Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2005, 10:33
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 17-08-2005 @ 11:21 :
6) MV, goede vriend die verliefd op me werd, me begon te naaien en waarmee 't nu heel stroef loopt
Dat klinkt best wel heel fout zo, achterelkaar gezet.
Advertentie
Oud 17-08-2005, 10:46
Mara
Mara is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-08-2005 @ 11:33 :
Dat klinkt best wel heel fout zo, achterelkaar gezet.


Ja, maar zo was 't niet bedoeld
Oud 17-08-2005, 10:53
moon
Avatar van moon
moon is offline
Hij komt vanmiddag langs, wel jammer dat ik niks met haar af kon spreken. Het gaat weer goed met hem en met mij gaat het ook weer een stuk beter. Alleen het eten wil nog niet zo erg. Ik ben wel heel bang eigenlijk. Hij weet niet wat ik de afgelopen week allemaal heb uitgespookt...hoe ziek ik eigenlijk geweest ben. Ik ben niet meer de persoon die ik was, maar ik kan hem daar ook niet tegen bescheremn. Vroeg of laat komt hij er toch wel achter en ik kan het niet meer terug draaien. Ik hoop dat alles gewoon goed gaat. Morgen weer naar het ggz, ben benieuwd hoe dat zal gaan.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 17-08-2005, 11:23
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
En jahoor, het is weer allemaal mijn schuld.

Oud 17-08-2005, 12:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Alleen ik zorg er wéér voor dat m'n duim tussen een gloeiendheet tosti ijzer terecht komt... Er zit nu dus een fijne brandblaar op. Hoera! Net terug van de huisarts, ingepakt en wel..

Lief, ik mis je..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 17-08-2005, 13:53
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik weet: er komt altijd een einde aan, je mag alleen van iets genieten als je het ooit voorbij laat gaan...

Vandaag gedaan...
Oud 17-08-2005, 14:09
moisture
Avatar van moisture
moisture is offline
waarom doe je nou zo?
Oud 17-08-2005, 14:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Tijd voor vakantie vrees ik...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 17-08-2005, 14:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Over een kleine 2 weken een weekendje weg voor wedstrijden, opzich best relaxt... denk ik, hoop ik.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 17-08-2005, 15:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Yes, ik heb nu ook internet boven.

Nu kan ik me lekker hier boven opsluiten op mijn kamer als ik het gehad heb met mijn ouders en hoef ik ook geen ruzie meer te maken over de pc

Ik hoor alleen niets van die kamer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-08-2005, 17:54
George
Avatar van George
George is offline
Ik wil niet wil niet wil niet meer, en begin er zo genoeg van te krijgen, de manier waarop iedereen elkaar altijd in de steek laat.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 17-08-2005, 17:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-08-2005 @ 16:28 :
Yes, ik heb nu ook internet boven.

Nu kan ik me lekker hier boven opsluiten op mijn kamer als ik het gehad heb met mijn ouders en hoef ik ook geen ruzie meer te maken over de pc

Ik hoor alleen niets van die kamer
duurt ook best lang
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-08-2005, 18:16
Verwijderd
Wat in vredesnaam wíl ik nou? *Snapt helemaal niks van zichzelf en wordt nu boos*
Oud 17-08-2005, 18:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 17-08-2005 @ 19:16 :
Wat in vredesnaam wíl ik nou? *Snapt helemaal niks van zichzelf en wordt nu boos*
*geeft flinke knuf*
niet te veel van je zelf willen!! kom op
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-08-2005, 18:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-08-2005 @ 18:57 :
duurt ook best lang
Tis nu 19.40 uur en heb nog altijd niets gehoord terwijl ze echt vandaag wat zouden laten weten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-08-2005, 18:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-08-2005 @ 19:40 :
Tis nu 19.40 uur en heb nog altijd niets gehoord terwijl ze echt vandaag wat zouden laten weten
balen he...ik ga morgen kijkne bij 2 dan maar had op veel meer kamers gereageerd en nog niets gehoord...
ja ik weet dat t lang duurt maar wachten duurt nog eens langer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-08-2005, 18:47
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Waarom vertrouw je me niet gewoon? je hebt totaal geen aanleiding dat te denken. GEEN
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-08-2005, 18:53
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Ik doe zó mn best voor haar, en wat krijg ik terug? De dag voor ze op vakantie gaat kan er verdomme geeneens een belletje of een mailtje vanaf. Ja, stik er dan ook lekker in
Oud 17-08-2005, 19:17
George
Avatar van George
George is offline
Lowlands gaat dus niet door voor mij. Jammer van de 110 euro, jammer van de bands die ik mis, maar ik heb geen zin een longontsteking te riskeren zo zonder tent.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 17-08-2005, 20:03
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Jezus.
Oud 17-08-2005, 20:39
Verwijderd
'Ik ben er voor je'.
Mn aars, sterf af.
Oud 17-08-2005, 20:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-08-2005 @ 19:42 :
balen he...ik ga morgen kijkne bij 2 dan maar had op veel meer kamers gereageerd en nog niets gehoord...
ja ik weet dat t lang duurt maar wachten duurt nog eens langer
Mja, ik hoor bij kamernet ook niet op alle kamers wat. Wel vervelend maar ik heb toch nog wel aardig wat positieve reacties. Ik vind het alleen zo stom dat ze zeggen dat ze vandaag wat laten weten en dat het nu al bijna tien uur is en dat ik nog niets weet en morgen ben ik er niet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-08-2005, 21:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik denk te vaak aan d'r.
Oud 17-08-2005, 21:57
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Oké, nu ben ik 'm dus echt kwijt, en als ik laatst niet zo tegen 'm was uitgevallen, was het misschien niet gebeurd.. Waarschijnlijk is het wel beter zo, maar het voelt helemaal niet goed. Het voelt als een lege plek.. En nu ga ik nog zitten janken ook, lekker wijf ben ik
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 17-08-2005, 22:17
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik was op de manege. En omdat ik een heleboel kleine kindertjes had geholpen met opzadelen en een opholgeslagen paard had tegengehouden. Mog ik van de eigenaar van de manege op me favoriete pony rijden )zie foto flora en fauna"'welke ras?'

Toen ik klaar was met rijden ging ik op de parkeerplaats stappen liep ik weer de manege binnen en zei de eigenaar van de manege of ik voorop wilde rijden in de beginnersles. (Normaal rij ik gevorded) Met de zelfde pony. Ja toen ree ik dus 2 keer maar betaalde 1 keer.

Heleboel kinderen op de manege denken dat ik 14 ben ipv 16 en sommigen maken het zo bond en zeggen dat ik 12 ben.

Als je daar geen make-up draag of super nette kleding ben je daar 14 minner. Denk je dat ik met make-up en mooie dure kleding ga naar de manege? Gaat vlekken en gaan moeilijk eruit

Nederland heeft gelijkgewonnen met duitsland wat ik natuurlijk niet leuk vond. Anyway. Van der Sar fan nummer 1 heeft wel goed gespeeld nou gekeep

Morgen ga ik voor het eerst in 2 jaar naar Zeeman
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 17-08-2005, 22:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Morgen weer naar de peut, verkut ik heb geen zin.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 18-08-2005, 06:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
vroegte

Wel lekker om weer een dagje te werken, ik hoop dat t leuk is, maar t is helaas maar één dag.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-08-2005, 06:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
op naar enschede....
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-08-2005, 07:49
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Ik wou dat ze me niet zo overstuur achterliet. De komende 8 dagen worden een regelrechte hel. En het is ook nog eens mijn schuld. Ik wou dat ik nooit die mail naar haar verstuurd had, dan kon ik de afgelopen week bij haar zijn en zouden we het fijn hebben en zou ik haar nu niet zo missen. Ik haat het. Ik ben zo bang.
Oud 18-08-2005, 09:17
Verwijderd
Ja, het gaat wel. Nee, het gaat goed..

Waarom vertel ik dat aan anderen, als ik gewoon voel dat ik het zo lang niet meer trek? Aan maar een paar mensen kan ik kwijt hoe ik me echt voel. En zij weten het.
En de twijfels zijn terug. Hoera. Lastig hoor, trouw zijn aan je gevoelens en gedachtes

You're beautiful. You're beautiful.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do.
You're beautiful. You're beautiful.
But I can’t escape the truth.
I will never be with you.
Oud 18-08-2005, 10:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Baah, voel me kut.. Het voelt echt als een soort lege plek aan, zo'n verlies. Ik voel me kapot en kan maar geen tube lijm vinden om de scherven te lijmen.. Zin om de hele boel kort en klein te slaan of de hele dag op de bank te zitten met jankdvd's.. Christus, nu ga ik nog verdrietig zitten doen om hem ook, en dat plezier, wil ik hem echt nooit meer gunnen.. Het was voor hem niet eens mogelijk normaal afscheid te nemen, hij moest me meteen afbekken en zo snel mogelijk wegwezen.. Ik wilde gewoon even met 'm praten, dát is dan blijkbaar teveel gevraagd.. Al blijf ik nog zo stoer doen, ik voel me toch wel klote..

I'm not fine, I'm no okay, 'cause I'm still the one you threw away..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-08-2005, 10:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Tijd om een lange, lange wandeling te maken: Hier heb ik geen zin meer in. En we beginnen nu. Adios!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 18-08-2005, 10:28
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Als ik zo door het topic lees denk ik, goh.. wel veel negatieve berichten. Maar als ik dan eerlijk tegenover mezelf ben bedenk ik me dat ik gewoon niet meer neerschrijf dat ik zelf in de put zit. Zelfs op fora begin ik me af te schermen. Een masker op te zetten. Vaag. Vreemd.

Achja, morgen weer een dag
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 18-08-2005, 11:22
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Zo, ik ben weer thuis.

Maar nu is iedereen op intro.
Oud 18-08-2005, 13:15
Verwijderd
Verbaasd, boos, ontzet. Dat zoiets in Taizé kan gebeuren. 4 weken geleden was ik nog daar en het voelde zo veilig... Het eerste wat door je hoofd schiet zijn de kinderen, die zitten altijd om frere Roger heen en hebben dus alles van heel dichtbij gezien en meegemaakt.

Gister zijn we met de Taizé-groep uit Maastricht bij elkaar gekomen. We hebben gepraat en gezongen en wat voorbereid voor de extra Taizé-viering vrijdag. De viering wordt niet heel anders dan normaal, in Taizé gaan ze ook gewoon door.

Verder gaat alles goed met me, op mijn knie na dan. Mijn moeder wil dat ik naar de huisarts ga, maar daar ben ik al zo vaak geweest en die kan toch niets voor me doen.

Ik geniet nog even van mijn vakantie, spreek nog wat af met vriendinnen enzo . Geen idee hoe lang het nog duurt, ik heb nog geen brief gekregen van mijn nieuwe school over wanneer ik weer naar school moet.
Oud 18-08-2005, 14:06
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Dat hij z'n DS en World of Warcraft leuker en intressanter vind dan met mij te praten
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 18-08-2005, 16:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Juist. V4D. Zucht, en ik zit bij...?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-08-2005, 17:19
Verwijderd
Hij zei heey liefke.
Oud 18-08-2005, 17:32
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
En nu zit ik godverdomme weer te janken. Zo'n leuke dag gehad met L. hele tijd van het lekkere weer lopen genieten. Vanavond komt N. een filmpje kijken.. Ze zijn allemaal zo lief voor me maar toch, voel ik dat gemis des te meer..

And I still hold your hand in mine
When I'm asleep..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-08-2005, 18:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff ben moe, en moet zo selectiewedstrijd spelen. Ben zenuwachtig, bijna faalangst, ik ben gewoon veel slechter dan die anderen, heb tijden niet gespeeld en weinig geslapen ...

bah, ik spreek hem nu, hij is kortaf. Maar opzich zit hij niet meer in m'n hoofd, uit het oog uit het hart lijkt het wel. En hoe noem je de relatie als je elkaar nooit ziet of spreekt en elkaar niet mist?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-08-2005, 19:55
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik voel me best wel st0m Vorige week donderdag zei ik tegen 'mijn' psychiater dat ik met de gedachte speelde te stoppen met dynamische psychotherapie.. De kosten zijn best hoog en na 2 jaar heb ik er niet bijzonder veel van gemerkt. Vandaag kwam ik binnenzetten, zegt hij 'zo, dus dit is dan de laatste sessie. Je gaf immers vorige week aan te willen stoppen'.. Nu voel ik me best wel alleen.. Ik was zo overrompeld.. Ik vroeg gewoon advies of het verstandig was op dezelfde voet door te gaan omdat ik er niet zoveel baad bij leek te hebben... Nu ga 31 augustus naar een andere hulpverlener, hell yeah.. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan *slaat zichzelf voor haar kop*
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 18-08-2005, 20:55
Kamilla
Kamilla is offline
Ik voel me verraden. Ik dacht dat ze wel eerlijk tegen me zou zijn. Ik voel me zo verantwoordelijk voor haar, dat ik bang ben dat er wat gebeurd.

Eigenlijk vind ik dat ik wel overdrijf nu, maar ik voel me echt verraden, terwijl het maar over iets 'stoms' gaat. Ik zit er gewoon even helemaal doorheen en baal van alles.
Oud 18-08-2005, 21:31
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik wil het zo graag weer oppakken, echt zo graag. Soms wil ik niet vechten tegen een slecht gevoel, zoals afgelopen week. Sinds gister vecht ik er echt keihard er tegen en probeer ik alles weer gewoon op te pakken.....maar ik ben evengoed zo depri. ik snap het echt niet.
Hij wil met mij samen oud worden, maar ik wil helemaal niet oud worden! Al die dagen zijn zo hetzelfde, je doet wat je je hele leven al gedaan hebt, of anders doe je iets wat je al eens via tv of internet gezien hebt. Het voelt net alsof ik alles al beleeft heb en ik ben overal op uit gekeken. Waar moet ik de dagen nu nog mee vullen? heb ik niet genoeg mee gemaakt? waarom worden mensen niet gewoon een jaar of 20?ik hoef niet ouder te worden.
Hij zat ook bij het gesprek met mijn psychiater. Zij beweerde dat een stemmingsstoornis zoals ik die heb zwaarder is dan een psychose, ik vond dat heel pijnlijk tegenover hem en ik betwijfel ook of het waar is. Hij gaf haar overigens wel gelijk omdat hij het zelf erger vond toen hij depressief was dan toen hij psychotische was. Ik kan me het moeilijk voorstellen want angst lijkt me 1 van de vreselijkste gevoelens die een mens kan hebben.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 18-08-2005, 23:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
laat me verdomme mn eigen leven leven..
ik heb al genoeg twijfels van en aan mezelf ik kan t niet hebben als iedereen in mijn omgeving dat ook in eens heeft...
ja mn keuze was plotseling
NOU EN.. moet ik dan?! wachten...wachten op iets?!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-08-2005, 00:16
Verwijderd
Wow, heftig. Zomaar een einde maken aan je leven...
Het is niet heel dichtbij... de broer van mijn oom. Maar toch.
Ik merkte hoe ze reageerde, aan de ene kant was het goed, maar aan de andere kant werd ik er ontzettend bang van.
Het was wel een goede gelegenheid om te zeggen wat ik ervan vind om er een einde aan te maken, dat ik denk dat het geen zin heeft, omdat je dan dit nog een keer zal moeten doen.
Ze is wel vrolijker, heeft meer plannen. Ik sta te springen om die hoop weer met open armen te ontvangen, maar ik kan het niet. Ik bescherm mezelf. Ik wil niet nog een keer die pijn, dat verdriet. Het is genoeg geweest. En ik weet ook, dat dit niet lang duurt. Ze heeft het meer gehad. Grote plannen, maar nooit deed ze iets. Als het puntje bij het paaltje kwam wilde ze niet meer of zei ze dat ze het zelfs nooit had gewild.
Ze is wel redelijk oké, maar nog steeds is het niet echt fijn.
Ik zorg dat ik redelijk wat weg ben, dat lukt aardig. De tijd gaat alleen niet zo snel. Ik snak naar school!
Vandaag lekker bij mijn familie geweest. Oma is zooo lief!
Mijn nichtje is ook heel lief, ik moet haar een beetje verwennen . We hebben allemaal leuke dingen gedaan. Ik leer haar vanalles, wat ze niet van haar ouders leert.
Ik vind het heel leuk dat ik als het ware haar zus ben, ze ziet mij ook als grote zus , want ik ben enigst kind en toch al zorgend aangelegd hihi .
Morgen wordt het slecht weer... bah, ik ga maar mijn vakantie leerwerk doen
Oud 19-08-2005, 08:36
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
kloteSAIL.
Oud 19-08-2005, 11:33
Verwijderd
Jaaaaa, ik heb nu officieel ondergewicht!

En ik vind mezelf nog steeds te dik.

Ik spoor niet.

Oké, ik weet dat dit niet goed gaat, straks boodschappen doen en zoveel mogelijk aan mn eetlijst houden. *Schopt zichzelf*
(Waarom werken die AD toch niet? Of heb ik iig dat idee? Hm miss toch maar weer mee stoppen.)
Oud 19-08-2005, 12:28
kroot
kroot is offline
Wat een teringweer en dan moest in net een hond uitlaten
Ben net terug van vakantie, ik wil weer!!!!!!!!
Oud 19-08-2005, 12:34
kroot
kroot is offline
Citaat:
sonho schreef op 19-08-2005 @ 12:33 :
Jaaaaa, ik heb nu officieel ondergewicht!

En ik vind mezelf nog steeds te dik.

Ik spoor niet.

Oké, ik weet dat dit niet goed gaat, straks boodschappen doen en zoveel mogelijk aan mn eetlijst houden. *Schopt zichzelf*
(Waarom werken die AD toch niet? Of heb ik iig dat idee? Hm miss toch maar weer mee stoppen.)
Hoe lang heb je de AD nu???
Oud 19-08-2005, 13:54
Verwijderd
Ik ben een beetje bang, ik weet niet wat ze gaat doen. Straks draait ze echt door...
Ik kan haar niet alleen laten... Ik ben bang...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #37
WolterB
490 09-09-2005 13:46
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.