Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2005, 23:10
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
@ alle Wilders stemmers:

Advertentie
Oud 11-02-2005, 23:11
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Commando schreef op 11-02-2005 @ 22:23 :
Mohammed B schijnt ook nog connecties te hebben met radicale immams en radicale groepen in ons land.
Hahahaha

Voor zover mijn bijdrage.
Oud 11-02-2005, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 12-02-2005 @ 00:11 :
Hahahaha

Voor zover mijn bijdrage.
Oud 11-02-2005, 23:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oud 11-02-2005, 23:14
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 12-02-2005 @ 00:11 :
Mwuahahahahahahahahahaha!

Voor zover mijn bijdrage! Dan ga ik _nu_ de Wereld veroveren!
Oud 11-02-2005, 23:16
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-02-2005 @ 00:14 :
Ik wil ook
Oud 11-02-2005, 23:16
Verwijderd
i am retarded doo doo dooooo dododddooooddooo
Oud 11-02-2005, 23:16
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
S. schreef op 12-02-2005 @ 00:16 :
Ik wil ook
wat wil je?
Oud 11-02-2005, 23:16
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
S. schreef op 12-02-2005 @ 00:16 :
Ik wil ook jou groupie zijn RanC!
Oud 11-02-2005, 23:17
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
verkloot mijn quote
Oud 11-02-2005, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-02-2005 @ 00:17 :
verkloot mijn quote
juist
Oud 11-02-2005, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-02-2005 @ 00:17 :
ik ben toch keigek
Oud 11-02-2005, 23:17
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-02-2005 @ 00:17 :
Quote mijn kloten!


Maar nú ga ik naar een stel vrienden. Hopelijk kan ik morgen het forum nog op.
Oud 11-02-2005, 23:18
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-02-2005 @ 00:17 :


Maar nú ga ik naar een stel vrienden. Hopelijk kan ik morgen het forum nog op.
veel plezier
Oud 11-02-2005, 23:18
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-02-2005 @ 00:16 :
S. Je bent van harte welkom!
Oud 11-02-2005, 23:18
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
koekjes schreef op 12-02-2005 @ 00:18 :
veel plezier
Oud 11-02-2005, 23:18
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 12-02-2005 @ 00:17 :


Maar nú ga ik naar een stel vrienden. Hopelijk kan ik morgen het forum nog op.


veel plezier!
Oud 11-02-2005, 23:20
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
S. schreef op 12-02-2005 @ 00:18 :


veel plezier!
Dank u.

Oeh, wat ik net toegestuurd kreeg, en _zeer_ toepasselijk is:



*is nu écht weg*
Oud 11-02-2005, 23:40
Verwijderd
Het feit dat jullie van het onderwerp afdwalen, er onprofessioneel mee omgaan, dat er niks zinnigs uit die scheuren van jullie komen (teksten zoals: you're an idiot, hahahaha, ik wil je slaan en alle buitenlanders moeten dood) en tot nu toe heb ik nog geen goed argument gehoord waarom Mohammed B de doodstraf niet verdient, bewijst wel weer hoe rechtvaardig, normaal en goed mijn ideologie is en hoe professioneel ik met dit onderwerp omga.
Oud 11-02-2005, 23:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mohammed B. verdient de doodstraf niet, omdat we andere mensen die een moord plegen óók niet de doodstarf geven. Of omdat we geen middeleeuwse boeren meer zijn die oog om oog, tand om tand als principe hebben.
Oud 11-02-2005, 23:47
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 00:40 :
Het feit dat jullie van het onderwerp afdwalen, er onprofessioneel mee omgaan, dat er niks zinnigs uit die scheuren van jullie komen (teksten zoals: you're an idiot, hahahaha, ik wil je slaan en alle buitenlanders moeten dood) en tot nu toe heb ik nog geen goed argument gehoord waarom Mohammed B de doodstraf niet verdient, bewijst wel weer hoe rechtvaardig, normaal en goed mijn ideologie is en hoe professioneel ik met dit onderwerp omga.
omfg
wat schattig
Oud 11-02-2005, 23:48
Verwijderd
Well, tot nu toe zijn er inderdaad weinig argumenten tegen de doodstraf ingebracht.
Oud 11-02-2005, 23:50
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-02-2005 @ 00:48 :
Well, tot nu toe zijn er inderdaad weinig argumenten tegen de doodstraf ingebracht.
Jij bent hier de rechten student
Oud 11-02-2005, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-02-2005 @ 00:50 :
Jij bent hier de rechten student
uhm ja en? dat heeft weinig met rechten te maken, de doodstraf is naar geldend recht natuurlijk verboden (zie art. 114 grondwet, de doodstraf kan niet worden opgelegd, het staat er letterlijk).

maar de rechtsfilosofische kant is een heel andere.

edit: ik bedoel 114, gvd.

Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 23:53.
Oud 11-02-2005, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 00:40 :
Het feit dat jullie van het onderwerp afdwalen, er onprofessioneel mee omgaan, dat er niks zinnigs uit die scheuren van jullie komen (teksten zoals: you're an idiot, hahahaha, ik wil je slaan en alle buitenlanders moeten dood) en tot nu toe heb ik nog geen goed argument gehoord waarom Mohammed B de doodstraf niet verdient, bewijst wel weer hoe rechtvaardig, normaal en goed mijn ideologie is en hoe professioneel ik met dit onderwerp omga.
lul niet schat
de doodstraf is in dit geval gewoon zinloos want hij zal er waarschijnlijk niet mee zitten dat ie doodgaat aangezien hij zich daar al op voorbereid had, als ze m vastzetten heeft ie nog zon gevoel van: kut ik ga niet dood

en je stelling is gewoon te boers om serieus te nemen en thnx to je sig kan ik weinig anders dan medelijden hebben
Oud 11-02-2005, 23:55
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 12-02-2005 @ 00:52 :
lul niet schat
de doodstraf is in dit geval gewoon zinloos want hij zal er waarschijnlijk niet mee zitten dat ie doodgaat aangezien hij zich daar al op voorbereid had, als ze m vastzetten heeft ie nog zon gevoel van: kut ik ga niet dood
dan martelen we hem

of we dwingen hem varkensvlees te eten! jahaaa
Oud 11-02-2005, 23:55
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-02-2005 @ 00:51 :
uhm ja en? dat heeft weinig met rechten te maken, de doodstraf is naar geldend recht natuurlijk verboden (zie art. 112 grondwet, de doodstraf kan niet worden opgelegd, het staat er letterlijk).

maar de rechtsfilosofische kant is een heel andere.
Ja dat bedoel ik, jij hoort als rechtenstudent, keurig met mooie volle zinnen uit te leggen waarom het geen goed idee is. Zodat er voor ons, als domme massa, alleen het jaknikken overblijft
Oud 11-02-2005, 23:56
Verwijderd
nouja lees de dissertatie van wijlen prof. van der grinten, die is gepromoveerd op de civielrechtelijke onrechtmatigheid van de dosdstraf
Oud 11-02-2005, 23:58
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-02-2005 @ 00:55 :
dan martelen we hem

of we dwingen hem varkensvlees te eten! jahaaa

vandochtend hoorde ik op het nieuws dat ze op guantanomo bay schaars geklede dames gebruiken, om de "verdachten" daar moreel in te laten storten, waardoor ze vragen zouden moeten beantwoorden.
Oud 11-02-2005, 23:58
Verwijderd
Sommige mensen zijn volstrekt autistisch voor de 2e keer:

Ik vind dat Mohammed B de doodstraf verdient, omdat ik de aard van het misdrijf dermate ernstig vind dat dit met levenslang (een aantal jaartjes in de gevangenis en dan weer vrij) niet gerechtvaardigd is. Ik denk ook als Mohammed B ooit nog vrijkomt of losbreekt de kans op herhaling van moord zeer waarschijnlijk is. Een straf heeft als doel afschrikking. Dit lijkt me een perfecte gelegenheid om mensen te laten zien dat we dit soort gedrag hier in Nederland totaal niet tolereren. Zeer extreem radicalen met zeer extreme radicale ideen en daden (zoals Mohammed B) deinzen niet terug voor een aantal jaartjes gevangenisstraf, die kun je (helaas) alleen maar een halt toeroepen door als straf de doodstraf te laten gelden. (Een kind kan je uit de oorlog halen, maar hoe haal je de oorlog uit een kind?

Dit heeft niets te maken met het oog om oog tand om tand principe. Ik neem aan dat iedereen het er mee eens is dat Mohammed B straf verdiend. Ik vind alleen gevangenisstraf niet voldoende (zie hierboven). Ik vind niet dat Theo van Gogh is afgeslacht dat Mohammed B ook maar dood moet door middel van de doodstraf. Ik vind gevangnisstraf gewoon niet voldoende genoeg.
Oud 12-02-2005, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-02-2005 @ 00:58 :

vandochtend hoorde ik op het nieuws dat ze op guantanomo bay schaars geklede dames gebruiken, om de "verdachten" daar moreel in te laten storten, waardoor ze vragen zouden moeten beantwoorden.
echt? wtf. ik las vandaag in de Volkskrant in de Cicero-bijlage nog een artikel over dat Bush gewoon echt zijn fiat aan marteling heeft gegeven, dat is pas deprimerend
Oud 12-02-2005, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 00:58 :
Sommige mensen zijn volstrekt autistisch voor de 2e keer:

Ik vind dat Mohammed B de doodstraf verdient, omdat ik de aard van het misdrijf dermate ernstig vind dat dit met levenslang (een aantal jaartjes in de gevangenis en dan weer vrij) niet gerechtvaardigd is. Ik denk ook als Mohammed B ooit nog vrijkomt of losbreekt de kans op herhaling van moord zeer waarschijnlijk is. Een straf heeft als doel afschrikking. Dit lijkt me een perfecte gelegenheid om mensen te laten zien dat we dit soort gedrag hier in Nederland totaal niet tolereren. Zeer extreem radicalen met zeer extreme radicale ideen en daden (zoals Mohammed B) deinzen niet terug voor een aantal jaartjes gevangenisstraf, die kun je (helaas) alleen maar een halt toeroepen door als straf de doodstraf te laten gelden. (Een kind kan je uit de oorlog halen, maar hoe haal je de oorlog uit een kind?

Dit heeft niets te maken met het oog om oog tand om tand principe. Ik neem aan dat iedereen het er mee eens is dat Mohammed B straf verdiend. Ik vind alleen gevangenisstraf niet voldoende (zie hierboven). Ik vind niet dat Theo van Gogh is afgeslacht dat Mohammed B ook maar dood moet door middel van de doodstraf. Ik vind gevangnisstraf gewoon niet voldoende genoeg.
mag jij vinden, wij autisten steunen je echter niet
Oud 12-02-2005, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 00:58 :
Sommige mensen zijn volstrekt autistisch voor de 2e keer:

Ik vind dat Mohammed B de doodstraf verdient, omdat ik de aard van het misdrijf dermate ernstig vind dat dit met levenslang (een aantal jaartjes in de gevangenis en dan weer vrij) niet gerechtvaardigd is. Ik denk ook als Mohammed B ooit nog vrijkomt of losbreekt de kans op herhaling van moord zeer waarschijnlijk is. Een straf heeft als doel afschrikking. Dit lijkt me een perfecte gelegenheid om mensen te laten zien dat we dit soort gedrag hier in Nederland totaal niet tolereren. Zeer extreem radicalen met zeer extreme radicale ideen en daden (zoals Mohammed B) deinzen niet terug voor een aantal jaartjes gevangenisstraf, die kun je (helaas) alleen maar een halt toeroepen door als straf de doodstraf te laten gelden. (Een kind kan je uit de oorlog halen, maar hoe haal je de oorlog uit een kind?

Dit heeft niets te maken met het oog om oog tand om tand principe. Ik neem aan dat iedereen het er mee eens is dat Mohammed B straf verdiend. Ik vind alleen gevangenisstraf niet voldoende (zie hierboven). Ik vind niet dat Theo van Gogh is afgeslacht dat Mohammed B ook maar dood moet door middel van de doodstraf. Ik vind gevangnisstraf gewoon niet voldoende genoeg.
Je weet nog geeneens wat autisme is, loser.
Oud 12-02-2005, 00:05
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 00:40 :
Het feit dat jullie van het onderwerp afdwalen, er onprofessioneel mee omgaan, dat er niks zinnigs uit die scheuren van jullie komen (teksten zoals: you're an idiot, hahahaha, ik wil je slaan en alle buitenlanders moeten dood) en tot nu toe heb ik nog geen goed argument gehoord waarom Mohammed B de doodstraf niet verdient, bewijst wel weer hoe rechtvaardig, normaal en goed mijn ideologie is en hoe professioneel ik met dit onderwerp omga.


Misschien omdat de doodstraf niet meer in Nederlands word gebruikt?
En wat bereikt er je mee? Dan mag hij eerder naar zijn 70x70 maagden, en dat willen we niet . Radicale moslim schrikken echt niet van de doodstraf, ze blazen zichzelf met bossen te gelijk op.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 12-02-2005, 00:06
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 12-02-2005 @ 01:05 :
ze blazen zichzelf met bossen te gelijk op.
daar is greenpeace ook zwaar tegen.
Oud 12-02-2005, 00:07
Verwijderd
Slecht voor het milieu eh.
Oud 12-02-2005, 00:09
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-02-2005 @ 01:06 :
daar is greenpeace ook zwaar tegen.
, maar is het u ook opgevallen dat overal waar greenpeace komt er op walvissen gejaagd wordt? Toch een beetje toevallig vindt u niet?
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 12-02-2005, 00:09
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 00:58 :
Sommige mensen zijn volstrekt autistisch voor de 2e keer:
Ik denk dat het zou helpen als je je onderschrift zou veranderen
Citaat:
Ik vind dat Mohammed B de doodstraf verdient, omdat ik de aard van het misdrijf dermate ernstig vind dat dit met levenslang (een aantal jaartjes in de gevangenis en dan weer vrij) niet gerechtvaardigd is.
Dat moet je echt niet onderschatten. Het is psychisch heel zwaar. En je leeft ook maar "een paar jaartjes", 20 jaar daarvan is niet weinig.
Citaat:
Ik denk ook als Mohammed B ooit nog vrijkomt of losbreekt de kans op herhaling van moord zeer waarschijnlijk is.
@ losbreekt.
Die kans is er. Maar daar heb je TBS voor, geloof ik. Dan blijf je opgesloten totdat je geen gevaar meer vormt voor de samenleving.
Citaat:
Een straf heeft als doel afschrikking. Dit lijkt me een perfecte gelegenheid om mensen te laten zien dat we dit soort gedrag hier in Nederland totaal niet tolereren.
Wat betreft afschrikking heb je gelijk. Het zal mensen zeer zeker afschrikken, maar de toevoeging van "dat we dit soort gedrag hier in nederland niet tolereren", verdient weer een roloog, . Denk je dat er ook maar 1 land ter wereld is, die dat wél goedkeurd? Overigens zegt Verdonk dat ook altijd, stomme doos
Citaat:
Zeer extreem radicalen met zeer extreme radicale ideen en daden (zoals Mohammed B) deinzen niet terug voor een aantal jaartjes gevangenisstraf, die kun je (helaas) alleen maar een halt toeroepen door als straf de doodstraf te laten gelden.
TBS
Citaat:
(Een kind kan je uit de oorlog halen, maar hoe haal je de oorlog uit een kind?
mooi, maar wat is de relevantie hiervan?
Oud 12-02-2005, 00:11
Verwijderd
mensen doodmaken is gewoon stout.
Oud 12-02-2005, 00:12
Verwijderd
nare man heeft gelijk
Oud 12-02-2005, 00:12
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
ik heb nog wel een ideetje. Alleen maar varken vlees in de gevangenis. Dan word 20 jaar erg lang
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 12-02-2005, 00:13
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
In plaats van dat jullie die gast nou gewoon even verbaal ownen zodat hij zijn voortaan zijn mond dicht zal houden.....

Op deze manier geven jullie hem alleen maar de indruk dat hij gelijk heeft. Want je weet hoe dat gaat met dit soort dingen. Je komt niet meer van ze af.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 12-02-2005, 00:13
Verwijderd
Als zeer extreem radicale Moslms al niet van de doodstraf schrikken, dan zeker niet van een x aantal jaren gevangenisstraf. De gevangenissen zijn zo lek als een mandje en ze kunnen van daar uit hun zeer extreem radicale ideeen nog naar buiten uitdragen. Ik wil niet dat er ook maar een kans van 0,00000000000000011% bestaat dat Mohammed B ooit nog zo'n gruwelijke moord pleegt. Als Mohammed B levenslang krijgt, dan bestaat de kans wel dat Mohammed B ooit nog eens zo'n gruwelijke en laffe moord pleegt
Oud 12-02-2005, 00:14
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-02-2005 @ 01:00 :
echt? wtf. ik las vandaag in de Volkskrant in de Cicero-bijlage nog een artikel over dat Bush gewoon echt zijn fiat aan marteling heeft gegeven, dat is pas deprimerend
ja, was op het NOS nieuws. En de overheid zou daar een onderzoek naar gestart hebben. Alsof zij niet de opdrachtgever is
Kijk als ze dat nou bij een Osama doen, denk ik ok. Maar die gasten zijn alleen maar verdachten. ( niet in juridische, maar letterlijke zin). Misschien hebben ze niks gedaan, misschien weten ze echt niks. Maar ja, maak dat Bush maar wijs.
Oud 12-02-2005, 00:15
Verwijderd
@Commando

Meid toch.
Oud 12-02-2005, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 01:13 :
Als zeer extreem radicale Moslms al niet van de doodstraf schrikken, dan zeker niet van een x aantal jaren gevangenisstraf. De gevangenissen zijn zo lek als een mandje en ze kunnen van daar uit hun zeer extreem radicale ideeen nog naar buiten uitdragen. Ik wil niet dat er ook maar een kans van 0,00000000000000011% bestaat dat Mohammed B ooit nog zo'n gruwelijke moord pleegt. Als Mohammed B levenslang krijgt, dan bestaat de kans wel dat Mohammed B ooit nog eens zo'n gruwelijke en laffe moord pleegt
jij bent echt paranoia
Oud 12-02-2005, 00:16
Donny must die
Donny must die is offline
Commando is verliefd op geert

hihihihihih
Oud 12-02-2005, 00:17
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-02-2005 @ 01:13 :
In plaats van dat jullie die gast nou gewoon even verbaal ownen zodat hij zijn voortaan zijn mond dicht zal houden.....

Op deze manier geven jullie hem alleen maar de indruk dat hij gelijk heeft. Want je weet hoe dat gaat met dit soort dingen. Je komt niet meer van ze af.
0wn jij hem dan even
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 12-02-2005, 00:19
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 01:13 :
Als zeer extreem radicale Moslms al niet van de doodstraf schrikken, dan zeker niet van een x aantal jaren gevangenisstraf. De gevangenissen zijn zo lek als een mandje en ze kunnen van daar uit hun zeer extreem radicale ideeen nog naar buiten uitdragen.
Bullshit.
Citaat:
Ik wil niet dat er ook maar een kans van 0,00000000000000011% bestaat dat Mohammed B ooit nog zo'n gruwelijke moord pleegt. Als Mohammed B levenslang krijgt, dan bestaat de kans wel dat Mohammed B ooit nog eens zo'n gruwelijke en laffe moord pleegt
TBS
Oud 12-02-2005, 00:27
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Commando schreef op 12-02-2005 @ 00:58 :
Sommige mensen zijn volstrekt autistisch voor de 2e keer:

Ik vind dat Mohammed B de doodstraf verdient, omdat ik de aard van het misdrijf dermate ernstig vind dat dit met levenslang (een aantal jaartjes in de gevangenis en dan weer vrij) niet gerechtvaardigd is. Ik denk ook als Mohammed B ooit nog vrijkomt of losbreekt de kans op herhaling van moord zeer waarschijnlijk is. Een straf heeft als doel afschrikking. Dit lijkt me een perfecte gelegenheid om mensen te laten zien dat we dit soort gedrag hier in Nederland totaal niet tolereren. Zeer extreem radicalen met zeer extreme radicale ideen en daden (zoals Mohammed B) deinzen niet terug voor een aantal jaartjes gevangenisstraf, die kun je (helaas) alleen maar een halt toeroepen door als straf de doodstraf te laten gelden. (Een kind kan je uit de oorlog halen, maar hoe haal je de oorlog uit een kind?

Dit heeft niets te maken met het oog om oog tand om tand principe. Ik neem aan dat iedereen het er mee eens is dat Mohammed B straf verdiend. Ik vind alleen gevangenisstraf niet voldoende (zie hierboven). Ik vind niet dat Theo van Gogh is afgeslacht dat Mohammed B ook maar dood moet door middel van de doodstraf. Ik vind gevangnisstraf gewoon niet voldoende genoeg.
Even te verduidelijking, levenslang betekend niet dat je met 10 jaar weer vrij bent. Ik denk dat onze grote vriend Mohammed wel wat jaartjes langer in de bajes rondhangt.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.