Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2017, 16:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar dan werk je onder het minimumloon, hoe kan het dat dat mag?
Omdat het minimumloon per uur gaat. Maar als je bijv maar 10 uur zou werken voor t minimumloon dan krijg je nog wel wat bijstand erbij, neem ik aan...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Oud 04-02-2017, 16:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ze gaan er gewoon vanuit dat je nog een partner met inkomen hebt of voor die overige uren ander werk hebt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2017, 16:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omdat het minimumloon per uur gaat. Maar als je bijv maar 10 uur zou werken voor t minimumloon dan krijg je nog wel wat bijstand erbij, neem ik aan...
Ik heb nu ww voor 32 uur, als ik 32 uur zou gaan werken voor dat uurloon, zou mijn ww vervallen en zou ik evenveel geld krijgen. De bijstand is 970 euro (dacht ik, het is wat omhoog gegaan de laatste jaren) en daar heb je alleen recht op als je bruto inkomen daaronder zit. Ik zit onder het bijstandsniveau met mijn ww, omdat die bruto hoger is dan de bijstand.
Citaat:
Ze gaan er gewoon vanuit dat je nog een partner met inkomen hebt of voor die overige uren ander werk hebt.
Ja, dat vind ik belachelijk. Als je 32 uur werkt, vind ik het knap als je nog voldoende kan bijverdienen, want veel meer uur blijft er niet over, als je ook nog een leven wil hebben, bedoel ik dan. In theorie zou dat best kunnen, maar dan moet je wel elke dag werken en misschien zelfs avonden erbij pakken. Maar moet je dat willen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2017, 17:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben het er ook niet mee eens hoor.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2017, 17:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik kwam net zeggen dat ik snap waar jullie vandaan komen met de uitleg, maar dat ik het gewoon niet eens ben met dat dat zomaar kan niet met jullie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2017, 19:44
Verwijderd
Ik heb de mormels het kartonnen doosje gegeven waar de catnip in zat. Stelletje achterlijke mongooltjes
Oud 04-02-2017, 21:32
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ja, ik kwam net zeggen dat ik snap waar jullie vandaan komen met de uitleg, maar dat ik het gewoon niet eens ben met dat dat zomaar kan niet met jullie.
Hoe zou je het veranderd willen zien? Ik zie niet echt een andere manier. Een minimumloon per maand invoeren is ook vrij onpraktisch.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 04-02-2017, 21:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoe zou je het veranderd willen zien? Ik zie niet echt een andere manier. Een minimumloon per maand invoeren is ook vrij onpraktisch.
In zekere zin bestaat dat al (bruto €1551,60 voor 23+), maar dan gaan ze uit van een fulltime week van 40 uur. En dat is prima, maar het minimum uurloon (€8,96 bruto) dat sommige bedrijven bieden is dus berekend op die 40 uur en de functie die ze bieden is maar voor 32. Dát vind ik niet eerlijk.

Ik snap best dat ik voor het minimum maandloon 40 uur moet werken, maar dan moet je me die optie wel geven. Als ik dan toch zelf besluit 32 uur te gaan werken, dan is dat mijn probleem.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2017, 22:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ondertussen is Jaws 2 op tv en zit ik die ellende alleen te kijken om dat muziekje te horen, want hierna ga ik GTST en Temptation island () terugkijken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2017, 22:14
Verwijderd
Euh jah. Duh.
Oud 04-02-2017, 22:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
SWIM EDDIE SWIM FASTER EDDIE IT'S A SHARK
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-02-2017, 22:28
Verwijderd
Kunnen we 't nog ééééven over katten hebben?

Mijn katten mogen dus in principe álles behalve met nagels in meubels (en personen maar eentje is daar gewoon té enthousiast voor), ze mogen niet in de keuken en ze mogen niet op de woonkamertafel. Ze hebben áltijd brokjes, ze krijgen altijd ook ons eigen eten gevoerd, ze zijn gek op boontjes enzo. Slash care dat het slecht voor ze is, ze vinden het zoooo lekker. Net als noodles en pasta.

Henk wil de regels nog wel eens breken en Stoffer krijgt soms uitzonderingen (hij mag door de keuken naar het balkon, Henk niet, maar Henk eet álles en Stoffer komt er simpelweg niet meer bij met z'n dikke ouwe lichaam). Verder heb ik regels voor mensen; Een kat oppakken mag altijd maar je mag ze nooitnooitnooitnooitnooit tegenhouden als ze weg willen én je mag ze nooit slaan. Plantenspuit is prima. Mijn katten zijn dus niet bang voor handen die snel naar beneden komen en laten zich binnen áltijd pakken.

En op een enkele kat na waar ik gewoon niet mee klikte heb ik ze allemaal zo opgevoed en ze waren bijna allemaal zo aandachtshoererig en lekker op schoot en vriendelijk in het algemeen (Klovorhop heeft Blaat nog zeker gekend). En voor de honden die ik gehad heb geldt hetzelfde.
Oud 04-02-2017, 22:29
Verwijderd
Oh en Stoffer eah, Stoffer die begint één keer per twee jaar opeens binnen te pissen. Uit luiheid. Als het koud begint te worden en dan vooral als het regent/andere neerslag is. Niets werkt, zelfs een bak binnenzetten werkt niet, behalve hem met z'n kop doorheen halen. Daarna gaat hij twee jaar weer naar buiten
Oud 05-02-2017, 00:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je vroeg er zelf om

Spoiler


Hey tetje, hebben die van jou ook vaste kotsplekken? Rood heeft 2 plekken in de gang en daar kotst hij alleen als ik in de woonkamer ben, en een plekje in de keuken als ik in de slaapkamer ben. Nooit op mijn vloerkleed goddank en die ander kotst nooit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 00:37
Verwijderd
Nee! Henk kotst alleen dierenoverblijfselen over en doet dat random waar hij dan is maar altijd op een niet-tapijtvloer Stoffer moet een plat oppervlak hebben dus de poef is ook goed. BAH.

En verder goed verhaal! Lekker lang <3
Oud 05-02-2017, 00:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kusjes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 00:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit nu Temptation Island te kijken, omdat ik me eigenlijk altijd heb afgevraagd wat dat soort mensen bezielt. Waarom de fuck zou je je partner in een kuil met lekkere mannen/vrouwen gooien? Mijn grens van acceptabel ligt echt heel laag, ik vind bepaalde aanrakingen al not done, en zij hebben het alleen over zoenen en dat soort dingen. En er zit een heel pril stel van 8 maanden bij, ik heb zo'n idee dat die ook niet veel langer samen zijn
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 00:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, ze hebben ook de meest hoerige wijven uitgezocht zeg, mijn god.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 00:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eentje is best mooi om te zien. De rest is een beetje jammer. Beetje té hoerig.

"Ik val eigenlijk altijd op jongens met een vriendin. En ik vind het leuk om te stoken. Mijn doel is gewoon dat hij in de fout gaat bij mij en dat zijn vriendin dan denkt 'shiiit', weet je wel, ik wil gewoon stoken, ik wil gewoon relaties kapot maken."
WAT BEN JE DAN EEN HOERIG KUTWIJF.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 01:03
Verwijderd
Oud 05-02-2017, 01:03
Verwijderd
De Kutjemonologen
Oud 05-02-2017, 01:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daar komen de mannen. De eerste is al veel te vies gespierd. Oh, hij is personal trainer. En hij zegt net "Ik heb gewoon echt een grote pik. Ik laat ze pas los als ze niet meer kunnen lopen."
Nummer 2, meh.
Nummer 3, sowieso gay.
Nummer 4, wil de dames voorstellen aan zijn "kleine vriend, de kleine Kevin", ga weg.
Nummer 5, nog een personal trainer en dus veel te gespierd, kijkt in zijn filmpje alsof hij in een homo erotische film speelt, bah, wat een gladjakker.
Nummer 6, JAAAA leuke knul met een manbun, niet te gespierd, supercute LANG KRULLEND HAAR BRRRHHH! En hij heet Ken omg I love Ken.
Nummer 7, meh. Lijkt wel op een vriendje van een chick, dus dat wordt vast drama.
Nummer 8, NEE. DAT HAAR. En een lelijke kop.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 01:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Rick Brandsteder zuigt wel alle seksuele spanning uit het programma.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 01:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat voor mensen gaan als vrijgezellen naar TI, trouwens ik realiseer me nu ineens dat die vrijgezellen er alleen zijn om relaties kapot te maken. Vraag me af wat er in die oproep heeft gestaan en hoe die mensen zichzelf nog in de spiegel kunnen aankijken.

En omg, Manbun Ken speelt gitaar en hij zingt En daarna zegt hij iets waaruit blijkt dat hij enorm vol van zichzelf is en dat is dan weer een enorme afknapper.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 01:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En de eerste tieten zijn een feit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 01:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En de eerste piemel ook. Die werd wel gecensureerd, maar de tieten niet. Beetje jammer, rtl
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 01:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een verschrikkelijk programma, heerlijk ik zit me echt kapot te schamen voor het lage zelfrespect dat die vrouwen voor zichzelf hebben. Eentje maakte net neukbewegingen bij een dude. Doe normaal, wijf. VOLGENDE WEEK WEER JONGENS!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 01:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kijk nu Lelijke eendjes, er is een chick met een enorm brede neus en de plastisch chirurg had nog nooit zo'n grote neus gezien Dat zegt wel een hoop. Verder wel een leuk meisje, dus ik hoop dat ze haar een mooie neus kunnen geven

Die andere chick heeft ENORME borsten, wegen 2,5 kilo per stuk dat mens heeft altijd last van haar nek en rug, maar het geld is er nooit geweest om het te fiksen. Ze gaat nu paardrijden, want dat is altijd een goed idee met grote tieten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 02:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww, ze zijn allemaal aan het huilen door de veranderingen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 08:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Verslaggeving van LP is volgens mij leuker dan de echte TV shows
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-02-2017, 08:23
Verwijderd
Wil je volgende week weer verslag doen LP?
Oud 05-02-2017, 09:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik vind 't ook teringvermakelijk. Hoef ik die troep niet te kijken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-02-2017, 10:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Nou, ze hebben ook de meest hoerige wijven uitgezocht zeg, mijn god.
ik vond ze heel grappig, vooral die blonde belg en die NL met die save the queen bikini.
Citaat:
Eentje is best mooi om te zien. De rest is een beetje jammer. Beetje té hoerig.

"Ik val eigenlijk altijd op jongens met een vriendin. En ik vind het leuk om te stoken. Mijn doel is gewoon dat hij in de fout gaat bij mij en dat zijn vriendin dan denkt 'shiiit', weet je wel, ik wil gewoon stoken, ik wil gewoon relaties kapot maken."
WAT BEN JE DAN EEN HOERIG KUTWIJF.
ja daar krijgen ze toch voor betaald en iedereen weet van te voren toch wat het doel is.
Citaat:
Wat een verschrikkelijk programma, heerlijk ik zit me echt kapot te schamen voor het lage zelfrespect dat die vrouwen voor zichzelf hebben. Eentje maakte net neukbewegingen bij een dude. Doe normaal, wijf. VOLGENDE WEEK WEER JONGENS!
omg preutsalert waarom kijk je het dan
Wij denken zelf dat de 'stokers' extra geld krijgen als ze iemand weten te verleiden, zou wel logisch zijn.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 05-02-2017, 10:24
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
en die Ken is zelf zijn grootste fan denk ik, wat geilt die gozer op zichzelf.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 05-02-2017, 10:41
Abby.
Abby. is offline
Hahaha, die Ken is de enige die waarschijnlijk maar een beetje kans maakt. Het is ook zo oneerlijke concurrentie. Die vrouwelijke verleidsters zijn veel doortrapter en ook knapper dan die domme opgepompte kerels die de vrouwen moeten verleiden.

Verder vind ik het ook supervermakelijk <3
Oud 05-02-2017, 11:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik moet een nieuwe stofzuiger
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-02-2017, 11:31
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Haha ja dat zeiden wij ook tegen elkaar, dat hij waarschijnlijk de enige is die iets voor elkaar gaat krijgen, ik hoop heel erg dat ie nog persoonlijke slijmliedjes gaat verzinnen voor als hij op date gaat met iemand. Vorig jaar waren het allemaal van die dommies en toen is het niemand gelukt van de mannen.

waar ik om moest lachen was dat een van die vriendinnen zei: 'oh mijn vriend houdt helemaal niet van de sletterige types' Guess again meid
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 05-02-2017, 12:06
Abby.
Abby. is offline
Toch denk ik dat Carn er oprecht niks om geeft en het daar prima zou overleven #naief
Oud 05-02-2017, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Toch denk ik dat Carn er oprecht niks om geeft en het daar prima zou overleven #naief
Dat denk ik van Jos ook Die is sowieso een beetje dom als het op flirten aan komt. Hij kan het zelf niet echt en heeft het oprecht niet in de gaten als er met hem gesjanst, ook niet als dat voor een doofblinde autist nog duidelijk is.
Oud 05-02-2017, 12:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Verslaggeving van LP is volgens mij leuker dan de echte TV shows
Citaat:
Wil je volgende week weer verslag doen LP?
Citaat:
Ik vind 't ook teringvermakelijk. Hoef ik die troep niet te kijken.

Citaat:
ik vond ze heel grappig, vooral die blonde belg en die NL met die save the queen bikini.

ja daar krijgen ze toch voor betaald en iedereen weet van te voren toch wat het doel is.


omg preutsalert waarom kijk je het dan
Wij denken zelf dat de 'stokers' extra geld krijgen als ze iemand weten te verleiden, zou wel logisch zijn.
Omg ik had kunnen weten dat jij dit ook keek

Ik vind die Vlaamse mooi, Pommeline. Er zit 0 karakter in, maar hè.

Ja, I know, maar dat je dat op die manier zegt, dat zuig je niet uit je dikke duim! Rotterdamse slet.

Dat is niet preuts, ik vind het gewoon triest als vrouwen zich op mannen gooien. Ik kijk voor het eerst hè!

Citaat:
Hahaha, die Ken is de enige die waarschijnlijk maar een beetje kans maakt. Het is ook zo oneerlijke concurrentie. Die vrouwelijke verleidsters zijn veel doortrapter en ook knapper dan die domme opgepompte kerels die de vrouwen moeten verleiden.

Verder vind ik het ook supervermakelijk <3
Eens. En die ene die op dat vriendje lijkt, maakt ook wel een kans. De rest is allemaal bah. Vrouwen zijn sowieso verleidelijker en mooier en mannen makkelijker te verleiden, naar mijn idee
Citaat:
Haha ja dat zeiden wij ook tegen elkaar, dat hij waarschijnlijk de enige is die iets voor elkaar gaat krijgen, ik hoop heel erg dat ie nog persoonlijke slijmliedjes gaat verzinnen voor als hij op date gaat met iemand. Vorig jaar waren het allemaal van die dommies en toen is het niemand gelukt van de mannen.

waar ik om moest lachen was dat een van die vriendinnen zei: 'oh mijn vriend houdt helemaal niet van de sletterige types' Guess again meid


Wat krijgen ze eigenlijk als ze niets doen? Of is hun niet kapotte relatie de prijs?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 12:26
Verwijderd
Overigens zou ik het minder goed doen
Oud 05-02-2017, 13:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben echt een ontzettende jaloerse bitch, dus ik zou al niet eens meedoen met zo'n programma
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-02-2017, 22:03
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Overigens zou ik het minder goed doen
Met de mannen die je daar voorgeschoteld krijgt? Moet lukken toch?
Oud 05-02-2017, 23:03
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Er is echt een dodelijke deadline waardoor ik al een paar nachten bijna geen slaap krijg. Maar, net zoals de radio 's nachts ook een beetje leven brengt, heb ik me gisternacht uitstekend vermaakt met LP's temptation recensies. Hopelijk gaat het een vaste rubriek worden in dit topic
Oud 06-02-2017, 01:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahaha dat wil ik best doen hoor ik neem het op, want ik kijk doordeweeks weinig tv, dan kan ik in het weekend lekker bingen met alles.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2017, 01:07
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Oud 06-02-2017, 06:14
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Mijn telefoonkrabbels zijn zoveel beter dan een omslag waar ik al een week met de uitwerking bezig ben
Oud 06-02-2017, 07:09
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wil je er feedback op, nelispelis? Of word je daar alleen maar extra gestresst van?
Oud 06-02-2017, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Hahaha dat wil ik best doen hoor ik neem het op, want ik kijk doordeweeks weinig tv, dan kan ik in het weekend lekker bingen met alles.
Graag want ik heb me kostelijk geamuseerd
Oud 06-02-2017, 08:32
Verwijderd
Ik heb TI ook gekeken en vond het briljant alleen zo jammer dat ik er ergens van overtuigd ben dat het gescript is. Een kerel gaat mee die van zijn vriendin al een jaar niet meer uit mag, want dan keek hij naar andere vrouwen. Zo van letterlijk niet eens naar de kroeg of wat dan ook. Altijd thuis blijven. Ten eerste: wat een basis voor een gezonde relatie sowieso al . Ten tweede: wat verstandig om dan aan Temptation Island mee te doen, wtf Die chick zegt ook letterlijk dat ze vaak ruzie hebben omdat zij jaloers is op iets. Of dat nou terecht is of niet, WAAROM DOE JE DAN MEE? En dan denk ik dus meteen "ja hallo dat kan niet echt zijn"

Maar dat vergeet ik twee seconden later weer en dan is het lachen

Citaat:
Toch denk ik dat Carn er oprecht niks om geeft en het daar prima zou overleven #naief
Citaat:
Dat denk ik van Jos ook Die is sowieso een beetje dom als het op flirten aan komt. Hij kan het zelf niet echt en heeft het oprecht niet in de gaten als er met hem gesjanst, ook niet als dat voor een doofblinde autist nog duidelijk is.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik schat de kans levensgroot in dat die kerels van jullie niet vreemd zouden gaan (naja definitiekwestie wellicht, wat is vreemdgaan) op Temptation Island. zo afgaand op wat ik via het forum meekrijg. Maar als je echt denkt dat ze niet zien dat er halfnaakte "ordinair lekkere wijven" voor hun neus staan te draaien en dat ze het niet leuk vinden om dat te zien, dan ben je inderdaad erg naïef. Ze zullen niet op het innerlijk van die vrouwen vallen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet naar een lekkere kont kijken en als de hele dag door die vrouwen voor hun staan te draaien ze geen zin in seks krijgen of zo. Seks met (één van) die vrouwen. Ze zullen er vast niets (definitiekwestie) mee doen, maar dat ze het gemakkelijk hebben of niet doorhebben dat die vrouwen meer willen, daar geloof ik weinig van.

Ik vond er geen één echt aantrekkelijk, maar dat is ook omdat ze allemaal bitches zijn/zo worden neergezet. Dat zie je niet als je als man op het eiland zit hè. De helft van die vrouwen doet alsof ze gewoon wat willen kletsen en verder niets. De andere helft als grafmongolen inderdaad neukbewegingen en weet ik wat nog meer. En als ik vrijgezel zou zijn zou ik vrijwel al die vrouwen puur qua uiterlijk wel doen voor een avondje. De helft zou meteen weer afvallen als ze hun mond opendoen overigens. Ongeveer dezelfde verdeling als hiervoor waarschijnlijk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.