Oud 05-11-2012, 13:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja jongens, het is nu al heel vaak gezegd: Vluggertje heeft hier nu eenmaal niet meer gereageerd dus we kunnen er op het moment ook even niks mee doen... Als je het echt graag wil weten kun je proberen een pm te sturen, maar hier posten zal niet zo veel uithalen als er niks wordt gelezen

Geen nieuws is goed nieuws, dus laten we niet te veel gaan doemdenken. Het kan ook zijn dat de behandeling goed is aangeslagen en Vluggertje het achter zich wil laten en niet heel erg de behoefte heeft om hier te posten, of gewoon niet meer aan het forum denkt
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:34
Verwijderd
Ik snap dat je zegt dat het geen zin heeft om te reageren en we moeten er idd maar het beste van hopen. Ik kan me ook voorstellen dat als je de topic gelezen hebt je even je ei kwijt moet en bezorgd bent. Ik had dat iig wel. Erg heftig om te lezen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 16:00
Vluggertje
Vluggertje is offline
Jeetje echt enorm lang geleden toen er voor het laatste een update over de hele situatie werd geplaatst, laat staan dat ik dat zelf kon.

Inmiddels zijn we geruime tijd verder en gaat het eigenlijk best goed met me. Zit nog steeds in een proces van chemokuren/scans/operaties omdat ik tussendoor geruime tijd een infectie onder de leden had waardoor ik ernstig verzwakt raakte en zelf een geruime periode voor op de IC heb gelegen. Vorige week maandag ben ik geopereerd aan de tumoren in de rug. Hierbij heeft de chirurg een voorzichtige poging de grootste en lastigste tumor te verwijderen. Deze zat rondom een van de grote bloedvaten en zate behoorlijk vastgegroeid aan de vaatwand. Na de operatie is de tumor voor nader onderzoek opgestuurd naar het AMC.

Tijdens de hele afgelopen periode heb ik wonder boven wonder een heleboel voor school kunnen doen. Ik ben ook op stage geweest. De stageperiode was voor mij heel bijzonder, omdat ik op het laboratorium van het ziekenhuis liep waar ik zelf behandeld wordt. Ik heb hier als enige tweedejaars stagiaire een aantal dagen op het stamcellaboratorium geweest. Dit was een speciale aanvraag die als verrassing was geregeld door mijn stagebegeleidster vanuit school, omdat zij van mij wist dat ik dit heel interessant vindt.

Gedurende de afgelopen maanden ben ik door de lopende chemokuren o.a. al m'n haar verloren. Ook is ondanks mijn sondevoeding heel goed te zien dat ik behoorlijk afgevallen ben..

Ik krijg morgenmiddag de uitslag van de operatie en maandag ga ik weer van start met een nieuwe kuur. Ondertussen ga ik lekker verder met het voorbereiden van m'n laatste tentamens en het afronden van de laatste schoolopdrachten en dan begint ook voor mij de zomervakantie. De periode waar ik nu het meest naar uitkijk.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 17:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Leuk om van je te horen ook fijn om te horen dat je ondanks alles toch gewoon hebt kunnen studeren en werken, en inderdaad een unieke situatie dat je tegelijkertijd behandeld werd én werkte in hetzelfde ziekenhuis. Je studie zal je ook wel een heel bijzonder perspectief op je eigen behandeling geven.

Heel veel sterkte nog met alle behandelingen, en hopelijk kun je toch genieten van je vakantie.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 19:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wow vluggertje, wat super dat je nog gewoon doorgaat met je studie! Afleiding van hebben van het ziek zijn is tof, maar lijkt me wel zwaar zeg. Respect!
Sterkte met de volgende kuur!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 16:37
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wauw! Wat fijn om wat van je te horen en wat superknap dat het met school zo goed gaat! Ik hoop voor je dat het alleen nog maar vooruit gaat nu Heel veel sterkte en succes!
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 18:41
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Fijn te horen dat het goed met je gaat Iris! En veel respect dat je stug met je studie doorgaat. Ik hoop dat dit je laatste kuur is geweest. Een heel fijne vakantie en laat ons weten hoe het met je gaat!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 21:08
PsychooDivaa
PsychooDivaa is offline
Sterktee!!!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 22:15
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
heel veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 09:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat fijn om wat van je te horen En dat moet wel een heel bijzondere stage zijn geweest voor je! Sterkte nog hoor.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 14:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het ook heel knap dat je gewoon studeert Lijkt me heel zwaar. Geniet van je vakantie!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 12:19
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Waauw wat is het fijn om weer wat van jou te horen! Dat is een tijd geleden!!!
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2013, 15:26
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 14:40
jellzzz
jellzzz is offline
heb alles helemaal gelezen...vind het echt heel heftig, en vind ook dat je je enorm sterk houd. heel veel sterkte gewenst.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 11:40
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hoi Iris, al vanaf het begin lees ik mee, maar ik heb nooit eerder gereageerd. Wat heb jij een lange moeilijke tijd achter de rug zeg, en met jou natuurlijk je broer en de rest van je familie. Ik bewonder het in je hoe veerkrachtig je bent, dat zul je ook moeten zijn in deze situatie maar desalniettemin knap dat het je ook lukt. Wat fijn dat je dingen voor school hebt kunnen doen en dat je stage hebt kunnen lopen, zo blijf je wat minder in je eigen ziekenhuisleven (ook al was het dan in het lab van je "eigen" ziekenhuis). Knap dat je zo met school bezig bent!
Veel succes met revalideren.
Hoe gaat het met je chemo? En kun je nog op vakantie?
Lukt het een beetje met deze warmte of is dat juist vervelend voor je?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 15:25
Vluggertje
Vluggertje is offline
@Nienna Het gaat op dit moment prima met de chemo. Krijg over twee weken weer een kuur dus heb nu ff tijd om gewoon lekker thuis allemaal dingen uit te zoeken aangezien ik nog niet volledig mobiel ben vanwege m'n heup. We zouden op vakantie gaan maar doordat ik thuis uitgleed en daarbij m'n heup brak hebben we dat moeten afzeggen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig last heb gehad van de warmte. Ben zelf altijd een zomermens geweest dus ik heb niet zo veel problemen met warm weer. Tuurlijk was het wel te merken, want naast m'n sondevoeding dronk ik wel meer dan normaal, maar ik had niet echt ergens last van.

Jeetje wat gaat de tijd snel! Ben inmiddels net weer thuis van een ongeplande en hectische ziekenhuisopname.. Vlak nadat ik anderhalve maand geleden naar huis mocht ben ik thuis uitgegleden op de trap en heb daarbij m'n heup gebroken.. Dus al met al heb nog niet veel tijd thuis doorgebracht. Daar kwam bij dat een van de tumoren weer gegroeid is dus ik werd meteen weer bedolven onder de verschillende onderzoeken. Kortom een hele uitputtende opname.

Ik ben nu net 2 dagen thuis en ben nu vooral hard op zoek naar een nieuwe opleiding, dus als iemand iets leuks weet!
Hoe gaat het met jullie allemaal, alweer lekker begonnen met school/studie of gewoon weer aan het werk?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 19:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat deed je voor opleiding Iris, of is het daar met je ziekte überhaupt niet van gekomen? Is het iets waarmee je verder zou kunnen, of lukt dat niet met je ziekte? Wat zou je leuk vinden?

En voor wat je van ons wil weten: ik zou eigenlijk afgelopen maandag beginnen met mijn nieuwe baan als arts-onderzoeker maar ik zit met de griep thuis dus dat onderzoek moet maar even wachten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 03:28
Verwijderd
Citaat:
@Nienna Het gaat op dit moment prima met de chemo. Krijg over twee weken weer een kuur dus heb nu ff tijd om gewoon lekker thuis allemaal dingen uit te zoeken aangezien ik nog niet volledig mobiel ben vanwege m'n heup. We zouden op vakantie gaan maar doordat ik thuis uitgleed en daarbij m'n heup brak hebben we dat moeten afzeggen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig last heb gehad van de warmte. Ben zelf altijd een zomermens geweest dus ik heb niet zo veel problemen met warm weer. Tuurlijk was het wel te merken, want naast m'n sondevoeding dronk ik wel meer dan normaal, maar ik had niet echt ergens last van.

Jeetje wat gaat de tijd snel! Ben inmiddels net weer thuis van een ongeplande en hectische ziekenhuisopname.. Vlak nadat ik anderhalve maand geleden naar huis mocht ben ik thuis uitgegleden op de trap en heb daarbij m'n heup gebroken.. Dus al met al heb nog niet veel tijd thuis doorgebracht. Daar kwam bij dat een van de tumoren weer gegroeid is dus ik werd meteen weer bedolven onder de verschillende onderzoeken. Kortom een hele uitputtende opname.

Ik ben nu net 2 dagen thuis en ben nu vooral hard op zoek naar een nieuwe opleiding, dus als iemand iets leuks weet!
Hoe gaat het met jullie allemaal, alweer lekker begonnen met school/studie of gewoon weer aan het werk?
Wat ben je toch een ongelovelijk sterk TOPWIJF! Ben heel blij dat je weer thuis bent, na weer zo'n heftige opname. Ook de positiviteit die je uitstraalt is zeer te prijzen, daar zouden meer mensen (ik ook) een voorbeeld aan moeten nemen. Ik hoop zo dat je ooit van die rotziekte afkomt en zonder last weer door kan. Het is van harte gegund. Take care en voor nu succes met het vinden van een leuke opleiding.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 00:09
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Hoe is het nu met je?
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 26-06-2017, 16:51
Vluggertje
Vluggertje is offline
Jeetje zeg, al een hele tijd geleden dat ik voor het laatst iets geplaatst heb. Ik kwam bij toeval de registratiemail van het forum tegen tijdens het opruimen van mijn mailbox.

Wat doet het me goed om alle positieve berichtjes nog eens terug te lezen die jullie allemaal stuurden.

Ik ben sinds vorig jaar officieel schoon verklaard in het ziekenhuis. Heb dus na m'n laatste berichtje nog wel wat werk gehad om van de kanker af te komen maar het ziet er voor nu allemaal rooskleurig uit.

In mijn laatste bericht noemde ik ook dat ik op zoek was naar een nieuwe opleiding, omdat het me fysiek niet lukte de huidige opleiding te volgen. Ik heb vrij vlot na het bericht een nieuwe opleiding gevonden en kan met alle trots vertellen dat ik in 2,5 jaar tijd 2 opleidingen heb afgerond en nu gelukkig aan het werk ben.

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat en wacht met smart op jullie berichtjes
Met citaat reageren
Oud 26-06-2017, 17:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat een goede berichten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2017, 17:57
Darrell
Darrell is offline
Hey, ik ken je niet, maar vreselijk om nu al kanker te hebben gehad. fantastisch dat je nu 'schoon' bent verklaard! Dan kun je weer vooruit kijken!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2017, 23:32
Ben Strik
Ben Strik is offline
Zelfde als Darrell, zit nog niet zó lang op het forum. Maar wel ontzetten fijn om te horen hoe je je leven weer hebt opgepakt na zo'n tegenslag.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2017, 09:52
Verwijderd
Ik heb je verhaal destijds allemaal wel gelezen maar niet gereageerd geloof ik. Knap dat je het allemaal zo hebt kunnen ondergaan én dat je aan het werk bent.

Is er iets geweest dat je er doorheen heeft gesleept?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 25-02-2006 23:17
Software & Hardware [O/S] Broncode Windows uitgelekt via internet?
Gatara
28 13-02-2004 19:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen.
the atmosfere
154 17-08-2003 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.