Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 13:35
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:30 :
Mensen denk na voor je wat zegt.

Mensen praten hier teveel zonder kennis van zaken.
Als je niet ingaat op argementen in posts kun je beter je mond houden i.p.v. met zulke lamzakkerige reacties te komen.
Advertentie
Oud 02-11-2004, 13:36
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
bram_05 schreef op 02-11-2004 @ 14:35 :
Als Rickie wordt vermoord vind ik dat ook zijn eigen schuld...of demoniseer ik nu?
Vieze racist.


__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 13:36
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
tsja
Oud 02-11-2004, 13:36
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bram_05 schreef op 02-11-2004 @ 14:35 :
Als Rickie wordt vermoord vind ik dat ook zijn eigen schuld...of demoniseer ik nu?
Nee, mensen vermoorden vanwege hun slechte DNA mag.
Oud 02-11-2004, 13:36
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 14:36 :
Nee, mensen vermoorden vanwege hun slechte DNA mag.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 13:37
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 14:36 :
Nee, mensen vermoorden vanwege hun slechte DNA mag.
Preventief ruimen heet dat
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 02-11-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:30 :
Mensen denk na voor je wat zegt.

Mensen praten hier teveel zonder kennis van zaken.
Het is voor een groot deel anders ook een mening (het wel of niet accepteren van het plegen van een moord bv.).
Oud 02-11-2004, 13:38
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
ff over die ramadan:
naast niet eten, drinken of neuken, moet je je zelfbeheersing zien te bewaren. dat is eigenlijk waar het om draait.
je mag jezelf niet laten gaan als je enorme honger of dorst hebt of steengeil bent. maar je mag jezelf ook niet laten gaan als je geirriteerd bent. doe je dat wel, ben je geen goed moslim.
dus ze doen juist extra hun best. in mijn klas doen de moslims extra aardig tegen anderen gedurende de ramadan.
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Oud 02-11-2004, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Faye-Lyze schreef op 02-11-2004 @ 14:34 :
nou zoals??????

Ik denk dat mensen praten zonder zelf voldoende na te denken..
dat heb ik ook het meeste tegen op ALLE godsdienste... Ze hersenspoelen vrij veel....

en even over dat je agressief wordt van de Ramadan, als je jezelf niet in bedwang kan houden, dan kun je er maar beter niet aan meedoen,.. we leven wel in Nederland en als je je daardoor niet aan onze wetten kunt houden dan lijkt dta mij niet verstandig
ga maar na wat ik allemaal gezegd heb. Het klopt allemaal.
En de Inquisitie is geen geloof maar zo noemde men de vervolging van de niet Christenen.

Ik ben het met je eens dat iedereen zich in NL aan de nederlandse wet moet houden en dat respecteer ik ook.

Maar om nu je wetten op te dringen aan andere soevereine staten zoals bush dat doet , dat kan niet.
Oud 02-11-2004, 13:40
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
bloemkool schreef op 02-11-2004 @ 14:38 :
ff over die ramadan:
naast niet eten, drinken of neuken, moet je je zelfbeheersing zien te bewaren. dat is eigenlijk waar het om draait.
je mag jezelf niet laten gaan als je enorme honger of dorst hebt of steengeil bent. maar je mag jezelf ook niet laten gaan als je geirriteerd bent. doe je dat wel, ben je geen goed moslim.
dus ze doen juist extra hun best. in mijn klas doen de moslims extra aardig tegen anderen gedurende de ramadan.
Dat zal allemaal best wel, maar denk je nou echt dat dit iets met de ramadan te maken heeft?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 02-11-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
bloemkool schreef op 02-11-2004 @ 14:38 :
ff over die ramadan:
naast niet eten, drinken of neuken, moet je je zelfbeheersing zien te bewaren. dat is eigenlijk waar het om draait.
je mag jezelf niet laten gaan als je enorme honger of dorst hebt of steengeil bent. maar je mag jezelf ook niet laten gaan als je geirriteerd bent. doe je dat wel, ben je geen goed moslim.
dus ze doen juist extra hun best. in mijn klas doen de moslims extra aardig tegen anderen gedurende de ramadan.
dat is iets wat de moslim 365 dagen per jaar moet doen. Alleen, jammer genoeg staan er een aantal er maar een maandje bij stil. Net zoals je nog wal wat christenen hebt die alleen bij kerst barmhartig zijn.
Oud 02-11-2004, 13:43
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Het zal eens GEEN moslim zijn! Weer een of andere extremist die hier MIJN land komt verzieken. Ik had al een schijt hekel aan die buitenlanders, maar nu is t punt bereikt dat er wat moet gaan gebeuren. hoop dat het eeeeeechhttt looossss gaat in HEEL nederland, en dat die buitenlanders ALLEMAAL zo gigantisch hard terug worden gekicked naar waar ze horen!
Oud 02-11-2004, 13:45
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Zucht.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 02-11-2004, 13:46
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Het zal eens GEEN moslim zijn! Weer een of andere extremist die hier MIJN land komt verzieken. Ik had al een schijt hekel aan die buitenlanders, maar nu is t punt bereikt dat er wat moet gaan gebeuren. hoop dat het eeeeeechhttt looossss gaat in HEEL nederland, en dat die buitenlanders ALLEMAAL zo gigantisch hard terug worden gekicked naar waar ze horen!
mmm ben benieuwd of het dan allemaal veel beter zal gaan
Oud 02-11-2004, 13:47
Verwijderd
Kinderachtige, onnozele lui hier. Pfff.
Oud 02-11-2004, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 02-11-2004 @ 14:08 :

Ik geef toe dat het een beetje discriminerende trekjes heeft, maar zo voel ik het gewoon aan. Of ik het nou goed heb kunnen verwoorden of niet.
Een beetje?Je hele repley is ervan doordrenkt.Ik vind de argumenten die jij aandraagt belachelijk elke cultuur, relige en maatschapij komen/kunnen dit soort moorden voortbrengen.Het gaat niet om de afkomst maar de mens achter de daad.
Van Gogh was niet bepaald positief over de Islam en dat kan bij bepaalde individuen haatgevoelens teweeg brengen.
Als je keer op keer met discriminatie te maken krijgt zul je weten wat ik bedoel. En daarmee krijgen helaas de moslims steeds meer mee te maken. Voor hem leek het misschien of Van Gogh daar de bron van was. Maar ik vind het achterlijk dat jij daarom meteen een heel bevolkingsgroep in een hokje duwt. Sterker nog ze daarom veroordeelt. Dat wijst op een gebrek van kennis en duidt op xenofobie. Denk daar nog maar eens over na verdat je mensen al bij voorbaat gaat veroordelen.

Als je de Islam leert kennen weet je dat het een vredevolle religie is met hoogstaande normen en waarden. Het gaat erom dat ieder mens die op zijn eigen manier beoordeelt en uitvoerd.
Ik raad jou aan om niet anderen te gaan na praten maar jezelf eens in andermans culturen en religies te gaan verdiepen.
Oud 02-11-2004, 13:48
Verwijderd
Citaat:
BloodyLotte schreef op 02-11-2004 @ 14:47 :
Kinderachtige, onnozele lui hier. Pfff.
mee eens
Oud 02-11-2004, 13:49
Verwijderd
Ze zeggen op AT5 nu dat het gaat om iemand met een dubbele nationaliteit. Marrokaans en Nederlands dus. Bedoelen ze daar nu een dubbel paspoort mee? Oja, zeggen ze nu, dat hij zowel een Marrokaans als een Nederlands paspoort bezit.
Oud 02-11-2004, 13:50
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:43 :
Het zal eens GEEN moslim zijn! Weer een of andere extremist die hier MIJN land komt verzieken. Ik had al een schijt hekel aan die buitenlanders, maar nu is t punt bereikt dat er wat moet gaan gebeuren. hoop dat het eeeeeechhttt looossss gaat in HEEL nederland, en dat die buitenlanders ALLEMAAL zo gigantisch hard terug worden gekicked naar waar ze horen!
KUCHdwaasKUCH
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 13:50
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:48 :
mee eens
tis de waarheid, wij zullen er ALLES aan doen om die moslims hier weg te krijgen, als iedereen het eens deed had je een fatsoenlijk land
Oud 02-11-2004, 13:50
Verwijderd
Citaat:
BloodyLotte schreef op 02-11-2004 @ 14:47 :
Kinderachtige, onnozele lui hier. Pfff.
Nee, deze reactie is volwassen en laat verstand zien.

Waarom niet gewoon meningsverschillen accepteren?
Oud 02-11-2004, 13:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:39 :
Maar om nu je wetten op te dringen aan andere soevereine staten zoals bush dat doet , dat kan niet.
Nee. Dat klopt. Maar dat heeft werkelijk geen fuck met het onderwerp te maken.
Oud 02-11-2004, 13:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
M@rco schreef op 02-11-2004 @ 14:40 :
Dat zal allemaal best wel, maar denk je nou echt dat dit iets met de ramadan te maken heeft?


Ze bedoelt dus dat het niks met de ramadan te maken heeft. LMD.
Oud 02-11-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:50 :
tis de waarheid, wij zullen er ALLES aan doen om die moslims hier weg te krijgen, als iedereen het eens deed had je een fatsoenlijk land
Geloven dat het dan altijd vrijheid blijheid in Nederland zal zijn is gewoon ronduit naïef en kortzichtig.
Oud 02-11-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 02-11-2004 @ 14:12 :
idd, laat balkenende maar komen met zn normen en waarden, hoogste tijd dat er weer eens wat respect en vrijheid terug komt in nederland, want mede door immigranten zijn we dit kwijt geraakt. het wordt tijd dat we onze eigen cultuur weer oppakken en deze ook aan de immigranten tonen!


Er bestaat ook zoiets als universele normen en waarden

En wat bedoel je met de nederlandse cultuur terug naar de klompen en tulpen
Oud 02-11-2004, 13:51
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
M@rco schreef op 02-11-2004 @ 14:33 :
Grappig, want eerder vanochtend stonden daar - toen het forum nog in de lucht was - allemaal uitspraken in de trant van "Allah keurt dit goed!" en meer van dat soort nonsens.
ja omdat het een forum is, en een stelletje idioten had dat daar gepost, dat is althans wat ik vernomen heb
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 13:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:43 :
Het zal eens GEEN moslim zijn! Weer een of andere extremist die hier MIJN land komt verzieken. Ik had al een schijt hekel aan die buitenlanders, maar nu is t punt bereikt dat er wat moet gaan gebeuren. hoop dat het eeeeeechhttt looossss gaat in HEEL nederland, en dat die buitenlanders ALLEMAAL zo gigantisch hard terug worden gekicked naar waar ze horen!
Ja, en jou stoppen we ergens op een zandplaat
Oud 02-11-2004, 13:52
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 14:50 :
Nee, deze reactie is volwassen en laat verstand zien.

Waarom niet gewoon meningsverschillen accepteren?
, ik ken toch echt HEEL wat mensen die racistische trekjes beginnen te krijgen,en daar zitten gerust advocaten, dokters etc tussen.. en die moslims roepen t over zichzelf af!
11 september, madrid, kan nog wel even doorgaan...
HIER horen ze iig NIET thuis!
Oud 02-11-2004, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:43 :
Het zal eens GEEN moslim zijn! Weer een of andere extremist die hier MIJN land komt verzieken. Ik had al een schijt hekel aan die buitenlanders, maar nu is t punt bereikt dat er wat moet gaan gebeuren. hoop dat het eeeeeechhttt looossss gaat in HEEL nederland, en dat die buitenlanders ALLEMAAL zo gigantisch hard terug worden gekicked naar waar ze horen!
Als jij die grote roze dildo in jouw avatar nou eens in je mond neemt, dan kraam je misschien niet meer zulke onzin uit.
Oud 02-11-2004, 13:53
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
kwoot: Het zal eens GEEN moslim zijn! Weer een of andere extremist die hier MIJN land komt verzieken. Ik had al een schijt hekel aan die buitenlanders, maar nu is t punt bereikt dat er wat moet gaan gebeuren. hoop dat het eeeeeechhttt looossss gaat in HEEL nederland, en dat die buitenlanders ALLEMAAL zo gigantisch hard terug worden gekicked naar waar ze horen! /kwoot

kijk maar uit met wat je zegt.
straks staat er een boze besnorde meneer met een uzi op je stoep.
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Oud 02-11-2004, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:52 :
en die moslims roepen t over zichzelf af!
11 september, madrid, kan nog wel even doorgaan...
HIER horen ze iig NIET thuis!
Ook dat is een racistisch trekje, als ik me niet vergis.

't is onzin om te zeggen dat alle moslims hier niet thuis horen, omdat ze allemaal dergelijke dingen zouden doen. Net als dat het onzin is dat alleen moslims dergelijke dingen zouden doen.
Oud 02-11-2004, 13:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 14:51 :
En wat bedoel je met de nederlandse cultuur terug naar de klompen en tulpen
Nederland heeft geen cultuur. Tot aan de gouden eeuw aten we allemaal aardapples (een paar aristocraten daargelaten), en daarna hebben we een hoop verschillende culturen geassimileerd.

Wat niet wegneemt dat wij trots mogen zijn op bepaalde aspecten van onze cultuur zoals ons sociale stelsel, onze wetgeving en onze acceptatie van andere culturen en geloven.
Oud 02-11-2004, 13:54
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
bloemkool schreef op 02-11-2004 @ 14:53 :
kwoot: Het zal eens GEEN moslim zijn! Weer een of andere extremist die hier MIJN land komt verzieken. Ik had al een schijt hekel aan die buitenlanders, maar nu is t punt bereikt dat er wat moet gaan gebeuren. hoop dat het eeeeeechhttt looossss gaat in HEEL nederland, en dat die buitenlanders ALLEMAAL zo gigantisch hard terug worden gekicked naar waar ze horen! /kwoot

kijk maar uit met wat je zegt.
straks staat er een boze besnorde meneer met een uzi op je stoep.
Ik denk dat er (hier iig) heel wat uit gaat barsten wat betreft moslims
Oud 02-11-2004, 13:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bloemkool schreef op 02-11-2004 @ 14:53 :
kijk maar uit met wat je zegt.
straks staat er een boze besnorde meneer met een uzi op je stoep.
Ik wil bij deze m'n punt dat moord nooit te rechtwaardigen is graag wat nuanceren
Oud 02-11-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:54 :
Ik denk dat er (hier iig) heel wat uit gaat barsten wat betreft moslims
Dat zegt veel over de buurt waar jij woont. Iedereen met een beetje verstand begrijpt dat je niet de daad van deze moslim zomaar kunt toerekenen aan alle moslims in Nederland.
Oud 02-11-2004, 13:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:54 :
Ik denk dat er (hier iig) heel wat uit gaat barsten wat betreft moslims
Oh, dat zal best. Er zal best wat tuig herrie gaan schoppen. Veel plezier.
Oud 02-11-2004, 13:56
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 14:54 :
Ook dat is een racistisch trekje, als ik me niet vergis.

't is onzin om te zeggen dat alle moslims hier niet thuis horen, omdat ze allemaal dergelijke dingen zouden doen. Net als dat het onzin is dat alleen moslims dergelijke dingen zouden doen.
Ik ben ook een racist, wil ik best voor uitkomen. wij zijn NIET gelijk, WIJ zijn toch zeker beter dan een MOSLIM
Oud 02-11-2004, 13:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:56 :
Ik ben ook een racist, wil ik best voor uitkomen. wij zijn NIET gelijk, WIJ zijn toch zeker beter dan een MOSLIM
Wat mij betreft ben je nu echt te ver gegaan.
Oud 02-11-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 14:56 :
Wat mij betreft ben je nu echt te ver gegaan.
Laat die gast toch wauwelen.
Oud 02-11-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 14:13 :
Elke zelfrespecterende moslim zou volgens mij die moord veroordelen in plaats van te gaan blaten dat het z'n eigen schuld is, en het dan ook nog gaan vergelijken met iemand die NIET dood is en WEL discrimineert !

Dit soort stomme acties doet niks dan schade. Dit is olie op het vuur van extreem rechts, wat weer acties uitlokt van extreem links. Geweld zorgt alleen voor meer geweld, en nooit voor oplossingen. Daarnaast leven we in een land waar vrijheid in al z'n facetten ontzettend belangrijk is, en niemand heeft het recht een ander van zijn vrijheden te beroven, op welke manier dan ook.
Luister elk weldenkend mens weet dat als je een hele bevolkingsgroep veroordeelt en hun religie miniderwaardig noemt dat kwaad bloed zet. Als je met vuur speelt kun je ongelukken verwachten. Heeft die dan niks geleerd van de dood van Pim.
Dat hij geen goede beveilinging had noem ik pas dom.

En waarom worden hier de moslims nagewezen en verwachten mensen een veroordeling/excuses van hen?Dat is pas achterlijk
Oud 02-11-2004, 13:57
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 14:55 :
Dat zegt veel over de buurt waar jij woont. Iedereen met een beetje verstand begrijpt dat je niet de daad van deze moslim zomaar kunt toerekenen aan alle moslims in Nederland.
mn vader is arts, mn moeder advocaat en wonen in een villa . Daar gaat je punt.
Oud 02-11-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:56 :
Ik ben ook een racist, wil ik best voor uitkomen. wij zijn NIET gelijk, WIJ zijn toch zeker beter dan een MOSLIM
Niemand is gelijk, maar wel gelijkwaardig.

Kijk je btw uit met je uitspraken? (Dit als forumbaas.)
Oud 02-11-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:57 :
mn vader is arts, mn moeder advocaat en wonen in een villa . Daar gaat je punt.
Of juist niet.
Oud 02-11-2004, 13:58
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 14:56 :
Wat mij betreft ben je nu echt te ver gegaan.
en wat maakt mij dat uit? Als een moslim hier zo zich gedragen mag, mag ik op zn minst mn mening uiten.
Oud 02-11-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:57 :
mn vader is arts, mn moeder advocaat en wonen in een villa . Daar gaat je punt.
Ach, als jij wilt geloven dat het feit dat jouw ouders toevallig arts en advocaat zijn, van invloed is op mijn stelling, dan moet je hem nog maar eens lezen, en als je hem al goed hebt gelezen dan moet je nog maar eens nadenken wat ik er eigenlijk mee bedoel.
Oud 02-11-2004, 13:58
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik denk dat er (hier iig) heel wat uit gaat barsten wat betreft moslims
ik denk het niet, we wonen in nederland. Het land waar nooit iets extreems gebeurd of zal gebeuren, na pim fortuin zei iedereen ook dat er echt wat ging veranderen, en die moord had toch wel iets meer impact dan deze
Oud 02-11-2004, 13:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 14:56 :
Laat die gast toch wauwelen.
Dat mag 'ie wat mij betreft dan fijn op een ander forum doen. Mensen die vinden dat er een probleem is met bepaalde groeperingen in nederland worden ook over een kam geschoren met dergelijke types, en dat is net zo goed kwalijk.
Oud 02-11-2004, 13:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 14:58 :
en wat maakt mij dat uit? Als een moslim hier zo zich gedragen mag, mag ik op zn minst mn mening uiten.
Er zijn grenzen. Discrimonatie is niet toegestaan, en wat jij zegt is discriminatie pur sang.
Oud 02-11-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 14:50 :
Nee, deze reactie is volwassen en laat verstand zien.

Waarom niet gewoon meningsverschillen accepteren?
*wijst naar reactie boven de jouwe*

Dat is te makkelijk, dat is pas kinderachtig. Inhoud hebben is toch wel een vereiste om mee te doen aan dit soort discussies, je kunt niet domweg gaan gillen dat alle moslims het land uit moeten.

Wat dat betreft vond ik die stelling van Haider (jaja) toen wel heel goed. Iemand met 2 nationaliteiten pleegt een misdrijf, hoppa, land uit. Mensen met 2 nationaliteiten die geen crimineel zijn, netjes belasting betalen en werken voor hun brood en lekker meedraaien in Nederlandse samenleving moeten daar niet de dupe van worden. Dat gebeurt nu wel... En dan heb je van die randapen die dit soort dingen gaan gillen. Ja sorry hoor, maar dan ben je toch echt een klein kind met een losgeschroefd hoofd.
Oud 02-11-2004, 13:59
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 14:58 :
Of juist niet.
nou, denk dat hij bedoelde dat ik in een of andere achterstandwijk zou wonen..(ja doe ik, maar mijn mening uiten is toch niet verboden? dat hier nou mensen rondhangen die links zijn kan ik ook nix aan doen, op andere forums is t weer net andersom....)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.