Oud 28-08-2013, 12:12
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik weet niet of dat waar is maar als dat zo is is het natuurlijk volstrekte waanzin. De buurt om 4 uur 's nachts wakker maken met een toeterconcert kost 90 eu en hetzelfde doen door je banden te laten gillen 360 eu? En op een rotonde driften lijkt me eerder strafbaar omdat het gevaarlijk is dan vanwege de geluidsoverlast.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Advertentie
Oud 28-08-2013, 12:35
Verwijderd
Verkeersovertredingen worden absurd zwaar bestraft.
Oud 29-08-2013, 11:42
Don Heins
Avatar van Don Heins
Don Heins is offline
Citaat:
Dan heb je geen problemen met zijn woordkeuzes en taalgebruik, maar met de inhoud van het bericht. Als je je snel beledigd voelt is het internet een enge plek, Don.
Ik ben niet snel beledigd want dan kan het je minimaal 350 euro kosten. Ik ben het niet eens met zijn woordkeuze heb echter wel respect voor zijn mening. Lusi.
__________________
Je kan me volgen op twitter: @SchoolagDelft
Kijk voor 101 vragen en antwoorden over veiligheid op www.vraaghetdepolitie.nl

Laatst gewijzigd op 29-08-2013 om 11:49.
Oud 29-08-2013, 11:44
Don Heins
Avatar van Don Heins
Don Heins is offline
Citaat:
Verkeersovertredingen worden absurd zwaar bestraft.
mee eens!!
__________________
Je kan me volgen op twitter: @SchoolagDelft
Kijk voor 101 vragen en antwoorden over veiligheid op www.vraaghetdepolitie.nl
Oud 30-08-2013, 03:20
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
Ik weet niet of dat waar is maar als dat zo is is het natuurlijk volstrekte waanzin. De buurt om 4 uur 's nachts wakker maken met een toeterconcert kost 90 eu en hetzelfde doen door je banden te laten gillen 360 eu? En op een rotonde driften lijkt me eerder strafbaar omdat het gevaarlijk is dan vanwege de geluidsoverlast.
Toch is het zo. Waarschijnlijk krijg je zelfs 2 proces-verbalen een artikel 5 als de verbalisant het zodanig gevaarlijk vind , en een bekeuring. Ligt er maar net aan wie je voor je hebt.
De agenten kunnen je het ook uitleggen. En wat bedoel je met een toeterconcert door de straat ?(wat details , locaties en dergelijke)
Oud 30-08-2013, 11:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Daar bedoel ik met dat ik voor de lol eens lekker gaan toeteren in een woonwijk even asociaal vind als met gillende banden in een woonwijk wegrijden.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 31-08-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet snel beledigd want dan kan het je minimaal 350 euro kosten.
bitch plz
Oud 01-09-2013, 04:26
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
Daar bedoel ik met dat ik voor de lol eens lekker gaan toeteren in een woonwijk even asociaal vind als met gillende banden in een woonwijk wegrijden.
Eigenlijk valt dat ook onder ''onnodig geluid veroorzaken'' ook al had ik dat niet vermeld...
Oud 05-09-2013, 15:04
Kerkklok
Kerkklok is offline
Hoi,

Ik vroeg me af of het strafbaar is als je onder andermans naam gratis spullen bestelt voor die persoon? Zeg maar, ik als persoon A zijnde vul op een site alle gegevens (naam, adres e.d.) in van persoon B om ook daar gratis spullen te laten bezorgen. Ik weet dat het strafbaar is om anderen op te geven voor betaalde abonnementen of andere spullen, maar hoe zit dat met onbetaalde dingen (gewoon om te jennen dus)? Of met het opgeven van die persoon voor gratis nieuwsbrieven e.d.?
Oud 05-09-2013, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Hoi,

Ik vroeg me af of het strafbaar is als je onder andermans naam gratis spullen bestelt voor die persoon? Zeg maar, ik als persoon A zijnde vul op een site alle gegevens (naam, adres e.d.) in van persoon B om ook daar gratis spullen te laten bezorgen. Ik weet dat het strafbaar is om anderen op te geven voor betaalde abonnementen of andere spullen, maar hoe zit dat met onbetaalde dingen (gewoon om te jennen dus)? Of met het opgeven van die persoon voor gratis nieuwsbrieven e.d.?
Waarom zou je zoiets bitch doen?
Oud 05-09-2013, 19:38
Kerkklok
Kerkklok is offline
Citaat:
Waarom zou je zoiets bitch doen?
1) Dat weet ik niet, ik zei ook niet dat ik van plan was zoiets te gaan doen.
2) Het antwoord staat al in de tekst: "gewoon om te jennen dus"
3) Ik vroeg gewoon heel simpel of dit wel of niet strafbaar is, omdat ik me dat nou eenmaal afvroeg.
Oud 07-09-2013, 02:05
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
Hoi,

Ik vroeg me af of het strafbaar is als je onder andermans naam gratis spullen bestelt voor die persoon? Zeg maar, ik als persoon A zijnde vul op een site alle gegevens (naam, adres e.d.) in van persoon B om ook daar gratis spullen te laten bezorgen. Ik weet dat het strafbaar is om anderen op te geven voor betaalde abonnementen of andere spullen, maar hoe zit dat met onbetaalde dingen (gewoon om te jennen dus)? Of met het opgeven van die persoon voor gratis nieuwsbrieven e.d.?
Artikel 225 Strafrecht verbiedt het valselijk opmaken of vervalsen van geschriften, en dat geldt ook voor elektronische geschriften. Gebruik van iemands identiteit om bijvoorbeeld spullen te kopen of bestellingen te doen is natuurlijk wel strafbaar: dat is oplichting, artikel 326 Strafrecht, en dit artikel noemt expliciet “het aannemen van een valse naam” als grond om van oplichting te mogen spreken. Tsjaa gratis , hoe zit dat nou..... Eigenlijk is dat nog steeds valsheid in geschriften , dus ook elektronisch want je vervalst het gewoon willens en wetens. En wat betreft artikel 326 , je licht ze gewoon op. Waarschijnlijk dat je ze gewoon alle 2 krijgt , en je moet verantwoorden voor de rechter. Don of Kristian weten jullie wat jullie zouden doen in zo een situatie ?

Laatst gewijzigd op 09-09-2013 om 13:54.
Oud 09-09-2013, 12:37
Don Heins
Avatar van Don Heins
Don Heins is offline
Citaat:
Artikel 225 Strafrecht verbiedt het valselijk opmaken of vervalsen van geschriften, en dat geldt ook voor elektronische geschriften. Gebruik van iemands identiteit om bijvoorbeeld spullen te kopen of bestellingen te doen is natuurlijk wel strafbaar: dat is oplichting, artikel 326 Strafrecht, en dit artikel noemt expliciet “het aannemen van een valse naam” als grond om van oplichting te mogen spreken. Tsjaa gratis , hoe zit dat nou..... Eigenlijk is dat nog steeds valsheid in geschriften , dus ook elektronisch want je vervalst het gewoon willens en wetens. En wat betreft artikel 326 , je licht ze gewoon op. Waarschijnlijk dat je ze gewoon alle 2 krijgt , en je moet verantwoorden voor de rechter. Don of Kristian weten jullie wat jullie zouden doen in zo een situatie ?
Je hebt het helemaal goed Mahad. Het is strafbaar en bij een aangifte gaan wij het onderzoeken en zal het eventueel voor de rechter kunnen komen.
__________________
Je kan me volgen op twitter: @SchoolagDelft
Kijk voor 101 vragen en antwoorden over veiligheid op www.vraaghetdepolitie.nl
Oud 09-09-2013, 12:39
Don Heins
Avatar van Don Heins
Don Heins is offline
Citaat:
Hoi,

Ik vroeg me af of het strafbaar is als je onder andermans naam gratis spullen bestelt voor die persoon? Zeg maar, ik als persoon A zijnde vul op een site alle gegevens (naam, adres e.d.) in van persoon B om ook daar gratis spullen te laten bezorgen. Ik weet dat het strafbaar is om anderen op te geven voor betaalde abonnementen of andere spullen, maar hoe zit dat met onbetaalde dingen (gewoon om te jennen dus)? Of met het opgeven van die persoon voor gratis nieuwsbrieven e.d.?
Ja dat is strafbaar je neemt iemand anders zijn identiteit cq een valse identiteit aan. zie bij mahad zijn reactie voor de teksten uit het wetboek van strafrecht
__________________
Je kan me volgen op twitter: @SchoolagDelft
Kijk voor 101 vragen en antwoorden over veiligheid op www.vraaghetdepolitie.nl
Oud 10-09-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Dat mag dus niet. Diegene die op jou reageerde heeft gelijk.
Dat is incorrect. Het gebruik van drugs is in Nederland op geen enkele manier strafbaar gesteld en stond op de website van het OM zelfs expliciet vermeld, daar kan ik jammer genoeg de link nu niet van terugvinden maar hij is op het subforum Drugs & Alcohol eerder gepost. Daarnaast kunnen de overlastveroorzakende gebruikers natuurlijk gewoon wel aangepakt worden wegens verstoring van de openbare orde maar in de tuin en op straat mag je in principe gewoon een joint roken in Nederland.
Oud 10-09-2013, 21:28
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Dat is incorrect. Het gebruik van drugs is in Nederland op geen enkele manier strafbaar gesteld en stond op de website van het OM zelfs expliciet vermeld, daar kan ik jammer genoeg de link nu niet van terugvinden maar hij is op het subforum Drugs & Alcohol eerder gepost. Daarnaast kunnen de overlastveroorzakende gebruikers natuurlijk gewoon wel aangepakt worden wegens verstoring van de openbare orde maar in de tuin en op straat mag je in principe gewoon een joint roken in Nederland.
Behalve als het anders staat aangegeven in de APV.
__________________
Always be berating and belittling
Oud 11-09-2013, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Behalve als het anders staat aangegeven in de APV.
Nee. De Raad van State heeft daar gehakt van gemaakt.
Oud 11-09-2013, 12:09
Mahad
Mahad is offline
Drugs hoort in de coffeeshop en niet ergens anders thuis. Ik zeg probeer het maar is uit dan kijken wij wel wat de gevolgen zijn als de politie komt.
Oud 11-09-2013, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Drugs hoort in de coffeeshop en niet ergens anders thuis. Ik zeg probeer het maar is uit dan kijken wij wel wat de gevolgen zijn als de politie komt.
Ik heb voor een agent nog nooit een joint verborgen of weggegooid. Kroeg uit en onderweg naar huis gelijk eentje opsteken en naar huis lopen. Ook 's middags nooit problemen mee gehad in drukke winkelstraten met veel agenten.
Oud 11-09-2013, 13:54
Verwijderd
Das niet waar trouwens, ik heb in Denemarken ooit eens een joint moeten verbergen omdat er twee agenten aan kwamen lopen.
Oud 11-09-2013, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Drugs hoort in de coffeeshop en niet ergens anders thuis. Ik zeg probeer het maar is uit dan kijken wij wel wat de gevolgen zijn als de politie komt.
Jij hoort thuis in de kleuterschool en nergens anders.

Trouwens, toen ik 15 was en aan het spijbelen was heb ik gewoon vuurtjes gekregen van een agent. Het hangt dus maar net van de agent af of het een van de kakkerlakken is of een van de goeien.

Laatst gewijzigd op 11-09-2013 om 14:42.
Oud 11-09-2013, 22:27
Mahad
Mahad is offline
Stoere jongen hoor. Ach volgens mij snap jij er maar weinig van , maar dat ligt aan jou en niet aan mij.
Voor meer info lees dit : http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...ugsbeleid.html

Als jij het beter weet , er zijn niet voor niets 2 agenten op het forum die alles kunnen uitleggen. Nou Don en/of Kristian , iemand die kan helpen ?
Oud 11-09-2013, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Stoere jongen hoor. Ach volgens mij snap jij er maar weinig van , maar dat ligt aan jou en niet aan mij.
Voor meer info lees dit : http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...ugsbeleid.html

Als jij het beter weet , er zijn niet voor niets 2 agenten op het forum die alles kunnen uitleggen. Nou Don en/of Kristian , iemand die kan helpen ?
Behalve dan dat dat een drogreden is (beroep op autoriteit) is het ook nog eens een bevestiging van wat ik eerder zei; Gebruik staat daar niet bij, alle andere vormen wel. Nog even afgezien van het feit dat Nederland een gedoogbeleid voert en niet alleen voor softdrugs maar ook tot op zekere hoogte voor harddrugs. Heeft niets met stoerheid te maken maar alles met kennis. En het is vrij grappig dat je Reverend z'n referentie niet snapt.
Oud 11-09-2013, 23:37
Verwijderd
Ik vind deze topic echt heel leuk en ik zit echt te wachten tot iemand vraagt "Ben ik verplicht mijn identificatiebewijs te laten zien als een agent er om vraagt." <3
Oud 12-09-2013, 09:02
Verwijderd
Ik moet me hier vaker gigantisch inhouden ;x Of moeten, ik doe het maar.
Oud 12-09-2013, 19:53
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
Behalve dan dat dat een drogreden is (beroep op autoriteit) is het ook nog eens een bevestiging van wat ik eerder zei; Gebruik staat daar niet bij, alle andere vormen wel. Nog even afgezien van het feit dat Nederland een gedoogbeleid voert en niet alleen voor softdrugs maar ook tot op zekere hoogte voor harddrugs. Heeft niets met stoerheid te maken maar alles met kennis. En het is vrij grappig dat je Reverend z'n referentie niet snapt.
Als je het gebruikt heb je het ook gewoon bij je. Dus als je het rookt maakt het niet uit , je hebt het nog steeds bij je.

Wat is volgens jou het antwoord hierop : '' Ben ik verplicht mijn identificatiebewijs te laten zien als een agent er om vraagt."
Oud 12-09-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Als je het gebruikt heb je het ook gewoon bij je. Dus als je het rookt maakt het niet uit , je hebt het nog steeds bij je.
Er is een juridisch verschil. Als het OM dat snapt vind ik het niet erg dat jij het niet snapt. Daarnaast nog steeds; gedoogbeleid.

Citaat:
Wat is volgens jou het antwoord hierop : '' Ben ik verplicht mijn identificatiebewijs te laten zien als een agent er om vraagt."
Nee!
Oud 12-09-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Stoere jongen hoor. Ach volgens mij snap jij er maar weinig van , maar dat ligt aan jou en niet aan mij.
Voor meer info lees dit : http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...ugsbeleid.html
Het heeft weinig met snappen te maken. Of snap je dat niet?
Citaat:
Als jij het beter weet , er zijn niet voor niets 2 agenten op het forum die alles kunnen uitleggen. Nou Don en/of Kristian , iemand die kan helpen ?
Beter weet dan wat? Heb je wel gelezen wat ik schreef?

Bloemkool.
Oud 13-09-2013, 14:07
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
Er is een juridisch verschil. Als het OM dat snapt vind ik het niet erg dat jij het niet snapt. Daarnaast nog steeds; gedoogbeleid.


Nee!
Laten we het onderwerp over drugs sluiten , de regels zijn inmiddels wel bekend.
In wat voor situatie zou jij jou identiteitsbewijs niet tonen dan ?
Oud 13-09-2013, 14:12
Verwijderd
Dat is toch poepsimpel; er moet een reden toe zijn. Als er geen reden toe is, hoeft het niet.
Oud 13-09-2013, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Laten we het onderwerp over drugs sluiten , de regels zijn inmiddels wel bekend.
In wat voor situatie zou jij jou identiteitsbewijs niet tonen dan ?
De agent in kwestie moet eerst duidelijk maken wat de reden is. http://nl.wikipedia.org/wiki/Identif...land#Situaties
Oud 13-09-2013, 16:47
Mahad
Mahad is offline
Moeten tsjaa , is een groot woord. Maar daar komt het uiteindelijk op neer.

En hoe denken jullie erover dat een agent zich moet legitimeren , als er daarnaar wordt gevraagd door de burger ?
Oud 13-09-2013, 23:33
Verwijderd
Daar denk ik niets over, dat is wettelijk vastgelegd. Als ze zich niet legitimeren kan het een reden zijn voor ontslag van vervolging.
Oud 14-09-2013, 01:57
Verwijderd
Als je een (betrouwbare) getuige hebt, nooit naar vragen. Precies om de reden die deadlockie zegt.
Oud 20-09-2013, 15:55
Mahad
Mahad is offline
[QUOTE=deadlock;33280784]Daar denk ik niets over, dat is wettelijk vastgelegd. Als ze zich niet legitimeren kan het een reden zijn voor ontslag van vervolging.[/QUOTE
De ambtenaar legitimeert zich met het legitimatiebewijs dat aan hem is verstrekt:
a. bij optreden in burgerkleding ongevraagd, tenzij bijzondere omstandigheden dit onmogelijk maken, en
b. bij optreden in uniform, op verzoek daartoe.


Bij geen optreden hoeft de agent je niks te laten zien.

Laatst gewijzigd op 20-09-2013 om 20:26.
Oud 20-09-2013, 16:18
Verwijderd
Waar reageer je op joh? Hoe kom je er bij dat iemand zomaar op een agent afloopt? Je creeert nu een probleemsituatie die er helemaal niet is. Je bent met jezelf in discussie, niet met ons
Oud 20-09-2013, 20:13
Mahad
Mahad is offline
Een iets te vroege reactie , heb hem even aangepast.
Oud 05-11-2013, 21:38
Mahad
Mahad is offline
Het valt een beetje stil in dit topic...
Oud 07-11-2013, 20:39
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Yeah ik heb nog wel een vraag. Iemand heeft ons huisnummer bordje gestolen. Met extreem veel kabaal ook nog om 3 uur 's nachts (of ergens rond zo'n tijdstip). Hij is weken later ook weer rond hetzelfde tijdstip met veel lawaai in de brievenbus van onze voordeur gegaan.

We weten overigens wie het is, we hadden hem ook verzocht het in week weer zelf op te hangen. Maar, meneer was ziek dus kwam niet. Nu vele maanden verder hebben we extreem veel post die niet voor ons is en zo af en toe hebben de buren honger en hebben wij veel meer pizza's dan we bestellen.

Als ik aangifte doe, heeft dat dan zin? Als het gearchiveerd wordt en vervolgens niet hebben wij ons bordje niet terug en moeten we alsnog het zelf gaan ophangen, maar ik ben echt verdomd van mening dat als hij 's nachts om 3 uur stoer genoeg is het er af te stelen dat ie het ook weer zelf terug mag gaan hangen. Als ik aangifte doe en het levert hem geen flinke boete op kan ik beter nog paar keer extra bij hem aanbellen om te verzoeken of hij het wil doen, maar als hij blijft weigeren, wat moet ik dan? Ei tegen z'n ruit aan gooien?
Oud 07-11-2013, 20:53
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
Yeah ik heb nog wel een vraag. Iemand heeft ons huisnummer bordje gestolen. Met extreem veel kabaal ook nog om 3 uur 's nachts (of ergens rond zo'n tijdstip). Hij is weken later ook weer rond hetzelfde tijdstip met veel lawaai in de brievenbus van onze voordeur gegaan.

We weten overigens wie het is, we hadden hem ook verzocht het in week weer zelf op te hangen. Maar, meneer was ziek dus kwam niet. Nu vele maanden verder hebben we extreem veel post die niet voor ons is en zo af en toe hebben de buren honger en hebben wij veel meer pizza's dan we bestellen.

Als ik aangifte doe, heeft dat dan zin? Als het gearchiveerd wordt en vervolgens niet hebben wij ons bordje niet terug en moeten we alsnog het zelf gaan ophangen, maar ik ben echt verdomd van mening dat als hij 's nachts om 3 uur stoer genoeg is het er af te stelen dat ie het ook weer zelf terug mag gaan hangen. Als ik aangifte doe en het levert hem geen flinke boete op kan ik beter nog paar keer extra bij hem aanbellen om te verzoeken of hij het wil doen, maar als hij blijft weigeren, wat moet ik dan? Ei tegen z'n ruit aan gooien?
Aangifte doen van diefstal cq. vernieling bij de politie. Aangeven dat hij het bordje nog steeds heeft en niet terug wil geven. Of eigenlijk de beste optie. Je zou ook gewoon 0900-8844 kunnen bellen en aangeven dat jij je bordje terug wil hebben omdat deze laatst gestolen is van jou door een bekend iemand. Als de agenten ter plaatse zijn , de verdachte zelf het bordje laten terughangen onder toezien van de agenten. En gelijk ook een afspraak maken dat als er ook maar iets gestolen of vernield word dat de verdachte aansprakelijk wordt gesteld en er gelijk aangifte zal worden gedaan.
Oud 07-11-2013, 22:01
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Hij heeft het bordje wel terug gebracht, ook mindden in de nacht en met veel lawaai het huis in gegooid via de brievenbus.
Oud 08-11-2013, 17:34
Mahad
Mahad is offline
Citaat:
Hij heeft het bordje wel terug gebracht, ook mindden in de nacht en met veel lawaai het huis in gegooid via de brievenbus.
Als het terug is dan maakt het niet zo veel meer uit. Laat het rusten en schakel de wijkagent in.
Oud 12-11-2013, 18:43
Verwijderd
Ik zie vaak de yellow-brick reclame.
Hoe zit het dan als je op zo plek staat? hoe weet een pakeerwachter dat je hebt betaald met yellow-brick?
Oud 12-11-2013, 21:03
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Je moet dan het pasje met streepjescode tegen het raam leggen. De parkeerwachter kan de code scannen en ziet dan of je deze parkeertijd aangemeld bent of niet.
Oud 19-11-2013, 20:54
Verwijderd
Je doet het via telefoon krijg je toch geen pasje?
Oud 19-11-2013, 21:28
Verwijderd
Je moet je eerst registreren, dan krijg je een pasje thuis gestuurd en dat moet je voortaan achter je voorruit leggen als je wilt parkeren, en even bellen inderdaad.
Oud 19-11-2013, 21:55
rawbananas
rawbananas is offline
wat kan je ten lasten gelegd worden als je als 16 jarige betrapt wordt op het roken of in het bezit hebben van wiet (rond 2 gram bezit bv)
__________________
Die Plato was zo gek nog niet!
Oud 24-11-2013, 21:25
Verwijderd
Hoi!

Wat gebeurt er als je een meid chanteert met sexuele fotos van haar zelf.
Ze is 16 jaar en ouder. Wat als ze aangifte wil doen
Oud 27-11-2013, 20:08
Lumpie
Lumpie is offline
Strafbaar dus. Gewoon normaal doen is het advies.
Oud 03-12-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Je moet je eerst registreren, dan krijg je een pasje thuis gestuurd en dat moet je voortaan achter je voorruit leggen als je wilt parkeren, en even bellen inderdaad.
Ow zo dankje, ik snapte er niks van na elke reclame.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 01:04
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap CDA wil woningkraak verbieden
Gatara
152 09-11-2003 13:14
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
ARTistiek [op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego
Bor
1 19-08-2002 10:18
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 12:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.