Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh ik bedoelde "werken" dan ook niet als een negatief iets, niet dat je constant door dingen heen moet werken en veel problemen hebt.
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik geloof niet dat mensen zo op de wereld geplempt zijn dat er voor iedereen precies één volmaakte wederhelft is, te weten: de Ware.
Wel dat je met de één beter kan omgaan met de ander, dat sommige relaties (veel) beter werken dan anderen. En misschien lopen er voor persoon A wel veel meer mensen rond met wie hij/zij een prima relatie kan beginnen omdat hij/zij met veel meer personen kan opschieten en gelukkig kan zijn (en vice versa) dan bijvoorbeeld persoon B (bijvoorbeeld als die laatste een hoogbegaafde autist is oid).
|
Hmm ik geloof wel in "meant to be" Als in, gewoon twee mensen die bij elkaar horen. Alles klikt fantastisch etc... Om wat zweverig verder te gaan.. door alle onmogelijke situaties, waaruit blijkt dat het eigenlijk niet kan of hoort of mag en dat je toch altijd bij elkaar terug komt en uiteindelijk blijft.
Ware liefde hangt af van jezelf en de situatie. Zoals al is gezegd, mensen veranderen zo ontzettend veel dat op het ene moment Piet de ware is en vier jaar later Jan bij wijze van.
|
Ik geloof wel in de ware en al dat romantische filmgeneuzel eromheen, puur en alleen omdat ik niet wil leven in een wereld waarin dat niet bestaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een relatie waarin je constant ruzie hebt of elkaar überhaupt niet aantrekkelijk vindt.. tja, daar schort gewoon veel aan. Terwijl je in een goede relatie best wel mindere tijden kunt kennen zonder dat er écht iets aan mankeert, snap je? Beetje moeilijk uitleggen misschien. |
![]() |
|
Ik geloof wel in ware liefde, maar ik geloof niet dat die per definitie voor eeuwig is. Liefde tussen ouder en kind is dat misschien wel, maar tussen twee- om te beginnen- onbekenden hoeft dat niet zo te zijn. Je kunt een relatie hebben met iemand en jarenlang intens gelukkig zijn, alles voor elkaar overhebben en niets anders (voor je gevoel) nodig hebben, maar dat kan ook weer wegebben. Was het dan al die jaren niet echt? Dat lijkt me niet.
Ik geloof niet in 'de ware', want dat is echt hopeloos onmogelijk, als er 3 miljard mannen op aarde rondlopen, dan is er heus wel meer dan één die je gelukkig kan maken. Bovendien is niemand perfect, dus hoe zou je dan perfect voor elkaar kunnen zijn? Ik moet er niet aan denken dat er maar één iemand is met wie je voorbestemd bent om je leven door te brengen, hoe zou je die in vredesnaam moeten vinden? Ik moet dan altijd denken aan de keren dat ik in een tram/bus zit en een aantrekkelijke jongen in de buurt zie, dat ik de neiging heb hem aan te spreken maar dat niet doe want dat vinden mensen niet altijd leuk in het OV. Wat nou als die persoon de ware was? Als dat precies is wat er al die jaren ontbrak in mijn leven, en dan laat ik dat zomaar zonder een woord te zeggen uitstappen? Je ontmoet gewoon veel verschillende mensen in je leven, sommigen daarvan kun je het goed mee vinden en als je geluk hebt is dat wederzijds en willen jullie dezelfde dingen en doen jullie vervolgens jullie best om te zorgen dat alles leuk blijft. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Al meer dan 2 jaar op zoek naar ECHTE liefde. Nederlander1999 | 12 | 09-10-2013 10:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde geeft geen vleugels ZitriN | 8 | 26-06-2006 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Liefde & Relatie |
Op vakantielefdes moet belasting worden geheven de abt van sion | 50 | 09-06-2002 14:33 |