Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2013, 14:51
Heer Wil
Heer Wil is offline
Wat hebben mensen tegen blinkende jassen? Sommigen vinden ze mooi, anderen hebben er een grote hekel aan. Dat mensen ze mooi vinden snap ik, maar dat je er een hekel aan hebt snap ik niet, omdat een hekel hebben aan meer is dan ze simpelweg niet mooi vinden. En waarom zou je geen hekel hebben aan een spijkerjas of iets anders wat je niet mooi vindt en wel aan een jas die blinkt? Het is gewoon een ander soort stof toch, voor mensen met een andere smaak dan de smaak van de haters?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2013, 15:16
Verwijderd
Omdat ze lelijk zijn (en waarschijnlijk ook omdat ze meestal door een bepaald type mensen gedragen worden ^^).
Uggs is ook zoiets. En Crocs.

Het verpest het straatbeeld

En ach, hekel, wat is een hekel hebben aan.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 15:36
Verwijderd
Ik heb er geen hekel aan. Ik vind het juist prachtig dat mensen zo graag hun wansmaak tentoon willen stellen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:10
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Hekel is geen haat, voor mij. Ik heb een hekel aan bepaalde kledingstukken, maar ik laat de mensen rudtig hrt straatbeeld vervuilen. Ik ben niet voor de totale vernietiging van de dragers ervan, maar dat is een ethische kwestie.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:41
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik heb er geen hekel aan, maar ze zijn gewoon spuuglelijk. En het soort volk dat ze doorgaans draagt is ook niet mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 17:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat anderen al zeiden; een bepaald type mensen dragen ze. Een type mensen waarmee ik me persoonlijk niet graag associeer. (Ik vind de jassen zelf ook niet mooi, maar de sociale status die ze met zich mee dragen zijn meer bepalend voor het afkeuren van deze jassen dan het uiterlijk van de jassen.)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 19:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier zie je ze gelukkig niet, het is altijd zo veel moeite om al dat bloed uit je ogen te wrijven.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 10:52
Heer Wil
Heer Wil is offline
En toch heb ik er een gekocht Maar toch leuk om te horen dat niemand echt weet waarom ze dan zo lelijk zijn en dat ze zich vooral laten leiden door andere mensen die ze dragen, oftewel: MEELOPERS!!!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 10:59
Verwijderd
Eh waarom iets lelijk is? Dat is toch gewoon een kwestie van smaak? Waarom ik ze lelijk vind? Ze zien eruit als een plastic vuilzak met een dood beest eraan.

En je meelopersgevolgtrekking klopt ook niet helemaal.

Maar veel plezier met je jas
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 11:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja, ik vind het gewoon niet mooi. Wat voor reden moet ik daarvoor geven dan? Dat is net zoiets als vragen "waarom vind je de kleur oranje niet mooi?"

Het is gewoon niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 13:16
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik vind ze ook afzichtelijk. Net een vuilniszak. En dan zeven dode wasbeertjes in je nek.
En ik heb 't ook niet zo met de mensen die ze doorgaans dragen...
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 15:22
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
En toch heb ik er een gekocht Maar toch leuk om te horen dat niemand echt weet waarom ze dan zo lelijk zijn en dat ze zich vooral laten leiden door andere mensen die ze dragen, oftewel: MEELOPERS!!!
Daar ben ik het niet mee eens. Iedereen heeft meningen die hij/zij niet goed kan onderbouwen.
Waarom heb jij er een gekocht?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 16:57
Verwijderd
Om mee te lopen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 18:16
Verwijderd
Ik heb een glimmende jas (met bontkraag) en ik draag hem met trots.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 09:18
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ik heb er trouwens geen met bontkraag, een glimmende jas is niet altijd een nickelson...

Oja en ik was het verschil tussen een hekel aan en het niet mooi vinden even vergeten. Er zijn namelijk meer dingen niet mooi, of zelfs nog veel lelijker dan glimmende jassen, maar mensen hebben vaker een overdreven hekel aan dit soort jassen, terwijl ik die glans wel vernieuwend vind. Ik heb er een gekocht omdat ik geen hekel heb aan de mensen die ze dragen, ook niet aan de mensen die ze niet dragen, maar ik wilde me niet laten leiden door de massa die ertegen of ervoor is en er een kopen uit pure smaak. Maar ik snap gewoon niet wat er zo lelijk aan is, dat de glans aan een vuilniszak doet denken... Ze glanzen toch echt heel anders dan zo'n doffe zak. Daarnaast zijn er ook jassen met zo'n ruwe stof dat het net een tafelkleed of een schipzeil is, daar heeft men geen hekel aan.

Elin3 heeft denk ik nog het eerlijkste geantwoord, het ligt aan de mensen, neit aan de jas, want die jas is neit overdreven lelijk

Laatst gewijzigd op 25-02-2013 om 15:45.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 09:30
Verwijderd
Citaat:
maar ik wilde me niet laten leiden door de massa die ertegen of ervoor is en er een kopen uit pure smaak.
Ik weet niet hoe jij je kleding koopt, maar ik koop mijn kleding meestal uit pure smaak - omdat ik dat mooi vind. Ik snap niet zo goed wat je hier mee probeert te zeggen. Verder moet je vooral doen wat jij leuk vindt en waar je blij van wordt, maar soms zijn er dingen die mensen gewoon niet zo mooi vinden. Net zo goed als dat er dingen zijn die ze wel mooi vinden. Volgens mij heeft dat weinig te maken met meelopen of de mensen die in de jassen zitten. Ik vind bandshirts (meestal) ook niet mooi, en toch loopt mijn beste vriend daar altijd in. Zegt niks over hem, maar over zijn shirts. Ik snap niet zo goed waar je zo moeilijk over doet.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 12:33
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik snap het ook niet. Kun je niet gewoon accepteren dat er altijd mensen zullen zijn die jouw kleding lelijk vinden? En mijn kleding. En Ingegerds kleding. It happens.

De enige reden waarom ik iets niet zou aantrekken is dat ik het niet mooi vind. Simpel.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 13:14
Verwijderd
Wat een hoop gehuil om niets :') Als jij de jas mooi vindt moet je hem toch lekker dragen. Ongetwijfeld zijn er genoeg andere jassen die jij niet mooi vindt.

Als je er zo graag bij wil lopen als een clown moet je die jas vooral dragen. Fuck the police, immers
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2013, 16:50
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Mag ik misschien een foto van je jas zien?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 15:06
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ik heb geen hekel aan die blinkende jassen, maar ze komen gewoon heel goedkoop en wannebe mooiboy op mij over.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 01:32
lisa88
lisa88 is offline
vuilniszakken
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 01:53
Verwijderd
Citaat:
vuilniszakken
dit
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 14:50
Verwijderd
Citaat:
De enige reden waarom ik iets niet zou aantrekken is dat ik het niet mooi vind. Simpel.
Of: Omdat iets te klein is
Of: Omdat iets te duur is

Dan zou je het ook niet aantrekken Maar ik snap je punt en ik ben het met je eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat is je grootste mode/ kleding ergernis?
*oma*
352 15-04-2011 13:48
Lifestyle Dieverij lifestyle
Verwijderd
102 13-05-2007 19:12
Verhalen & Gedichten contactgestoord (m)
pomme
17 14-06-2006 19:09
Muziek Waarom Blink k*t is
Verwijderd
98 19-10-2004 23:15
Lifestyle Winterjassen
All Out Of Love
218 18-10-2004 14:01
ARTistiek Vuur (verhaal)
4 09-07-2001 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.