slechte ervaringen Ik heb het gevoel alsof ik aan het begin sta van een betere periode en ik wil heel veel gaan meemaken en uitproberen.
Oud 15-08-2005, 19:16
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
bah, de introductie is veel minder leuk dan vorig jaar ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #37
WolterB
490 09-09-2005 13:46
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.