Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2009, 23:43
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Tweederde Amerikanen te dik
Het probleem van zwaarlijvigheid in de Verenigde Staten neemt toe. Inmiddels kampt twee derde van de Amerikaanse bevolking met overgewicht of obesitas. Dat meldden twee Amerikaanse gezondheidsstichtingen in een gezamenlijk rapport dat woensdag is gepubliceerd.
(...)
Bron
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2009, 23:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ja, da's echt opvallend als je daar bent. Gewoon veel meer mensen die dik zijn, maar ook figuren die je in Nederland vrijwel niet ziet. Echt te dik om nog te lopen, en dan in een rolstoel. Soms krijgen mensen dan spontane open wonden in het vlees van hun benen, puur omdat de huid onder veel spanning staat. Da's uh.. vereist een stevige maag om naar te kunnen kijken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 00:00
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
getverderrie. Kan je dat soort info niet onder een spoiler zetten?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 00:06
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Maar 2/3 is wel erg veel zeg. De enorme hoeveelheid aan geconsumeerd voedsel en de afslankmiddelen zullen wel een positief effect hebben op de binnenlandse economische vraag, maar aan de andere kant heb je de ziektekosten en emotionele schade. Daarnaast zal een groot deel van de zwaarlijvigen niet kunnen werken vermoed ik...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 06:45
Verwijderd
In de V.S. zijn de porties simpelweg te groot. En het is sociaal geaccepteerd dat je dik bent. Daar moeten ze vanaf!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 07:16
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
mja wat hier supersize is is daar klein.
achterlijk land.

het ligt er wel een beetje aan waar je bent.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 10:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Maar 2/3 is wel erg veel zeg. De enorme hoeveelheid aan geconsumeerd voedsel en de afslankmiddelen zullen wel een positief effect hebben op de binnenlandse economische vraag, maar aan de andere kant heb je de ziektekosten en emotionele schade. Daarnaast zal een groot deel van de zwaarlijvigen niet kunnen werken vermoed ik...
Mwo, er is natuurlijk overgewicht en extreem overgewicht. Bij zulke cijfers helpt het ook om een onderverdeling te maken tussen mensen die te dik zijn, en zo dik dat het hun basale functioneren in de weg zit.

Een gegeven daar, is dat terwijl wij ons hier blauw betalen aan voedsel om de boeren- en visserskartels van miljoenenwinsten te voorzien, voedsel in de VS en Canada, met name vlees, een stuk goedkoper is.

Dan is er een scheefgroei dat fast food goedkoper is dan gevarieerd (en daarmee gezond) voedsel, en dat de kwaliteit hier en daar een stuk slechter is dan hier in Nederland. Bovendien, de grootste goedkope supermarkten buiten de stad of buiten de goedkope wijken liggen (Frankrijk kent dit fenomeen ook) waardoor arme mensen minder goed gebruik kunnen maken van die plekken. Hoewel het in de VS natuurlijk een kleinere rol speelt dan in Europa omdat arme mensen vrij goedkoop oude auto's en brandstof kunnen kopen.

Daarmee is het scenario ontstaan dat je met fastfood zowel goedkoper als makkelijker kunt eten, als minder moeite hoeft te doen om er aan te komen. Het is zeker voor laagopgeleiden dan te verwachten dat ze constant de verkeerde keuzes maken met voedsel. Daar komt bovendien nog de conservatieve christelijke cultuur waar de vrouw thuisblijft en zorgt voor het eten, bij. Makkelijk om dan teveel te eten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 10:53
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Wat ben ik blij dat ik hardcore sport.

Laat die Amerikanen maar vroeg de pijp uit gaan, ook qua intelligentie is het allemaal maar zo-zo.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 11:15
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wellicht is dit evolutie aan het werk? Domme mensen vreten zich vol en gaan dood -> overgebleven mensen zijn slimmer.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 11:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wellicht is dit evolutie aan het werk? Domme mensen vreten zich vol en gaan dood -> overgebleven mensen zijn slimmer.
idiocracy gezien?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 11:40
Verwijderd
Over 2 maandjes naar new york. Ik zal mijn ogen eens goed de kost geven!

verder: Amerika lol.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 11:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind het niet zo'n ramp; hun probleem. Wat ze alleen zouden moeten verbieden is op kinderen gerichte reclames voor snoep en fastfood.

Of eigenlijk sowieso op kinderen gerichte reclames, maar dat is een ander verhaal.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 11:56
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Over 2 maandjes naar new york. Ik zal mijn ogen eens goed de kost geven!
tip: let vooral op de hoeveelheden frisdrank die er daar genuttigd worden. FREE REFILL!!one1
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 12:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vond dat overigens top toen ik er was, die gratis refills de hele tijd en enorme buffelburgers. Dat moet gewoon blijven, en mongolen die denken dat het een goed idee is om elke dag zo te eten moeten het zelf maar weten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 12:58
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Die refills zijn wel aardig, maar daar kwam ik niet vaak als ik al een 2L beker had

O en over dat fastfood goedkoper zou zijn, dat is wel zo maar een subway verschilt niet veel in prijs met een mcdonalds of wendys maar daar zitten stukken minder mensen. Dus het is ook de keuze van de mensen zelf.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 12:59
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
buffelburgers? fuck dat klinkt goed

hoe dan ook, we moeten gewoon even het gen voor het opslaan van vet vinden en uitschakelen. vet reserves aanmaken is zó prehistorie.

zwaarlijvigheid bestaat sinds pesten verboden is.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:01
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Precies, als jij dat nou even zoekt zijn alle problemen verleden tijd.

Je kan dit ook zien als de ideale oplossing om het groeien van de wereldbevolking wat te stoppen.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:05
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
fuck dat, daar zijn wel andere manieren voor te verzinnen hoor. manieren waar ik geen nadeel of gebrek aan voordeel van heb.
vreten wat je wil zonder al die shit op te slaan zou voor iedereen nice zijn.

alsof mensen trouwens doodgaan aan zwaarlijvigheid voordat ze zich hebben voortgeplant, en die paar jaar dat ze eerder doodgaan dan gemiddeld zet ook geen zoden aan de dijk
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2009, 13:06
Verwijderd
Geen wonder dat vergrijzing in de VS geen probleem is

oh wacht, ze hebben er geen AOW
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:06
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Je kan dit ook zien als de ideale oplossing om het groeien van de wereldbevolking wat te stoppen.
ik heb anders liever dat de overbevolking uit het westen komt dan uit het oosten, maar dat is persoonlijk.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:11
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
alsof mensen trouwens doodgaan aan zwaarlijvigheid voordat ze zich hebben voortgeplant, en die paar jaar dat ze eerder doodgaan dan gemiddeld zet ook geen zoden aan de dijk
Weleens in Amerika geweest? Kinderen onder de tien jaar zijn al moddervet, laat staan tieners en twintigers. Die mensen kunnen zich alleen kunstmatig voortplanten.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
oh wacht, ze hebben er geen AOW
Nou... da's dus wel zo.

Wat grappig is, is dat je in de Rockies ouderen tegen komt die hun huis en alles hebben verkocht, dat hebben ingeruild voor een grote camper en dan de rest van hun leven totdat ze medisch dat niet meer trekken, hun leven vieren als een soort permanente vakantie. Probeer dat hier maar eens met die achterlijk hoge brandstofaccijnzen. Gewoon een weekendje weg de natuur in. Niks geen gezeik van € 10 per uur afgeperst worden voor parkeren, niks geen gekut met vertraagde overvolle gloeiend hete treinen. Daar kan het gewoon nog.

We zouden er in Nederland een voorbeeld aan moeten nemen. Er zouden heel wat maatschappelijke problemen verdwijnen als ontspanning in de vorm van een korte vakantie zoals in de VS en Canada gewoon voor vrijwel iedereen bereikbaar is. Je hebt echt geen paupers met een kort lontje meer als die wanneer ze dat maar willen gewoon ergens ver weg kunnen ontspannen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:14
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Nou... da's dus wel zo.

Wat grappig is, is dat je in de Rockies ouderen tegen komt die hun huis en alles hebben verkocht, dat hebben ingeruild voor een grote camper en dan de rest van hun leven totdat ze medisch dat niet meer trekken, hun leven vieren als een soort permanente vakantie. Probeer dat hier maar eens met die achterlijk hoge brandstofaccijnzen.
Maar T_ID toch, oudere mensen moet je na hun pensioen wegstoppen met mensen die goed voor hun zorgen, dat is pas een prachtsysteem. Kunnen we trots op zijn.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:20
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
We zouden er in Nederland een voorbeeld aan moeten nemen. Er zouden heel wat maatschappelijke problemen verdwijnen als ontspanning in de vorm van een korte vakantie zoals in de VS en Canada gewoon voor vrijwel iedereen bereikbaar is. Je hebt echt geen paupers met een kort lontje meer als die wanneer ze dat maar willen gewoon ergens ver weg kunnen ontspannen.
Dit klinkt erg grappig uit de mond van iemand die stelt dat Nederland nog láááng niet vol is. Hoe klein wil je de recreatiegelegenheid hebben?
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Maar T_ID toch, oudere mensen moet je na hun pensioen wegstoppen met mensen die goed voor hun zorgen, dat is pas een prachtsysteem. Kunnen we trots op zijn.
Ja nou jah, het houdt ze wel uit mijn straatbeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2009, 13:28
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Dit klinkt erg grappig uit de mond van iemand die stelt dat Nederland nog láááng niet vol is. Hoe klein wil je de recreatiegelegenheid hebben?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._vakantie.html

Stuur ze maar naar een all in resort ergens.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dit klinkt erg grappig uit de mond van iemand die stelt dat Nederland nog láááng niet vol is. Hoe klein wil je de recreatiegelegenheid hebben?
Nederland heeft genoeg ruimte. Maar goed, even vanuit Rotterdam of Den Haag naar Groningen rijden voor een weekend is voor Jan Modaal gewoon te duur.

Bovendien kun je niet zomaar ergens overnachten. Canada heeft kleine standplaatsen midden in het landschap die gratis zijn, of een paar dollar kosten. Vergelijk dat eens met je gemiddelde camping.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:57
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Nederland heeft genoeg ruimte. Maar goed, even vanuit Rotterdam of Den Haag naar Groningen rijden voor een weekend is voor Jan Modaal gewoon te duur.

Bovendien kun je niet zomaar ergens overnachten. Canada heeft kleine standplaatsen midden in het landschap die gratis zijn, of een paar dollar kosten. Vergelijk dat eens met je gemiddelde camping.
En ja, dat komt omdat het zo'n dunbevolkt land is. In Nederland is dat nog steeds ondenkbaar. En de grotere open gebieden die je hebt in bijvoorbeeld Drenthe zijn óf natuurgebied, óf privé-eigendom.

Binnen nu en vijftien jaar bestaat Nederland voor meer dan 20% uit grijze suikerspinnen. Dat is tussen de 3 en 4 miljoen mensen. Zou je die mensen kwijt moeten op al het onbebouwde gebied van Nederland zouden ze bij wijze van spreken nog een handdoekje moeten delen.

Maargoed, we drijven af, dit ging oorspronkelijk over zwaarlijvige residenten aan de andere kant van de oceaan.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 16:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En ja, dat komt omdat het zo'n dunbevolkt land is. In Nederland is dat nog steeds ondenkbaar.
Het stuk waar ik het over heb, zuidelijk Britisch Columbia, valt dat reuze mee.
Citaat:
En de grotere open gebieden die je hebt in bijvoorbeeld Drenthe zijn óf natuurgebied, óf privé-eigendom.
Voila, dan weten we wat we op de schop moeten gooien om daar verandering in te brengen, niet?

Neem nu het Groene Hart. Pure verspilling van ruimte. Als je er wat bos plant en het landschap wat diverser maakt heb je pas een echt Groen Hart, in plaats van de paar armzalige weilandjes die we daar tegenwoordig voor verslijten. Beter voor recreatie, beter voor de natuur.
Citaat:
Binnen nu en vijftien jaar bestaat Nederland voor meer dan 20% uit grijze suikerspinnen. Dat is tussen de 3 en 4 miljoen mensen. Zou je die mensen kwijt moeten op al het onbebouwde gebied van Nederland zouden ze bij wijze van spreken nog een handdoekje moeten delen.
Twaalfhoog in plaats van driehoog in alle huidige steden en we kunnen dat in elk van de grote steden al kwijt. Het werkt in Vancouver (bevolkingsdichtheid 20% hoger dan Amsterdam), dus waarom hier niet?

Het is gewoon een kwestie van een cultuuromslag. En als je daar gaat kijken dan zijn het ook niet mensen die daar wonen die de dikkerds zijn. Om eerlijk te zijn herken ik het beeld dat ik heb gezien in Canada en noord-west Verenigde Staten helemaal niet in cijfers als tweederde te dik. Het was wel enigszins opvallender in individuele gevallen, maar ik zag niet de epidemie uit de krantenkoppen.

Tja, of Canada moet zo extreem veel verschillen van de VS natuurlijk. Als je kijkt naar hoe groot de VS is moet het ook haast wel of er zijn daar regionale verschillen die zo'n beeld kunnen verklaren.

Wat trouwens betekend dat er om de 'dunne gebieden' te compenseren, gebieden moeten zijn waar iets van 80-100% van de mensen te dik is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Nederland heeft genoeg ruimte. Maar goed, even vanuit Rotterdam of Den Haag naar Groningen rijden voor een weekend is voor Jan Modaal gewoon te duur.

Bovendien kun je niet zomaar ergens overnachten. Canada heeft kleine standplaatsen midden in het landschap die gratis zijn, of een paar dollar kosten. Vergelijk dat eens met je gemiddelde camping.
In Zweden is kamperen bij de boer gratis en hij mag er niets voor vragen!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Nou... da's dus wel zo.

Wat grappig is, is dat je in de Rockies ouderen tegen komt die hun huis en alles hebben verkocht, dat hebben ingeruild voor een grote camper en dan de rest van hun leven totdat ze medisch dat niet meer trekken, hun leven vieren als een soort permanente vakantie. Probeer dat hier maar eens met die achterlijk hoge brandstofaccijnzen. Gewoon een weekendje weg de natuur in. Niks geen gezeik van € 10 per uur afgeperst worden voor parkeren, niks geen gekut met vertraagde overvolle gloeiend hete treinen. Daar kan het gewoon nog.

We zouden er in Nederland een voorbeeld aan moeten nemen. Er zouden heel wat maatschappelijke problemen verdwijnen als ontspanning in de vorm van een korte vakantie zoals in de VS en Canada gewoon voor vrijwel iedereen bereikbaar is. Je hebt echt geen paupers met een kort lontje meer als die wanneer ze dat maar willen gewoon ergens ver weg kunnen ontspannen.
Uhm, een vakantie is voor de gemiddelde Nederlander toegankelijker dan voor de gemiddelde Amerikaan.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 19:44
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
In de V.S. zijn de porties simpelweg te groot.
Hier dacht ik meteen aan toen ik het bericht las. Wat ik trouwens zorgwekkend vind, in Nederland worden de porties ook steeds groter.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 19:57
Verwijderd
Dat is mij nog niet echt opgevallen, maar ik woon dan ook in een dorp van maar 120.000 inwoners
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 09:22
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Denk bijvoorbeeld aan de bioscoop, de gemiddelde beker cola wordt steeds groter. Supermarkt doet hier trouwens ook aan mee, zakken chips in familieverpakking of 25% gratis erbij, etc.
Bemoeienis van de overheid is niet fijn, maar volgens mij wel nodig om de strijd tegen overgewicht in Nederland tegen te gaan, anders gaat het hier ook richting Amerikaanse toestanden dunkt mij.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 09:49
Verwijderd
Die 25% gratis erbij is zo niet waar Check maar eens hoeveel er voor en na die 25% in de verpakkingen zit
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 15:02
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Denk bijvoorbeeld aan de bioscoop, de gemiddelde beker cola wordt steeds groter. Supermarkt doet hier trouwens ook aan mee, zakken chips in familieverpakking of 25% gratis erbij, etc.
Bemoeienis van de overheid is niet fijn, maar volgens mij wel nodig om de strijd tegen overgewicht in Nederland tegen te gaan, anders gaat het hier ook richting Amerikaanse toestanden dunkt mij.
De meeste mensen hebben op de middelbare school zo'n apart vak waar je niets aan hebt; Verzorging. Schrappen en vervangen door Voeding. Gewoon puur les in goede voeding, wat is goede voeding en hoe eet je verantwoordelijk. Beetje leuk brengen. Probleem opgelost.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2009, 15:06
Vrijdenker
Vrijdenker is offline
Las laatst weer een artikel in de National Geographic over 'faires' in Amerika, en wat voor vette troep ze de heletijd door hun smoel dauwen...echt mini donuts, corndogs, karbonaadjes, dat de hele dag door.
Niet om aan te zien die foto van het publiek ook die ff 9400 corndogs door hun vette strot duwen voor een wereldrecord
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 22:27
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Die 25% gratis erbij is zo niet waar Check maar eens hoeveel er voor en na die 25% in de verpakkingen zit
Nou ja gratis, dat is het natuurlijk niet. Maar de verpakkingen worden steeds groter waardoor mensen meer van die troep eten.

@Mobius: Wat extra kennis van wat mensen eten zou geen kwaad kunnen, of het werkt..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 09:20
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Tweederde? Lang leve de Telegraaf, maar dat klopt dus niet. Het verschilt per staat, maar het is eerder een kwart dan tweederde, nogal een verschil.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 09:26
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Tweederde? Lang leve de Telegraaf, maar dat klopt dus niet. Het verschilt per staat, maar het is eerder een kwart dan tweederde, nogal een verschil.
Citaat:
Obesity in the United States has been increasingly cited as a major health issue in recent decades. While many industrialized countries have experienced similar increases, American obesity rates are the highest in the world with 64% of adults being overweight or obese, and 26% are obese.
wiki
reflink: http://web.archive.org/web/200602061...ity_trends.asp

Obese+ overweight = 2/3
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 10:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Tjaa wat wil je met een bevolking die zo lui is als wat door niet te koken en altijd chinees/fastfood te eten...
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 11:03
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Als ik nu eens een afhaalamerikaan start in hong kong....
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 11:16
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Nou ik wens je succes
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 11:25
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Tweederde? Lang leve de Telegraaf, maar dat klopt dus niet. Het verschilt per staat, maar het is eerder een kwart dan tweederde, nogal een verschil.
Lol, ze zijn het dikst in the Dirty South.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 11:41
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
wiki
reflink: http://web.archive.org/web/200602061...ity_trends.asp

Obese+ overweight = 2/3
Ah, ik had idd niet aan het verschil tussen 'obese' en 'overweight' gedacht Overweight is natuurlijk niet per se ook meteen obese.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Lol, ze zijn het dikst in the Dirty South.
En in de staten die overwegend Democraten stemmen zijn ze het minst dik.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 12:15
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
De staten waar de Afro-Amerikanen in grote getale aanwezig zijn. Hebben de Republikeinen toch gelijk!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 12:16
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Tjaa wat wil je met een bevolking die zo lui is als wat door niet te koken en altijd chinees/fastfood te eten...
amerikanen zijn lui ja met hun 10 vrije dagen per jaar. (gemakszucht en luiheid zijn verschillende dingen)

Grootste probleem is toch goedkoop vers voedsel, ga er maar naar op zoek als je in de US in een grote stad bent.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 12:49
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
En in de staten die overwegend Democraten stemmen zijn ze het minst dik.
Citaat:
De staten waar de Afro-Amerikanen in grote getale aanwezig zijn. Hebben de Republikeinen toch gelijk!
Anders generaliseren jullie even.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 13:52
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Grootste probleem is toch goedkoop vers voedsel, ga er maar naar op zoek als je in de US in een grote stad bent.
Oh, het is er zeker, maar niet in de supermarkten in achterstandswijken.

Misschien een beetje een self-fulfilling prophecy. Armen willen goedkoop makkelijk voedsel, dus dat is wat supermarkten ter plaatse aanbieden. Vervolgens is het meeste van wat armen voor zich zien om te kopen, goedkoop en ongezond.

Hoewel we dat in tegenstelling tot een land als Frankrijk niet kunnen wijten aan een gebrek aan mobiliteit om de voorsteden en de winkels daar te kunnen bereiken, aangezien men in de VS een stuk mobieler is wat auto's betreft.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.