Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2017, 09:07
Abby.
Abby. is offline
Citaat:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik schat de kans levensgroot in dat die kerels van jullie niet vreemd zouden gaan (naja definitiekwestie wellicht, wat is vreemdgaan) op Temptation Island. zo afgaand op wat ik via het forum meekrijg. Maar als je echt denkt dat ze niet zien dat er halfnaakte "ordinair lekkere wijven" voor hun neus staan te draaien en dat ze het niet leuk vinden om dat te zien, dan ben je inderdaad erg naïef. Ze zullen niet op het innerlijk van die vrouwen vallen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet naar een lekkere kont kijken en als de hele dag door die vrouwen voor hun staan te draaien ze geen zin in seks krijgen of zo. Seks met (één van) die vrouwen
Dat zeg ik toch ook niet?
Advertentie
Oud 06-02-2017, 09:23
Verwijderd
Citaat:


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik schat de kans levensgroot in dat die kerels van jullie niet vreemd zouden gaan (naja definitiekwestie wellicht, wat is vreemdgaan) op Temptation Island. zo afgaand op wat ik via het forum meekrijg. Maar als je echt denkt dat ze niet zien dat er halfnaakte "ordinair lekkere wijven" voor hun neus staan te draaien en dat ze het niet leuk vinden om dat te zien, dan ben je inderdaad erg naïef. Ze zullen niet op het innerlijk van die vrouwen vallen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet naar een lekkere kont kijken en als de hele dag door die vrouwen voor hun staan te draaien ze geen zin in seks krijgen of zo. Seks met (één van) die vrouwen. Ze zullen er vast niets (definitiekwestie) mee doen, maar dat ze het gemakkelijk hebben of niet doorhebben dat die vrouwen meer willen, daar geloof ik weinig van.
Ja jemig, tuurlijk kijktie naar die meiden. Duh. Alsjeblieft zeg, dat mag ik toch hopen. En dattie zin in seks krijgt - ook dat ontken ik nergens. Het is echter wel zo dat hij écht heel blind is voor geflirt met hem en dat hij het gewoon niet ziet als iemand interesse in hem heeft.
Oud 06-02-2017, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik toch ook niet?
Is zin in seks hebben met vrouwen die de hele dag voor je staan te draaien en gekunsteld de hele tijd in awkward situaties met je worden gebracht "prima overleven"?
Oud 06-02-2017, 09:35
Verwijderd
Jullie bericht kwam een beetje op mij over alsof jullie kerels rustig tien dagen lang een boekje op het strand lezen zonder een zier te geven om die dames. Mogelijk omdat die dames toch maar "dom en ordinair" of iets dergelijks zijn. En zij daar totaal geen interesse in hebben, want ze vallen alleen om vrouwen met een mooi innerlijk!

Gedeeltelijk vind ik dat naïef denken over je eigen vent, en gedeeltelijk over hoe het programma nu eenmaal werkt. Je wordt iedere dag wel in situaties gebracht waarbij je lichamelijk contact moet hebben met vrouwen in bikini, bijvoorbeeld.

Maar als jullie het niet zo bedoelden, ook goed hoor
Oud 06-02-2017, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Het is echter wel zo dat hij écht heel blind is voor geflirt met hem en dat hij het gewoon niet ziet als iemand interesse in hem heeft.
Nog één reactie. Dat Jos niet doorheeft als vrouwen flirten is niet zo heel relevant, gisteren klemde, LP verwees er al naar, bijvoorbeeld één van de vrijgezelle dames ongevraagd haar benen om het lichaam van een van de bezette mannen en begon neukbewegingen te maken. Diezelfde probeerde een andere kerel te zoenen wat eindigde in dat ze zijn nek zat te lebberen terwijl hij ongemakkelijk voor zich uit keek. Als dat blind zijn voor flirten al iets te betekenen heeft, dan is het eerder een groter risico, want opeens staat er iemand met naakte borsten voor hem of grijpt hem in zijn broek of zo, en hij heeft het niet zien aankomen (volgens jou)
Oud 06-02-2017, 10:16
Verwijderd
Nou ja, dat Jos maar kijkt naar mooie vrouwen. Gelijk heeft'ie, doe ik ook

En ik snap ook wel wat jij bedoelt Ertur! Laat ik maar gewoon concluderen dat we blij zijn dat we allebei nooit de behoefte hebben gehad om aan zo'n programma mee te doen Betreft dat lichamelijke contact, daar had ik inderdaad niet zo bij na gedacht. Ik kijk niet dat programma niet, ik doe het alleen aan de hand van LP's awesome recensie. Nou ja.
Oud 06-02-2017, 11:16
Verwijderd
Ik zou er zelf ook nooit aan mee willen doen. Of naja, wel eens bedacht toen ik nog vrijgezel was, om me in te schrijven als koppel met een willekeurige vrijgezelle vriendin, en dan kun je lekker op kosten van RTL vakantie vieren en batsen maar ik zou nooit in een serieuze relatie er aan mee willen doen, en ook nooit als vrijgezel die bezette vrouwen moet verleiden tot vreemdgaan.

Ik kan me wel voorstellen dat áls ik dan toch zou meedoen, ik per ongeluk in onhandige situaties terecht kom. Je zit gezellig 's avonds een biertje te drinken en te praten en opeens zit zo'n vrouw tegen je op te rijden
Oud 06-02-2017, 11:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil al die vrouwen al helemaal doodslaan bij de gedachte dat ze mijn vriendin zo benaderen en aanraken. AFBLIJVEN

Maar ik ben ook wel een jaloers type en dat is geen situatie om te relativeren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2017, 11:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey, even iets heel anders, reageren jullie katten ook zo panisch op het luchtalarm? Ik heb het nooit gemerkt, omdat ik altijd aan het werk was, maar nu zie ik ze elke maand een beetje paniekerig door het huis rennen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-02-2017, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me wel voorstellen dat áls ik dan toch zou meedoen, ik per ongeluk in onhandige situaties terecht kom. Je zit gezellig 's avonds een biertje te drinken en te praten en opeens zit zo'n vrouw tegen je op te rijden
Precies dit zou Jos ook overkomen en adt bedoelde ik

Verderrrrr @ LP Nee, ze zijn echt niet zo onder de indruk van dat hele luchtalarm. Maar goed - het vuurwerk op 31 december doet ze ook niet zo veel. Het scheelt ook dat dat al op de 27e begint en dat ze dus vier dagen de tijd hebben om er aan te wennen.
Oud 06-02-2017, 11:27
Verwijderd
Ik zou het niet weten, kan me niet herinneren dat ik dan ooit thuis was
Oud 06-02-2017, 14:10
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Wil je er feedback op, nelispelis? Of word je daar alleen maar extra gestresst van?
Mmmnnppp heb met de redacteur al gebeld. Denk dat wij allebei op dezelfde koers zouden zitten en die is wat anders dan deze uitgever. : -(
Oud 06-02-2017, 20:32
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik heb me net aangemeld bij Twitter, zodat ik @70s_party kan volgen. Want plaatjes van overheerlijke recepten:



Delish! :'D




En ook, dit:

__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 06-02-2017, 20:56
Verwijderd
Er was laatst op reddit best of een topic waarin iemand vroeg of mensen bepaalde dingen uit oude kookboeken echt aten en toen ging iemand uitleggen waarom jell-o zo'n extreem statussymbool was en waarom het daarom toen het goedkoop werd heel erg veel werd gebruikt enzo. Was echt zo vaksieneerund.
Oud 06-02-2017, 21:16
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Dat klinkt inderdaad boeiend! Ik zag ook een ad voorbijkomen van jell-o waarin een wekelijkse restjesdag gesuggereerd werd. Dat je dus je restjes van de hele week bij elkaar flikkert in een kuip gelatine. Yum.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 06-02-2017, 21:20
Verwijderd
Frozen Cheese Salad _O-
Oud 06-02-2017, 22:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik raad ook het programma 'The Supersizers' aan. Giles Coren en Sue Perkins (die van de Bake Off) gaan dan steeds terug naar een andere periode en eten alleen maar wat ze toen aten (En ze dragen alle bijbehorende outfits). Dat gaat dus van de Romeinse tijd tot de jaren '80. Het is teringgrappig en leerzaam.



BAM.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-02-2017, 22:24
Verwijderd
Nice!
Oud 07-02-2017, 13:16
Verwijderd
Net stemwijzer gedaan. Meeste overeenkomst met de ondernemerspartij daarna vvd en d66. Groen links en cda ook hoog. PVV helemaal onderaan, en van de andere partijen nu in de kamer ook SP en PvdA erg laag.

Wel interessant, normaal staat PvdA wat hoger bij mij en komt er min of meer turbopaars uit (paars plus groen links). PvdA valt nu helemaal weg, is dat toch de ruk naar links die zij maken? Of ben ik zelf veranderd?
Oud 07-02-2017, 14:22
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ertur ik had precies hetzelfde, ik kom bijna altijd uit op de PvdA met stemwijzers maar deze keer ook niet. Op 1 stond bij mij de burgerbeweging (57%).
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 07-02-2017, 14:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb hem nu ook gedaan en ik scoor 78% met PvdD.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2017, 00:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
PvdD, Artikel1 en GL als top 3. Dat zou ik een paar jaar geleden nooit verwacht hebben. Niet-stemmers, PVV en VNL onderaan. Zoals het hoort.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-02-2017, 00:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben uiterst tevreden over dat dit de onderste helft is.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Screenshot_20170208-011729.png (131.7 KB, 4x gelezen)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-02-2017, 07:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik raad ook het programma 'The Supersizers' aan. Giles Coren en Sue Perkins (die van de Bake Off) gaan dan steeds terug naar een andere periode en eten alleen maar wat ze toen aten (En ze dragen alle bijbehorende outfits). Dat gaat dus van de Romeinse tijd tot de jaren '80. Het is teringgrappig en leerzaam.

[filmpje]

BAM.
Jaaaaaa dit wil ik nu kijken!
Oud 08-02-2017, 11:53
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
PvdD, Artikel1 en GL als top 3. Dat zou ik een paar jaar geleden nooit verwacht hebben. Niet-stemmers, PVV en VNL onderaan. Zoals het hoort.
Ik kreeg als beste optie Denk. De runner-up bleek Artikel1. Je verzint het toch niet
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-02-2017, 16:35
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
PvdD, Artikel1 en GL als top 3. Dat zou ik een paar jaar geleden nooit verwacht hebben. Niet-stemmers, PVV en VNL onderaan. Zoals het hoort.
zoals het hoort nog wel toe maar

Ik heb VNL op 2 en artikel 1 op plek 3. Geinige tegenstelling.

Ik had pas 1 dag voor ik die stemwijzer deed van de partij die bij mij op 1 uitkwam (de burgerbeweging) gehoord, terwijl ik me van alle kanten probeer te informeren was die helemaal niet op mijn radar verschenen. Ik ken geen een van die mensen, hebben geloof ik ook geen prominente leider die voor meer bekendheid zorgt dus dan zou het zonde van mn stem zijn. Ik ben het wel met heel veel eens van hun program dus jammer.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-02-2017, 16:37
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik kreeg als beste optie Denk. De runner-up bleek Artikel1. Je verzint het toch niet
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-02-2017, 16:38
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Jammer dat er niet een extra uitgebreide stemwijzer is, met 100+ vragen. 30 vragen geeft toch totaal geen beeld
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-02-2017, 17:52
Abby.
Abby. is offline
1. Vrijzinnige Partij
2. GroenLinks
3. Partij Vd Dieren

Het lijkt me opzich ook wel VrijZinnig als ik weet welke partij dat is
Oud 08-02-2017, 18:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
1. SP
2. Vrijzinnige Partij
3. Artikel 1
4. Nieuwe Wegen

#altoow
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-02-2017, 18:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
1: SP 92%
2: Partij voor de Dieren 85%
3: PiratenPartij 74%
4: De Buger Beweging / Vrijzinnige Partij / GroenLinks 72%
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-02-2017, 19:03
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
de tante van mijn zoon heeft een vriend, mogelijk is het een scharrel. Die vriend heeft mn zoon ook een paar keer gezien in de loop der tijd. Nu is die vriend afgelopen jaar docent geworden op de school van mijn zoon en geeft hem toevallig ook les. Nu had tante mijn zoon meegevraagd naar de bios, maar nu blijkt dat die vriend/docent ook meegaat....dat is toch heel erg apart? Of vinden jullie dat het wel kan?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-02-2017, 19:17
Verwijderd
Hallo zeg. Natuurlijk kan dat Moeten die mensen dan de rest van hun leven binnen blijven?
Oud 08-02-2017, 19:17
Verwijderd
Als je zoon hem nou in de shop tegenkomt...
Oud 08-02-2017, 19:17
Verwijderd
Dan moet je met je zoon praten over wat hij voor z'n 18e in de shop doet.
Oud 08-02-2017, 20:11
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
nou ja die vent maakt zichzelf toch chantabel door met leerlingen naar de bios te gaan.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-02-2017, 20:37
Verwijderd
Nee, niet echt. Daar kan een docent gewoon mee omgaan.

Ik zat jarenlang op dezelfde tafeltennisvereniging als m'n leraar van de lagere school en m'n docent Nederlands zat op de treinenclub en ik kreeg nog les van hem toen ik bestuurslid ben werd (60 leden toen en diverse evenementen organiseren per jaar). Behalve dan dat ik hem in de les wel eens meneer Frits noemde (en buiten school ook of alleen Frits) ipv meneer Molenaar. Van zijn zoon kreeg ik mijn eerste Nirvana-bandje <3
Oud 08-02-2017, 20:39
Verwijderd
Het is echt nooit awkward geweest btw. Geen enkele keer.
Oud 08-02-2017, 20:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
nou ja die vent maakt zichzelf toch chantabel door met leerlingen naar de bios te gaan.
Waarom? Het is niet alsof het docenten verboden is om in hun privétijd met studenten om te gaan ofzo. En een beetje docent kan dat echt wel handelen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-02-2017, 21:07
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
oke oke oke oke ik ben dus blijkbaar nogal ouderwets heb me er overigens verder niet mee lopen bemoeien hoor, mijn zoon mag naar die bios met wie hij maar wil (nou ja er zijn wel een paar uitzonderingen, hij zou niet met Assad mogen gaan), maar ik vind het gewoon vreemd van die docent dat hij dat wil.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-02-2017, 21:17
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
de tante van mijn zoon heeft een vriend, mogelijk is het een scharrel. Die vriend heeft mn zoon ook een paar keer gezien in de loop der tijd. Nu is die vriend afgelopen jaar docent geworden op de school van mijn zoon en geeft hem toevallig ook les. Nu had tante mijn zoon meegevraagd naar de bios, maar nu blijkt dat die vriend/docent ook meegaat....dat is toch heel erg apart? Of vinden jullie dat het wel kan?
Ja, natuurlijk.
Oud 08-02-2017, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik raad ook het programma 'The Supersizers' aan. Giles Coren en Sue Perkins (die van de Bake Off) gaan dan steeds terug naar een andere periode en eten alleen maar wat ze toen aten (En ze dragen alle bijbehorende outfits). Dat gaat dus van de Romeinse tijd tot de jaren '80. Het is teringgrappig en leerzaam.

[filmpje]

BAM.
caroline enilorac tvp terugvindpost
Oud 08-02-2017, 21:25
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
oke oke oke oke ik ben dus blijkbaar nogal ouderwets heb me er overigens verder niet mee lopen bemoeien hoor, mijn zoon mag naar die bios met wie hij maar wil (nou ja er zijn wel een paar uitzonderingen, hij zou niet met Assad mogen gaan), maar ik vind het gewoon vreemd van die docent dat hij dat wil.
Dat is inderdaad een nogal ouderwetse gedachte Het belangrijkste lijkt me hier dat je de twee verschillende verstandhoudingen van elkaar kan scheiden en dat hij in de les gewoon weer zijn docent is.
Oud 08-02-2017, 22:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
mijn zoon mag naar die bios met wie hij maar wil (nou ja er zijn wel een paar uitzonderingen, hij zou niet met Assad mogen gaan)
Ik moest hier hardop om lachen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2017, 22:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit trouwens met een oog een of andere vage legerfilm (over het pakken van Bin Laden) te kijken met Mahone en T-Bag (Prison Break), Shitbreak Finch (American Pie) en Xzibit ik volg het verhaal helemaal niet, ik zie die 4 gewoon af en toe voorbij komen en dan is het een vreemde combinatie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2017, 23:25
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Lijkt me niet heel vreemd hoor fille. Ik had les van de vader van mijn beste vriendinnetje en die zag ik dus ook vaak bij haar thuis. Was soms wel awkward omdat de rest van mijn klas hem t leven zuur maakte. Hij was niet zo goed in het omgaan met pubers Hij probeerde me wel heel schattig te helpen door me mijn huiswerk te geven als ik weer eens niet op school was geweest, maar ik voelde me toch niet geroepen het echt voor hem op te nemen tegen mijn klas Kan wel een beetje ongemakkelijk zijn dus, maar lijkt me geen reden om contact tussen docent en leerling buiten school te mijden.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-02-2017, 07:34
Verwijderd
Onze mormels hebben steeds meer ruzie de laatste tijd en dan vliegen ze hier door de hut heen en deze week zijn er al drie dingen om gegaan en ik ben geneigd om ze nu maar aan het bed vast te tapen.
Oud 09-02-2017, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zit trouwens met een oog een of andere vage legerfilm (over het pakken van Bin Laden) te kijken met Mahone en T-Bag (Prison Break), Shitbreak Finch (American Pie) en Xzibit ik volg het verhaal helemaal niet, ik zie die 4 gewoon af en toe voorbij komen en dan is het een vreemde combinatie.
Ik las eerst oprecht koekjes bakken met Bin Laden en ik dacht oprecht dat het goed zou aansluiten bij naar de bioscoop met Assad maar ik was wel in de war tot ik die poep uit mijn ogen haalde
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.