Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2002, 18:27
Fly
Fly is offline
Ik en mijn klasgenoten van VWO6 zijn heel HARD op zoek naar de examens van het CITO voor Frans1 en Duits1. Dat wil zeggen: de leesteksten voor frans 1 en duits 1 van 2002!!! Zowel de teksten zelf als de antwoorden. Maar een van beide is natuurlijk ook chill. Degene die dit voor mij kan regelen kan een goede beloning verwachten. Wij hebben de examens in maart (voor ons is dit dus HET examen en het cijfer dat je voor deze teksten haalt komt op je diploma, dus heeel belangrijk!!) Dus als iemand deze teksten kan regelen (jatten of aan je leraar vragen ofzo) mail me dan please..... irisdownunder@Hotmail.com
Alvast bedankt!!
Advertentie
Oud 18-02-2002, 20:28
nisha
nisha is offline
kan dat ik doe ook examen in die vakken dit jaar, maar wist niet dat dat ' verkrijgbaar" is zeg maar.
Volgens mij hebben leraren dat nog niet eens.
Is het wel mogenlijk kan iemand het mij dan ook door sturen. En ja een beloning ontvanigen
Frans teksten 2002
mijn dank zal groot zijn
__________________
let me be the first to say, that i don't have all the answers and dn't wanne pretend that i do.
Oud 18-02-2002, 20:56
Me2u
Me2u is offline
Het is echt niet eerder verkrijgbaar, en dan heb je zowieso de antwoorden nog niet. De enige kans die je hebt is dat de ene school het iets eerder afneemt en je zodoende al de onderwerpen kan weten.

Maar ik geloof dat je deze antwoorden al een keertje eerder hebt gekregen: http://forum.scholieren.com/Forum15/HTML/000093.html
Oud 19-02-2002, 10:12
Verwijderd
Die antwoorden krijg je nooit van je leven te pakken, dus ik vind dit een beetje een onzinnig topic...Daarom een slotje.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.