Oud 06-05-2007, 18:17
Gast2
Voor mondeling examen frans mogen we zelf kiezen waarover we praten, het moet gewoon ongeveer 10min duren.
Ik dacht me zo wat voorstellen en dan praten over hobby's enz... maar mijn is zeer slecht om een tekst zelf te schrijven.
Maar moesten jullie iets beters vinden waarover ik kan zou praten, of hoe ik die (ongeveer) 10min kan vullen, zeg het me dan!!!

mvg
Grtz, Hannan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2007, 18:25
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik had zelf gepraat over de buurt waarin ik woon. Wat voor verzieningen er zijn, of ik fijne buren heb, etc.
Je kan het natuurlijk ook hebben over je favoriete film, boek, theatervoorstelling, sport etc etc. Of over een actueel onderwerp - Franse verkiezingen!.
Je moet je vooral niet te druk maken en goed voorbereiden. Zorg dat je vantevoren een boel woorden die van pas kunnen komen, geleerd hebt. Dan moet je ook denken aan evt. vragen die je van je docent zou kunnen krijgen. Toch wel handig als je begrijpt wat hij/zij zegt.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 18:28
hannan
hannan is offline
Citaat:
Lilium schreef op 06-05-2007 @ 18:25 :
Ik had zelf gepraat over de buurt waarin ik woon. Wat voor verzieningen er zijn, of ik fijne buren heb, etc.
Je kan het natuurlijk ook hebben over je favoriete film, boek, theatervoorstelling, sport etc etc. Of over een actueel onderwerp - Franse verkiezingen!.
Je moet je vooral niet te druk maken en goed voorbereiden. Zorg dat je vantevoren een boel woorden die van pas kunnen komen, geleerd hebt. Dan moet je ook denken aan evt. vragen die je van je docent zou kunnen krijgen. Toch wel handig als je begrijpt wat hij/zij zegt.
thx voor je tips

ps. ik ben gast2
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 16:42
hannan
hannan is offline
Nog Tips!!!???
__________________
L0ve ME F0r Being ME
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 04:28
kikounette
Avatar van kikounette
kikounette is offline
zorg dat je iig over een onderwerp praat waar je veel over weet en enthousiast over bent, zodat je veel te vertellen hebt. wat Lilium zei idd. je favo film of artiest.. handig voor je woordenschat : maak van te voren een soort woordweb met alle woorden die mogelijk bij jouw onderwerp zouden kunnen horen, zodat je die woorden iig in het Frans kent.
__________________
peng you
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans: schoolsystemen!!!
Elise3245
1 18-06-2015 19:52
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Poetisch Frans
GoegeliboeXP
0 20-06-2013 15:12
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen één vraagje voor mn frans mondeling van morgen
Fantôme
3 23-03-2004 16:56
Eindexamens 2003 mondeling examen frans
sunnyke
1 13-05-2003 17:04
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans boekske
Kersje
0 20-04-2001 20:47
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen frans mondeling
7 07-04-2001 19:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.