Oud 22-01-2008, 20:14
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ach, soms is het leuk als mensen dingen voor de vorm vragen.. maar als ze niet eens de tijd hebben om te luisteren, wat is het dan waard. Maar goed dat ik niet begon met te vertellen, dat ik eerst vroeg of hij de lange of de korte versie wilde. En toen hij voor de korte versie koos, heb ik er maar overheen gepraat. Liever dat ik helemaal niet laat zien dat het slecht gaat, dan dat ik hem een klein beetje vertel en geen reactie meer terug krijg. Dat is pas echt kwetsbaar, en dan valt er ook niets meer te relativeren.

Het gaat gewoon echt niet allemaal. Faal. En ik krijg ook steeds meer gedachtes en gedragingen die ik jaren niet gehad heb. Dubbelfaal.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Advertentie
Oud 22-01-2008, 20:18
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Waarom een dubbelfaal Yana? Alleen omdat je even een dipje hebt? Dat moet je niet als een faal zien. Niemand heeft het altijd makkelijk. Niet dat je je aanstelt hoor, ik weet hoe het is om je rot te voelen, maar je moet niet meteen denken dat je alles verkeerd doet, als het gewoon even niet meer gaat.

Het komt wel goed!
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 22-01-2008, 20:25
gewoonik
gewoonik is offline
alles kost me zo veel moeite.. ik heb nergens zin in, ben alleen maar moe en wil niet meer,
Iets moet er anders maar wat precies en hoe?
Ik maak het al zo moeilijk voor mezelf altijd en nu zit ik ook nog eens in een rotsituatie...
Gewoon normaal leven is te moeilijk voor me.. ik trek t niet meer.. maargoed morgen zet ik mn blije hoofd weer op en ik ga wel door. Maar het gaat niet goed
Oud 22-01-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
I bleed it out.

Dit niveau is veel te hoog voor mij, ik kan het niet, snap er geen reet van. En aan de andere vakken ben ik nog niet eens begonnen en voor donderdag kan ik nooit alles nog leren. Ik kan dat tempo niet aan. Volledige paniekaanval, vanochtend nog over de drang naar am gehad, als je het over de duivel hebt. En nu, hoe moet ik me er nu uit redden dan, zij is er nu toch niet? Niemand is er nu toch waar ik naartoe kan? En dus, doe ik wat ik wil doen, want ja, ik heb er behoefte aan. Schijt aan het proberen van veranderen. Dat gaat toch niet gebeuren, ik blijf altijd dezelfde mislukking. Niemand, niemand, NIEMAND naar wie ik toe kan, niemand die het weet, niemand die niet gestresst is door de SE's. Niemand die me ervan weerhoudt, So I'll bleed it out. Ik kan het niet anders, ik kan het niet anders aanpakken. Kom ik er ooit nog vanaf, kom ik er weer bovenop en zal ik ooit zoals elk meisje van mijn leeftijd zijn? Blijf ik voor altijd met deze rotzooi in mijn kop rondlopen, ik denk niet dat ik het ooit volledig achter me kan laten.
Help me.
PM
Oud 22-01-2008, 20:40
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
mja, laat ik maar vrienden op zoeken en feestje bouwen.
__________________
never get old
Oud 22-01-2008, 21:02
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Waarom een dubbelfaal Yana? Alleen omdat je even een dipje hebt? Dat moet je niet als een faal zien. Niemand heeft het altijd makkelijk. Niet dat je je aanstelt hoor, ik weet hoe het is om je rot te voelen, maar je moet niet meteen denken dat je alles verkeerd doet, als het gewoon even niet meer gaat.

Het komt wel goed!
Het is gewoon een giga. motivatiedip, gepaard gaande met een gevoelsmatige ontkenning van mn eetstoornis waar ik gewoon niet uitkom. Het maakt dat iedere up die ik heb meteen weer een down wordt, en dat eigenlijk al jaren. Ik heb er gewoon geen fucking zin meer in. Ik weet niet waar ik heen moet, waar ik terecht kan. Mijn vriend heeft geen tijd, vrijdag weer naar de psycholoog waar ik na al die sessies nog steeds geen gevoel kan tonen, iedere week zelfhulp maar zolang ik niet accepteer.. écht accepteer dat ik 'ziek' ben, een eetstoornis heb, zal ik ook nooit écht beter kunnen worden. Ik weet het, ik weeeeeet het. Maar het maakt niet uit, want ik vóel het zo totaal anders. Ik zie echt niet hoe ik dit ooit kan doorbreken.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 22-01-2008, 21:16
moon
Avatar van moon
moon is offline
ja....een zogenaamd luxeprobleem...al kan ik het zelf (nog) niet zo zien. Ik moet dus kiezen tussen de Linehantraining en een baan. De keuze is absoluut niet makelijk, zeker niet omdat ik ook zulke tegengestelde adviezen krijg. Ook vandaag weer, de adviezen zijn zo ongeloofelijk tegengesteld aan elkaar allemaal. Als ik de persoon die ik om advies heb gevraagd dan de andere kant vertel (waarom er ok wat valt te zeggen voor ofwel die training ofwel die baan) dan willen ze ineens niet meer mee denken. Dan krijg ik zo'n reactie in de trant van 'zoek het zelf maar uit' maar dan iets minder direct. Dan krijg ik reacties als "het is en blijft jouw keuze", ja dat weet ik...maar betekend dat dan dat jullie niet meer mee kunnen denken? sta ik er dan echt zo alleen voor nu?
Ik voel me even heel slecht, alles vliegt op me af. Ik ben nog ongesteld ook en voel me ook lichamelijk helemaal niet lekker.
Echt even het gevoel alsof ik uit pure frustratie onder de trein kan springen, gelukkig zijn dat maar gedachten en is dat iets dat ik echt nooit zal doen. Slaat sowieso nergens op om niet te willen leven om dat je niet om kan gaan met een 'luxe'probleem. Toch zit 't me wel even flink dwars en des te meer dus omdat de adviezen zo verschillend zijn.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 22-01-2008, 21:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawaihaai: wat is er?
Intussen gaat het weer. Mijn vriend is/was nog steeds ziek, en ik werd er een beetje gek van. Maar intussen gaat het een stuk beter en werkt hij weer halve dagen, en dat is ook voor mijn hele doen en later weer beter.

Ik heb mijn assessment gehaald. De assessoren waren nog enthousiast over mijn enthousiasme ook . Nu nog de toestemming voor mijn LIO halen donderdag en dan kan ik maandag officieel beginnen met mijn afstudeerstage!
Oud 22-01-2008, 21:31
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Brr, ik heb het nog steeds fucking koud en ga zo in bed kruipen met een kruik. Maar half gekleed buiten foto's maken in januari was toch eigenlijk niet zo'n goed idee, al zijn het denk ik hele toffe foto's geworden. Achja, het was gezellig, we hebben lol gehad, nu maar niet ziek worden *verlangt naar een kruik of iets anders warms om tegenaan te kruipen, maarja dat laatste zit er jammer genoeg niet in...*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 22-01-2008, 21:40
Verwijderd
Citaat:
ja....een zogenaamd luxeprobleem...al kan ik het zelf (nog) niet zo zien. Ik moet dus kiezen tussen de Linehantraining en een baan. De keuze is absoluut niet makelijk, zeker niet omdat ik ook zulke tegengestelde adviezen krijg. Ook vandaag weer, de adviezen zijn zo ongeloofelijk tegengesteld aan elkaar allemaal. Als ik de persoon die ik om advies heb gevraagd dan de andere kant vertel (waarom er ok wat valt te zeggen voor ofwel die training ofwel die baan) dan willen ze ineens niet meer mee denken. Dan krijg ik zo'n reactie in de trant van 'zoek het zelf maar uit' maar dan iets minder direct. Dan krijg ik reacties als "het is en blijft jouw keuze", ja dat weet ik...maar betekend dat dan dat jullie niet meer mee kunnen denken? sta ik er dan echt zo alleen voor nu?
Ik voel me even heel slecht, alles vliegt op me af. Ik ben nog ongesteld ook en voel me ook lichamelijk helemaal niet lekker.
Echt even het gevoel alsof ik uit pure frustratie onder de trein kan springen, gelukkig zijn dat maar gedachten en is dat iets dat ik echt nooit zal doen. Slaat sowieso nergens op om niet te willen leven om dat je niet om kan gaan met een 'luxe'probleem. Toch zit 't me wel even flink dwars en des te meer dus omdat de adviezen zo verschillend zijn.
*knuf* Waar denk je zelf van dat je er het meest aan hebt? Denk je dat je er aan toe bent om te gaan werken? Houd je het vol? Heb je veel aan de Linehantraining? Denk je dat je er nog veel kan leren (wat je niet ergens anders kunt leren)? Is er een mogelijkheid om te gaan werken en als het niet gaat terug naar de Linehantraining te gaan? Is er een mogelijkheid om de Linehantraing door te zetten en later te gaan werken (met dezelfde functie en/of in dezelfde instelling)?

Sterkte en niet wanhopen hoor meis! Natuurlijk is het een hele moeilijke beslissing, maar ook als het achteraf de foute beslissing blijkt te zijn is er vast wel een mouw aan te passen. *knuf*
Oud 22-01-2008, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Brr, ik heb het nog steeds fucking koud en ga zo in bed kruipen met een kruik. Maar half gekleed buiten foto's maken in januari was toch eigenlijk niet zo'n goed idee, al zijn het denk ik hele toffe foto's geworden. Achja, het was gezellig, we hebben lol gehad, nu maar niet ziek worden *verlangt naar een kruik of iets anders warms om tegenaan te kruipen, maarja dat laatste zit er jammer genoeg niet in...*
Heb je zelf foto's gemaakt of ben je het lijdend voorwerp op de foto's? *zien zien zien*
Oud 22-01-2008, 22:13
Verwijderd
K zag verschrikkelijk op tegen slc-gesprek. Niet echt voor de voorlopige bsa, want dat zit toch wel goed. Puur om wat ik moest zeggen, wat mn coach zou zeggen en of mn onderwerpen waar ik over wilde praten, ook wel goed waren. en of ik het wel over mn opa moest hebben, of dat niet dom was. Toch maar gedaan, omdak t anders ook niet wist.. en t was zoo'n fijn gesprek hij snapte me volledig, pakte ook heel goed het gevoel erachter eigenlijk in het hele gesprek. Eigenlijk wel fijn, hoef je dingen niet echt uit te spreken, maar hij dee t dan, en t kwam er gewoon beter uit. Ik weet van mezelf dak t anders toch zou uitvlakken, het minder belangrijk maken dan t voor mij is. T fijne was ook dat hij waarnam en daar naar vroeg, ipv waarnemen, conclusie trekken en die zeggen. Op een gegeven moment moest ik echt bijna huilen, maar is gelukkig niet gebeurd.
Ook paar heel lieve complimenten gehad, dat mn 360 feedback zo goed was, mn werk int algemeen en dat ik rust uitstraal, op zo'n wijze dat mensen zich prettig voelen enzo bij mij ofzo.
En derna ook nog met een vriendinnetje een goed gesprek gevoerd (eigenlijk 3 keer, gister een en vandaag 2).
Vandaag was ook de hartkatherisatie om te kijken wat ze konden gaan doen (openhart of via lies). en dat ziekenhuis is vlak naast mijn school en opa was daar de hele dag. En ik wou eerst wel gaan, maar toen t bijna zo ver was, durfde ik op de een of andere manier niet meer. en toen belde toevallig (of bewust) papa, en ook dat vriendinnetje zei ook dak gewoon moest gaan enzo. En toen was ik daar en het was eigenlijk heel fijn. T gaf me ergens een rust van binnen ofzo Maar eigenlijk was mn opa heel gelaten, van ja dit is 'mn laatste avondmaal'. En ik vind/hoop dat hij gaat vechten voor zichzelf.
En toen later hoorde ik hoe de katherisatie was gegaan, maar dat was eigenlijk niet zo bijster goed. Het duurde veel langer dan verwacht (bijna 2 uur ipv uurtje), en een uitslag is er nog niet..
Oud 22-01-2008, 22:13
Verwijderd
Ik word een beetje gek van mezelf en al die gevoelens en gedachten en mijn gedrag. Ik wil dit niet meer. Ik ga maar heel veel schrijven nu.
Oud 22-01-2008, 22:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh oh, morgen moet ik namens de jaarvertegenwoordiging iets aan alle eerstejaars vertellen en ow.. ik vind het nu al eng, terwijl ik nooit angst heb voor zulk soort dingen! Bij het vorige evaluatie-uur waren toen maar 40 mensen, en dat vond ik helemaal niet eng. Ik vind presentaties houden juist leuk. En nu weet ik dat er ongeveer 160 zullen gaan zitten! Het is niet lang en ik vertel niet veel spannende dingen, maar het is vroeg en vlak voor een pauze. Als ze maar naar me luisteren, anders ga ik af. Aaagh. Kaar, hup. Je durft wel.
Oud 22-01-2008, 22:42
Verwijderd
Is hij gek geworden of gelooft hij dit zelf?
Wat een idioot.
Oke en ik weet wel dat ik dat niet mag doen, maar toch.
Wat een gek.
Oud 22-01-2008, 22:48
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat een dag
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-01-2008, 23:20
kroot
kroot is offline
Ik baal ik ben zo stom
7 maanden geleden was ik mijn lens kwijt (ik heb harde lenzen), en omdat de andere oud was, had ik nieuwe gekocht. Nu deed ik gisterenavond mijn lens uit, hij sprong van mijn hand, en nu is ie weg. Ik heb al meer dan een uur gezocht gisterenavond en vanmorgen. Net nog met een huisgenootje gezocht, en weer niets. Weetje wat dat kost, een nieuwe lens? Alsof ik geld heb? Ik moet nog zoveel rekeningen betalen. Kutzooi
Oud 22-01-2008, 23:34
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
knuffel voor nattigheid
+1
+ voor rare kwast, Mushu, Yana, Nijn* en alle anderen die ik vergeet (en dat zijn er vast een heleboel )

Citaat:
Hihi, mijn zusje zat net echt een half uur tegen me aan te kletsen over een jongen, zo schattig Ze is zestien hoor, maar blijft toch mijn kleine zusje. Ik vind het lievig En blij dat ze dit soort dingen soms nog met me deelt. Ondanks ver weg en nou ja, vast niet de perfecte grote zus.

Toets gehad, ik durf nergens op te hopen maar ik ben er in ieder geval vanaf.
En nu ben ik vijf héle dagen vrij

Tijd voor leuke dingen.
. Toch leuk hè, een klein zusje .
En verder idd, toets gehad en gelukkig gehaald en nu ook vier dagen + weekend vrij, dan enoooooorme toets en dan wéér vijf dagen vrij. Ik snap niet waar ze die tijd ineens vandaan halen, in het eerste jaar zat alles volgepland .
Nouja slapen it is.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 23-01-2008, 07:47
Verwijderd
Tering ns! Niet dat ze het even op elkaar afstellen, nee hoor.. En nu kom ik wss te laat op tentamen, maar een trein eerder pakken heeft ook geen nut..., ik heb hier verdomme geen zin. Kutzooi.
Oud 23-01-2008, 09:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@ Sidhe kut zeg... Succes met de reis & het tentamen..

Vandaag ga ik doen:
paar boodschappen bij de aldi
opdrachten afronden
Slaapkamer ordenen + stofzuigen (!!) mijn huisstofmijtallergie vertelt me dat het tijd is voor een grondige stofzuigbeurt.

Eerst is het tijd voor een douche. Ik ben snotterig en mijn hoofd voelt een beetje uitgekookt.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-01-2008, 09:58
Verwijderd
Ze wilde per sé dat ik haar excuses accepteerde dmv een gesprek. Niet dat ik haar excuses niet wil accepteren, maar dat 'in een gesprek', daar word ik zo misselijk van. Dan mag ik zeker weer een uur lang naar haar geneuzel zitten luisteren en mezelf op gaan zitten naaien en dingen zeggen die totaal tegen mijn gevoel in gaan. Maar als ik dat niet doe, 'zal het tussen ons in blijven staan' en dat zou ze 'erg jammer vinden'. Ja trut, rot even op ofzo. Ik heb haar laten weten dat ik het atm gewoon echt ontzettend druk heb en niet de ruimte in mijn hoofd heb om dat allemaal maar even te doen. Het meest waarschijnlijke is dat het op een zondagavond, als de hele groep erbij zit, wordt uitgesproken. Maar ze wil dit onder vier ogen doen. Nou, das mooi, dan kan ik dr meteen keihard schoppen. Toch niemand die het ziet. En daarvan heb ik aangegeven dat ik de komende tijd echt geen tijd heb en dat wanneer zij het uit wil praten, ze toch echt nog even zal moeten wachten.
En dat heb ik goed gedaan.

En ik heb geen zin om het uit te leggen want zodra ik dat doe, ga ik erover nadenken en kom ik tot de conclusie dat het toch niet gaat, maar ik vind het zo ontzettend leuk. T voelt gewoon leuk en lief en goed. En ik kan alles zeggen wat ik denk wanneer ik watdanook voel en dat is leuk. En we zijn samen sprookjes aan het verzinnen (omg, onze boerderij <3) en hebben een groot grasveld met bloemetjes en fluitende vogeltjes en konijnen. <3
Oud 23-01-2008, 11:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Knuffel voor Nijn. Veel succes en zo. Iedereen heeft maar een hoop schoolstress deze week... Maar mijn tentamen zit er alweer op en blijkbaar krijgen we vandaag de uitslag al. Ik ben benieuwd, het ging niet geweldig maar ook niet zó rampzalig. Nu nog even mijn essay afmaken.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-01-2008, 11:44
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: Positief blijven denken, je kunt het wel! En anders maar een her, of 2 of meer. Als het nu niet gaat, dan gaat het niet. Je doet toch wat je kunt onder jouw omstandigheden? Je hebt nog wel even tot aan het eindexamen en als je al je SE's gedaan en gehaald hebt, haal je van de meeste vakken het CE ook wel. Écht

@ Hawaihaai: Gelukkig. Weten jullie nou al wat hij heeft? Of is het stress-gerelateerd? Wel heel vervelend inderdaad, ook voor jou. Gefeliciteerd met het behalen van je assessment!

OT: weer thuis, of nouja, op m'n kamer. Van m'n vriend mocht ik het al geen thuis meer noemen, 'de plek waar je ook af en toe verblijft.' Ik ben er inderdaad vaker niet dan wel. Nu sowieso t/m zondag, want vriendje komt voor het eerst in een maand tijd weer eens naar mij.

Ik moet eigenlijk boodschappen doen, want ik heb vrijwel niks in huis, maar het is zo'n rotweer en stiekem nog best koud ook. Dus nog maar heel even wachten. Ik ga eerst wel even wat literatuur voor m'n essay zoeken in de biebcatalogus, morgen naar de UB in Groningen.
Oud 23-01-2008, 12:07
Verwijderd
Ik vind het toch moeilijk om zometeen me te gaan laten uitschrijven bij de UvA. Het is best wel definitief. En ik geef er veel voor op. Maar het is het beste denk ik.
Oud 23-01-2008, 12:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ moon: sterkte met je keuze, lastig lijkt me dat.

Citaat:
@ Hawaihaai: Gelukkig. Weten jullie nou al wat hij heeft? Of is het stress-gerelateerd? Wel heel vervelend inderdaad, ook voor jou. Gefeliciteerd met het behalen van je assessment!
Hij had een virus, dus hij moest gewoon uitzieken. Intussen gaat het al een stuk beter, hij kan weer wat eten en halve dagen werken. En slapen ook, als ik vannacht niet de hele nacht had liggen hoesten .

Bah, mijn stem is echt belabberd. Blij dat ik een paar dagen geen stage heb, kan mijn stem even bijkomen.
Ik ben echt blij met mijn assessment gisteren, dat bevestigde voor mijzelf dat het echt beter met me gaat dan anderhalf jaar geleden.
Ik ben vandaag al hard bezig aan alles wat er moet gebeuren, dus het komt vast helemaal goed. Ik ga er weer hard aan verder!
Oud 23-01-2008, 12:28
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik vind het toch moeilijk om zometeen me te gaan laten uitschrijven bij de UvA. Het is best wel definitief. En ik geef er veel voor op. Maar het is het beste denk ik.
Waarom ga je stoppen, als ik vragen mag? iig succes...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-01-2008, 12:38
Verwijderd
Ha ik denk dat ik mijn tentamen toch wel gehaald heb enenen ik heb lieve vriendinnetjes en nu ga ik mijn kamer stofzuigen want dat moet en ik heb vrrrrij!
Oud 23-01-2008, 14:39
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Heb je zelf foto's gemaakt of ben je het lijdend voorwerp op de foto's? *zien zien zien*
Nee, ik was het lijdend voorwerp Ze stuurt me de foto's binnenkort op, dus dan houden we wel een fotomiddag Maareh meis, hoe is t nu? Zijn de gesprekken voldoende?

Ontopic: Pff, motivatie is ver te zoeken, mja, volgende week weer toets en dan zijn we er weer even vanaf... Het is gek, ik voel me niet slecht door de realisatie dat t nu echt echt echt helemaal over is, maar goed gaat t ook niet, want de realiteit komt steeds verder van me af te staan... Ik weet t niet meer.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 23-01-2008, 14:57
Verwijderd
schopt zichzelf aan het werk.

- advies schrijven
- folder maken
- oranje kaders uittypen
(- leren)
Oud 23-01-2008, 15:21
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Godverrr wat een kutpunt voor Engels. Ja oké voldoende, maar ik dacht dat ik altijd goed was in Engels. Valt dus tegen.
Nu nog een ander belangrijk tentamen inhalen en de rest nog terugkrijgen en profielwerkstuk enenenen...
Pff.

Ik moet erin geloven: Het gaat me lukken dit jaar, ik ga slagen.
Oud 23-01-2008, 15:42
Verwijderd
Vandaag in de UB gezeten, was echt té druk. 't Werd echt zo'n muffe, duffe, te warme zooi daar. Ben nu weer thuis en m'n hoofdpijn is over.
'k Ben echt super gestresst terwijl m'n eerste tentamen pas over een week is. Heb gisteren de docent gemaild en heb nog geen antwoord terug. En ik wacht ook nog steeds op m'n presentatiecijfer...

Naja, zometeen toch nog maar even wat studeren, want daar zal de komende 2 dagen niet zoveel van komen.
Oud 23-01-2008, 15:45
moon
Avatar van moon
moon is offline
Degene die de tandarts heeft uitgevonden is een held . Ik heb vannacht amper geslapen omdat ik plotseling vreselijke kiespijn had. Ik heb vannacht en vanochtend asprientjes geslikt alsof het snoepjes zijn zo ongeveer . Ik wist echt niet dat kiespijn zo erg kon zijn, zo heb ik het nog nooit gehad. Ik was gewoon helemaal blij toen ik eindelijk naar de tandarts mocht . Hij heeft nmijn zenuw eruit gehalld, nu kan het niet meer pijn gaan doen.
Vanaf nu zie ik nooit meer tegen de tandarts op, heb ik besloten. Het is echt een zegen dat ie er is.

@lentekriebel: Nog bedankt voor je reactie. Wat fijn dat je met me mee denkt. Jou vragen zou ik als volgt beantwoorden:
* Waar denk je zelf van dat je het meest aan hebt? Dit is de moeilijkste vraag waar ik geen antwooord op kan geven, het heeft allebei zo z'n voordelen.
* Denk je dat je er aan toe bent om te gaan werken? Nee dat denk ik niet, daarvoor sta ik nog niet sterk genoeg in mijn schoenen.
* Houd je het vol? Geen idee, dat hangt van zoveel dingen af.
* Heb je veel aan de Linehantraining? Ik leer er wel veel van ja
* Denk je dat je er nog veel kan leren (wat je niet ergens anders kunt leren)? Ik denk dat ik er nog veel van kan leren, maar ik weet niet of ik het niet ook ergens anders kan leren
* Is er een mogelijkheid om te gaan werken en als het niet gaat terug naar de Linehantraining te gaan? Helaas is die mogelijkheid er niet.
* Is er een mogelijkheid om de Linehantraing door te zetten en later te gaan werken (met dezelfde functie en/of in dezelfde instelling)? ook die mogelijkheid is er niet

Bedankt dat je met me mee hebt gedacht en dat je me even een aantal belangrijke vragen hebt gesteld die ik mezelf inderdaad af zou moeten vragen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 23-01-2008, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik was het lijdend voorwerp Ze stuurt me de foto's binnenkort op, dus dan houden we wel een fotomiddag Maareh meis, hoe is t nu? Zijn de gesprekken voldoende?

Ontopic: Pff, motivatie is ver te zoeken, mja, volgende week weer toets en dan zijn we er weer even vanaf... Het is gek, ik voel me niet slecht door de realisatie dat t nu echt echt echt helemaal over is, maar goed gaat t ook niet, want de realiteit komt steeds verder van me af te staan... Ik weet t niet meer.
Heeft B. ze gemaakt?
Met mij gaat het nu wel redelijk. Ik heb naast de gesprekken nu ook spits-zorg (thuiszorg) en wie weet komt het allemaal weer goed

Wat bedoel je met dat de realiteit steeds verder van je af komt te staan? *knuf*
Oud 23-01-2008, 15:50
Verwijderd
en dan word je verdomme wéér gebeld. Dit keer kreeg ik hem gelukkig zelf aan de lijn. Wat een gezeik, wat een gedoe, ik snap het niet meer, ik weet het niet meer. Ik heb gezegd dat als ie niet belt vandaag, zoals afgesproken, dat ik naar de gevangenis ga om aan te geven dat er een telefoon binnen is. nu maakt dat in dit corrupte land niet zoveel uit, maar toch.

Gisteren afscheid genomen van de eerste vriend. Ik merk nu dat ik er hier nog heel wat te gaan heb voor ik rustig naar Nederland kan.
Oud 23-01-2008, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Degene die de tandarts heeft uitgevonden is een held . Ik heb vannacht amper geslapen omdat ik plotseling vreselijke kiespijn had. Ik heb vannacht en vanochtend asprientjes geslikt alsof het snoepjes zijn zo ongeveer . Ik wist echt niet dat kiespijn zo erg kon zijn, zo heb ik het nog nooit gehad. Ik was gewoon helemaal blij toen ik eindelijk naar de tandarts mocht . Hij heeft nmijn zenuw eruit gehalld, nu kan het niet meer pijn gaan doen.
Vanaf nu zie ik nooit meer tegen de tandarts op, heb ik besloten. Het is echt een zegen dat ie er is.

@lentekriebel: Nog bedankt voor je reactie. Wat fijn dat je met me mee denkt. Jou vragen zou ik als volgt beantwoorden:
* Waar denk je zelf van dat je het meest aan hebt? Dit is de moeilijkste vraag waar ik geen antwooord op kan geven, het heeft allebei zo z'n voordelen.
* Denk je dat je er aan toe bent om te gaan werken? Nee dat denk ik niet, daarvoor sta ik nog niet sterk genoeg in mijn schoenen.
* Houd je het vol? Geen idee, dat hangt van zoveel dingen af.
* Heb je veel aan de Linehantraining? Ik leer er wel veel van ja
* Denk je dat je er nog veel kan leren (wat je niet ergens anders kunt leren)? Ik denk dat ik er nog veel van kan leren, maar ik weet niet of ik het niet ook ergens anders kan leren
* Is er een mogelijkheid om te gaan werken en als het niet gaat terug naar de Linehantraining te gaan? Helaas is die mogelijkheid er niet.
* Is er een mogelijkheid om de Linehantraing door te zetten en later te gaan werken (met dezelfde functie en/of in dezelfde instelling)? ook die mogelijkheid is er niet

Bedankt dat je met me mee hebt gedacht en dat je me even een aantal belangrijke vragen hebt gesteld die ik mezelf inderdaad af zou moeten vragen.
Hmm, als ik dat zo lees zou ik eerder voor de Linehantraining gaan. Vooral omdat je denkt dat je nog niet aan werken toe bent en omdat je nog veel kan leren bij de Linehantraining. Misschien kan je aan iemand van de Linehantraining vragen wat voor andere opties er zijn ipv de training?
Oud 23-01-2008, 16:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Zes gehad, nog drie te gaan. En het gaat allemaal prima tot nu toe. <3 Morgen eten en films kijken bij een vriendinnetje. (: En z0mfg nog twee nachtjes. (Hoe hou ik dat uit?) Ik moet aandacht, en rust aan mn kop, en chocola, en geen tentamens meer. Maar bio morgen is vast een makkie, en engels en frans komen sowieso wel goed.. ik kan het wel. het komt wel goed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-01-2008, 16:51
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hm. Ik heb gisteren overleefd. Wiskunde ging heel erg wisselend. Sommige vragen heb ik niet gemaakt, andere gingen wel en andere totaaal gegokt op goed geluk. Afwachten dus maar weer..

En nu weer in de stress want morgen = duits en aardrijkskunde en voor beide moet ik nog beginnen met leren. Jezus, dat lukt me sowieso nooooit! Maar oke, ik ga aardrijkskunde gewoon doorlezen en kijken hoeveel er blijft hangen en duits leer ik wel na het ak-SE morgen. Hmpf. Bah. Shit.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-01-2008, 16:54
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Heeft B. ze gemaakt?
Met mij gaat het nu wel redelijk. Ik heb naast de gesprekken nu ook spits-zorg (thuiszorg) en wie weet komt het allemaal weer goed

Wat bedoel je met dat de realiteit steeds verder van je af komt te staan? *knuf*
Dat is goed om te horen! Dus het ziet er nu wel naar uit dat je gewoon thuis kan blijven? ben je t weekend in Maastricht, anders moeten we D. weer een bellen

Uhm nee, E. heeft foto's gemaakt, maar wel bij B. op het dak
Mja, ik weet t niet. ik droom veel, heb geen zin om maar uberhaupt iets aan sociale dingen te doen. Ik wil in bed liggen met een muziekje op en dromen...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 23-01-2008, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Waarom ga je stoppen, als ik vragen mag? iig succes...
Sja, waar zal ik beginnen?
Heb al een tijd chronisch gebrek aan motivatie. Ik vind het studeren zelf niet meer leuk, maar de vakken ook niet. Lang wikken en wegen, toch maar besloten om te stoppen omdat ik het ook niet meer kon. Dus. Over .



Ik had een leuk gesprek. Grappig en raar dat het de laatste keer is. Maar nog niet over. Zegmaar. Grappig dat iemand die ik maar een paar keer gesproken heb, toch mij zo goed begrijpt.

Laat me drinkend snel vergeten,
wat ik eigenlijk al wist....
God heeft zich weer een keer vergist...
Oud 23-01-2008, 17:24
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
5 van de 8 tentamens gehad van deze week. Na maandag 2 weken vrij gelukkig daar ben ik echt aan toe.
Oud 23-01-2008, 17:39
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het ene moment voel ik me oppervlakkig, daarna voel ik me lichtelijk in paniek vanwege mn vriend, en nu blok ik dat weer en doe ik alsof ik me weer oppervlakkig voel terwijl het van binnen als een gek te keer gaat. In plaats van dat ik nou es wat aan school doe...
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 23-01-2008, 17:45
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
De hele middag zitten SOG'en, maar goed. Dat spelletje is toch behoorlijk verslavend. Allerlei nieuwe dingen, het ziet er gaaf uit... Naja, het scheelt dat ik alleen nog voor vrijdag twee tentamens heb waarvoor ik moet leren (Biologie morgenavond knallen, SQL vanavond nog eventjes) en dat ik daarna zo ongeveer 3 weken vrij heb, dan kan ik me eventjes uitleven op dat spel.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 23-01-2008, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Dat is goed om te horen! Dus het ziet er nu wel naar uit dat je gewoon thuis kan blijven? ben je t weekend in Maastricht, anders moeten we D. weer een bellen

Uhm nee, E. heeft foto's gemaakt, maar wel bij B. op het dak
Mja, ik weet t niet. ik droom veel, heb geen zin om maar uberhaupt iets aan sociale dingen te doen. Ik wil in bed liggen met een muziekje op en dromen...
Ja, als het zo doorgaat kan ik gewoon thuis blijven . Ben het weekend inderdaad weer in Maastricht. Lijkt me leuk om weer wat af te spreken, maar als je het niet trekt moet je het gewoon zeggen hoor, hoewel ik wel denk dat het goed is om een beetje actief te blijven . En dromen is niet verkeerd natuurlijk, zolang je de realiteit niet uit het oog verliest en je je ook bezig houdt met dingen die belangrijk voor je zijn (ik doel niet per se op school ofzo, maar gewoon de dingen waarvan je je beter gaat voelen). *knuf*
Oud 23-01-2008, 18:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nijn*: Succes met leren! Met duits komt het vast wel goed.
Oud 23-01-2008, 18:10
Verwijderd
Ik ben moe, heb het koud (hoewel de verwarming wél aanstaat) en heb geen zin om vanavond nog weg te gaan. Maar ik ga wel. Al weet ik dat het daar waarschijnlijk nóg kouder is . Eens even kijken of er een bus heen gaat...

Hmz, er gaat wel een bus, maar op de terugweg moet ik dan nog een eind lopen. Dan toch maar op de fiets, is in ieder geval sneller.

En oja, ik heb me vandaag ingeschreven voor m'n master!

En ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet. Echt niet. Of ik nou voor- of achteruit moet, géén idee. Volgens mij is het allemaal zo ingewikkeld en moeilijk en gecompliceerd dat het toch nooit meer goed komt met mij. Ik heb het gevoel dat ik op het moment alleen maar kan toekijken en afwachten.
'k Zou echt niet weten wat ik moet doen...

Laatst gewijzigd op 23-01-2008 om 18:20.
Oud 23-01-2008, 18:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh jezus, ik heb helemaal geen zin meer, niet in bio niet in leren niet in tentamens niet in wat dan ook behalve mijn vriendje en paardrijden. ik wil gewoon slápen maar dat kan dan weer niet want ik moet toch leren/koffie drinken/stomme spelletjes spelen/wachten tot we gaan eten/andere nuttige dingen doen. ik wil niet.

ik wil gewoon in bed liggen of in het gras met mijn vriendje. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-01-2008, 18:25
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Vrij goed geleerd eigenlijk laatste weken, moest het nu nog lukken met die examens zou dat geweldig zijn.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Oud 23-01-2008, 19:03
Bhoebha!
Avatar van Bhoebha!
Bhoebha! is offline
vandaag laatsedag gewerkt met de clienten op m'n werk. het doet me toch meer als ik had verwacht, het afscheid van de kids..
__________________
Make love not war...
Oud 23-01-2008, 19:26
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Door het ene topic in onzin over EenVandaag en de zedenpoltie toch even een flinke mep in het gezicht gehad.
__________________
Fantasy VS Reality
Oud 23-01-2008, 19:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. stomme dag gehad vandaag, ben kapot..
maar ff douche en slapen, ben zooo moe
en morgen wordt t nog erger
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120
Verwijderd
492 08-02-2008 18:14
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.