Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2006, 12:46
Traumtaenzer
Avatar van Traumtaenzer
Traumtaenzer is offline
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?
Hoe vind jij dat je je moet gedragen?
Verzieren: Hoe en wanneer?
Grenzen: Welke?
Alcohol: Hoe veel?

Enzovoort.
Ik woonde tot kort geleden bij mijn ouders in huis en aangezien mijn moeder van mijn leeftijd in dr hoofd automatisch 10 jaar afhaald, was uitgaan niet een agendapunt. Nu begin ik er een beetje aan, maar ik voel me vaak zo lomp.
Ik weet niet, hoe ik me moet gedragen, hoe ik mensen aan moet spreken (al helemaal niet als het leuke meiden zijn) en wat voor regels er algemeen geldig zijn.
Beschouw me even als leerling, en help me een beetje. Ik wil niet zielig klinken, maar ik heb gewoon geen zin, om met uitgaan voor lul te staan.

Bedankt alvast
__________________
Ik doe mijn best voor spelling, maar als je spelfouten vindt, mag je ze houden, want je krijgt geen vindersloon.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2006, 12:50
RastaLove
RastaLove is offline
Waar maak je je in godsnaam druk om?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 12:56
Traumtaenzer
Avatar van Traumtaenzer
Traumtaenzer is offline
nergens. ik zie het niet als een probleem, maar ik zou het fijner vinden, om een beetje meer van tevoren te weten.
Ik ben een beetje autistisch (niet als grap bedoelt) en daarom is het voor mij een prettiger gevoel, om wat tipps op zak te hebben.
__________________
Ik doe mijn best voor spelling, maar als je spelfouten vindt, mag je ze houden, want je krijgt geen vindersloon.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 12:57
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ga naar een kraakpand, giet je vol met drank en drugs en breek de fucking tent af zou ik zo zeggen, een betere manier van uitgaan kan ik me niet bedenken.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 13:00
Verwijderd
Maar jij bent ook stoer hè.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 13:03
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
nee ik probeer alleen mijn imago in stand te houden
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 13:22
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
lukt het?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 13:22
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
tips bedoel je
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 13:32
Traumtaenzer
Avatar van Traumtaenzer
Traumtaenzer is offline
waauw, jongens, aan jullie heb ik wat...
__________________
Ik doe mijn best voor spelling, maar als je spelfouten vindt, mag je ze houden, want je krijgt geen vindersloon.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 13:38
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
we steunen je door dik en dun, jeweet.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 14:12
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 24-09-2006 @ 14:22 :
lukt het?
helaas niet...
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 14:29
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Good music and good friends!
en de bijbehorende alcohol natuurlijk.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 14:36
Verwijderd
niet zo flauw he jongens

Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan? veel drank en veel leuke mensen oh leuke muziek ook wel, en iets te eten na die tijd, pizza ofzo
Hoe vind jij dat je je moet gedragen? netjes tegenover barpersoneel, niet opdringerig tegenover anderen, niet gaan lopen schreeuwen ofzo. gedraag je gewoon relaxed. als je met vrienden uit gaat, ga dan niet ieder voor zich een biertje bestellen, dat is sneu. doe gewoon om de beurt betalen, je bent even veel kwijt en het is veel handiger.
Verzieren: Hoe en wanneer? geen foute openingszinnen, maak maar wat langer oogcontact zodat je wat zekerder bent van je zaak. als je een tijdje met haar staat te praten is het wel netjes wat te drinken aan te bieden.
Grenzen: Welke? ? met betrekking tot wat
Alcohol: Hoe veel? ik kan het wel waarderen maar je mag ook best cola drinken hoor jongen

zo
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 14:47
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb geen verziertipps voor je
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 15:17
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?
gezelligheid, nieuwe mensen ontmoeten, en oude vrienden weer zien.

Hoe vind jij dat je je moet gedragen?
niet te dronken (guilty), en niet kwijtraken zonder dat je vrienden het weten. verder geen ruzies veroorzaken, en als je naar een disco gaat: niet op de blokken dansen (en al zeker niet als je het niet kunt)of paaldansen.

Verzieren: Hoe en wanneer?
als je een meisje leuk vind, en zij ook niet te ongeinteresseert lijkt, na een aantal biertjes. gewoon oogcontact maken, met dr gaan praten/dansen..drankje aanbieden.

Grenzen: Welke?
niet te veel alcohol, niet direct aan een meisje haar tieten zitten, niet schreeuwen of extreem gaan dansen...

Alcohol: Hoe veel?
totdat je merkt dat je wel erg aangeschoten wordt, dan aan de cola.

zoiets?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 15:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?

Dat het gezellig is. Goede muziek en leuke mensen, vrienden of nieuwe mensen maakt niet uit zolang ze maar gezellig zijn.

Hoe vind jij dat je je moet gedragen?

Gewoon normaal. Geen ruzie zoeken, niet schreeuwen, af en toe een fooitje aan de barman enz enz.

Verzieren: Hoe en wanneer?

Hoe, tsja oogcontact maken, beetje slap ouwehoeren (idd geen foute openingszinnen maar gewoon een hee hallo alles goed, wie ben je enz praatje). Wat te drinken aanbieden en hopen dat het meezit. Uiteraard is het veel makkelijker gezegd dan gedaan maar laat je vooral niet ontmoedigen als het na 10 x proberen nog niet gelukt is.

Grenzen: Welke?

Dat hangt heel erg van m'n stemming af. Als ik vrolijk ben en het gaat goed dan boeit het me allemaal extreem weinig en als het wat minder met me gaat ga ik iets beter op m'n alcohol gebruik enz letten. Een absolute grens verbind ik daar niet aan want dan ga ik me alleen maar frustreren over het feit dat ik mezelf die grens opgelegd heb.

Alcohol: Hoe veel?

Net zolang totdat ik niet meer recht kan lopen, draaierig word en te horen krijg dat ik iritant ben.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 16:41
Verwijderd
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?
leuke mensen in een leuke plek

Hoe vind jij dat je je moet gedragen?
lekker zitten en dan praten

Verzieren: Hoe en wanneer?
eigenlijk niet

Grenzen: Welke? ?
ik wil niet kotsend op straat eindigen

Alcohol: Hoe veel?
Zoveel als lekker is
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:05
MaHo
Avatar van MaHo
MaHo is offline
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?
Dat ik met vrienden ga, dat de muziek een beetje mijn stijl is (dus niet alleen R&B ende zo...) en dat het een beetje druk is met gezellige (onbekende) mensen.
Hoe vind jij dat je je moet gedragen?
Verschilt bij mij. Het is maar net waar ik zin in heb. Als ik gewoon lekker uit m'n plaat wil gaan dan zal ik me wat lomper gedragen (nee, ik zoek nooit ruzie, dat is gewoon not done) door meer te schreeuwen enzo. En als ik geqwoon zion heb om relaxed wat te praten enzo en misschien op wat meiden toe te stappen, dan zal ik me sowieso netter gedragen, schreeuwende dronkelappen maken namelijk nooit veel kans bij de dames.
Versieren: Hoe en wanneer?
Hoe; eigk zoals al eerder genoemd, beetje oogcontact, beetje praten. Er is geen echte standaard goede manier voor, het is een beetje aftasten en geluk hebben.
Wanneer; Alleen doen wanneer je iemand ziet staan die je echt leuk lijkt en ook alleen als je je goed voelt, anders straal je al gelijk iets uit wat niet gedigt wordt. En met goed voelen bedoel ik niet dat je niet zenuwachtig mag zijn, maar meer dat jhe vrolijk moet zijn enzo.
Grenzen: Welke?
Ruzies doe ik niet aan, die ga ik gewoon uit de weg. Ik heb pas een keer echt ruzie gehad, maar dat was omdat een maat van me lastig werd gevallen; dat kan ik niet hebben.
Alcohol: Hoe veel?
In mij geval of heel veel, of heel weinig is maar net waar ik zin in heb zoals eerder beschreven.


Succes ermee en have fun.



P.S. met uitgaan sta je alleen voor lul als je je echt te lomp voor woorden gedraagd, dus wees daar maar niet bang voor.

Laatst gewijzigd op 24-09-2006 om 17:12.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2006, 17:10
Verwijderd
drank drank drank en dan gaat de rest vanzelf
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:15
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
misschien vind je uitgaan niet zo leuk, blijf dan thuis
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:42
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Hou er rekening mee dat 99,9 % van de disco's dit heeft.

Trekt verkeerd volk aan
Drugs gebruik
Agressie
Waardeloze boem, boem muziek.
Willekeurig toegangs beleid
Te dure consumpties
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:47
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Waarom zou je per sé naar een 'disco' moeten gaan Kroegen zijn ook leuk.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:56
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
disco sucks, fuck everything
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:58
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 19:10
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 24-09-2006 @ 19:56 :
disco sucks, fuck everything

you know it
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2006, 19:15
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
zorg dat je met leuke vrienden bent , dan is het al een stuk makkelijker.
en zorg dat je van te voren weet wat voor n muziek ze ONGEVEER draaien, zo voorkom je grote teleurstellingen en frustraties
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 19:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?
Plezier , sfeer

Hoe vind jij dat je je moet gedragen?
Ik wil liever geen andere mensen tot last zijn, maar dat gebeurt dan toch weleens . Niet opdringerig zijn of te sletterig en "makkelijk" gedragen en al helemaal niet bij barmannen

Verzieren: Hoe en wanneer?
Beetje flirten, meer niet

Grenzen: Welke?
Ehhh...

Alcohol: Hoe veel?
Varieert, maar over het algemeen is het of het ene uiterste of het andere uiterste.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 21:29
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 24-09-2006 @ 19:56 :
disco sucks, fuck everything
Met 2x120 watt krijg je best wel een aardig disco geluid (maar niet voor 75 €)
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 23:20
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?
- leuke mensen, leuke muziek

Hoe vind jij dat je je moet gedragen?
- eh, vrij nomaal lijkt mij.

Verzieren: Hoe en wanneer?
- niet

Grenzen: Welke?
- ehm

Alcohol: Hoe veel?
- Alcohol is voor kutalto's.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 23:29
Verwijderd
Ga proefdraaien in de Ierse/Engelse pub en verzamel zoveel mogelijk blackouts en stort je vervolgens in het echte nachtleven.

Ik drink, dans en rook in willekeurige volgorde.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 23:49
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
wammus schreef op 24-09-2006 @ 16:53 :
af en toe een fooitje aan de barman enz enz.

say what?!!
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 00:20
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?

Muziek & sfeer

Hoe vind jij dat je je moet gedragen?

Openminded en relaxed

Verzieren: Hoe en wanneer?

Oogcontact en dansen. Maakt geen fuck uit wat je zegt. (heb eens een keer een one night stand gehad met iemand tegen wie het eerste wat ik zei "tjah, dat moet ook gebeuren" was toen ik mn glas op de bar zette)

Grenzen: Welke?

Respecteer je medemens

Alcohol: Hoe veel?

Veel. Genoeg om ladderzat te worden.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 01:02
Brute Brulé
Avatar van Brute Brulé
Brute Brulé is offline
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan? genoeg mensen met een golflengte waar 'k ook een beetje op kan surfen. Muziek naar mijn smaak, maar vervalt al snel als de medemens chill genoeg is.

Hoe vind jij dat je je moet gedragen? Respekt voor elkaar, behalve tegen prehistorische respektlozen. Dus, je blijft met je ongevraagde poten van vrouwen af, loopt geen mensen te fokken. Als je merkt dat iemand geen behoefte heeft aan wat voor contact dan ook laat die dan in z'n/haar waarde. Geen gezeik op de dj. Kijk, 't kan een drama zijn maar uitkafferen is het makkelijkst om te doen. Helemaal als je zelf nog nooit vinyl in je klauwen hebt gehad. Hangt natuurlijk ook beetje van de toegangsprijs af die je (misschien) hebt betaald. Voor 40 euro of meer mag je natuurlijk behoorlijk kritisch zijn.
Uitbundig, ja! Maar overdrijf het niet hopeloos. Je gaat uit; het is geen carnaval.

Verzieren: Hoe en wanneer? Hangt uiteraard van de hele situatie af... Houd het een beetje subtiel en met gevoel. Doe gewoon normaal, zoals je bent en bedenk geen draaiboek. Beetje oogcontact. Even peilen of er -iets- van wederzijdse aantrekkingskracht is en let op lichaamstaal. Dan haal je diep adem en zorg je dat je in het gespreksveld terecht komt. Niet achtervolgen, da's kut. Gewoon relaxed. Op de man af vragen wie iemand is kan best maar tis een beetje de toon waarop. En er is geen goede openingszin dus vergeet dat gewoon. Beetje bullshit uitleg...hmm

Grenzen: Welke? grenzen?

Alcohol: Hoe veel? Zoveel je wilt. Zolang je eventuele dronkenschap maar geen anderen in de weg gaat zitten. Kijk, uitgaan is niet hetzelfde als out gaan ookal gebeurd dat zo nu en dan een keer. Tis een beetje verrot als je via via je avondje/weekendje/whatever hoort wat je hebt uitgevreten. Althans, na de eerste keer



lol

Laatst gewijzigd op 25-09-2006 om 01:07.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 06:25
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Traumtaenzer schreef op 24-09-2006 @ 13:46 :
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?
Hoe vind jij dat je je moet gedragen?
Verzieren: Hoe en wanneer?
Grenzen: Welke?
Alcohol: Hoe veel?
ik zal even alle lulligheden aan de rest overlaten

1. Belangrijkste aan uitgaan is de sfeer, gecreeerd door de aanwezige mensen, de muziek, de inrichting etc etc, dit is uiteraard persoonlijk en afhankelijk van je smaak, echter zodra je ook maar in de buurt komt zal je meteen merken of je het iets vind.
2. Je dient je gewoon netjes te gedragen, qua routines, kijk en leer, ontwikkel een eigen stijl en heb het naar je zin, trek jezelf niet teveel in de spots behalve als je echt wat te tonen hebt.
als er een van de sjaakies blij tegen je wil komen doen is het beste aankijken en weglopen, de andere optie is meestal eruit gemieterd worden
3Versieren tja... werkt met dansen, het is een spel tussen 2 mensen, lastig te definieren en ik denk dat je het zelf moet uitvinden, ga er gewoon voor maar blijf niet plakken als er geen wederzijdse interesse is.
4Alcohol zoveel je aan kan, leer je grens kennen en hou je eraan, zelf hou ik van licht aangeschoten maar nog helder denkend.

hoop dat je er wat aan hebt
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 11:36
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Traumtaenzer schreef op 24-09-2006 @ 13:46 :
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?

dat het enigzíns betaalbaar is, en het gezellig is

Hoe vind jij dat je je moet gedragen?

alsof je hetn aar je zin hebt mits niet storend richting anderen

Verzieren: Hoe en wanneer?

niet

Grenzen: Welke?


Alcohol: Hoe veel?

ik kan niet zo goed maat houden dus zoveel mogelijk tot we echt weg moeten dan slaap ik tenminste lekker in de trein
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 11:54
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ga altijd naar een bar dancing (zo schijnt het te heten dan) wat niks mee ris dan een groot uitgevallen kroeg met ene dansvloer en van die treinstel -idee bankjes en muziek die te hard staat

Gelukkig is het er wel leuk, hoe leuker het is hoe minder ik drink, als het saai ik ga ik nl. altijd met mijn vriend nieuwe drankjes uit proberen, maar verder dan wijn komen we meestal niet.

Oh en ik heb laasts voor het eerst inmijn leven gegokt en ik drukte 1x ergens op en toen kwam er zo meer dan €50 uit


En wat belangrijk is als ik uitga is dat er leuke muziek is en leuke mensen, voor de rest vind ik alles ok.

Zelf ben ik natuurlijk heel netjes en lief totdat ik dronken ben, dan ben ik giebelig en erg grappig (zo zou iedereen moeten doen ) vind ik.

uitgaan is hier altijd het leukst op vrijdag, maar dan kan ik meestal niet helaas
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-09-2006, 13:27
James Riot
Avatar van James Riot
James Riot is offline
Citaat:
Cornel schreef op 24-09-2006 @ 19:42 :
Hou er rekening mee dat 99,9 % van de disco's dit heeft.

Trekt verkeerd volk aan
Drugs gebruik
Agressie
Waardeloze boem, boem muziek.
Willekeurig toegangs beleid
Te dure consumpties
jij moet natuurlijk ook gewoon de kelder huren bij je oma en daar voor de rest van je leven niet meer uitkomen.
__________________
do you want me to stick a bassline up your cunt?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:21
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb een tip, als een Marokkaan stoer tegen je doet moet je hem gewoon negeren, anders sta je 15 minuten later voor lul met een blauw oog en shit.

Y rly.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:28
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 25-09-2006 @ 20:21 :
Ik heb een tip, als een Marokkaan stoer tegen je doet moet je hem gewoon negeren, anders sta je 15 minuten later voor lul met een blauw oog en shit.

Y rly.
of met een broodje kebab in je handen, dit is een uitgaanstopic he
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:57
reine claude
reine claude is offline
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:59
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Cornel schreef op 24-09-2006 @ 19:42 :
Hou er rekening mee dat 99,9 % van de disco's dit heeft.

Trekt verkeerd volk aan
Drugs gebruik
Agressie
Waardeloze boem, boem muziek.
Willekeurig toegangs beleid
Te dure consumpties
Wat ben je toch een wereldvreemde oetlul, Cornel. Ga nou eens de hort op, dan kom je nog eens aan de vrouw.

Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan?
Muziek en tieten.

Hoe vind jij dat je je moet gedragen?
Gewoon lekker je eigen ding doen. .

Verzieren: Hoe en wanneer?
De gouden regel is 30- he.

Grenzen: Welke?
Niet flashen. Verder geen grenzen.

Alcohol: Hoe veel?
Niet zoveel de laatste tijd. *SOB*
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:00
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 25-09-2006 @ 20:58 :
Wat ben je toch een wereldvreemde oetlul, Cornel. Ga nou eens de hort op, dan kom je nog eens aan de vrouw.
En laat je GPS systeem dan wel thuis, vrouwen houden niet van techniek.
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 22:28
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
James Riot schreef op 25-09-2006 @ 14:27 :
jij moet natuurlijk ook gewoon de kelder huren bij je oma en daar voor de rest van je leven niet meer uitkomen.
In die tussentijd dat ik dan in de kelder bij mijn oma zit mogen ze op alle discotheken vliegtuigen laten neerstorten, dan zit ik tenminste veilig.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 22:39
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 25-09-2006 @ 21:00 :
En laat je GPS systeem dan wel thuis, vrouwen houden niet van techniek.
Sommige vrouwen zijn alleen met een GPS te vinden, en dan komt mijn GPS 60CSx als geroepen.

Trouwens dames die mij aardig vinden kunnen mij opzoeken op coördinaat N50 54 302 E006 01 476
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 23:11
reine claude
reine claude is offline
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 23:34
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Cornel schreef op 25-09-2006 @ 23:39 :
Trouwens dames die mij aardig vinden kunnen mij opzoeken op coördinaat N50 54 302 E006 01 476
Is dat de kelder van je oma?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 01:50
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-09-2006 @ 00:34 :
Is dat de kelder van je oma?
Seek and find.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 07:16
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Cornel schreef op 26-09-2006 @ 02:50 :
Seek and find.
OMG zit jij de hele dag blote 'dames' te spotten op Google Earth ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 07:19
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
hahaha
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 07:35
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Nu maar hopen dat een lieve Thaise met een TomTom deze oproep ziet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat zouden jullie doen?
Nevlin
23 31-07-2014 18:22
VWO Filosofie
Upior
79 06-06-2005 09:35
Liefde & Relatie Vriend van mn beste vriendin
SimplyABoy19
24 26-04-2005 13:47
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #29
Mara
499 16-01-2005 19:36
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen schrijven van een artikel
Verwijderd
7 04-10-2003 18:15
Psychologie problemen met mezelf onder controle houden
ScarletWithin
2 17-10-2002 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.