Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2011, 23:06
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Ik ben inmiddels iets meer als een jaar samen met een geweldige jongen. Ik ben gelukkig met hem, maar hij ook met mij?

Hij kust me nooit. Af en toe krijg ik een kusje als ik hem aan het einde van de week weer zie. Maar een lange zoen heeft zich al meer als een half jaar niet meer voorgedaan.
Onze seks, is heel erg slecht. Ik voel me totaal niet geliefd. Hij wil namelijk nooit, en als hij wil heb ik het idee dat hij dat doet omdat ik er altijd om zeur. En weet dat ik er behoefte aan heb.
We hebben geen voorspel. Ik wordt nergens gekust of gekroeld of wat dan ook, het is liggen met je benen wijd en afwachten wanneer hij klaar is. Áls hij überhaupt klaarkomt, want dat is ook niet altijd het geval. En mij bevredigen heeft hij ook al meer als een half jaar niet gedaan, en dat kan hem ook niet schelen. Hij vind het niet leuk want hij vind het vies om te doen en hij vind het niet normaal als ik zou masturberen. (niet dat ik dat overweeg maar wat moet ik dan? ik heb ook behoeftes!!!) Ook tijdens de seks, zijn er geen kusjes, geen strelingen, gewoon saai en droog stoten. Nu ben ik blijkbaar nog zo gek om daar het genot van in te zien, waarschijnlijk omdat ik ben vergeten hoe het voelt om écht liefdevolle seks te hebben.
Ik ben vreselijk onzeker over mezelf. Ik voel mezelf lelijk en dom en heb constant het idee dat hij geen seks met mij wil omdat hij me lelijk vind, of omdat hij mijn geslachtsdeel lelijk vind of niet fijn genoeg. Ik ben al onzeker over mezelf in het algemeen. Het wordt erger en erger doordat hij geen seks met mij lijkt te willen.

Hij heeft migraine en vaak last van zijn rug waardoor hij het niet lang volhoudt of niet wil. Dat zijn ook factoren die meespelen. Maar altijd is er wel een smoesje, en ik geloof het niet altijd. Dan is het weer een blaasontsteking, een puistje, pijn in z'n lies, z'n hoofd, z'n rug, mensen in huis, te koud, te warm, altijd wat.
En als ik dan vraag of ik bovenop mag, zodat hij minder last heeft van alles, zegt hij dat het voor hém beter is als hij het ritme bepaalt (hallo? en ik dan?) en dat als ik bovenop zit, hij toch alles moet gebruiken ofzo en dat net zoveel moeite kost.

Toen vroeg ik of het misschien van achter kon, dan hoefde hij niet meer te leunen. Op een dag kwam hij er zelf mee dat te doen, wat me verraste. En het voelde heel erg fijn. Maar na nog geen halve minuut vroeg hij me weer op mijn rug te gaan liggen en ik vroeg waarom, hij zei: 'gewoon'. Natuurlijk dacht ik toen gelijk weer: 'hij vind m'n billen lelijk, hij vind het niet fijn..'

Ik zit er zó erg mee, dat ik uit wanhoop een paar keer heb geprobeerd om erover te praten, maar hij vind dat alles heel normaal gaat en dat er niks aan de hand is, vervolgens draait hij het zo dat ik altijd overal zo over zeik en ruzie zoek. Een normaal gesprek over mijn gevoelens daarin is taboe.

Mijn vriend dumpen is uitgesloten. Dan maar geen seks. Maar ik wilde wel weten wat andere mensen van mijn verhaal vinden en of zij misschien weten wat er aan de hand is.

Suvannah.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2011, 23:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Eh... Het enige dat ik hierop wil zeggen wil je niet horen..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:13
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Zeg het toch maar.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:13
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Dumpen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:14
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dumpen.
Dit dus..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:15
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Het enige wat ik zou denken dat zou kunnen helpen is met hem praten. Aangezien hij dat niet wil is hij gewoon een klootzak zou ik zeggen.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Mag ik trouwens vragen waarom het dumpen van je vriend "uitgesloten" is?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:18
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
@Vowel Omdat ik weet dat hij verder écht heel erg gek op me is. Hij knuffelt dan weer wel veel met me als in: vasthouden en hij vind mijn borsten heel erg mooi (iets waar hij NIET over ophoudt) en hij is blij om me te zien. Kleine dingetjes zijn dat. Maar er is iets met intimiteit tussen ons, dat staat hem op de een of andere manier tegen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:25
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
hoezo ben je gelukkig met iemand die je zo behandelt? Met wie je er niet eens over kunt praten omdat hij vindt dat je zeurt? Iemand die het niks interesseert wat jij van de seks vindt? Die je op geen enkele manier laat zien dat je speciaal voor hem bent, dat hij om je geeft, dat hij jou wil? Wat kan er geweldig zijn aan zo iemand?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:28
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Een maandje ofzo geleden had ik dus zoveel opgekropt dat ik er een beetje ziek van geworden ben, letterlijk. Ik was veel misselijk, had veel hoofdpijn en had last van mijn darmen. Ik maakte me zo druk over onze relatie. Ik heb vaak huilend aan de telefoon gehangen van angst en wanhoop, waarna hij eigenlijk niet luisterde en tijdens ons gesprek met z'n katten ging spelen ofzo.

Stiekem, denk ik eigenlijk dat hij autistisch is. Maar dat weet ik niet zeker. Hij kan ook nooit tegen grapjes en hij snapt ze vaak ook niet. En dan dat niet interesseren voor andermans gevoelens..

Inmiddels ben ik rustiger. Ik heb me erbij neergelegd dat ik nu eenmaal niet zo'n aantrekkelijk meisje ben. Ik ga er nu ook voor naar de sportschool en het zwembad. 3 keer per week.
Het zit me ook minder dwars dan voorheen, ik sta er niet meer zo bij stil. Maar het blijft natuurlijk kleven en knagen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@Vowel Omdat ik weet dat hij verder écht heel erg gek op me is. Hij knuffelt dan weer wel veel met me als in: vasthouden en hij vind mijn borsten heel erg mooi (iets waar hij NIET over ophoudt) en hij is blij om me te zien. Kleine dingetjes zijn dat. Maar er is iets met intimiteit tussen ons, dat staat hem op de een of andere manier tegen.
Ja, maar lieverd, lees je eigen verhaal nog eens. Wees eens eerlijk tegen jezelf. Als jij dit verhaal had gelezen van iemand anders, hoe had jij er dan op gereageerd? Zal ik voor de gein eens een lijstje maken met de dingen die ik er uitpik?

* Hij zoent je nooit, alleen af en toe een kusje.
* De seks is heel slecht.
* Je voelt je niet geliefd.
* Hij wil nooit seks, ook al heb jij er behoefte aan.
* Je mag niet masturberen, ook al heb je je behoeften.
* Er is nooit voorspel.
* Hij bevredigt jou helemaal niet meer.
* Je bent hierdoor ontzettend onzeker en hij maakt het erger.
* Hij verzint altijd smoesjes om maar geen seks met je te hebben.
* Hij wil er niet over praten en doet dan alsof het jouw schuld is.
* Blijkbaar zijn jouw gevoelens niet belangrijk.

Seks is absoluut niet het belangrijkste in een relatie, maar dit is makkelijk te zeggen wanneer de seks goed is. Zoals je zelf wel doorhebt is slechte seks ontzettend slecht voor een relatie, want in jouw geval ga je je er onzeker door voelen en je voelt je niet meer geliefd (en die twee dingen horen toch niet in een relatie?). En om het nog erger te maken interesseert het je vriend helemaal niet hoe jij je voelt, dus dat gedeelte heeft niet eens meer alleen met seks te maken; dat laat zien dat hij sowieso geen waardering voor je heeft.

Jij vertelt ons dit verhaal op een het forum Seksualiteit, maar de dingen die jij noemt gaan verder dan alleen maar seks. Als de seks slecht was maar jullie konden erover praten én je voelde je verder wel goed, dan was het nog te redden. Maar als het hem sowieso geen fuck interesseert en hij überhaupt niet wil praten, hoe denk je dan dat dit zich ooit gaat oplossen?

Ga je dan de rest van je leven bij iemand zijn die je onzeker maakt en bij wie je je niet geliefd voelt? Bij iemand die niet met je wil praten en jouw emoties onzin vindt? Lijkt me niet, toch?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:40
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Een maandje ofzo geleden had ik dus zoveel opgekropt dat ik er een beetje ziek van geworden ben, letterlijk. Ik was veel misselijk, had veel hoofdpijn en had last van mijn darmen. Ik maakte me zo druk over onze relatie. Ik heb vaak huilend aan de telefoon gehangen van angst en wanhoop, waarna hij eigenlijk niet luisterde en tijdens ons gesprek met z'n katten ging spelen ofzo.
Dit dus. Hoe kun je dit nu gaan goedpraten?

Citaat:
Stiekem, denk ik eigenlijk dat hij autistisch is. Maar dat weet ik niet zeker. Hij kan ook nooit tegen grapjes en hij snapt ze vaak ook niet. En dan dat niet interesseren voor andermans gevoelens..
Autistisch? Wat een kutexcuus. En ook al is 'ie autistisch, dat betekent nog niet dat jij dit dan maar allemaal moet accepteren en er de rest van je leven mee door moet gaan. Je mag ook voor jezelf kiezen.

Citaat:
Inmiddels ben ik rustiger. Ik heb me erbij neergelegd dat ik nu eenmaal niet zo'n aantrekkelijk meisje ben. Ik ga er nu ook voor naar de sportschool en het zwembad. 3 keer per week.
Het zit me ook minder dwars dan voorheen, ik sta er niet meer zo bij stil. Maar het blijft natuurlijk kleven en knagen.
Dat je sport is helemaal goed. Maar doe dit alsjeblieft niet alleen maar omdat je jezelf lelijk voelt en om je vriend blij te maken, want dat is het niet waard.

Nogmaals: Dumpen die handel.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:41
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Ik dacht eerst dat het normaal was, zo'n relatie. Maar ik zag steeds meer andere stelletjes en.. ik miste gewoon dingen. Mensen vertelden me ook wel eens dingen over hun seksleven en die vergelijkingen waren gewoon vreemd. Hiervoor heb ik een relatie gehad waarin de seks gewoon goed was.

Ik ben het eerste meisje waar hij langer dan 2 weken een relatie mee heeft gehad en ik ben de eerste waarmee hij seks heeft. Ik gooi het er altijd op dat hij gewoon nog niet zoveel ervaring heeft. Maar hij is 25..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:43
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dit heeft niets met ervaring te maken. Trust me. En als je zelfs al ervaring hebt met een relatie waarin de dingen anders zijn, waarom zou je dan genoegen nemen met zoveel minder?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:45
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Het heeft denk ik niet zoveel zin meer. Om heel eerlijk, eigenlijk nóg eerlijker te zijn, ben ik een beetje bang voor seks geworden. Ik durf niet meer, ik wil niet meer, ik vind het steeds enger en viezer en probeer alles wat er mee te maken heeft te ontlopen. Ik ben denk ik een beetje verpest.

Dan denk je misschien: mens! wat zeur je dan als je niet meer wilt! maar dan komt de keerzijde weer: je weet dat er iets is wat mooier is en fijner en magischer, dus stiekem blijf je er op hopen en in geloven.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:47
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het heeft denk ik niet zoveel zin meer. Om heel eerlijk, eigenlijk nóg eerlijker te zijn, ben ik een beetje bang voor seks geworden. Ik durf niet meer, ik wil niet meer, ik vind het steeds enger en viezer en probeer alles wat er mee te maken heeft te ontlopen. Ik ben denk ik een beetje verpest.

Dan denk je misschien: mens! wat zeur je dan als je niet meer wilt! maar dan komt de keerzijde weer: je weet dat er iets is wat mooier is en fijner en magischer, dus stiekem blijf je er op hopen en in geloven.
Het is ook zo dat het mooier, fijner, magischer kan zijn, maar daarvoor moet je wel bij iemand zijn die iets om je geeft, en die jouw gevoelens serieus neemt, die met je wil praten en niet doet alsof alles jouw schuld is.

Het is niet dat je in een illusie gelooft, hoor; het probleem is dat je het bij de verkeerde persoon zoekt.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:51
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Het heeft denk ik niet zoveel zin meer. Om heel eerlijk, eigenlijk nóg eerlijker te zijn, ben ik een beetje bang voor seks geworden. Ik durf niet meer, ik wil niet meer, ik vind het steeds enger en viezer en probeer alles wat er mee te maken heeft te ontlopen. Ik ben denk ik een beetje verpest.

Dan denk je misschien: mens! wat zeur je dan als je niet meer wilt! maar dan komt de keerzijde weer: je weet dat er iets is wat mooier is en fijner en magischer, dus stiekem blijf je er op hopen en in geloven.
Niet zo gek dat je je zo gaat voelen als je steeds zo afgewezen wordt.
jij mist hele normale dingen die hij je, om wat voor reden dan ook, niet wil of kan geven. Daar moet je echt geen genoegen mee nemen hoor, hoe onzeker je ook bent. Ik hoop dat je je realiseert dat je geen vreemde verwachtingen hebt van wat een gezonde relatie is, en dat je weet dat het niet meer dan logisch is als je daarnaar op zoek gaat. Als je nog een keer zo eerlijk bent, denk je dan echt dat hij je dit ooit kan geven?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:51
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Maar hij houdt me wel vast, en doet leuke dingen met me, maakt plezier met me, en zegt dat hij van me houdt. Sommige dingen zijn zo lief en die weerhouden me van het verbreken van de relatie. Het is allemaal zo tegenstrijdig..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2011, 23:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar hij houdt me wel vast, en doet leuke dingen met me, maakt plezier met me, en zegt dat hij van me houdt. Sommige dingen zijn zo lief en die weerhouden me van het verbreken van de relatie. Het is allemaal zo tegenstrijdig..
Dat zal allemaal vast wel, maar nu neem je genoegen met het halve pakketje. Je snapt dat er ook mannen zijn die je wel "alles" kunnen en willen geven, toch?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:53
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
@Lente hij is heel erg onvoorspelbaar dus ik weet het niet. Hij wil het misschien wel en kan het wel, maar ergens ook niet. Misschien heeft hij faalangst ofzo..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:54
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@Lente hij is heel erg onvoorspelbaar dus ik weet het niet. Hij wil het misschien wel en kan het wel, maar ergens ook niet. Misschien heeft hij faalangst ofzo..
Misschien moet je eens stoppen met excuses voor hem verzinnen.

Er zullen vast redenen en excuses genoeg zijn, maar dat verandert niets aan het feit dat jij doodongelukkig wordt als je zo door blijft gaan en dáár gaat het toch om? Je moet kiezen voor iets dat jou gelukkig maakt, iemand bij wie je niet onzeker bent, iemand bij wie je je geliefd voelt.

Verder ben ik 100% met Lente.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:55
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
@Vowel ik weet het niet, misschien ben ik wel gewoon zó onaantrekkelijk dat het gewoon niet wil bij hem, dus ook niet bij andere mannen. Die gok zou ik ook niet durven wagen. Hoewel ik met mij ex twee dagen per week seks had, en dat waren de dagen waarop ik hem zag. De rest van de week zaten we op school. Nu is dat eens in de 2 maanden en nog slecht ook.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 23:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@Vowel ik weet het niet, misschien ben ik wel gewoon zó onaantrekkelijk dat het gewoon niet wil bij hem, dus ook niet bij andere mannen. Die gok zou ik ook niet durven wagen. Hoewel ik met mij ex twee dagen per week seks had, en dat waren de dagen waarop ik hem zag. De rest van de week zaten we op school. Nu is dat eens in de 2 maanden en nog slecht ook.
Nou, dan heb je zelf het bewijs al dat het niet aan jou ligt.. Je bent blijkbaar niet zó onaantrekkelijk want met je ex ging het allemaal wel goed. Het ligt dus niet aan jou. Lente zei het ook al: Je hebt absoluut geen vreemde / hoge verwachtingen en je hebt helemaal gelijk dat het ook anders kan. Trust me, jouw situatie is niet "normaal" - verre van.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 00:03
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Hij pakt me ook op alles. Gemene dingen. Hij zei dat ik ongezond was daar beneden en misschien een schimmel had want hij vond het niet normaal. Ik werd bang en liet me testen op alles, maar er kwam niks uit. Ik schaamde me dood en nam het zekere voor het onzekere en slikte antibiotica (voor niks) om zeker te zijn.
Ik ben zelf tegen de pil maar slik het omdat we 'seks' hebben. Ik kan niet tegen de anticonceptiepil, bij de eerste die ik kreeg met mn ex had ik hevige spuugbuien sochtends. Ik was bang hem weer te gebruiken bij mn nieuwe vriend maar moest wel, weer spuugde ik elke ochtend opnieuw. Ik heb een paar keer naast hem gezeten sochtends, huilend van pijn in mn slokdarm en buikspieren en bang om weer te moeten spugen, maar hij troostte me niet en kalmeerde me niet, deed niets voor me en sliep door. Ik ben toen zelf naar mn huisarts gegaan en met een speciale pil aangevraagd. Deze werkt perfect! Maar hij wordt niet vergoed omdat hij speciaal is voor mij en ik moet elke drie maanden 64 euro betalen.
Ik vroeg hem toen of ik misschien mocht stoppen, het was zoveel geld en we hebben zelden seks. Hij wil het toch nooit zonder condoom doen (vindtie vies.. ) dus we doen het altijd met. Ik mocht stoppen, maar als ik zwanger werd mocht ik het zelf uitzoeken. Oftwel: ik slik nog steeds.
Ook kreeg ik voor de grap een keer een vibrator van een vriendin voor mij verjaardag. Het was een hele dure en drie vrienden hadden het samen betaald. Ik heb hem weg moeten gooien omdat hij me niet met dat ding vertrouwde en hij masturberen in een relatie niet normaal vind.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 00:08
Verwijderd
Klinkt als een toffe dude.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2011, 00:12
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hij pakt me ook op alles. Gemene dingen. Hij zei dat ik ongezond was daar beneden en misschien een schimmel had want hij vond het niet normaal. Ik werd bang en liet me testen op alles, maar er kwam niks uit. Ik schaamde me dood en nam het zekere voor het onzekere en slikte antibiotica (voor niks) om zeker te zijn.
Ik ben zelf tegen de pil maar slik het omdat we 'seks' hebben. Ik kan niet tegen de anticonceptiepil, bij de eerste die ik kreeg met mn ex had ik hevige spuugbuien sochtends. Ik was bang hem weer te gebruiken bij mn nieuwe vriend maar moest wel, weer spuugde ik elke ochtend opnieuw. Ik heb een paar keer naast hem gezeten sochtends, huilend van pijn in mn slokdarm en buikspieren en bang om weer te moeten spugen, maar hij troostte me niet en kalmeerde me niet, deed niets voor me en sliep door. Ik ben toen zelf naar mn huisarts gegaan en met een speciale pil aangevraagd. Deze werkt perfect! Maar hij wordt niet vergoed omdat hij speciaal is voor mij en ik moet elke drie maanden 64 euro betalen.
Ik vroeg hem toen of ik misschien mocht stoppen, het was zoveel geld en we hebben zelden seks. Hij wil het toch nooit zonder condoom doen (vindtie vies.. ) dus we doen het altijd met. Ik mocht stoppen, maar als ik zwanger werd mocht ik het zelf uitzoeken. Oftwel: ik slik nog steeds.
Ook kreeg ik voor de grap een keer een vibrator van een vriendin voor mij verjaardag. Het was een hele dure en drie vrienden hadden het samen betaald. Ik heb hem weg moeten gooien omdat hij me niet met dat ding vertrouwde en hij masturberen in een relatie niet normaal vind.
Ik lees dit en ik vraag je nu om het nog eens zelf te lezen, en dan stel ik je weer de vraag:

Wat nu als ik dit verhaal aan jou zou vertellen? Welk advies had je mij gegeven?

Dumpen, die handel. Serieus. Hier heb je toch niets aan?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 00:21
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Eigenlijk had ik gezegd dat je het misschien afwachten moest.. dat het nog groeit, als jullie dan samenwonen jullie vast meer seks zullen hebben maar dat seks hebben nu moeilijk is.

Maar ik ben niet zo goed in adviezen geven..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 00:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Eigenlijk had ik gezegd dat je het misschien afwachten moest.. dat het nog groeit, als jullie dan samenwonen jullie vast meer seks zullen hebben maar dat seks hebben nu moeilijk is.

Maar ik ben niet zo goed in adviezen geven..
Dat blijkt wel. Haha, sorry.

Nee, maar ben je wel eerlijk tegen jezelf? Als je er echt over nadenkt, wil je dit dan echt nog langer? Wat nu als het nog maanden zo doorgaat, of jaren? Of de rest van je leven? Dit is toch niet de manier waarop jij een relatie wilt hebben?

Het probleem is niet alleen dat het slecht gaat, want iedere relatie heeft zijn ups and downs. Het probleem is dat het hem niet interesseert en hij niet met je wil praten - want op die manier kun je de situatie niet verbeteren..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 00:28
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Het liefst heb ik natuurlijk waar ik naar verlang. Maar als je zóveel van iemand houdt is het moeilijk om het af te breken..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 00:45
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het liefst heb ik natuurlijk waar ik naar verlang. Maar als je zóveel van iemand houdt is het moeilijk om het af te breken..
Weet je wat het is. Je wordt in je eentje geboren, je gaat in je eentje dood, en de enige persoon met wie je je hele leven moet delen, ben jezelf. Dus waar je voor moet zorgen is dat je het met jezelf kunt vinden, dat je zelf gelukkig bent.

Sorry als dit te zweverig overkomt, maar wat ik bedoel is: Jij bent het belangrijkst in jouw leven. Als jij ergens niet gelukkig van wordt moet je het veranderen. In dit geval gaat het om je vriend en het interesseert jouw vriend niet. Hij wil het niet samen mét jou veranderen, dus moet jij het zelf doen.

Jouw vriend is het niet waard om zelf ongelukkig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 03:05
Verwijderd
Wat een verhaal dit!! Eens met alle hierboven geschreven adviezen, maar even serieus, wat doe jij jezelf aan met deze gast! Ik ga er nog niet eens aan beginnen om alle dingen op te noemen waardoor ikzelf gillend bij deze man zou wegrennen, want dat heb je zelf net hierboven gedaan. Wat misschien kan helpen is het volgende: Maak, objectief gezien, een lijstje met de dingen die je zou willen in een relatie waar je nog lang en gelukkig mee leeft, niet denkend aan de relatie die je nu hebt, maar jouw ideale relatie. Vink dan de dingen af die hij jou wel kan geven, en de dingen die hij jou niet kan geven. Ik denk dat dat al verhelderend werkt, omdat je gewoon op papier een lijstje (waslijst?) hebt met dingen die je niet fijn vindt gaan op het moment. Als die lijst je niet voldoende motiveert om het op staande voet uit te maken, dwing hem dan om hierover te praten met jou (geen excuses valid hier, als hij niet met je wil praten hierover weet je genoeg, en ben je weg). Volgens hem gaat jullie relatie prima heb ik het idee, maar als je deze lijst onder zijn neus gooit kan hij er niet onderuit dat hij jou gewoon als een ding behandeld in plaats van als zijn vriendin. Het voordeel van deze lijst is ook dat je het op jouzelf betrekt, dit zijn namelijk de dingen die JIJ wil, en waar je in een relatie recht op hebt. Hierdoor beschuldig je hem niet (al zou ik in jouw geval koken van woede) en heb je dus minder kans dat het ontaardt in ruzie of een scheldpartij in de trant van 'maar jij deed dit' 'en jij bent gewoon...' Geef hem de kans om te verantwoorden wat hij deed en waarom hij dit deed. Ik ken je vriend niet maar ongetwijfeld geeft hij je dan dusdanig lompe en ongeïnteresseerde antwoorden waardoor je jezelf kunt motiveren bij hem weg te gaan. Ga dan ook daadwerkelijk bij hem weg, en spreek hem het eerstkomende halfjaar absoluut niet, om terugvallen in oude gewoontes te voorkomen. Jouw eigen advies, afwachten en hopen dat het beter wordt als jullie samenwonen (!) is alleen toepasbaar bij een uitermate ongelukkig gearrangeerd huwelijk, en jij zit daar niet in, jij kunt gewoon de deur uitlopen, chocolade eten en huilend je vriendin bellen, en de week erna weer zielsgelukkig zijn omdat je niet de hele tijd de grond in geboord wordt door deze man die zich voordoet als je vriendje. Serieus, dump deze man. Succes!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 05:59
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Met wat je ons vertelt lijkt het erop dat ook hij liever een ander heeft..
Op de één of andere manier durft hij ook jou niet te dumpen, waarschijnlijk uit onzekerheid nooit meer een vriendin te vinden. (maar als die kans zich ooit voordoet...)
Hij is bang voor schimmel maar wil geen condoom, en als het misgaat "zoek je 't zelf maar uit", die zin alleen al..
Mijn advies is dezelfde als alle hierboven.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 07:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Persoonlijk zie ik een relatie als een heel intieme vriendschap (zegmaar, BFF.) met ook een seksuele kant. De seks is er bij jullie zo goed als niet, dus nu zou het eigenlijk een heel goede vriendschap moeten zijn. Stel je nu voor dat je je beste vriendin, met wie je alles samen doet, opbelt om even uit te huilen, en ze luistert niet omdat ze met de kat aan het spelen is. Of je bent ziek en ze logeert bij je en ze slaapt gewoon door als jij boven een emmer hangt en huilt. Die noem je toch niet je beste vriendin? Misschien een vriendin, om af en toe mee te shoppen, maar zeker geen goede. Waarom wil je met zo iemand dan wel een relatie?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 07:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Het liefst heb ik natuurlijk waar ik naar verlang. Maar als je zóveel van iemand houdt is het moeilijk om het af te breken..
Natuurlijk is het moeilijk, het is altijd moeilijk. Maar dat is geen excuus om dan maar niet gelukkig te zijn. Ik zeg niet dat je ongelukkig bent, dat kan alleen jij bepalen, maar wat ik wel wil zeggen is dat je niet gelukkig bent. Dat kan niet, als iemand je zo onzeker maakt dat je zelfs niet durft te denken aan het uit maken. Hoe hard het ook klinkt, dit groeit niet meer. Je bent al een jaar samen. Hoe zou dit nog moeten groeien als hij weigert naar jouw gevoelens en behoeften te luisteren? Een relatie heb je sámen, en als in een relatie geen plek is voor jouw gevoel en jouw behoeften, dan is er in mijn ogen geen relatie.

Al die goede dingen die hij wel voor je doet, maken het niet goed dat hij je totaal onzeker maakt, je bang maakt voor seks en zelfs zover in je hoofd wroet dat jij excuses voor hem gaat verzinnen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat hij je dwingt aan de pil te gaan terwijl je daar lichamelijk zwaar beroerd van wordt. Je bent niet lelijk, niemand is dat. Als hij jou niet naar waarde kan behandelen dan moet je bij hem weggaan. Zelfs al heeft hij faalangst, of is hij autistisch. Al was hij psychotisch, het is geen excuus om jou zo te behandelen. Kies voor jezelf, want op deze manier werkt het niet. Jij bent de meest belangrijke persoon in jouw leven en je zou jezelf gelukkig moeten willen maken, in plaats van een ander.

En, heel eerlijk, al lag het aan jou. Wat dan nog? Wat verandert dat in deze situatie? Als het aan jou ligt dan is er ook geen manier om het nog goed te maken en zullen jullie beiden nooit gelukkig met elkaar zijn. Er is geen excuus om nog bij hem te blijven. Kies toch alsjeblieft voor jezelf.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 08:19
Verwijderd
Ik krijg haast het gevoel dat de ts een troll is? Ik kan me niet voorstellen dat iemand zó moedwillig een plank voor de kop kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 08:19
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
@hookee Ik denk niet dat hij een ander wil en als dat het geval is dan had hij dat gezegd. Zoals je misschien al kunt zien is mijn vriend heel direct en geeft niets om mijn gevoelens, bang om het uit te maken is hij zeker niet. Voor mij tien anderen. En ergens zit toch iets van bescherming, want ik mag niet masturberen en ik moest mn vibrator weggooien, uit angst dat ik zoiets fijner zou vinden dan seks met hem en het feit dat het niet normaal is als je een relatie hebt (onder het mom van)

@fizzle-fluffy Ik heb met deze jongen iets opgebouwd wat op de een of andere manier heel erg speciaal voelt. Het is heel moeilijk uit te leggen, maar het voelt gewoon zo dat we bij elkaar horen en dat het goed is zo. Alleen de intimiteit mist en dat vind ik heel erg omdat ik intimiteit nodig heb om mezelf iets waard te voelen. En heel soms zijn er dingen waarin ik wel intimiteit in hem zie maar het lijkt alsof hij het niet wil uiten, of hij zich ervoor schaamt ofzo.

Ik ben vorige maand dus achter iets heel stoms gekomen. Mijn vriend slaapt heel slecht, ik slaap als een roosje. Ik ben niet wakker te krijgen. Maar één keer werd ik wakker, en toen heb ik hem betrapt. Hij lag achter me met z'n armen om me heen gewikkeld en z'n gezicht in mn nek de héle tijd te kroelen en kusjes te geven. Hij streelde m'n haar en zei lieve dingen, hij draaide me zijn kant op om me te kunnen zijn en zei dat hij mij zo mooi vond en geweldig en dat ik geen idee had hoeveel ik voor hem betekende.
Hij was in de veronderstelling dat ik sliep. Ik ben erop gaan letten en dit doet hij belachelijk vaak. (ik wordt er ook steeds vaker wakker van niet dat dat erg is want ik laat het lekker niet merken en geniet van de aandacht).
Alle dingen waarvan ik zou willen dat hij het gewoon recht in m'n gezicht zou zeggen doet hij niet. Alles komt naar boven als ik 'weg' ben alsof hij het niet tegen mij durft te zeggen.
En het eerste wat ik dacht was: 'zie je wel..' Ik ben namelijk verliefd geworden op deze jongen omdat hij me zo perfect behandelde, maar naarmate de tijd verstreek werd hij anders en afstandelijk en ik begreep maar niet waarom hij zo veranderd was..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-12-2011, 08:28
Verwijderd
Heel leuk. Maar toch moet je voor jezelf kiezen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 09:15
Verwijderd
En waarom kan hij dat niet hardop zeggen? Ik zou juist een keer wakker worden en me omdraaien en vragen wat hij aan het doen is, maargoed.

ik spreek mezelf nu tegen, maar je moet het inderdaad uitmaken. Wat denktie zich wel niet? Doe eens even normaal, je bent wel leuk genoeg om een piemel in te duwen maar je vingeren (of op een andere manier bevredigen), daar ben je te vies voor? En hij vind eht wel normaal dat jij bakken met geld betaalt voor een pil waar je niet eens blij van word omdat hij het 'vies' vind om een condoom te gebruiken? Dat is misschien nog wel hetgene wat mij het meeste verbaast, dat jij het normaal vind dat je vriend je vies vindt end at hij allemaal dingen van jou verwacht maar zel fniet eens een bijdrage wil leveren. En waarom mag je niet masturberen? Als hij geen seks met je heeft, wat moet je dan? En stel, je zou te lelijk zijn, te onaantrekkelijk voor hem; daar moet je geen genoegen mee nemen. Je verdient een vent die zich in de zevende hemel waant met jou, of je nu knap bent of niet, maar daar is het je vriend voor. En waarom WAAROM wil je in godsnaam samen zijn met een jongen die niks om jouw gevoelens geeft> Dat wil je toch niet, waarom zou je nog bij hem blijven als hij niet naar je luistert? En nee, je bent geen zeikwijf of iemand die ruzie zoekt als je hem de vraag stelt waarom jullie geen seks hebben? Je brengt je gevoelens ter sprake, daar is aabsoluut niks mis mee en zou je vaker moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 10:11
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
even op de titel antwoord geven> HET IS NIET JOUW SCHULD
en voor de rest dumpen want hij geeft duidelijk niks om je en als die dat wel deed dan moet hij dat maar is laten zien....
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 10:24
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
hij gebruikt je als een hoer, voor goedkope sex, dumpe dus
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 10:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik krijg haast het gevoel dat de ts een troll is? Ik kan me niet voorstellen dat iemand zó moedwillig een plank voor de kop kan hebben.
Pf, was het maar zo, dat mensen niet zo'n bord voor de kop konden hebben.

Citaat:
@hookee Ik denk niet dat hij een ander wil en als dat het geval is dan had hij dat gezegd. Zoals je misschien al kunt zien is mijn vriend heel direct en geeft niets om mijn gevoelens, bang om het uit te maken is hij zeker niet. Voor mij tien anderen. En ergens zit toch iets van bescherming, want ik mag niet masturberen en ik moest mn vibrator weggooien, uit angst dat ik zoiets fijner zou vinden dan seks met hem en het feit dat het niet normaal is als je een relatie hebt (onder het mom van)

@fizzle-fluffy Ik heb met deze jongen iets opgebouwd wat op de een of andere manier heel erg speciaal voelt. Het is heel moeilijk uit te leggen, maar het voelt gewoon zo dat we bij elkaar horen en dat het goed is zo. Alleen de intimiteit mist en dat vind ik heel erg omdat ik intimiteit nodig heb om mezelf iets waard te voelen. En heel soms zijn er dingen waarin ik wel intimiteit in hem zie maar het lijkt alsof hij het niet wil uiten, of hij zich ervoor schaamt ofzo.
Maar hoezo is het beschermend dat jij niet mag masturberen? Alleen naar zichzelf, lijkt mij. Want natuurlijk is het lekkerder met een vibrator dan met hem, een vibrator wil je niet alleen maar neuken maar doet precies wat jij lekker vindt. Als hij bang is dat de seks met hem niet fijn genoeg is, wat natuurlijk ook zo is, moet hij misschien daar meer aandacht aan besteden, in plaats van zorgen dat het het enige is dat je krijgt.

Natuurlijk heb je intimiteit nodig om je waardig te voelen. Dat zeg ik toch ook? Het is ontzettend moeilijk om patronen te doorbreken, want ze voelen veilig, maar dat maakt nog niet dat ze goed zijn of 'meant to be'. Natuurlijk zijn er weleens perioden in een relatie waarin er iets niet zo lekker gaat, maar als je dan niet met elkaar kunt praten of elkaar in elk geval een beetje kunt begrijpen, dan kom je daar zegmaar niet meer uit. En deze periode duurt al net zo lang als de hele relatie, begrijp ik.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 10:54
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Citaat:
Pf, was het maar zo, dat mensen niet zo'n bord voor de kop konden hebben.



Maar hoezo is het beschermend dat jij niet mag masturberen? Alleen naar zichzelf, lijkt mij. Want natuurlijk is het lekkerder met een vibrator dan met hem, een vibrator wil je niet alleen maar neuken maar doet precies wat jij lekker vindt. Als hij bang is dat de seks met hem niet fijn genoeg is, wat natuurlijk ook zo is, moet hij misschien daar meer aandacht aan besteden, in plaats van zorgen dat het het enige is dat je krijgt.

Natuurlijk heb je intimiteit nodig om je waardig te voelen. Dat zeg ik toch ook? Het is ontzettend moeilijk om patronen te doorbreken, want ze voelen veilig, maar dat maakt nog niet dat ze goed zijn of 'meant to be'. Natuurlijk zijn er weleens perioden in een relatie waarin er iets niet zo lekker gaat, maar als je dan niet met elkaar kunt praten of elkaar in elk geval een beetje kunt begrijpen, dan kom je daar zegmaar niet meer uit. En deze periode duurt al net zo lang als de hele relatie, begrijp ik.
Als hij het niet fijn vind dat je masturbeert omdat hij denkt dat hij dan iets fout doet, dan moet hij maar eens zijn best doen inderdaad.
En anders zeg je het toch niet tegen hem dat je masturbeert? Dat werkt denk ik gewoon het beste.

Intimiteit is inderdaad belangrijk en als je vind dat dat mist en dat je dat heel erg vind. Dan moet je er met hem echt over gaan praten.
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 11:29
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Ik ben niet eens leuk genoeg om een piemel in te duwen. Alleen als hij wil hebben we seks. Vaak wil ik dan niet omdat ik me dan rot voel.. over alles. Maar ik weet dat als ik het niet doe ik weer anderhalve maand moet wachten. Hij komt ook bijna nooit klaar. Het is voor mij allemaal zo tegenstrijdig. (hij heeft geen erectiestoornis, ik denk soms wel eens dat hij óversekst is als het om de reacties van zijn lichaam gaat maar hij geeft er geestelijk niet aan toe).

Hij is vies van alles en iedereen, zelfs van zichzelf. Hij wil niemand echt aanraken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 11:34
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik ken jouw situatie niet, maar vind dit echt heel erg klinken. Ik heb je openingspost gelezen en wat vluchtig het topic, en om op je titel te reageren, dit is echt met geen mogelijkheid jouw schuld, maar je kunt zo ook niet doorgaan. Misschien idealiseer jij het een beetje, maar het lijkt alsof hij gek op je is, behalve dan tijdens de seks en ik vind het daarom ontzettend vreemd dat jullie, en dat ligt aan zijn houding, dat jullie niet samen intiem kunnen zijn.

Weet hij eigenlijk hoe zwaar je hiermee zit? Heb je hem dit alles verteld? Ik kan me niet voorstellen dat als het echt zo'n leuke jongen is als jij beweert, waar ik overigens sterk aan twijfel, dat dit hem niets zou doen. Je wilt hem niet dumpen, dus je moet alles wat je hier zegt dan maar UITGEBREID met hem bespreken, hem zijn mening hierover laten geven, want of hij weet dit niet en gaat daarom zo door, of hij is echt compleet gevoelloos. Daar zul je dan wel achter komen, en als het hem nog steeds niets doet, dan moet je hiermee ophouden en hem dumpen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 11:39
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Hij pakt me ook op alles. Gemene dingen. Hij zei dat ik ongezond was daar beneden en misschien een schimmel had want hij vond het niet normaal. Ik werd bang en liet me testen op alles, maar er kwam niks uit. Ik schaamde me dood en nam het zekere voor het onzekere en slikte antibiotica (voor niks) om zeker te zijn.
Ik ben zelf tegen de pil maar slik het omdat we 'seks' hebben. Ik kan niet tegen de anticonceptiepil, bij de eerste die ik kreeg met mn ex had ik hevige spuugbuien sochtends. Ik was bang hem weer te gebruiken bij mn nieuwe vriend maar moest wel, weer spuugde ik elke ochtend opnieuw. Ik heb een paar keer naast hem gezeten sochtends, huilend van pijn in mn slokdarm en buikspieren en bang om weer te moeten spugen, maar hij troostte me niet en kalmeerde me niet, deed niets voor me en sliep door. Ik ben toen zelf naar mn huisarts gegaan en met een speciale pil aangevraagd. Deze werkt perfect! Maar hij wordt niet vergoed omdat hij speciaal is voor mij en ik moet elke drie maanden 64 euro betalen.
Ik vroeg hem toen of ik misschien mocht stoppen, het was zoveel geld en we hebben zelden seks. Hij wil het toch nooit zonder condoom doen (vindtie vies.. ) dus we doen het altijd met. Ik mocht stoppen, maar als ik zwanger werd mocht ik het zelf uitzoeken. Oftwel: ik slik nog steeds.
Ook kreeg ik voor de grap een keer een vibrator van een vriendin voor mij verjaardag. Het was een hele dure en drie vrienden hadden het samen betaald. Ik heb hem weg moeten gooien omdat hij me niet met dat ding vertrouwde en hij masturberen in een relatie niet normaal vind.
Wat is dit nou weer? Dit meen je toch niet? Ik kan dit niet geloven. Waarom, waarom in godsnaam ben je met deze jongen? Kun je alsjeblieft vertellen waarom je bij hem blijft? Dit is toch te belachelijk voor woorden, dit alleen al, zonder al je andere posts, zou genoeg moeten zijn om hier onmiddellijk een punt achter te zetten. Ik heb niet veel ervaring met relaties maar dit is GEEN relatie, dat je vrijwillig zoveel over je heen laat komen vind ik onbegrijpelijk. Dit maakt je toch niet gelukkig? Vergeet wat ik net zei en hou hiermee op, dit is niet te geloven. Luister alsjeblieft naar Vowel, in je eigen belang.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 11:40
Verwijderd
Ik snap het probleem niet zo. Ik behandel mijn WC met een stuk meer respect (en passie) dan hoe hij jou behandelt. Die vriend van je is óf gewoon niet goed in zijn koppie, óf het is gewoon een verschrikkelijke onzekere loser. In beide gevallen is het in ieder geval vrij duidelijk dat hij geen fuck om jou geeft.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 11:44
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
Ergens is dat ook een beetje mijn schuld. Als ik erover begon kreeg ik de reactie: 'ik heb hier geen zin in, ik ga naar huis, kheb wel iets beters te doen'. Waarna ik ging huilen en hem vast bleef houden en hoopte dat hij bleef. Maar tegenwoordig doet huilen ook niks meer, hij zegt dat ik waanvoorstellingen heb, dingen erger maak dan dat ze zijn en dat ik een veel te geromantiseerde voorstelling heb van seks en dat niemand élke week seks heeft (wat ik wel vraag, ik heb iig meer dan 1x per week behoefte ). En ik wordt dus afgeschilderd als een nympho.
Er is misschien niks nodig om mij het bed in te krijgen, je hoeft het maar te zeggen. Maar het is niet zo dat ik elke dag als een teef tegen iedereen aan sta te rijden.

Misschien dat als ik een keer echt boos zou worden, met dingen naar hem zou gooien, m'n huis uit trappen of zelf weggaan of wat dan ook en zou zeggen dat ik het zat ben als een blok aan z'n been behandeld te worden en het uit wil maken er dan een kwartje valt.

Ik dacht dat hij in het begin heel erg verliefd op me was. Maar ik vroeg een keer iets over 'het begin' en toen zei hij: mwuah ik kon het in elk geval proberen, wilde je niet was het ook goed, voor jou tien anderen, toch?' en dat deed best veel zeer.. ik snapte niet waarom hij een jaar bij me wil blijven maar ik dus niet het allerbeste ben wat hem ooit is overkomen, want dat ben ik absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 11:49
suvannah
Avatar van suvannah
suvannah is offline
En mijn ex dacht alleen maar aan seks met mij. Niks anders. Hij deed geen leuke dingen met mij dus dat was weer het andere uiterste.
Door ervaringen als deze vind ik het heel erg moeilijk om te geloven dat er mannen zijn die anders zijn dan deze twee. Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 11:53
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Doe eens niet zo achterlijk en dump hem. Jezus zeg, en dan nog excuses verzinnen en het op jezelf afschuiven. heb eens wat respect voor jezelf. En die mannen zijn er best, maar voorlopig ben je hoe dan ook beter af zonder dit stuk ongeluk, of een beter soort mannen nou bestaat of niet. Christus zeg....dat dit bestaat.
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 11:56
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Misschien dat als ik een keer echt boos zou worden, met dingen naar hem zou gooien, m'n huis uit trappen of zelf weggaan of wat dan ook en zou zeggen dat ik het zat ben als een blok aan z'n been behandeld te worden en het uit wil maken er dan een kwartje valt.
Er had al lang een kwartje bij hem moeten vallen. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat dit echt is.

De dingen die hij tegen je zegt, laten toch al genoeg zien hoe hij over je denkt? Sorry maar voor deze jongen beteken jij werkelijk geen drol, en dat ligt niet aan jou. 'Voor jou tien anderen' en jij hebt nog het idee dat je er echt iets toe doet voor hem? Hou toch op zeg.

Het is niet jouw schuld dat dit zo is, en vraag hem eens welke voorstelling van seks hij dan heeft? Dat jij vraagt om een beetje liefde is verre van 'veel te geromantiseerd', en elke week seks is volgens mij best gangbaar. Een nympho ben je niet, wel zit je ontzettend diep met je kop in het zand zolang je nog met deze jongen omgaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Relatieproblemen, gebruikt worden door anderen, wantrouwen enz.
Verwijderd
0 04-05-2014 17:13
Liefde & Relatie Op 2 personen verliefd zijn?
Squitz
26 18-07-2008 15:25
Muziek infected abortion - bukakke smatjes
Notorious P.I.S
36 15-04-2006 08:43
Psychologie hersenbeschadiging
heavyukkie
7 08-03-2005 18:33
Liefde & Relatie Jongere bezoekers?
Verwijderd
54 16-05-2003 20:39
Liefde & Relatie uitgemaakt
Verwijderd
34 22-06-2002 16:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.